TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 2.9.2014.
Kada nam je naš mali privatni špijun šapnuo da jedan mladi, stručni tim u Bosni i Hercegovini priprema lansiranje online dućana u kojem ćete moći jednim klikom kupiti sofu dizajniranu upravo za svoje potrebe i koja će vas za to vrijeme odlično (i praktično!) služiti, nismo mogli odoljeti, a da ne saznamo o čemu se tu radi.
Pitanja smo uputili Ani Lukendi i Mersihi Karić koje stoje iza ovog sjajnog projekta. Mersiha je arhitektica s istančanim osjećajem za lijepo, dok je Ana grafička dizajnerica, a koju ćete možda prepoznati po MOA etiketi (to su one super praktične i lijepe stvari koje možete kupiti u MODAMO.kreARTiva Concept Storeu). Uvijek nasmijane dame su nam rekle o čemu se zapravo radi, što WISH SOFE čini posebnim i zašto ih želimo imati u svom domu.
Zašto je WISH SOFA brand koji želimo imati u našem domu?
WISH SOFA je transformabilni namještaj koji je multifunkcionalan i promjenljiv u skladu s potrebama 5 kategorija koje su definisane starosnim dobima naših kupaca. U skladu s time svaki od korisnika za svoj dom može odabrati upravo onaj komad namještaja koji odgovara njegovim trenutnim potrebama, a koji je dovoljno kvalitetan da se može koristiti jedno cijelo životno razdoblje.

WISH SOFA ima i transformabilne sofe u bh.potpisu. Što ove sofe čini tako posebnim?
Tranformabilne sofe su po sebi specifičan proizvod i namjenski su dizajnirane. Naime, to znači da svaka sofa ima svog ciljanog kupca čije potrebe su pomno studirane i pretočene u dizajnerske dodatke koje upotpunjavaju naš namještaj.

Ovaj projekt je veliki pomak u produkt dizajnu. Možete li nam reći nešto više o samo dizajnu sofa – boje, materijali...?
WISH SOFA tim radi na razradi modela naših proizvoda. Dizajn je svakako moderan, jednostavan i odabirom boja i tkanina naši kupci će moći prilagoditi ih svom domu. Svi materijali su domaćeg ili EU porijekla, pomno odabirani kroz duži vremenski period.

Možete li nam preciznije reći što će se sve naći u ponudi vašeg web dućana?
U našoj ponudi će se naći isključivo sofe koje su dizajnirane od strane WISH SOFA stručnog tima. Uskoro objavljujemo sve proizvode i pozivamo one koji su zaintersovani da se registruju u našu bazu podataka putem stranice wishsofa.launchrock.com i budu među prvima koji će dobiti detaljnije informacije o WISH SOFI.
Mi smo se na listu već upisali, a vi?

Foto: WISH SOFA PR
TEKST: Bonjour.ba
Postoje domovi u kojima ukrašavanje jelke nikad nije samo početak blagdanske sezone.
To je mali porodični ritual, trenutak u kojem se vraćamo onim dragim navikama koje smo ponijeli iz djetinjstva: biranje kuglica, slaganje lampica, potraga za 'onim jednim ukrasom' bez kojeg jelka nije potpuna.
To je i trenutak u kojem dom na kratko zastane. Lampice zamijene dnevnu svjetlost, prostor postane topliji, a oni tihi razgovori i smijeh stvaraju atmosferu zbog koje sve izgleda nježnije nego inače.
Možda baš zato, iz godine u godinu, mnogi od nas traže mjesto koje može probuditi tu istu emocionalnu iskru. Prostor u kojem počinje sezona ideja, inspiracije i onog poznatog blagdanskog uzbuđenja.
Ove godine, ta priča dobila je novo poglavlje. Oli Living, novootvoreni odjel prodajnog centra Oli koji se nalazi na adresi Vukovarska 68 u Posušju, okuplja sve što dom čini domom: od predmeta koje svakodnevno koristimo do detalja koji mijenjaju atmosferu prostora.

