TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 7.6.2024.
WAGA, brend iz Konjica specijaliziran za drvorezbarenje i izradu predmeta za dom od drveta, koji je osnovala arhitektica Jasmina Dizdarević, najavljuje lansiranje unaprijeđene stranice web trgovine waga.ba.
Novu web trgovinu prati i brend kampanja za novu kolekciju, a korisnicima će se omogućiti olakšani način naplate, bolje iskustvo kupovine i ubrzani shipping u EU zemlje.

WAGA
,,Naša priča počinje u srcu Konjica, gdje stvaramo ručno izrađene predmete za dom od visokokvalitetnog lokalnog drveta, pretežno bosanskog oraha, javora i jasena. To je priča o strasti prema estetici, tradiciji i ručnom radu. Prije dvije godine, Georges-Antoine Ventillard, francusko-bosanski državljanin i poduzetnik, postao je suosnivač našeg brenda Waga. Georges-Antoine je nedavno ponovno otkrio svoje korijene u Bosni i Hercegovini, te je odlučio ostvariti dublje veze s ovom zemljom putem našeg projekta, ali i kroz put u ovu staru bosansku tradiciju. “Radujemo se perspektivama rasta WAGA branda koje se sada pružaju i očuvanju našeg starog zanata”, kaže Jasmina Dizdarević, idejni kreator i suosnivač brenda Waga.
Konjičko drvorezbarstvo je upisano od 2017. godine na Reprezentativnu listu nematerijalne kulturne baštine čovječanstva od strane UNESCO-a.
WAGA nova kolekcija
Nova kolekcija proizvoda WAGA predstavlja ekskluzivnu selekciju najprodavanijih dekorativnih komada poput Sahar, Dunya i Val u bijelom javoru, svjetlijoj nijansi drveta koja će privući ljubitelje minimalističkog stila i nježnih, pastel tonova za dom.

SAHAR

DUNYA
WAGA web trgovina korisnicima i ljubiteljima ovog tradicionalnog zanata pruža detaljnije informacije o proizvodima, procesu izrade i vrijednostima svakog malog umjetničkog djela. Intuitivan dizajn stranice i nova tehnička rješenja vode nas kroz priču brenda i olakšavaju proces odabira i pregleda proizvoda. Dodatno, omogućena je personalizacija proizvoda za posebno važne poklone, pružajući kupcima mogućnost da dodaju izgravirane detalje na svoje proizvode.



Nova kampanja, koju je fotografisala i stilizirala mlada i izuzetno talentovana Ines Selimović, predstavlja unikatan odabir za WAGA brend. Sam proces fotografisanja bio je oličenje filozofije sporog života, s tim da je foto rad bio moguć samo nekoliko sati dnevno kada je sunčeva svjetlost bila idealna za stvaranje željenog ambijenta i sjenki. Rezultat se vidi, kroz predstavljanje predmeta u sasvim novom izdanju.



Kampanja, koja je prva za WAGA s modelom, također prikazuje magičnu Selmu Hadžiosmanović, čija gracioznost, toplina i snažan karakter savršeno predstavljaju lice WAGA brenda.

Selma Hadžiosmanović
Povodom lansiranja nove web trgovine i kolekcije, WAGA daruje promotivni popust od 20% od četvrtka 6. juna do ponedjeljka 10. juna na sve narudžbe bez minimalnog iznosa sa kodom WAGA20.

* * *
Fotografije: Ines Selimović
TEKST: Ada Ćeremida
Sa manjim kuhinjama često moramo biti posebno kreativni kada je u pitanju dodatni prostor za odlaganje, a da pritom zadržimo estetiku.
Svaki centimetar je važan, a radna ploča često prva strada pod šoljama, začinima i sitnicama koje želimo imati pri ruci. Upravo zato volimo rješenja koja ne zauzimaju puno prostora, ali rješavaju konkretan problem.
Nakon što smo nedavno pisali o Pepco polici koja je osvojila coffee cornere, nastavili smo tražiti slično rješenje za one koji vole jednostavan, ali malo profinjeniji izgled.
Tako smo u H&M Home ponudi pronašli zidnu policu koja, iako diskretnijih dimenzija, rješava jedan od najčešćih problema u malim kuhinjama: stalni nered na radnoj ploči.
Ova zidna polica je dobar primjer kako i manji komad može unijeti red bez narušavanja vizuelnog sklada. Posebno u kuhinjama gdje otvoreni elementi igraju veliku ulogu u atmosferi.
Iako nije velika, ova polica može riješiti iznenađujuće mnogo haosa radne ploče. Vertikalna konstrukcija omogućava da šolje, čaše ili manji tanjiri dobiju svoje mjesto, bez da opterećuju prostor oko sudopera ili aparata. Sve ostaje vidljivo i lako dostupno, što jutarnje rituale čini jednostavnijim i bržim.
Upravo ta kombinacija funkcionalnosti i prozračnosti čini je idealnom za male kuhinje. Nema glomaznosti, nema osjećaja zagušenosti.
Još jedna prednost ovakve police je njena fleksibilnost. Možete je koristiti kao mini coffee corner, ali i kao mjesto za začine, male biljke ili dekorativne detalje.
Drveni ton i jednostavna forma lako se uklapaju u različite stilove, od modernih do toplijih, prirodnih interijera. Umjesto da šolje skrivamo u ormarićima, ovdje ih pretvaramo u dio kuhinjske estetike. Mali pomak koji prostoru daje više reda i karaktera.

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!