TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 5.4.2019.
Pod sloganom "Mir, ljubav i komunikacija” i generalnim pokroviteljstvom Adris grupe, 12. Weekend Media Festival od 19. do 22. 9. u Rovinj donosi duh legendarnog Woodstocka. Najveći regionalni medijski festival ove će godine prirediti hommage nezaboravnom američkom muzičkom festivalu kroz rasprave o nikad zanimljivijoj i bržoj transformaciji medijske industrije i zalaganjem za slobodu odlučivanja.
Kako se društvo mijenjalo tih turbulentnih '60-ih godina prošlog vijeka kada je Woodstock održan, tako se danas rapidno mijenja svijet medija i marketinga. Promjene su uzbudljivije nego ikada, pa upravo posmatramo izuzetno živu transformaciju medija.
„Netflix je potaknuo cijeli niz novih streaming servisa, proizvodnja kvalitetnog sadržaja je življa nego ikad, a sport postaje gotovo jedini sadržaj koji zahtijeva live broadcast i time mu nevjerovatno raste cijena. Iako i dalje nezaustavljivo rastu, Facebook i Google su u defenzivi pred techclashom, Apple se uključuje u medijski svijet, agencije se ubrzano transformišu, ali još nije sasvim jasno u šta...I kroz ovaj Weekend ćemo nastaviti detaljno raspravljati o jednoj od najzanimljivijih transformacija jedne industrije u historiji. Materijala imamo jako puno“, najavio je direktor programa festivala Nikola Vrdoljak.
Nikola Vrdoljak i Tomo Ricov
Cijelo desetljeće društvenih previranja i sveopćeg bunta kulminiralo je upravo na Woodstocku. Gotovo pola milijuna ljudi na blatnjavoj livadi, nestašica hrane i vode, zakrčene ceste, psihodelične droge... No on je u historiji ipak ostao zapisan kao festival mira, ljubavi i muzike koji je pokazao da je moguće mijenjati svijet.
"S obzirom na danas aktualne društvene teme u Hrvatskoj, na 50. godišnjicu Woodstocka više nego ikad nam treba osnovna poruka festivala: Peace & Love. Zato Weekend Media Festival u svom 12. izdanju duh Woodstocka prenosi u novi milenij te Weekend postaje festival mira, ljubavi i komunikacija", objasnio je direktor festivala, Tomo Ricov.
Pripreme su u punom jeku. Early bird kotizacije već su u prodaji i do 1. maja mogu se kupiti po cijeni od 330 KM + PDV. Ove godine novost je Weekend paket koji omogućava rezervaciju smještaja & kotizaciju. Svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na osmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove predstavit će najvažnija regionalna digitalna nagrada - SoMo Borac.
Osim po provokativnim i konstruktivnim raspravama o trendovima u medijskoj industriji, najveći regionalni festival komunikacija poznat je i kao mjesto najbolje zabave. Ove godine donosi pomno osmišljen muzički program u duhu Woodstocka, iz vremena kad je muzika postala umjetnost i sredstvo otpora. Vidimo se, kao i svake godine, u staroj Tvornici duhana u Rovinju.
TEKST: Bonjour.ba/PR | FOTO: PR
Proteklog vikenda, magična Fortica u Mostaru bila je epicentar nezaboravne zabave i vrhunske elektronske muzike.
Održano je treće izdanje „From Herz with Love“ festivala, koje je privuklo preko 1000 ljubitelja glazbenih festivala iz cijele regije. Ovo dvodnevno slavlje glazbe okupilo je čak 10 DJ - eva iz svijeta i regiona, koji su svojim energičnim nastupima i vrhunskom produkcijom osvojili publiku.
Prvu festivalsku večer predvodili su Mihai Popoviciu iz Rumunije i Radio Slave iz Velike Britanije. Ovi umjetnici, poznati po svojim plesnim hitovima i produkciji, po prvi put su nastupili u Bosni i Hercegovini, donoseći sa sobom dašak svjetske elektronske scene.
Njihov nastup bio je samo uvod u spektakularnu noć punu ritma i plesa, uz podršku regionalnih DJ zvijezda kao što su Miro iz Splita, Luka Čikić iz Banja Luke, Andrej Jelić iz Mostara, Doel iz Sarajeva, Dario Suerte iz Mostara, Lubnya iz Mostara te Remi i Bobi iz Mostara.
Druga večer festivala nastavila je u istom ritmu, privlačeći mnogobrojne lokalne i strane posjetitelje koji su uživali u vrhunskoj produkciji i predivnoj open air lokaciji s pogledom na Mostar. Plesalo se do ranih jutarnjih sati, potvrđujući status festivala kao jednog od najatraktivnijih događaja u regiji.
Pored dancefloora, svi posjetitelji mogli su uživati u VIP dijelu festivala sa ležaljkama i pogledom na svjetla grada.
Ove godine, festival su podržali Grad Mostar, British Council, ProCredit Bank, Mostar Rock School, Red Bull, Klix.ba, RDV, Mostarsko pivo i mnogi drugi koji su pridonijeli uspjehu ovogodišnjeg izdanja.
„From Herz with Love“ festival je zasigurno must see festival koji iz godine u godinu raste, a odabirom atraktivnih lokacija, produkcijom i stageom privlači sve veći broj posjetitelja te turista koji posjećuju grad. Organizatori navode da je posjeta festivala u samo jednoj godini skočila na čak 30 %, a rezultat je upravo bolja povezanost Mostara, otvorenost gradskih službi te ogromna podrška Grada Mostara, kao i ogromna podrška tima Fortica ZIP linea, koji su uz ekipu FHWL festivala izgradili jedan zaista poseban festival u regionu.
* * *
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!