TEKST: Nevena Divčić

DATUM OBJAVE: 28.5.2024.

Zelene oči su ne tako česta pojava, veoma su atraktivne, a pravi makeup može ih dodatno istaknuti i učiniti još izražajnijima.


Najvažnije je da odaberete boje koje će naglasiti prirodnu ljepotu i dubinu zelenih očiju. Iako je važan odabir pravih nijansi na očima, jednako važnu ulogu igra makeup na usnama i obrazima.


Istaknite boju očiju

Bakarne i zlatne nijanse stvaraju prekrasan kontrast sa zelenim očima, čineći ih još svjetlijima i izražajnijima. Neutralni tonovi poput smeđe, bronzane i taupe odlično ističu zelene oči i daju im dodatnu dubinu. Govoreći o trendu burgundy maskare za oči, upravo su se zelene nijanse očiju istaknule kao one uz koje će se ovakav makeup najbolje izledati. 

Ljubičaste nijanse su savršene za zelene oči jer stvaraju suptilan, ali efektan kontrast. Boje poput lavande, ljubičice i šljive mogu učiniti oči još zelenijima, dok će tamnozelene i maslinaste nijanse dodatno naglasiti zelene oči bez da ih zasjene.

 



Ruževi za usne

Prilikom biranja boje ruža, cilj je stvoriti balans s bojama koje koristite za oči. Nude ruževi savršeno se slažu s toplim i neutralnim sjenilima za oči, stvarajući uravnotežen izgled. Blijedo ružičaste, koralne i peachy nijanse dodaju svježinu licu, posebno kada su oči naglašene ljubičastim ili bronzanim tonovima

 



Klasični crveni ruž će biti savršen izbor za večernje izlaske. Birajte crvene tonove s toplim podtonom kako bi se lijepo uklopili sa zelenim očima.

 



Sjajni obrazi

Kako bi upotpunili izgled, važno je odabrati pravu boju rumenila koja će osvježiti lice i dodati prirodan sjaj. Peachy rumenilo dodaje toplinu i svježinu licu, savršeno se slažući s toplim tonovima sjenila i ruža. Blijedoružičasto rumenilo daje svjež i zdrav izgled i idealno je za dnevne varijante makeupa.

Lagani bronzer će dodati dimenziju licu, posebno ako koristite bakrene i zlatne tonove na očima.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lea Prinz (@leaprinz)

* * *
Naslovna fotografija: @britishvogue


Bonjour

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

TEKST: Ilda Lihić-Isović

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI” O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.

I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
 

 

Facelift koji je sve pokrenuo

 

Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
 

 

Leak koji je prerastao u kampanju

 

Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
 


 

“This is a case for the FBI…”

 

Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
 

 

Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu

Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
 

mac_kris_bonjour_ba
 

Kritički pogled (jer, budimo realni)

 

Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?

U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
 


Foto: @maccosmetics


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!