Zavirite na neobičnu rođendansku proslavu ljekarne Cvit likarije u Međugorju
Tekst:Bonjour.ba, Promotivni članak
ZDRAVLJE I NJEGALjekarna Cvit likarije nas je već odavno navikla da pomiče granice očekivanog te da izlazi iz tradicionalnih okvira ljekarničke djelatnosti. Sukladno tome su proslavili i prvi rođendan poslovnice u Međugorju.
Središnji dio rođendanskog tjedna je bio event u suradnji s Pierre Fabre grupacijom.
O samom događaju te planovima za budućnost Cvit likarije smo razgovarali s ravnateljicom Mirnom Bubalo.
***
Lemonade Day u ljekarni – otkud ideja?
Ideja je došla od voditeljice Pierre Fabre Dermocosmetique, Marijane Dizdarević s kojom već godinama imamo izvrsnu suradnju. Zamisao je bila da uz neformalno druženje i zdravi napitak razgovaramo o važnosti njege kože, a kao krunu tog druženja da našim kupcima osiguramo neponovljivu akciju da uz bilo koji kupljeni PF proizvod drugi biraju potpuno besplatno.
Koji brendovi čine Pierre Fabre grupaciju i zašto ih rado preporučujete?
Volim brendove koji osim kvalitete imaju priče koji inspiriraju.
Pierre Fabre je bio naš kolega, farmaceut i botaničar koji je 1953. godine kupnjom ljekarne u svom rodnom gradu krenuo u svoju poduzetničku, znanstvenu i ljudsku priču o uspjehu.
U našoj zemlji PF čine četiri brenda: Avène, Aderma, Klorane te Ducray. Iza svakog od tih brendova stoje godine iskustva i kliničkih studija koji potvrđuju učinkovitost i sigurnost primjene što nama olakšava preporuku, a krajnjim korisnicima zadovoljstvo.
Tko je zadužen za prekrasne dekoracije na eventu?
Za dekoracije na eventu je bila zadužena naša čarobnica Peek a Bloom. Uvijek nadmaši sva očekivanja. Helena je na našem photo pointu savršeno ukomponirala voće kao simbol zdravlja i zdravog načina života s mirisnim notama lavande i ružmarina, a uz sve to dodala i dašak tradicije s ručno izrađenim stolnjacima naše bake Ljilje.
Nakon dvije poslovnice, nedavno ste pokrenuli i web shop,te imate zadovoljne kupce iz cijele BiH. Zašto baš biraju Cvit?
Zato što osjete energiju s kojom radimo ovaj posao. Većina ljekarni ima iste proizvode,a najčešće i iste cijene.
Razlog zašto netko iz Sarajeva odluči naručiti kremu iz Ljubuškog je taj što želi svoj novac dati ljudima koji mu uvijek daju veću vrijednost od onog što je platio. Bilo kroz savjete, testere ili gratise. U budućnosti namjeravamo još više energije ulagati u stvaranje kvalitetnog sadržaja na svim online platformama, a u poslovnicama proširiti aktivnosti kroz savjetovališta.
***
Foto: Photo DaMa
Tekst: Bonjour.ba/Promotivni članak