TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 8.3.2018.

Obzirom da bh.kompanija Alma Ras ove godine slavi svoj dvadeseti rođendan, jubilej kompanije odlučili su obilježiti kolekcijom koja slavi ženu. Linija osmišljena s mnogo ljubavi te pažljivo izrađena od prirodnih i kvalitetnih materijala inspirirana je romantičnom ružom, koja je kraljica cvijeća, simbol ljubavi te zrelosti i uspjeha.

Zbog toga ne čudi što je upravo cvijet neodoljive ruže bila nit vodilja za sanjivu kampanju ove kolekcije.

Nit vodilja kampanje je bila ruža. Na osnovu dobro razrađenog Photoshooting guidelinesa smo birali lokaciju koja ima dosta prirodnog svijetla i malo veće kupatilo. Ovaj jubilarni editorijal je trebao predstavljati jačinu branda pa smo odlučili napraviti malo drugačiji umjetnički modni editorijal. Modni dodaci su precizno birani jer je sve bilo osmišljeno do detalja. Naravno, editorijal je dobio svoju moć zbog predivnog tima ljudi: Ensar Dervišbegović - hairstyle, Maja Talović Koristović - makeup, Nina Mašić - fotograf, kreativni i marketing tim Alma Ras te divna Sedina Memagić - art director Alma Ras kompanije.“ – otkrila nam je Martina Saira, osnivačica i generalna direktorica kompanije SEE.Contact koja je zaslužna za produkciju ove kreativne kampanje.

almaras17


Martina nam je otkrila i da je snimanje trajalo sedam sati, a na setu je za realizaciju fotografija korišteno čak tristo ruža. Svaka nova fotografija priča novu nježnu, zavodljivu i senzualnu priču, te budi osjećaj ženstvenosti i sanjivosti.
Sjajna atmosfera na snimanju rezultirala je jednako sjajnim fotografijama, a kako nam je otkrila Martina, najzabavniji događaj i izazov svakako je bila fotografija gdje Sarah odjevena u Alma Ras rublje pozira u kadi napunjenoj ružinim laticama. Cijelu kampanju pogledajte u nastavku.

 

almaras1

almaras2

almaras3

almaras4

almaras5

almaras6

almaras7

almaras8

almaras9

almaras10

almaras11

almaras12

almaras13

almaras14

almaras15

almaras16

almaras18

almaras19

 

***
Model: Sarah Čerkez
Make-up: Maja Talović 
Frizura: Ensar Dervišbegović
Foto: Nina Mašić Lizdek
Produkcija: SeeContact / Martina Saira

 


Bonjour

Nova kreativna mapa Sarajeva: Šta donosi partnerstvo koje mijenja scenu?

TEKST: Bonjour.ba

Nova kreativna mapa Sarajeva: Šta donosi partnerstvo koje mijenja scenu? Nova kreativna mapa Sarajeva: Šta donosi partnerstvo koje mijenja scenu?

U rezidenciji britanskog ambasadora u Sarajevu predstavljen je početak implementacije projekata koji kroz partnerstva sa UK stručnjacima unapređuju razvoj domaćih kreativnih industrija.

U rezidenciji britanskog ambasadora Juliana Reillyja obilježen je početak implementacije novih projekata podržanih kroz WB-UK Creative Skills Development Fund, inicijativu British Council usmjerenu na jačanje kreativnih industrija i profesionalnih vještina mladih.

Fond predstavlja dio šireg programa kreativne ekonomije British Council, zamišljenog da kroz saradnju s lokalnim institucijama, kreativnim organizacijama i britanskim partnerima ojača kapacitete sektora, podstakne zapošljavanje i omogući pristup savremenim metodologijama rada.

Kako je najavljeno na nedavnom sastanku ministara vanjskih poslova u Belfastu, u prvoj fazi biće podržano deset projekata iz šest zemalja. Među njima su i dva iz Bosne i Hercegovine, projekti Sarajevo Film Festivala i Udruženja „Tuzla Live“.

british_council_bih_sarajevo_kreativna_ekonomija_bonjour_ba_8

Sarajevo Film Festival: unapređenje profesionalnih programa i razvoj talenata  

Projekat Sarajevo Film Festivala realizira se u partnerstvu s britanskom konsultantskom kućom Olsberg SPI. Fokus je na izradi sveobuhvatne studije koja će analizirati postojeće programe obuke, poput CineLink Industry Days, te mapirati nedostatke i potrebe domaće filmske industrije.

Cilj studije jeste razvoj preporuka koje će ojačati ulogu Sarajevo Film Festivala kao regionalnog centra za stručno usavršavanje mladih autora i filmskih profesionalaca.

Direktor Sarajevo Film Festivala, Jovan Marjanović, istakao je da je ključni cilj projekta „da talenti iz BiH imaju znanje, vještine i podršku koja ih povezuje s evropskim i globalnim tržištem te da im se pruži razlog da stvaraju i grade karijeru ovdje“.

british_council_bih_sarajevo_kreativna_ekonomija_bonjour_ba_1

„Tuzla Live“: prenos znanja iz savremene muzičke industrije  

Drugi podržani projekat je inicijativa Udruženja „Tuzla Live“, koja se realizira u saradnji s britanskim WaterBear College of Music. Projekat se fokusira na prijenos znanja, najboljih praksi i edukativnih metoda iz modernog muzičkog tržišta, s posebnim naglaskom na razvoj mladih talenata.

Nakon uspjeha programa „Tuzla Rock School“, koji je u prethodnih 18 mjeseci obučio više od 150 mladih muzičara, novi grant omogućit će dodatno jačanje infrastrukture, nabavku opreme, radne posjete i digitalne edukativne alate.

british_council_bih_sarajevo_kreativna_ekonomija_bonjour_ba_2
british_council_bih_sarajevo_kreativna_ekonomija_bonjour_ba_6

Podrška različitim kreativnim sektorima  

Odabrani projekti obuhvataju oblasti vizuelnih efekata, muzike, dizajna, razvoja video-igara, kustoskih praksi i imerzivnog pripovijedanja. Zajednički cilj im je pružanje savremenih znanja mladim profesionalcima i snažnije povezivanje obrazovnih institucija i tržišta rada.

Direktorica British Councila za regiju, Clare Sears, naglasila je važnost ulaganja u kreativni sektor:

„Ovi grantovi ulaganje su u transformativnu moć kreativnosti. Kroz saradnju obrazovanja, industrije i inovacija, osnažujemo mlade profesionalce da stvaraju održiviju budućnost.“

british_council_bih_sarajevo_kreativna_ekonomija_bonjour_ba_3

Širi kontekst programa British Councila  

Fond je pokrenut nakon Ministarskog foruma o kreativnoj ekonomiji održanog u Kotoru u maju 2025. godine, u okviru Berlinskog procesa.

Program kreativne ekonomije British Councila globalna je inicijativa koja podržava industrije kulture i kreativnosti kroz istraživanje, politike, zagovaranje i jačanje kapaciteta.

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!