TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 7.6.2024.


WAGA, brend iz Konjica specijaliziran za drvorezbarenje i izradu predmeta za dom od drveta, koji je osnovala arhitektica Jasmina Dizdarević, najavljuje lansiranje unaprijeđene stranice web trgovine waga.ba.

Novu web trgovinu prati i brend kampanja za novu kolekciju, a korisnicima će se omogućiti olakšani način naplate, bolje iskustvo kupovine i ubrzani shipping u EU zemlje. 

 



WAGA 

,,Naša priča počinje u srcu Konjica, gdje stvaramo ručno izrađene predmete za dom od visokokvalitetnog lokalnog drveta, pretežno bosanskog oraha, javora i jasena. To je priča o strasti prema estetici, tradiciji i ručnom radu. Prije dvije godine, Georges-Antoine Ventillard, francusko-bosanski državljanin i poduzetnik, postao je suosnivač našeg brenda Waga. Georges-Antoine je nedavno ponovno otkrio svoje korijene u Bosni i Hercegovini, te je odlučio ostvariti dublje veze s ovom zemljom putem našeg projekta, ali i kroz put u ovu staru bosansku tradiciju. “Radujemo se perspektivama rasta WAGA branda koje se sada pružaju i očuvanju našeg starog zanata”, kaže Jasmina Dizdarević, idejni kreator i suosnivač brenda Waga.

Konjičko drvorezbarstvo je upisano od 2017. godine na Reprezentativnu listu nematerijalne kulturne baštine čovječanstva od strane UNESCO-a.
 

WAGA nova kolekcija 


Nova kolekcija proizvoda WAGA predstavlja ekskluzivnu selekciju najprodavanijih dekorativnih komada poput Sahar, Dunya i Val u bijelom javoru, svjetlijoj nijansi drveta koja će privući ljubitelje minimalističkog stila i nježnih, pastel tonova za dom. 

 

SAHAR

DUNYA 


 

WAGA web trgovina korisnicima i ljubiteljima ovog tradicionalnog zanata pruža detaljnije informacije o proizvodima, procesu izrade i vrijednostima svakog malog umjetničkog djela. Intuitivan dizajn stranice i nova tehnička rješenja vode nas kroz priču brenda i olakšavaju proces odabira i pregleda proizvoda. Dodatno, omogućena je personalizacija proizvoda za posebno važne poklone, pružajući kupcima mogućnost da dodaju izgravirane detalje na svoje proizvode. 

 



Nova kampanja, koju je fotografisala i stilizirala mlada i izuzetno talentovana Ines Selimović, predstavlja unikatan odabir za WAGA brend. Sam proces fotografisanja bio je oličenje filozofije sporog života, s tim da je foto rad bio moguć samo nekoliko sati dnevno kada je sunčeva svjetlost bila idealna za stvaranje željenog ambijenta i sjenki. Rezultat se vidi, kroz predstavljanje predmeta u sasvim novom izdanju.

 



Kampanja, koja je prva za WAGA s modelom, također prikazuje magičnu Selmu Hadžiosmanović, čija gracioznost, toplina i snažan karakter savršeno predstavljaju lice WAGA brenda.

 

Selma Hadžiosmanović



Povodom lansiranja nove web trgovine i kolekcije, WAGA daruje promotivni popust od 20% od četvrtka 6. juna do ponedjeljka 10. juna na sve narudžbe bez minimalnog iznosa sa kodom WAGA20.  

 

* * * 
Fotografije: Ines Selimović


Bonjour

Primjer funkcionalnog interijera iz Zenice: Kako urediti garsonjeru da sve stane, a da izgleda dobro?

TEKST: Ada Ćeremida

Primjer funkcionalnog interijera iz Zenice: Kako urediti garsonjeru da sve stane, a da izgleda dobro? Primjer funkcionalnog interijera iz Zenice: Kako urediti garsonjeru da sve stane, a da izgleda dobro?

Pronašli smo garsonjeru koja je studija o tome kako mali prostori postaju veliki kada im date dobru logiku.

U mirnom makovskom naselju Zenice, u blizini Bosanske piramide, smješten je studio stan od svega 40 m² koji postavlja pitanje koje mnogi imaju: “Može li garsonjera izgledati kao pravi stan i ostati funkcionalna?”

Ovaj prostor kaže: apsolutno da. Najveći uspjeh ovog interijera je njegovo nevidljivo zoniranje. Dnevni boravak, spavaći dio, micro-kuhinja i ulazna zona nisu fizički odvojeni, ali djeluju kao cjeline sa svojom funkcijom.

Mali prostori ne trebaju zidove, nego pravilno raspoređene fokuse. Rezultat? Prostor se ne čita kao jedna soba, nego kao mali, fluidni dom.

zenica_garsonjera_stan__bonjour_ba1
zenica_garsonjera_stan__bonjour_ba3

Dnevni boravak i kuhinja: prostor koji diše zahvaljujući materijalima

Ono što odmah postaje jasno jeste da se ovdje sve oslanja na tople materijale i meke forme. Bouclé sofa i tabure, mali drveni sto i visoke bijele zavjese stvaraju dnevni dio koji izgleda odvojeno iako se fizički naslanja na krevet. 

Kuhinja od drveta i bijelih fronti, sa lampama od ratana i šankom koji služi kao dodatna radna ploha, postaje vizuelni centar stana. I upravo tu se vidi prva lekcija ovog prostora: mali stan ne zahtijeva više namještaja nego više logike. Kada kuhinja i boravak dijele istu toplu paletu, prostor se povezuje, smiruje i djeluje veće nego što jeste.


zenica_garsonjera_stan__bonjour_ba6
zenica_garsonjera_stan__bonjour_ba8
zenica_garsonjera_stan__bonjour_ba9
zenica_garsonjera_stan__bonjour_ba4

Krevetni dio: mirna zona u jednoj liniji svjetla

Spavaći dio je pozicioniran uz najveći izvor prirodnog svjetla, čime se krevet “otapa” u prostoru umjesto da dominira njime. Neutralna posteljina, suptilne nijanse bež boje i minimalni detalji održavaju spavaću zonu tihom i laganom. 

Ovo je dio koji pokazuje da se privatnost u garsonjeri ne stvara zidovima nego atmosferom mekim svjetlom, laganim prekrivačima i vizuelnim tišinama koje oko prepoznaje kao odmor. Tako prostor ostaje funkcionalno otvoren, ali emotivno podijeljen.


zenica_garsonjera_stan_bonjour_ba1
zenica_garsonjera_stan__bonjour_ba2
zenica_garsonjera_stan__bonjour_ba5

Odlaganje, rasvjeta i ogledala: mali trikovi koji mijenjaju sve

Najbolji dio ove garsonjere je način na koji je sakrivena funkcija. Veliki bijeli ormar duž zida nestaje jer se spaja sa zidnom površinom, dok tamniji ormar u ulazu preuzima vizuelnu težinu i usmjerava pogled dalje u prostor. 

Tri okrugla ogledala na zidu dodaju dubinu i visinu, reflektirajući svjetlo i stvarajući iluziju još jedne prostorije. Rasvjeta je topla i strateški postavljena: pletene lampe iznad šanka, podna lampa u dnevnom dijelu i difuzno svjetlo kroz zavjese čine da stan djeluje kao da ima više slojeva nego što zapravo ima. 


zenica_garsonjera_stan__bonjour_ba7

Tu leži najveća vrijednost ovog interijera on ne pokušava sakriti da je 40 m², nego pokazuje kako se tih 40 m² može koristiti pametno i sa stilom.

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: Airbnb


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!