TEKST: Emina Smaka

DATUM OBJAVE: 20.12.2021.

Da li ste ljetni ili zimski tip osobe zavisi od mnogih osobnih preferencija, ali da zima ima posebnu magiju i idiličnu atmosferu, niko ne može poreći.

Možda ste se jutros probudili lošeg raspoloženja, a hladnoća koja vas čeka nakon izlaska iz kreveta ne pridonosi boljem osjećaju, onda smo sigurni da je ovaj mali podsjetnik na ljepotu i čari zime, kreiran upravo za vas.

Kreirali smo listu od 10 stvari koje mi volimo, a sigurni smo kada se podsjetite na iste, shvatit ćete da i vi zapravo volite ovaj period godine. Počnimo!

Magični sniježni prizori iz prirode

Ukoliko pobjegnete samo nekoliko kilometara van gradske gužve i buke, čekaju vas prekrasni prizori prirode obavijene sniježnim prekrivačem. Mi u BiH smo sretni jer nam prirodnih resursa ne nedostaje, te u svakom gradu imamo barem jedno planinsko okruženje za opuštanje.

Topli napici

Mmm, na sam pomisao na miris tople čokolade, polako u mislima odlazimo na neko magičnije mjesto. Topla čokolada, omiljena kafa ili piće je zasigurno jedan od omiljenih rituala tokom zimskog perioda.

Blagdansko i praznično raspoloženje

Ovdje govorimo o svim uzbudljivim i glamuroznim događajima koje vežemo za ovaj period godine, poput blagdanskih zabava, poslovnih domjenaka ili dočeka Nove Godine.

Aktivnosti na snijegu

Klizanje, sankanje, skijanje, bordanje ili jednostavna opuštajuća šetnja prirodom je nešto zbog čega volimo zimu.

Udobni i topli džemperi

Za sve modne entuzijastice, zimski period je idealan za kreiranje slojevitih kombinacija, a svako od nas uživa u toplom zagrljaju omiljenog nam džempera.

 

Dekoracije u gradu

Bilo da se radi o blagdanskim ili novogodišnjim ukrasima, gradovi u BiH zaista postanu na neko vrijeme magična mjesta sa svim lampicama i dekoracijama.

Mekane dekice

Priznajte da ste svi s nestrpljenjem očekivali hladniji period kako bi iz ormara izvadili omiljenu cozy dekicu, za savršen ugođaj uz gledanje blagdanskih filmova.

Cozy noćna atmosfera

Za vrijeme zime, trudimo se svim prostorijama u domu dati dodatnu cozy notu, a spavaća soba, sa mekanim jastucima, čupavim dekicama i prigušenim svjetlom, kreira ambijent savršen za završetak dana.

Hrana! 

Trpeze u domovima u ovom periodu godine postaju bogatije, sa svom ukusnom hranom koju izbjegavamo tokom ostatka godine, a dobra stvar je to što se kalorije ne broje za vrijeme praznika ? Za još ukusnih zimskih jela predlažemo da zavirite i u Bonjour.ba kuharicu

Darivanja

Ovdje ne govorimo samo o razmjeni poklona, koja je svakako specifična za ovo doba godine, nego i o kvalitetnom vremenu koje provedemo sa porodicom i prijateljima, vremenu kada se više posvetimo svojim najbližim.

Sretne blagdane i praznike želimo!

* * * 
Grafički dizajn: Marija Perić
Fotografije: Pexels.com


Bonjour

Bonjour.ba u finalu SoMo Borca! Donosimo detalje o projektu koji je oduševio žiri.

TEKST: Ada Ćeremida

Bonjour.ba u finalu SoMo Borca! Donosimo detalje o projektu koji je oduševio žiri. Bonjour.ba u finalu SoMo Borca! Donosimo detalje o projektu koji je oduševio žiri.

SoMo Borac, jedno od najznačajnijih regionalnih priznanja za digitalne projekte i kampanje, ove godine slavi svoje trinaesto izdanje u zagrebačkom Mozaik Event Centru.

SoMo Borac slavi inovativnost, odvažnost i utjecaj digitalnih kampanja u regiji, stoga je za naš tim velika potvrda to što je upravo Bonjour.ba jedini bh. medij koji je ušao u finale ovogodišnjeg natjecanja.

U finale smo ušli sa projektom “Promocija bh. kulture kroz digitalne formate na Bonjour.ba”, koji se nalazi u kategoriji SoMo Media: Best Storytelling, a na kojem naš tim strateški i posvećeno radi već više od godinu dana sa istom idejom: da kulturu približimo publici na nov, savremen i estetski način.

somo_borac_zagreb_bonjour_ba_17

Šta je SoMo Borac i zašto je važan?  

SoMo Borac je jedno od najuglednijih regionalnih priznanja koje već više od decenije nagrađuje najbolje digitalne radove iz cijele regije od oglašivačkih kampanja do inovativnih medijskih projekata.

