TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 7.6.2024.
WAGA, brend iz Konjica specijaliziran za drvorezbarenje i izradu predmeta za dom od drveta, koji je osnovala arhitektica Jasmina Dizdarević, najavljuje lansiranje unaprijeđene stranice web trgovine waga.ba.
Novu web trgovinu prati i brend kampanja za novu kolekciju, a korisnicima će se omogućiti olakšani način naplate, bolje iskustvo kupovine i ubrzani shipping u EU zemlje.

WAGA
,,Naša priča počinje u srcu Konjica, gdje stvaramo ručno izrađene predmete za dom od visokokvalitetnog lokalnog drveta, pretežno bosanskog oraha, javora i jasena. To je priča o strasti prema estetici, tradiciji i ručnom radu. Prije dvije godine, Georges-Antoine Ventillard, francusko-bosanski državljanin i poduzetnik, postao je suosnivač našeg brenda Waga. Georges-Antoine je nedavno ponovno otkrio svoje korijene u Bosni i Hercegovini, te je odlučio ostvariti dublje veze s ovom zemljom putem našeg projekta, ali i kroz put u ovu staru bosansku tradiciju. “Radujemo se perspektivama rasta WAGA branda koje se sada pružaju i očuvanju našeg starog zanata”, kaže Jasmina Dizdarević, idejni kreator i suosnivač brenda Waga.
Konjičko drvorezbarstvo je upisano od 2017. godine na Reprezentativnu listu nematerijalne kulturne baštine čovječanstva od strane UNESCO-a.
WAGA nova kolekcija
Nova kolekcija proizvoda WAGA predstavlja ekskluzivnu selekciju najprodavanijih dekorativnih komada poput Sahar, Dunya i Val u bijelom javoru, svjetlijoj nijansi drveta koja će privući ljubitelje minimalističkog stila i nježnih, pastel tonova za dom.

SAHAR

DUNYA
WAGA web trgovina korisnicima i ljubiteljima ovog tradicionalnog zanata pruža detaljnije informacije o proizvodima, procesu izrade i vrijednostima svakog malog umjetničkog djela. Intuitivan dizajn stranice i nova tehnička rješenja vode nas kroz priču brenda i olakšavaju proces odabira i pregleda proizvoda. Dodatno, omogućena je personalizacija proizvoda za posebno važne poklone, pružajući kupcima mogućnost da dodaju izgravirane detalje na svoje proizvode.



Nova kampanja, koju je fotografisala i stilizirala mlada i izuzetno talentovana Ines Selimović, predstavlja unikatan odabir za WAGA brend. Sam proces fotografisanja bio je oličenje filozofije sporog života, s tim da je foto rad bio moguć samo nekoliko sati dnevno kada je sunčeva svjetlost bila idealna za stvaranje željenog ambijenta i sjenki. Rezultat se vidi, kroz predstavljanje predmeta u sasvim novom izdanju.



Kampanja, koja je prva za WAGA s modelom, također prikazuje magičnu Selmu Hadžiosmanović, čija gracioznost, toplina i snažan karakter savršeno predstavljaju lice WAGA brenda.

Selma Hadžiosmanović
Povodom lansiranja nove web trgovine i kolekcije, WAGA daruje promotivni popust od 20% od četvrtka 6. juna do ponedjeljka 10. juna na sve narudžbe bez minimalnog iznosa sa kodom WAGA20.

* * *
Fotografije: Ines Selimović
TEKST: Ada Ćeremida
Ovo je jedan od onih domaćih brendova koje primijetite i odmah zapamtite.
U našoj Interijer & Dizajn rubrici uvijek tražimo predmete koji imaju više od lijepe formeone koji nose karakter, emociju i ruku autora. Upravo zato nam je ručni rad keramike iz Mostara, iza koje stoji Emilija Stojanović, zadržao pažnju duže nego što smo planirali.
Bulka Ceramics donosi ručno rađene komade koji balansiraju između umjetnosti i svakodnevice: tanjiri koji se ne skrivaju u ormarićima, šolje koje postaju mali ritual i figure koje prostoru daju toplinu i humor. Svaki komad je unikatan, blago nesavršen i baš zbog toga poseban.

Ko stoji iza Bulka Ceramics?
Iza brenda stoji Emilija Stojanović, umjetnica i keramičarka iz Mostara, čiji se likovni senzibilitet jasno osjeti u svakom detalju. Njeni radovi često spajaju ilustraciju, skulpturalnu formu i funkcionalnost, pa nije rijetkost da jedan tanjir ili zdjelica izgleda kao mala galerijska scena.
Osim keramike, Emilija se bavi i slikarstvom, što se vidi u paletama boja, ručno crtanim motivima i osjećaju za kompoziciju.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!
Novogodišnja kolekcija: male figure koje želimo na jelki
Posebnu pažnju ove sezone privukla je Bulka novogodišnja kolekcija, u kojoj dominiraju keramički ornamenti ručno oblikovani i oslikani s prepoznatljivom dozom topline i nostalgije.
Medo, konjić, auto s poklonima, gingerbread man i motivi inspirisani Krckom Oraščićem izgledaju kao da su izašli iz neke bajke. Svaki ornament je dovoljno upečatljiv da stoji samostalno, ali i dovoljno nježan da se uklopi u različite stilove jelki, od minimalističkih do onih bogato ukrašenih.

Posebno nam se sviđa što se ornamenti mogu kupovati pojedinačno, ali su dostupni i kao pažljivo osmišljene kolekcije, idealne ako želite ujednačen vizuelni dojam ili tražite poklon koji već dolazi kao mala priča u kompletu.
Ovo su komadi koje ne skidamo nakon praznika, već ih čuvamo i vraćamo svake godine.
Uz novogodišnju kolekciju, Bulka ostaje prepoznatljiva i po keramičkim komadima koji se iz sezone u sezonu vraćaju kao njeni najtraženiji tanjiri i šolje s nježnim, često duhovitim porukama i ilustracijama koje vas osvoje na prvi pogled i odmah završe na listi želja.
Upravo ti mali tekstualni i vizuelni detalji čine ih komadima koje želite imati odmah, jer se Bulka izdanja često rasprodaju brže nego što planirate kupovinu.
To su komadi koje ostavljamo na otvorenim policama, jer zaslužuju da se vide. Svaki motiv djeluje intimno i pomalo razigrano.
Zašto Bulka Ceramics stavljamo na naš radar?
Zato što ovi komadi ne pokušavaju biti savršeni. Oni su iskreni, ručno rađeni i puni karaktera. U vremenu masovne proizvodnje, Bulka keramika podsjeća koliko vrijednosti ima predmet koji je nastao polako, s pažnjom i jasnom autorskom rukom.
Ako volite interijere s dušom i predmete koji traju duže od jedne sezone, Bulka Ceramics iz Mostara je ime koje želite zapisati.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!