TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 10.7.2024.
Proteklog vikenda, magična Fortica u Mostaru bila je epicentar nezaboravne zabave i vrhunske elektronske muzike.
Održano je treće izdanje „From Herz with Love“ festivala, koje je privuklo preko 1000 ljubitelja glazbenih festivala iz cijele regije. Ovo dvodnevno slavlje glazbe okupilo je čak 10 DJ - eva iz svijeta i regiona, koji su svojim energičnim nastupima i vrhunskom produkcijom osvojili publiku.
Prvu festivalsku večer predvodili su Mihai Popoviciu iz Rumunije i Radio Slave iz Velike Britanije. Ovi umjetnici, poznati po svojim plesnim hitovima i produkciji, po prvi put su nastupili u Bosni i Hercegovini, donoseći sa sobom dašak svjetske elektronske scene.


Njihov nastup bio je samo uvod u spektakularnu noć punu ritma i plesa, uz podršku regionalnih DJ zvijezda kao što su Miro iz Splita, Luka Čikić iz Banja Luke, Andrej Jelić iz Mostara, Doel iz Sarajeva, Dario Suerte iz Mostara, Lubnya iz Mostara te Remi i Bobi iz Mostara.


Druga večer festivala nastavila je u istom ritmu, privlačeći mnogobrojne lokalne i strane posjetitelje koji su uživali u vrhunskoj produkciji i predivnoj open air lokaciji s pogledom na Mostar. Plesalo se do ranih jutarnjih sati, potvrđujući status festivala kao jednog od najatraktivnijih događaja u regiji.
Pored dancefloora, svi posjetitelji mogli su uživati u VIP dijelu festivala sa ležaljkama i pogledom na svjetla grada.


Ove godine, festival su podržali Grad Mostar, British Council, ProCredit Bank, Mostar Rock School, Red Bull, Klix.ba, RDV, Mostarsko pivo i mnogi drugi koji su pridonijeli uspjehu ovogodišnjeg izdanja.
„From Herz with Love“ festival je zasigurno must see festival koji iz godine u godinu raste, a odabirom atraktivnih lokacija, produkcijom i stageom privlači sve veći broj posjetitelja te turista koji posjećuju grad. Organizatori navode da je posjeta festivala u samo jednoj godini skočila na čak 30 %, a rezultat je upravo bolja povezanost Mostara, otvorenost gradskih službi te ogromna podrška Grada Mostara, kao i ogromna podrška tima Fortica ZIP linea, koji su uz ekipu FHWL festivala izgradili jedan zaista poseban festival u regionu.



* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba
Farmaceuti su svakodnevno prva adresa ljudi koji traže rješenje za akne, osjetljivost, isušivanje ili iznenadne promjene na koži. Ljudi očekuju jasne, sigurne i provjerene preporuke, a one su moguće samo kada stručnjaci lično poznaju teksture, aktivne sastojke i ponašanje formule na koži.

Antonio Trade Cosmetics donosi dermo brendove koji kombinuju istraživanja, moderne formulacije i rezultate koji se brzo primijete. Umjesto klasičnih prezentacija, željeli smo ponuditi potpuno drugačije iskustvo. Tako je nastao Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab.



Pozvali smo farmaceute u prostor koji je izgledao kao kombinacija edukacijskog centra i modernog skin-laba. Cilj? Stvoriti trenutak u kojem ljudi koji svakodnevno rade s kožom mogu isprobati proizvode koji mijenjaju rutine, postaviti pitanja koja se čuju samo između stručnjaka i dobiti uvide koji se ne mogu pronaći u deklaraciji.
Na samom početku goste su pozdravili iz Antonio Trade Cosmetics tima i ispred Bonjour.ba, uz kratko obraćanje koje je najavilo koncept Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Laba.

Clean, fokusirano i precizno baš kao formulacije u fokusu
Atmosfera je bila pažljivo oblikovana: clean futuristički prostor pretvoren u Beauty Lab, savršeno usklađen s temom i iskustvom koje je čekalo farmaceute.
Čim su gosti pristizali, osjetila se ona posebna atmosfera koja nastane kada se spoje znanje i dobra energija. Razgovori su krenuli odmah o iskustvima, kombinacijama proizvoda i pitanjima koja im ljudi najčešće postavljaju uz opušten, ali vrlo znatiželjan ton.


Event je zadržao taj ritam do kraja, dovoljno lagan da potakne pitanja, a dovoljno sadržajan da svako pronađe informaciju koja mu treba, uz osjećaj da je dio jednog posebnog Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab iskustva.
U trenutku kada je počeo praktični dio programa, dr. Matea Ćorluka, spec. dermatovenerologije s bogatim iskustvom u dijagnostici i tretmanu kožnih bolesti, otvorila je segment koji se osjećao više kao zajednički ritual. Uz konkretan primjer iz prakse postavilo je temelje za ono što je slijedilo, a to je testiranje tekstura.

Matea Ćorluka, dr. spec. dermatovenerologije
Tu je Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab koncept zaživio. Gosti su isprobavali formulacije na koži, komentarisali osjećaj nakon nekoliko minuta i međusobno dijelili dojmove koje mogu steći samo kroz ovakvo iskustvo.


Hero proizvodi su prirodno preuzeli pažnju: Acnemy gel za dubinsko čišćenje lica Zitclean izdvojio se već nakon prvog testiranja zbog lagane teksture, nježnog osjećaja na koži i činjenice da ne zateže, što je farmaceutima posebno važno kod njege kože sklone aknama.


Odmah iza njega, Acnemy pojedinačni flasteri Zitproof privukli su interes jer djeluju brzo i ciljano, a mnogi su komentarisali da je praktičnost upravo ono što se najčešće traži kod ovakvog tipa proizvoda.

U Transparent Lab dijelu, pažnju su preuzela dva proizvoda koja djeluju kao logičan duo: Transparent Lab Pure Glycerin Face Serum kojeg su gosti opisali kao “onaj serum koji odmah daje osjećaj mekoće” i Transparent Lab Niacinamide Glow Cream, kremu koja se brzo upija i ostavlja ujednačen i nenametljiv sjaj.




Zajedno, ovaj hidratacijski par dao je najjasniji uvid u razliku između tekstura i upravo ono što su farmaceuti najviše željeli isprobati iz prve ruke.

Završili smo u onom tihom, fokusiranom ritmu koji se dogodi kada stručnjaci izađu iz teorije i uđu u praksu.






Otvorile su se važne nijanse o kojima se obično ne stigne razmišljati tokom radnog dana, kako se tekstura ponaša nakon nekoliko minuta, šta korisnik može očekivati odmah, a šta tek kroz rutinu.










Kada formulacije prođu kroz ruke farmaceuta, sve postaje jasnije. Oni najbolje znaju šta ljudi pitaju, šta očekuju i koja tekstura daje rezultat.


Zato ovakav format ima posebnu težinu jer su proizvodi isprobani od ljudi kojima se svakog dana vraćamo po savjet. A šta je ostavilo najbolji dojam? Proizvodi koje su farmaceuti najviše spominjali nalaze se u nastavku.



Izdvojene photowall trenutke donosimo u nastavku.



















Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!