Žiri od više od 80 stručnjaka iz cijelog regiona bira finaliste i dobitnike u 16 kategorija unutar Advertising i Media stream-ova, prepoznajući originalnost, kreativnost i utjecaj digitalnih sadržaja.

nagrada_somo_borac_zagreb_bonjour_ba_G

Foto: @somoborac


Ovogodišnje izdanje donosi i novitete, među njima i nagradu Northern Star, koja ističe projekte i saradnje koje doprinose neovisnosti i inovativnosti digitalnog ekosistema.

Zahvaljujući svojoj reputaciji i stručnosti žirija, SoMo Borac već godinama postavlja standarde kvalitete u digitalnim medijima i komunikacijama u regiji.

somo_borac_zagreb_bonjour_ba_18

Bonjour.ba projekat: Novo poglavlje izvještavanja bh. kulture  

Digitalno izvještavanje o kulturi u Bosni i Hercegovini godinama je bilo ograničeno na formalne najave zbog čega je publika teško mogla osjetiti stvarnu povezanost s teatrom, filmom ili umjetnošću što je rezultiralo pasivnošću publika.

Zato smo mi na Bonjour.ba odlučili promijeniti taj narativ.

Bonjour.ba tim je razvio potpuno novi behind-the-scenes format koji kombinuje pripovijedanje, vizuelnu estetiku i interaktivne formate kroz rubriku Kultura kao i na društvenim mrežama. Cilj je bio jasan, a to je da učinimo kulturu angažovanom, emotivnom i bliskom mlađim generacijama.

U fokus smo stavili momente iza scene, produkcijske procese, razgovore s umjetnicima, editorijale i pažljivo kreirane video formate, sadržaje koji kulturu prikazuju ne kao udaljenu i formalnu, već kao živu, savremenu i blisku.

somo_borac_zagreb_bonjour_ba_4
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_3
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_26
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_G2
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_19
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_8

Da bismo ovaj pristup implementirali, analizirali smo podatke o čitanosti, dijeljenju i angažmanu, kako na Bonjour.ba, tako i u širem digitalnom pejzažu BiH i na osnovu tih uvida razvili format koji je otvorio novi način pričanja o kulturi u digitalnom prostoru.

Rezultati su nadmašili sva očekivanja jer…

  • članci u novom formatu ostvarili su 75 puta više pregleda nego člaci u prijašnjem formatu,

  • prva serija tekstova imala je rast čitanosti od +400% do +1.150%,

  • najnoviji tekstovi bilježe i do +500% rasta u čitanosti u odnosu na prve članke sa istim pristupom,

  • na društvenim mrežama zabilježen je rast od +278,2% u dosegu,

  • +14,92% u interakcijama publike,

  • te +264,5% u pregledima foto i video sadržaja  na društvenim mrežama.

 

somo_borac_zagreb_slavko_sobin_bonjour_ba_
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_5
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_15

Tokom Sarajevo Film Festivala, posebno ovog augusta, naš novi koncept izvještavanja donio je potpuno svježu perspektivu gdje je publika dijelila, komentarisala i pratila svaki trenutak Festivala, potvrđujući da emocija i estetika mogu ponovo povezati ljude s umjetnošću.

Ovaj pristup nije samo donio rekorde, već i stvorio novi i prepoznatljivi hero content model lifestyle magazina, koji objedinjuje tržišnu vrijednost, relevantnost i prepoznatljiv Bonjour.ba estetski potpis.

Rubrika Kultura, svakim danom raste kroz priče o filmu, muzici, teatru, književnosti, vizuelnim umjetnostima i društvenim fenomenima iz Bosne i Hercegovine i regije, a sada je prepoznata i među najboljima u regiji. 

Kroz taj rast, Kultura je postala je digitalni most između umjetnosti i publike.

somo_borac_zagreb_bonjour_ba_g11
somo_borac_zagreb_jovan_marijanovic_bonjour_ba_
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_G3
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_22
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_23

Ko su finalisti SoMo Borca 2025?  

Ovogodišnji finalisti predstavljaju najkreativnije medijske i oglašivačke projekte regije. U Media stream-u, gdje su se takmičili izdavači i redakcije, među finalistima su se našli i projekti iz Hrvatske, Srbije i Slovenije, a Bonjour.ba je jedini medijski predstavnik Bosne i Hercegovine.

Pobjednici će biti proglašeni 24. oktobra u Zagrebu, na dodjeli koja okuplja najvažnije regionalne kreatore digitalnog sadržaja, urednike i medijske inovatore. Svi finalisti su objavljeni na službenim stranicama SoMo Borca

somo_borac_zagreb_bonjour_ba_25
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_7

Bez obzira na ishod, ulazak među finaliste potvrđuje ono što nas svakodnevno vodi, da i u digitalnom svijetu, priče iz kulture imaju snagu da povezuju, inspirišu i traju.

Naš cilj ostaje isti, da kroz digitalne priče i estetiku nastavimo donositi kulturu koja inspiriše, povezuje i otvara nova pitanja.

Dok se pripremamo za dodjelu u Zagrebu, ponosni smo što upravo iz BiH dolazi projekat koji pokazuje da kultura u digitalnom prostoru može biti jednako živa, emotivna i bliska.

Vidimo se u Zagrebu.

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: Bonjour.ba arhiva


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!