TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 22.8.2019.
'Now is Her Time' naziv je nove kolekcije koju potpisuju adidas x Pharell Williams koja je usmjerena ka osnaživanju žena diljem svijeta uz uspješne i karizmatične ambasadorice kampanje.
Syd, Iddris Sandu, Patrisse Cullors, Isabela Rangel Grutman, Keala Naihe, Sheena Cain, Kadija Diawara, Reggie Yates, Nadya Okamoto, Sara Cummings, Sophia Parker i Suuny su kroz vizuale kampanje, ali i motivirajuće i inspirativne izjave koji ju prate, željele pokazati da je sada pravo vrijeme da žene budu jake, samopouzdane i same odlučuju o baš svakom segmentu svoje svakodnevice.
Kampanju je fotografirao Collier Schorr, a cijelu priču prati i adidas unisex kolekcija odjeće i obuće za odrasle, ali i djecu koja dodatno promovira jednakost. Svaka od dama je na sebi svojstven način pokazala modno/sportsku stranu priče, ali i otkrila što za nju znači feminizam, kao i kako one kroz svoj primjer mogu utjecati na kreiranje ravnopravne svakodnevice za sve žene diljem svijeta. Još jednom, moda je poslužila kao univerzalan jezik koji svi razumiju za slanje jedne snažne poruke.
Kompletnu kampanju možete pogledati na ovom linku, a dio vizuala donosimo u nastavku.
TEKST: Bonjour.ba/PR
H&M je zvanično stigao u Sarajevo, s prvom prodavnicom u srcu grada, gdje su od ranih jutarnjih sati, ljubitelji mode čekali u redu da bi bili među prvima koji će istražiti najnovije stilove i nezaobilazne komade jednog od vodećih svjetskih modnih brendova.
U čast ovog uzbudljivog trenutka, prvih 1.000 kupaca počašćeno je besplatnom kafom i slatkišima na posebno osmišljenoj H&M stanici, dok su neki kupci dobili ekskluzivni H&M ceger, kreiran u suradnji s lokalnom umjetnicom Dunjom Krvavac.
„Jako smo srećni što smo najzad otvorili svoju prvu prodavnicu u Sarajevu. Ovo je velika prilika i uzbudljiv izazov da proširimo svoje fizičko prisustvo na ovako strateškoj lokaciji. Kako je naša misija da oslobodimo modu za veliki broj ljudi, osjećamo se povlaštenima što možemo nadahnuti i osnažiti kupce u Sarajevu da istraže svoj osobni stil i prave održivije modne izbore“, Thomas Estrany, menadžer prodaje za prodajno tržište Grčke.*
Večer prije otvaranja, na slavlju kojim je H&M proslavio svoj dolazak u Sarajevo okupili su se modni entuzijasti, influenseri i predstavnici medija. Gosti, među kojima i Maydi, Mirza Mustafagić, Ena Avdić, Samra Menzilović, Emina Tsiligkros i drugi, uživali su u ekskluzivnom događaju prije kupnje.
Pored toga, gostima je ponuđen probran izbor kulinarskih đakonija u kojima su spojeni tradicija, umjetnost i dizajn, a koje je osmislio čuveni kuhar Nermin Hodžić. Živa atmosfera žurke, koju je podgrijavala DJ Kazumi, dodala je energičnu i modernu atmosferu ovoj nezaboravnoj večeri.
Nova prodavnica je dizajnirana tako da nadahne najnovijim trendovima, kao i da pruži moderan i prijatan doživljaj kupnje.
Njena obimna ponuda obuhvata raznovrsne asortimane odjeće i modnih detalja za žene, muškarce, tinejdžere, djecu i bebe.
*H&M prodajno tržište Grčke obuhvata poslovanje u Grčkoj, Rumuniji, Bugarskoj, Kipru, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovoni, Sjevernoj Makedoniji, Kosovu i Albaniji.
Foto: Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!