TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 15.11.2023.
Još malo vremena je ostalo do WANNABE DIGITAL AWARDS, jedinstvene dodjele nagrada za online influencere, koja se ove godine održava peti put zaredom, 23.11.2023. u Beogradu.
Sada možete glasati za vaše omiljene influencere iz Srbije i čitave regije - a u nastavku pišemo i kako.
WANNABE DIGITAL AWARDS: THE STAGE IS YOURS 2023 po prvi put okuplja najpoznatije influencere regije na jednom mjestu - kreatore sadržaja iz Srbije, Crne Gore, Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Slovenije.
Glas vašem omiljenom influenceru ili influencerici možete dati na web stranici WANNABE DIGITAL AWARDS, a evo u kojim kategorijama će se ove godine nadmetati nominirani iz čitave regije!
SRBIJA
Kreatori online sadržaja iz Srbije nominirani su u 13 uzbudljivih kategorija. U pitanju su sljedeće kategorije:
HRVATSKA
Za influencere iz Hrvatske, možete pogledati nominirane i glasati za omiljene influencere/ice u 10 kategorija:
BOSNA I HERCEGOVINA
Influenceri iz BiH se također se nadmeću u 10 kategorija - požurite i dajte svojim favoritima glas! U pitanju su sljedeće kategorije:
SLOVENIJA
Slovenački kreatori online sadržaja biće nominirani u 8 kategorija, a već sada možete dati svoj glas omiljenima! Evo koje su to kategorije:
CRNA GORA
Influenceri iz Crne Gore nominirani su u 5 kategorija. Evo u okviru kojih kategorija možete glasati za vaše favorite:
O dobitnicima priznanja će, kao i do sada, odlučivati vaši glasovi, uz mnogobrojni žiri koji čine regionalni stručnjaci iz različitih oblasti marketinga i komunikacija, kao i predstavnici renomiranih kompanija koje su prisutne širom Balkana. Spisak svih članova žirija, među kojima je i naša Ana Ćavar, vlasnica i direktorica Bonjour.ba, pogledajte na linku.
WANNABE DIGITAL AWARDS: THE STAGE IS YOURS 2023 u prvi plan stavlja autentičnost i zajedništvo, ali i odgovornost influencera u regiji, da pažljivo i promišljeno odaberu način na koji stvaraju, komuniciraju i koje vrijednosti promoviraju.
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!