Šareno proljeće u Burberryju
Tekst:Bonjour.ba
MODNE VIJESTIJučer predstavljena kolekcija za proljeće/ljeto 2013. Christopher Bailey čovjek je koji, osim modnog, itekako dobro poznaje svijet marketinga. Prigrlivši moć interneta kao medija, učinio je da su nas jučer sa svih strana modni magazini i blogovi pozivali da baš na njihovim stranicama uživo iz Londona pratimo predstavljanje najnovije kolekcije kuće Burberry. Bailey je usto fanove kuće na Facebooku obradovao ručno pisanom porukom i pozivom da uživo prate reviju. Osim toga, sve ono što ste mogli vidjeti na pisti, već za pet dana moći ćete naručiti preko online trgovine službene stranice Burberryja. Bailey zasigurno zna kako udovoljiti svojim kupcima.
No, da bi se isti odlučili izdvojiti više od 3.000 konvertibilnih maraka za kaput. 6.000 za jaknu ili pak nešto više od 5.000 za transparentnu torbu, morate im ponuditi nešto uistinu spektakularno. A, ako itko zna stvoriti kolekciju o kojoj će se pričati, onda je to upravo Christopher Bailey.
Klasične kapute i balonere, koji su proslavili ovu kuću, prikazao je u izvedbama od čipke, satena i metalik materijala u širokoj paleti boja koja je uključivala boju vina, zlatnu, bež, bijelu, ružičastu, ljubičastu, rozu i cijeli spektar zelene. Bio je to uistinu praznik za oči. Cijela kolekcija, uključujući i koktel haljine, suknje olovka kroja i peplum topove, odisala je čistim luksuzom, što je oduševilo Ditu Von Teese, Annu Wintour i britansku prvu damu Samanthu Cameron, koje su sjedile u prvom redu.
Tema koja se provlačila kroz cijelu kolekciju bila su naglašena ramena. Kod velikog dijela dizajner je efekt stvorio kombinirajući kreacije s mikro-pelerinama, visoko rezanim jaknama ili pak kaputima sa zvonastim rukavima.
Za kraj, Bailey je na scenu poslao modele u metalik balonerima boje maline, vina, tamnoplavoj i ljubičastoj. Bio je to senzacionalan defile kakav ovakva jedna kolekcija i zaslužuje.
A.S.
Foto: style.com, vogue.co.uk