TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 7.6.2024.


WAGA, brend iz Konjica specijaliziran za drvorezbarenje i izradu predmeta za dom od drveta, koji je osnovala arhitektica Jasmina Dizdarević, najavljuje lansiranje unaprijeđene stranice web trgovine waga.ba.

Novu web trgovinu prati i brend kampanja za novu kolekciju, a korisnicima će se omogućiti olakšani način naplate, bolje iskustvo kupovine i ubrzani shipping u EU zemlje. 

 



WAGA 

,,Naša priča počinje u srcu Konjica, gdje stvaramo ručno izrađene predmete za dom od visokokvalitetnog lokalnog drveta, pretežno bosanskog oraha, javora i jasena. To je priča o strasti prema estetici, tradiciji i ručnom radu. Prije dvije godine, Georges-Antoine Ventillard, francusko-bosanski državljanin i poduzetnik, postao je suosnivač našeg brenda Waga. Georges-Antoine je nedavno ponovno otkrio svoje korijene u Bosni i Hercegovini, te je odlučio ostvariti dublje veze s ovom zemljom putem našeg projekta, ali i kroz put u ovu staru bosansku tradiciju. “Radujemo se perspektivama rasta WAGA branda koje se sada pružaju i očuvanju našeg starog zanata”, kaže Jasmina Dizdarević, idejni kreator i suosnivač brenda Waga.

Konjičko drvorezbarstvo je upisano od 2017. godine na Reprezentativnu listu nematerijalne kulturne baštine čovječanstva od strane UNESCO-a.
 

WAGA nova kolekcija 


Nova kolekcija proizvoda WAGA predstavlja ekskluzivnu selekciju najprodavanijih dekorativnih komada poput Sahar, Dunya i Val u bijelom javoru, svjetlijoj nijansi drveta koja će privući ljubitelje minimalističkog stila i nježnih, pastel tonova za dom. 

 

SAHAR

DUNYA 


 

WAGA web trgovina korisnicima i ljubiteljima ovog tradicionalnog zanata pruža detaljnije informacije o proizvodima, procesu izrade i vrijednostima svakog malog umjetničkog djela. Intuitivan dizajn stranice i nova tehnička rješenja vode nas kroz priču brenda i olakšavaju proces odabira i pregleda proizvoda. Dodatno, omogućena je personalizacija proizvoda za posebno važne poklone, pružajući kupcima mogućnost da dodaju izgravirane detalje na svoje proizvode. 

 



Nova kampanja, koju je fotografisala i stilizirala mlada i izuzetno talentovana Ines Selimović, predstavlja unikatan odabir za WAGA brend. Sam proces fotografisanja bio je oličenje filozofije sporog života, s tim da je foto rad bio moguć samo nekoliko sati dnevno kada je sunčeva svjetlost bila idealna za stvaranje željenog ambijenta i sjenki. Rezultat se vidi, kroz predstavljanje predmeta u sasvim novom izdanju.

 



Kampanja, koja je prva za WAGA s modelom, također prikazuje magičnu Selmu Hadžiosmanović, čija gracioznost, toplina i snažan karakter savršeno predstavljaju lice WAGA brenda.

 

Selma Hadžiosmanović



Povodom lansiranja nove web trgovine i kolekcije, WAGA daruje promotivni popust od 20% od četvrtka 6. juna do ponedjeljka 10. juna na sve narudžbe bez minimalnog iznosa sa kodom WAGA20.  

 

* * * 
Fotografije: Ines Selimović


Bonjour

Pepco šolje u vintage stilu koje stvaraju praznični ugođaj od prvog gutljaja

TEKST: Ada Ćeremida

Pepco šolje u vintage stilu koje stvaraju praznični ugođaj od prvog gutljaja Pepco šolje u vintage stilu koje stvaraju praznični ugođaj od prvog gutljaja

S prvim hladnijim danima i sve kraćim popodnevima, svaka od nas ima onaj mali ritual koji dom čini toplijim topli kakao, čaj ili kafa servirani u šolji koja odmah stvara osjećaj mira.

A ako pritom izgleda kao da je stigla iz neke cozy božićne priče, još bolje. Ove sezone, Pepco je donio kolekciju šolja koje nose baš taj osjećaj malo nostalgije, malo zimskog šarma i puno topline.

To su oni modeli koji te prate kroz tihe jutarnje rutine, popodnevne pauze ili večernje filmove pod dekicom, i svaki put izgledaju kao mali praznični detalj koji uveseli cijeli dan.

 



U ponudi se mogu pronaći šolje od keramike u mat i glaziranim završnicama, ukrašene motivima jelki, irvasa, mašnica i zimskih ilustracija. Među njima su i modeli u vintage milk bar stilu, oni sa tankim zlatnim rubom koji podsjećaju na starinske servise, te preslatke šolje s poklopcem koje izgledaju kao mini kutije za kolačiće.

Ovo su one šolje zbog kojih se čini da čak i običan čaj miriše na praznike a to je ujedno i razlog zašto su savršen detalj za dom, poklon ili mali bijeg od svakodnevice.

 

 

Neutralne bež nijanse i crni ilustrativni motivi idealni su za ljubiteljice prirodnog, rustikalnog i hygge stila. Za one koje vole malo bajkovitiji pristup, tu su šolje sa zelenim zimskim pejzažima i šumskim životinjama. A ako vaša zimska rutina traži mrvu razigranosti, modeli sa mašnicama i rozim reljefnim detaljima izgledaju kao slatkiš koji se ne pije, nego čuva.

 

 

U nastavku izdvajamo PEPCO šolje koje će unijeti prazničnu toplinu i malo vintage estetike u vaše svakodnevne rituale:


pepco_solje_praznicne_bozic_bonjour_ba_7

 

Kupi ovdje

pepco_solje_praznicne_bozic_bonjour_ba_1

Kupi ovdje

pepco_solje_praznicne_bozic_bonjour_ba_6

Kupi ovdje

pepco_solje_praznicne_bozic_bonjour_ba_2

Kupi ovdje

pepco_solje_praznicne_bozic_bonjour_ba_4

Kupi ovdje

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: @homebylindsay


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!