TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 7.6.2024.


WAGA, brend iz Konjica specijaliziran za drvorezbarenje i izradu predmeta za dom od drveta, koji je osnovala arhitektica Jasmina Dizdarević, najavljuje lansiranje unaprijeđene stranice web trgovine waga.ba.

Novu web trgovinu prati i brend kampanja za novu kolekciju, a korisnicima će se omogućiti olakšani način naplate, bolje iskustvo kupovine i ubrzani shipping u EU zemlje. 

 



WAGA 

,,Naša priča počinje u srcu Konjica, gdje stvaramo ručno izrađene predmete za dom od visokokvalitetnog lokalnog drveta, pretežno bosanskog oraha, javora i jasena. To je priča o strasti prema estetici, tradiciji i ručnom radu. Prije dvije godine, Georges-Antoine Ventillard, francusko-bosanski državljanin i poduzetnik, postao je suosnivač našeg brenda Waga. Georges-Antoine je nedavno ponovno otkrio svoje korijene u Bosni i Hercegovini, te je odlučio ostvariti dublje veze s ovom zemljom putem našeg projekta, ali i kroz put u ovu staru bosansku tradiciju. “Radujemo se perspektivama rasta WAGA branda koje se sada pružaju i očuvanju našeg starog zanata”, kaže Jasmina Dizdarević, idejni kreator i suosnivač brenda Waga.

Konjičko drvorezbarstvo je upisano od 2017. godine na Reprezentativnu listu nematerijalne kulturne baštine čovječanstva od strane UNESCO-a.
 

WAGA nova kolekcija 


Nova kolekcija proizvoda WAGA predstavlja ekskluzivnu selekciju najprodavanijih dekorativnih komada poput Sahar, Dunya i Val u bijelom javoru, svjetlijoj nijansi drveta koja će privući ljubitelje minimalističkog stila i nježnih, pastel tonova za dom. 

 

SAHAR

DUNYA 


 

WAGA web trgovina korisnicima i ljubiteljima ovog tradicionalnog zanata pruža detaljnije informacije o proizvodima, procesu izrade i vrijednostima svakog malog umjetničkog djela. Intuitivan dizajn stranice i nova tehnička rješenja vode nas kroz priču brenda i olakšavaju proces odabira i pregleda proizvoda. Dodatno, omogućena je personalizacija proizvoda za posebno važne poklone, pružajući kupcima mogućnost da dodaju izgravirane detalje na svoje proizvode. 

 



Nova kampanja, koju je fotografisala i stilizirala mlada i izuzetno talentovana Ines Selimović, predstavlja unikatan odabir za WAGA brend. Sam proces fotografisanja bio je oličenje filozofije sporog života, s tim da je foto rad bio moguć samo nekoliko sati dnevno kada je sunčeva svjetlost bila idealna za stvaranje željenog ambijenta i sjenki. Rezultat se vidi, kroz predstavljanje predmeta u sasvim novom izdanju.

 



Kampanja, koja je prva za WAGA s modelom, također prikazuje magičnu Selmu Hadžiosmanović, čija gracioznost, toplina i snažan karakter savršeno predstavljaju lice WAGA brenda.

 

Selma Hadžiosmanović



Povodom lansiranja nove web trgovine i kolekcije, WAGA daruje promotivni popust od 20% od četvrtka 6. juna do ponedjeljka 10. juna na sve narudžbe bez minimalnog iznosa sa kodom WAGA20.  

 

* * * 
Fotografije: Ines Selimović


Bonjour

Region dobija svoju „sferu“: Evo kako izgleda holandski projekat nove arene u Tirani

TEKST: Ada Ćeremida

Region dobija svoju „sferu“: Evo kako izgleda holandski projekat nove arene u Tirani Region dobija svoju „sferu“: Evo kako izgleda holandski projekat nove arene u Tirani

Holandski MVRDV gradi “The Grand Ballroom”, ogromnu sferu koja spaja arenu, stanove, hotel i park i već sada najavljuje novu eru urbanog dizajna u regionu.

U posljednjih nekoliko godina Tirana je postala poligon za velike međunarodne arhitektonske kuće: od ikoničnih stambenih zgrada do javnih prostora koji mijenjaju ritam grada. 

Sada stiže i možda najglasniji projekt do sada: ogromna sfera koja će zamijeniti postojeću dvoranu Asllan Rusi i ponuditi mješavinu arene, hotela, stanova i prizemnih sadržaja otvorenih prema gradu. 