Kako je mala ideja postala početak blagdanske sezone
Prije nego što je Oli Living dobio svoje ime i prostor, postojala je mala porodična trgovina u kojoj je svako ukrašavanje polica donosilo isto ono iskreno uzbuđenje koje i danas osjećamo u blagdanskom periodu. 
Ivana Begić, kreativna direktorica Oli Living tima
Nekoliko pažljivo odabranih dekoracija, puno mašte i želja da se ljudima donese komadić topline bili su temelj ove priče.
Godinama kasnije, iza ideje i koncepta uređenja stoji Ivanina vizija, koju je cijeli tim pretvorio u ono što danas vidimo. Putovanja na evropske sajmove, istraživanje trendova i biranje kolekcija u showroomima oblikovali su današnji asortiman: spoj nordijske jednostavnosti, londonskog šarma i topline juga. 
Ivana Begić, kreativna direktorica Oli Living tima
Zato se u Oli Living ne ulazi samo radi kupovine, nego radi osjećaja. Upravo tu počinje božićni dio priče, onaj zbog kojeg se svake godine vraćamo.
Osam priča, jedna sezona: Kako izgleda Božić u Oli Livingu?
Blagdanske dekoracije u ovom prostoru nisu samo izložene, već pretvorene u osam tematskih svjetova, od kojih svaki ima svoju boju, atmosferu i emociju. Posjetitelji gotovo uvijek prepoznaju 'svoju temu' čim zakorače u prostor.
Među njima je i Ralphie’s, cozy estetika koja je ove godine osvojila internet: topli tonovi, meke teksture i doza nostalgije koja podsjeća na filmske praznike kakve pamtimo iz djetinjstva.
Tu je i novi koncept 50/50: jedna polovina jelke uređena je u stilu snježne šume, s bijelim i srebrnim tonovima, dok druga donosi toplu, klasičnu blagdansku atmosferu doma.
Dva jasno različita stila spojena su u jednu jelku, tako da posjetitelji mogu vidjeti kako obje estetike funkcionišu u praksi.
Kako bi ove priče doživjeli svi, uvedeno je i novo pravilo: ukrašene jelke i dekoracije na njima nisu na prodaju.
Godinama su upravo one prve nestajale, često prije nego što ih je većina posjetitelja uopće stigla vidjeti. Ove sezone, želja je bila jednostavna, da svako ko zakorači u Oli Living može doživjeti cijelu čaroliju, bez žurbe i straha da je zakasnio.
Kada se tihi rad pretvorio u blagdanski prizor
Blagdanski izlog u Oliju otvoren je 15. novembra, i već prvih sati bilo je jasno da to nije samo još jedno otvaranje. Ljudi nisu prolazili, vraćali su se. Neki da bolje pogledaju, drugi da zastanu još malo, treći da povedu nekoga kome žele pokazati ono što su upravo doživjeli.
U stvaranju ovogodišnjeg izloga učestvovali su svi koji godinama grade ovu priču: porodica, tim zaposlenih i ljudi koji stoje iza svakog detalja. Birali su lampice, usklađivali boje, slagali ukras po ukras, i upravo je taj zajednički rad dao prostoru posebnu toplinu.
Svako je donio dio sebe, i možda je baš zbog toga ovogodišnji izlog toliko topao. Ne topao svjetlom, nego osjećajem.
Prvog dana, posjetitelji su se zadržavali satima. Šetali su polako, gledali detalje, fotografisali, a najviše vremena provodili su pred jaslicama koje su ove godine dobile središnje mjesto. 
Vidljive još s glavne ceste, jaslice su postale mali magnet za sve generacije: djeca su prilazila širokih očiju, odrasli s tihim smiješkom, kao da se u njima probudi zaboravljena uspomena.
U vrijeme otvaranja, saksofon Borisa Bomoštara ispunio je prostor božićnim klasicima. Tonovi su se spojili s toplinom svjetla, stvarajući atmosferu koja je djelovala gotovo filmski, kao prizor koji bismo najradije zaustavili na trenutak duže.
Među jelkama, dvije su odmah pronašle svoju publiku: bordo, duboka i sofisticirana, i klasična crvena, ona bez koje blagdani jednostavno nisu potpuni. Različite po tonu, a iste po emociji koju bude.
A priča još nije završena. Tek nas čeka glavni detalj: raskošna jelka u Ralph stilu, koja će zaokružiti cijeli izlog i označiti trenutak kada blagdanska sezona u Oliju zvanično počinje.
Ako je suditi po prvom danu, ova sezona će trajati malo duže, izgledati još toplije i ostaviti utisak koji se pamti.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!