TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 11.2.2013.
Zara BiH vam nudi idealan posao Volite modu, pratite trendove?! Inditex ima savršen posao za vas! Inditex koji je u BiH prisutan s brandovima Zara, Pull & Bear, Bershka i Stradivarius je vodeća modna grupacija s više od 5600 trgovina u 83 zemlje. Naime, u Zari u Mostaru je otvoreno radno mjesto na poziciji koordinatora (Visual merchandiser) na ženskom odijelu.
„Budući da su naše trgovine prave pozornice mode, trebamo ljude poput vas. Ljude koji su sposobni organizirati prostor i raspored proizvodima kako bi našim klijentima odaslala pravu poruku. Proizvod je glavna zvijezda u našim trgovinama i ostavljamo ga u tvojim rukama da mu udahneš život.“ - poručuju iz Inditexa.
Posao kordinatora zahtjeva kreatinost, maštovitost i strast za modu, kao i praćenje najnovijih trendova. Koordinator je zaslužen za izgled Zarinih trgovina i organizaciji odjeće u trgovini, on/ona odlučuje koja odjeća ostaje u prodajnom prostoru kako bi se osigurala što bolja prodaja. Također je dio Zarinog tima koji nastoji pružiti što bolju uslugu Zarinim kupcima. Zainteresirani kandidati svoje prijave mogu poslati na adresu: [email protected].

MODAMO.info/INDITEX
TEKST: Bonjour.ba
Marko Feher nikada nije igrao po pravilima modne industrije, on ih konstruiše, dekonstruiše, zatim ostavlja da lebde u zraku kao teorija koju tek trebamo razumjeti.
Njegove kolekcije su misaoni eksperimenti, vizualne hipoteze i kulturni komentari. Kolekcijom My Digital Legacy, predstavljenom u augustu 2024. očekivanja su bila visoko postavljena, ali Feher nikada ne isporučuje očekivano. On isporučuje iskorak.
Odlučio je premijerno s nama podijeliti svoju novu kolekciju.
Bez komentara
„No Comment“ na papiru zvuči kao tišina, ali u Feherovom vokabularu to je najglasnija rečenica. „U svijetu savršeno generisanih tekstova, samo jednim klikom, ja biram govoriti manje. 'NO COMMENT' je moj poziv da više mislimo“, to je sve što nam je rekao dizajner. 
Šta se dešava vizuelno? Siluete su skulpturalne, gotovo brutalističke, volumen se tretira kao arhitektura, a odjeća kao manifest. Crna, bijela, siva i crvena, četiri boje koje se u modnoj teoriji često smatraju "primarnim emocijama garderobe" kod Fehera postaju emocionalna topografija. Crvenu smo interpretirali kao alarm, ali i puls.

Tačkasti motiv, koji otvara kolekciju, možda je njen najneočekivaniji element. Crna podloga s monumentalnim crvenim tačkama podsjeća na avangardne japanske studije forme (čitaj:Yayoi Kusama). Iznenađuje koliko uvjerljivo ovaj motiv funkcioniše i na oversized odijelu i na slip haljini.


Model kolekcije je glumica Tatjana Šojić. Šojić svojim izrazom i gestikulacijom nosi Feherovu modu kao performans, ali i kao svojevrsnu transformaciju identiteta. Njena pojava u kampanji otvara prostor za potpuno novu interpretaciju Feherovog dizajna, onu koja briše granice roda i ulogu tijela pretvara u čistu ekspresiju. Šojić u jednom kadru djeluje strogo, gotovo monumentalno, a u sljedećem eterično, meko, fluidno. Divno ju je posmatrati u toj smjeni energije.
Posljednji put kada je Feher angažovao glumicu u ovako snažnom kontekstu bilo je 2017. u projektu An Unwritten Novel sa Eminom Muftić. Ovaj povratak narativnom castingu nije slučajan. "No Comment" je kolekcija koja govori upravo kroz lice koje zna šutnjom ispričati najdublju emociju.



Siluete kroz kolekciju ostaju unisex. Feher je jedan od rijetkih dizajnera iz regije koji rod ne koristi kao granicu, nego kao materijal za oblikovanje. Od moćnih, strogo krojenih odijela do volumeniziranih jakni koje na trenutke djeluju kao wearable sculpture, pa do haljina koje su već sada spremne za crveni tepih raznih festivala.





Feherova moda? Inteligentna i promišljena.







„No Comment“ ne govori mnogo, ali isporučuje sadržaj koji tjera na misao, pogled, ponovno iščitavanje.

Fashion: Marko Feher
Talent: Tatjana Šojić
Photography: Edvin Kalić
Hair: Ensar Dervišbegović
Makeup: Renata Ponjević
Supernumerary: Alaoui Ismail
Special thanks: BHRT, BINGO, Minja, Dejan, Maja, Amna
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!