TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 16.5.2024.
Jeste li spremni testirati svoju izdržljivost, disciplinu i karakter?
Viralno popularni izazov - 75 hard challenge, kreirao je Andy Frisella s ciljem izgradnje mentalne snage i discipline. Izazov zahtijeva strogo pridržavanje pravila svakog dana bez izuzetaka, a njegova ekstremna priroda privukla je pažnju mnogih koji žele testirati svoje granice.
Stotine kreatora sadržaja svakog dana na TikToku i/ili Instagramu dijele svoj napredak, a popularnost izazova raste. Oni koji uspiju "ostati u igri" do kraja, tačnije svih 75 dana, sa oduševljenjem dijele svoje rezultate i promjene koje su primjetne.
Šta je 75 hard challenge i koja pravila podrazumijeva?
Pravila su stroga i moraju se slijediti svakog dana tokom 75 dana.
Šta je cilj ovog izazova?
Cilj 75 Hard Challengea je jačanje mentalne otpornosti, discipline i fizičke spremnosti. Zbog svoje intenzivnosti, izazov je namijenjen onima koji su spremni na ozbiljnu posvećenost i promjenu životnog stila.
Izazov je često kritiziran zbog svoje strogoće i potencijalnog rizika od povreda i nezdravog pristupa stilu života. Mnogi smatraju da je previše ekstreman i neodrživ za prosječnu osobu. Kao odgovor na njega nastao je 75 soft challenge.
Šta je 75 soft challenge?
75 Soft Challenge je blaža, nježnija alternativa popularnom izazovu. 75 Soft Challenge nudi uravnoteženiji pristup uspostavljanju zdravih navika bez guranja učesnika prema nezdravom restriktivnom ponašanju.
Pravila 75 Soft Challengea
Pravila 75 Soft Challengea su dizajnirana da budu ostvariva i manje ekstremna, čineći ih lakšim za integraciju u svakodnevni život. Pravila koja treba slijediti tokom 75 dana su:
75 Soft Challenge je dizajniran da pomogne učesnicima u izgradnji zdravih navika i poboljšanju općeg zadovoljstva bez pritiska i intenziteta ekstremnijih fitness izazova. Radi se o pronalaženju održive ravnoteže i postepenom uvođenju pozitivnih promjena u svakodnevnu rutinu.
Prateći ove smjernice, 75 Soft Challenge ima za cilj dugoročna poboljšanja zdravlja i ličnog rasta te je pristupačnija opcija ako želite poboljšati svoj način života na održiv način.
* * *
Naslovna fotografija: @esipchenish
TEKST: Bonjour.ba - PR
DP Lux grupa je na terasi hotela Movenpick u Sarajevu predstavila Almaru, lanac parfumerija specijalizovan za orijentalne parfeme, zajedno sa brendom koji imaju u svojoj ponudi: Swiss Arabian.
U Almari, koja trenutno u regionu broji 7 parfumerija, može se pronaći najveći izbor orijentalnih parfema u BiH.
Almara je nastala iz velike ljubavi prema Orijentu i orijentalnim parfemima jer autentični orijentalni mirisi koji osvajaju i inspirišu poznati su po svojoj intenzivnosti, dugotrajnosti i bogatim, složenim mirisnim notama koje ostaju na vašoj koži cijeli dan.
Ova ponuda nije slučajna: iza nje stoji dugogodišnje iskustvo i duboko poznavanje parfema DP Lux grupe, koja je sa strašću birala svaki miris kako bi kupcima ponudila samo najbolje.
Jedan od najpoznatijih brendova u svijetu orijentalnih parfema je Swiss Arabian čiji su parfemi izuzetno postojani, jer sadrže visoku koncentraciju mirisnih ulja.
U osnovi imaju najpoznatije i najdragocijenije sastojke mošusa, ćilibara, sandalovine, ouda, kao bazu svakog od njihovog mirisa.
Swiss Arabian parfemi predstavljaju spoj tradicionalnog i modernog, istoka i zapada. Istok poznat po nasljeđu i tradiciji, zapad kao simbol modernog, lijepog, elegantnog i kvalitetnog.
Swiss Arabian je osnovan 1974. godine, a u svom širokom asortimanu imaju preko 120 proizvoda, parfema, visokokoncentrovanih ulja, dezodoransa, svijeća, difuzera.
Svoj asortiman dijele na dvije kategorije: orijentalnu (arapski, tradicionalni parfemi), i oksidentalnu (zapadnjački, francuski mirisi), kao i fuzije ta dva.
Na ovom događaju imali smo priliku da se upoznamo sa kolekcijom Shagaf Oud koja je ostavila sve prisutne bez daha. Oblaci mirisa spajali su se sa zavodljivom muzikon DJ-ice Forore ostavljajući tragove i sjećanje na ovu magičnu sarajevsku noć.
O DP Lux grupi:
DP Lux grupa je vodeći evropski distributer brendova parfema i skin care kozmetike sa prisustvom na 16 tržišta.
DP Lux mreža se brzo razvija zahvaljujući uspješnim saradnjama sa prestižnim brendovima, a sa svojim stručnim timom i posvećenošću, postali su distributivna mreža u ovom dijelu Evrope.
Također, DP Lux grupa je vlasnik tri maloprodajna lanca parfumerija (Belodore, Plaza, Almara), koje posluju u 7 zemalja.
Almara – Essence of the Orient
Almara parfumerije postoje od 2022. godine. 7 Almara parfumerija nalaze se u Srbiji i Bosni i Hercegovini na atraktivnim lokacijama u tržnim centrima: u Beogradu u Galeriji, Beo Shopping Centru, Delta City i Ušću, zatim u Nišu u Delta Planet-u, u Novom Sadu u Promenadi i odnedavno u Sarajevu u Aria Mall-u.
U asortimanu Almara parfumerija može se pronaći širok spektar orijentalnih parfemskih brendova, najverovatnije najveći izbor orijentalnih parfema u regionu kao što su Ajmal, Al Haramain, Armaf, Flavia, Khadlaj, Lattafa, Rasasi, Swiss Arabian i mnogi drugi.
Svaki od ovih brendova donosi jedinstvene mirisne doživljaje, od klasičnih orijentalnih nota do modernih interpretacija, pružajući ljubiteljima parfema širok spektar opcija za otkrivanje svog savršenog mirisa.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!