TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 15.11.2023.

Još malo vremena je ostalo do WANNABE DIGITAL AWARDS, jedinstvene dodjele nagrada za online influencere, koja se ove godine održava peti put zaredom, 23.11.2023. u Beogradu.

Sada možete glasati za vaše omiljene influencere iz Srbije i čitave regije - a u nastavku pišemo i kako.

WANNABE DIGITAL AWARDS: THE STAGE IS YOURS 2023 po prvi put okuplja najpoznatije influencere regije na jednom mjestu - kreatore sadržaja iz Srbije, Crne Gore, Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Slovenije.

Glas vašem omiljenom influenceru ili influencerici možete dati na web stranici WANNABE DIGITAL AWARDS, a evo u kojim kategorijama će se ove godine nadmetati nominirani  iz čitave regije!


SRBIJA

Kreatori online sadržaja iz Srbije nominirani su u 13 uzbudljivih kategorija. U pitanju su sljedeće kategorije:

  • Fashion Influencer of the Year 2023
  • MAYBELLINE Beauty Influencer of the Year 2023
  • LIDL Food Influencer of the Year 2023
  • LA ROCHE - POSAY Lifestyle Influencer of the Year 2023
  • Mom/Dad Influencer of the Year 2023
  • MILKA Rising Star of the Year 2023
  • Micro - influencer of the Year 2023
  • TikToker of the Year 2023
  • Comedy Influencer of the Year 2023
  • NIVEA Influencer of the Year 2023
  • Special award - social responsibility 2023
  • Special award - Inclusivity/Body positivity 2023 powered by DOVE
  • People’s Choice Award of the Year 2023



HRVATSKA

Za influencere iz Hrvatske, možete pogledati nominirane i glasati za omiljene influencere/ice u 10 kategorija:

  • Fashion Influencer of the Year 2023
  • MAYBELLINE Beauty Influencer of the Year 2023
  • Food Influencer of the Year 2023
  • Lifestyle Influencer of the Year 2023
  • Mom Influencer of the Year 2023
  • Rising Star of the Year 2023
  • Micro - influencer of the Year 2023
  • TikToker of the Year 2023
  • NIVEA Influencer of the Year 2023
  • People’s Choice Award of the Year 2023



BOSNA I HERCEGOVINA

Influenceri iz BiH se također se nadmeću u 10 kategorija - požurite i dajte svojim favoritima glas! U pitanju su sljedeće kategorije:

  • Fashion Influencer of the Year 2023
  • MAYBELLINE Beauty Influencer of the Year 2023
  • Food Influencer of the Year 2023
  • Lifestyle Influencer of the Year 2023
  • Mom Influencer of the Year 2023
  • Rising Star of the Year 2023
  • Micro - influencer of the Year 2023
  • TikToker of the Year 2023
  • NIVEA Influencer of the Year 2023
  • People’s Choice Award 2023



SLOVENIJA

Slovenački kreatori online sadržaja biće nominirani u 8 kategorija, a već sada možete dati svoj glas omiljenima! Evo koje su to kategorije:

  • Fashion Influencer of the Year 2023
  • MAYBELLINE Beauty Influencer of the Year 2023
  • Food Influencer of the Year 2023
  • Lifestyle Influencer of the Year 2023
  • Mom Influencer of the Year 2023
  • Rising Star of the Year 2023
  • NIVEA Micro - influencer of the Year 2023
  • People’s Choice Award of the Year 2023



CRNA GORA

Influenceri iz Crne Gore nominirani su u 5 kategorija. Evo u okviru kojih kategorija možete glasati za vaše favorite:

  • MAYBELLINE Fashion Influencer of the Year 2023
  • Lifestyle Influencer of the Year 2023
  • NIVEA Micro - influencer of the Year 2023
  • Comedy influencer of the Year 2023
  • People’s Choice Award of the Year 2023


O dobitnicima priznanja će, kao i do sada, odlučivati vaši glasovi, uz mnogobrojni žiri koji čine regionalni stručnjaci iz različitih oblasti marketinga i komunikacija, kao i predstavnici renomiranih kompanija koje su prisutne širom Balkana. Spisak svih članova žirija, među kojima je i naša Ana Ćavar, vlasnica i direktorica Bonjour.ba, pogledajte na linku.

WANNABE DIGITAL AWARDS: THE STAGE IS YOURS 2023 u prvi plan stavlja autentičnost i zajedništvo, ali i odgovornost influencera u regiji, da pažljivo i promišljeno odaberu način na koji stvaraju, komuniciraju i koje vrijednosti promoviraju.

* * *
Foto: PR


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!