TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 3.12.2018.

La Jupe brand je već nekoliko godina sinonim za upečatljive, ženstvene haljine elegantnog kroja čiji dizajn potpisuje Sanja Dujmović. Upravo su one u fokusu njihove blagdanske kampanje. Inspiraciju za kolekciju Sanja je pronašla u toplom blagdanskom duhu i raspoloženju, ali i u ženi koja je drugačija i ženstvena, a istodobno decentna i romantična.

Kolekcijom dominiraju atraktivne maxi haljine od toplog pliša te midi haljine ukrašene detaljima od tila, čipke ili cvjetnog uzorka, koje naglašavaju žensku siluetu i laskaju figuri. Bogata tekstura i odabir tkanina kao što su pliš i čipka daju i poseban svečan te glamurozan efekt modelima koji prate liniju tijela ili senzualno padaju. Posebnima ih čine fini materijali i kvaliteta izrade s naglaskom na funkcionalnost, udobnost i nosivost. U La Jupe radionici ponosni su upravo na vrhunsku kvalitetu izrade - haljine se ručno šivaju, a proces proizvodnje je u potpunosti personaliziran, tj. svaka haljina se šiva prema točnim mjerama klijentica.

lajupe clanak

Jedna od poznatijih hrvatskih modnih influencerica, Lidija Lešić, pred objektivom talentirane Rajne Raguž, savršeno je utjelovila lice blagdanske kampanje branda La Jupe, a Cafe Gymnasium poslužio je kao scena za kreiranje ove blagdanske modne priče.
Za kosu su zaslužne čarobne ruke frizerskog tima iz salona Sophie, a za make up Marko Tolić.

{gallery}2018/2018_12/lajupe{/gallery}

 

FOTO: ime i prezime


Bonjour

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

TEKST: Bonjour.ba/PR | FOTO: PR

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore. Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.

 

Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom  “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.

 



Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?

Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?

Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?

 



Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.

Više detalja uskoro ovdje.

* * *
Naslovna foto: PR

FOTO: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!