TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 14.10.2024.
Čekate početak godine i 1. januar da biste krenuli s novim rutinama i promjenom? Greška.
TikTok kaže da trebamo krenuti prije. Društvene mreže postale su izvor raznih izazova i trendova koji nas inspirišu na lični rast i promjene. Jedan od najnovijih je “Winter Arc” izazov, koji je eksplodirao na TikToku i Instagramu, a mnogi ga vide kao priliku da se pripreme za zimu i transformišu do kraja godine.
Ali, šta zapravo znači "Winter Arc" i kako ga možete primijeniti u svom životu?
Šta je Winter Arc?
Za razliku od 75 hard i soft izazova Winter Arc ima dosta jednostavniji i fleksibilniji pristup. Odnosi se na posljednjih 90 dana u godini (iako možete početi i bilo kada tokom tog perioda) kada ljudi odluče preduhitriti klasične novogodišnje odluke i krenuti s radom na sebi već od oktobra. To znači da je 1. oktobar "novi 1. januar" za mnoge ljude koji žele ući u novu godinu već unaprijeđeni, bilo fizički, emocionalno, ili psihički.
Koji ciljevi su dio ovog izazova?
Ciljevi su različiti, ali uglavnom se fokusiraju na:
Mnogi vide Winter Arc kao savršenu priliku da uhvate zalet prije početka nove godine, dok drugi prepoznaju da zima često vodi ka opuštanju i zanemarivanju zdravih navika. Ovaj izazov će dodatno zabavnim učiniti ako se odlučite raditi ga s prijateljima. Pridružujete li nam se?
* * *
Naslovna fotografija: @shelly.camar
TEKST: Bonjour.ba - PR
U srcu Sarajeva održan je događaj koji je privukao pažnju ljubitelja parfema.
Martimex parfimerija, poznata po predstavljanju ekskluzivnih svjetskih beauty brendova, predstavila je sarajevskoj publici brazilski brend Granado. Večer je donijela u grad dašak Ria de Janeira kroz mirise, boje i luksuz.
Događaj je otvoren riječima dobrodošlice i predstavljanjem bogate historije brenda, koji je osnovan davne 1870. godine, te je kroz više od 150 godina postojanja uspio spojiti farmaceutsku stručnost s umjetnošću parfumerije. Njihovi parfemi i proizvodi za njegu tijela prepoznati su po sofisticiranosti i eleganciji, a zahvaljujući Martimexu sada su dostupni i u Bosni i Hercegovini.
Gosti su imali priliku uživati u pažljivo osmišljenoj večeri posvećenoj ljepoti i kulturi. Atmosfera je bila prožeta znatiželjom, dok su prisutni isprobavali mirise i upoznavali proizvode iz Granado kolekcije. Parfemi, toaletne vode, njega tijela i mirisni difuzeri prenijeli su duh Brazila na poseban način.
Događaju je prisustvovala i Nj. E. Marie Clare Duclos Carisio, ambasadorka Brazila u BiH, zajedno sa saradnicima iz Ambasade, što je večeri dalo dodatnu simboliku i značaj.
Granado parfemi donose širok izbor mirisnih nota, od laganih do intenzivnijih. Kolekciju upotpunjuju proizvodi za njegu tijela i mirisni difuzeri, koji odražavaju prepoznatljiv stil brenda.
Večer je protekla u znaku druženja i predstavljanja proizvoda u posebnoj atmosferi. Gosti su imali priliku upoznati Granado kolekciju i osjetiti dašak brazilske kulture, koja je Sarajevu donijela notu elegancije i topline.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!