Za regionalni kontekst ovo je važna vijest jer rijetko viđamo ovako snažno oblikovane urbane objekte koji su zaista multifunkcionalni.

albanija_tirana_sfera_mvrdv_bonjour_ba_03

The Grand Ballroom: Nova ikona bez uglova  

Zamišljena kao ogromna kugla, visoka više od 100 metara, nova zgrada djeluje kao arhitektonska metafora igre referenca na loptu, ali i na arhitektonske utopije prosvjetiteljstva. No, njena forma nije samo vizuelni potpis. Kružni oblik omogućava da zgrada nema “stražnju fasadu” nema iza, nema periferiju. Svaka strana komunicira s gradom podjednako, otvara se prema ulicama i stvarnim životima ljudi oko nje.

albanija_tirana_sfera_mvrdv_bonjour_ba_05

Upravo u toj ideji jednakosti, MVRDV pronalazi balans između urbanog spektakla i svakodnevne funkcionalnosti. Na relativno maloj parceli uspjeli su složiti čitav mali svijet: arena u središtu, hotel iznad nje, stambeni prostori u višim zonama, a prizemlje otvoreno svima. 

Kako se sfera sužava pri dnu, oslobađa prostor za trgove, male parkove i vanjske sportske terene koji će, barem prema vizijama arhitekata,ostati dostupni i djeci iz komšiluka. 

Donji dio sfere kao da se utisnuo u teren, stvarajući amfiteatarske stepenice i kafiće koji će funkcionisati i kada nema utakmica.

Sve to zajedno čini da The Grand Ballroom ne djeluje kao izolovana arena, već kao živa zgrada koja diše s gradom, koja ima ritam svakodnevice, a ne samo ritam sportskih događaja.

albanija_tirana_sfera_mvrdv_bonjour_ba_01

Interijer sfere: Vrt, arena i hotel u jednom  

Kada se uđe u unutrašnjost sfere, prvo što dočekuje pogled je ogromni oculus, stakleni otvor koji na vrhu propušta svjetlost i povezuje različite slojeve zgrade. 

U središtu je arena s 6.000 sjedišta, okružena tribinama i prostorima koji se mogu koristiti i za druge događaje. Iznad nje, u neobičnom arhitektonskom obratu, smješten je hotel čije sobe gledaju direktno na teren. Neki gosti će, doslovno, moći gledati utakmicu iz kreveta.

albanija_tirana_sfera_mvrdv_bonjour_ba_2

Još više fascinira ono što se krije iznad hotela: stambeni prstenovi koji formiraju dvostruku ljusku sfere. U toj debljini zida razvija se unutrašnji vrt, gotovo kao obrnut odraz arene ispod, mjesto s drvećem, klupama i tišinom. Taj prostor, iako unutar sfere, djeluje kao park pod nebom.

Kako se zgrada sužava prema vrhu, rastu i terase. Vanjski zidovi stanova blago su uvučeni unutar konstrukcije, pa svaka etaža iznad stvara prirodan hlad. Na samom vrhu nalaze se dupleksi s privatnim krovnim terasama i sky-bar koji obećava panoramski pogled na Tiranu, novu tačku s koje će se posmatrati grad koji ne prestaje da raste.

albanija_tirana_sfera_mvrdv_bonjour_ba_04

Život oko sfere  

Jedna od najvećih prednosti projekta leži u prizemlju prostoru koji je MVRDV pretvorio u park i javni trg. Kako se sfera sužava, otvara se prostor za sedenje, kafu, igru i druženje. Na betonskim platoima i zelenim “džepovima” očekuje se svakodnevni život: studenti s laptopima, djeca s lopticama, i svi oni koji žele biti dio grada čak i kada se ništa spektakularno ne dešava.

Sve je osmišljeno da se kreće pješke, polako. Kružne staze oko prizemlja vode posjetioce prema ulazu u arenu, ali i omogućavaju laganu šetnju za one koji samo prolaze. Zgrada ‘’diše'' sa velikim otvorima između slojeva sfere koji stvaraju prirodnu ventilaciju, dok debeli betonski prstenovi prave hlad i štite od ljetnog sunca.

albanija_tirana_sfera_mvrdv_bonjour_ba_02

Tirana je u posljednjih nekoliko godina otvoreno pozvala međunarodne arhitekte da eksperimentišu. The Grand Ballroom se savršeno uklapa u taj niz kao svojevrsna kulminacija ideje da arhitektura može biti i skulptura i infrastruktura istovremeno.

albanija_tirana_sfera_mvrdv_bonjour_ba_1

Za region koji često zazire od velikih arhitektonskih gesti, ovo je ohrabrujući primjer. Pokazuje da monumentalnost ne mora biti hladna, da arena može postati kvart, da sfera može postati komšinica. Sve zavisi od toga hoće li Tirana uspjeti održati duh javnosti oko nje ako to pođe za rukom, The Grand Ballroom bi zaista mogao postati ono što mu i ime sugeriše: velika, zajednička dvorana grada.

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Renderi: MVDRV


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!