TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 19.6.2020.
Dok većina ljudi nostalgično mašta o vikendu, ponedjeljak možete iskoristiti kao ključni trenutak razmišljanja, kao dozu motivacije i inspiracije za produktivni tjedan.
Ponekad je potrebno samo pronaći prave riječi koje će nam dati pravi boost za ostvarivanje ciljeva.

Foto: @juliawiszowata
Upravo zbog toga smo pronašli inspirativne citate za motivaciju ponedjeljkom kako bismo započeli tjedan na pravom putu i uspješno završili sve zadatke koji se nađu na našoj to-do listi.. Svakako vas pozivamo da podijelite ovu dozu inspiracije sa dragim ljudima, kolegama i prijateljima uz #DoYouBONJOUR.
"Kada se probudiš ujutro, pomisli kakva je privilegija biti živ, disati, misliti, uživati, voljeti..."
MARCUS AURELIUS
***
“Ili ćeš sam pokrenuti dan ili će dan pokrenuti tebe.”
JIM ROHN
***
„Ponedjeljci su početak radne sedmice koji nude nove početke pedeset dva puta godišnje.“
DAVID DWECK
***
"Svako jutro morate ustati odlučno ako želite u krevet leći zadovoljno."
GEORGE LORIMER
***
“Budi nesretan. Ili se motiviraj. Što god da učiniš, uvijek je tvoj izbor.”
WAYNE DYER
***
„Svako jutro kad otvorim oči kažem sebi: imam moć da se učinim sretnim ili nesretnim danas. Ja mogu izabrati što će biti. Jučer je prošlo, sutra još nije, imam samo jedan dan, danas... i danas ću biti sretan.“
GROUCHO MARX
***
„Život je pun ljepote. Primijeti to. Posmatraj bumbara, dijete i nasmijana lica. Osjeti kišu i vjetar. Živi život u najvećem potencijalu i bori se za svoje snove."
ASHLEY SMITH
***
"Kad počneš raditi stvari koje doista voliš, nije važno da je li ponedjeljak ili petak; toliko si ispunjen uzbuđenjem da se svako jutro budiš sa željom da se strastveno posvetiš radu."
EDMOND MBIAKA
***
„Tvoj stav, a ne tvoj talenat, odredit će koliko ćeš daleko stići.“
ZIG ZIGLAR
***
"Jutro je najvažniji dio dana, jer način na koji provedete jutro može vam mnogo reći o tome kakav će vam dan biti."
LEMONY SNICKET
***
„Samo jedna mala pozitivna misao ujutru, može promijeniti čitav dan.“
DALAI LAMA
***
"Provedite osamdeset posto svog vremena usredotočujući se na sutrašnje prilike, a ne na jučerašnje probleme."
BRIAN TRACY
***
"Ciljaj mjesec. Čak i ako promašiš, sletjet ćeš među zvijezde."
BRIAN LITTRELL
***
"Uspjeh je voljeti sebe, voljeti ono što radiš i voljeti kako to radiš."
MAYA ANGELOU
***
"Ukoliko prilika ne pokuca na vrata, izgradi svoja vrata.“
MILTON BERLE
***
Naslovna fotografija: @daniellemoss_
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!