TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 15.2.2013.
Zara Kids vam nudi idealan posao Voliš modu, pratiš trendove!?! Inditex vam nudi karijeru punu mogućnosti i priliku da postanete dio tima s najboljim profesionalcima! Inditex koji je u BiH prisutan s brandovima: Zara, Pull & Bear, Bershka i Stradivarius je vodeća modna grupacija s više od 5600 trgovina u 83 zemlje. U njihovoj Zara trgovini u Mostaru traže djelatnika na po
„Stavljamo naše poslovanje u tvoje ruke. Voditelj zajedno sa Zamjenikom svakodnevno upravlja trgovinom u ravnoteži između strateških ciljeva i svakodnevnih zadataka, a sve u skladu s ciljevima Inditex grupe. Trgovina treba raditi s najboljim prodavačima i promovirati najnovije trendove. U suradnji s Direktorom prodaje Voditelji/ Zamjenici prate i koriste znanje o proizvodu i komercijalne informacije. Zajedno s Ljudskim resursima biraju najbolje članove tima za svoju trgovinu. Voditelj/ Zamjenik treba biti primjer ostatku tima, treba raditi na svom i njihovom razvoju te voditi računa o svim internim procedurama. Uz učenje će i napredovati. Možete stići onoliko daleko koliko želite.“ – poručili su iz Inditexa.
Osim toga, kao posebne uvijete su naveli:Zainteresirani kandidati svoje životoopise na engleskom jeziku mogu poslati na adresu: [email protected].
MODAMO.info/INDITEX
TEKST: Bonjour.ba/PR
U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.
U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.
Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.
Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.
Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.
Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


Zubun kao anti-muzejski objekt
Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.
„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.
Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.



Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!