TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 7.6.2024.
WAGA, brend iz Konjica specijaliziran za drvorezbarenje i izradu predmeta za dom od drveta, koji je osnovala arhitektica Jasmina Dizdarević, najavljuje lansiranje unaprijeđene stranice web trgovine waga.ba.
Novu web trgovinu prati i brend kampanja za novu kolekciju, a korisnicima će se omogućiti olakšani način naplate, bolje iskustvo kupovine i ubrzani shipping u EU zemlje.

WAGA
,,Naša priča počinje u srcu Konjica, gdje stvaramo ručno izrađene predmete za dom od visokokvalitetnog lokalnog drveta, pretežno bosanskog oraha, javora i jasena. To je priča o strasti prema estetici, tradiciji i ručnom radu. Prije dvije godine, Georges-Antoine Ventillard, francusko-bosanski državljanin i poduzetnik, postao je suosnivač našeg brenda Waga. Georges-Antoine je nedavno ponovno otkrio svoje korijene u Bosni i Hercegovini, te je odlučio ostvariti dublje veze s ovom zemljom putem našeg projekta, ali i kroz put u ovu staru bosansku tradiciju. “Radujemo se perspektivama rasta WAGA branda koje se sada pružaju i očuvanju našeg starog zanata”, kaže Jasmina Dizdarević, idejni kreator i suosnivač brenda Waga.
Konjičko drvorezbarstvo je upisano od 2017. godine na Reprezentativnu listu nematerijalne kulturne baštine čovječanstva od strane UNESCO-a.
WAGA nova kolekcija
Nova kolekcija proizvoda WAGA predstavlja ekskluzivnu selekciju najprodavanijih dekorativnih komada poput Sahar, Dunya i Val u bijelom javoru, svjetlijoj nijansi drveta koja će privući ljubitelje minimalističkog stila i nježnih, pastel tonova za dom.

SAHAR

DUNYA
WAGA web trgovina korisnicima i ljubiteljima ovog tradicionalnog zanata pruža detaljnije informacije o proizvodima, procesu izrade i vrijednostima svakog malog umjetničkog djela. Intuitivan dizajn stranice i nova tehnička rješenja vode nas kroz priču brenda i olakšavaju proces odabira i pregleda proizvoda. Dodatno, omogućena je personalizacija proizvoda za posebno važne poklone, pružajući kupcima mogućnost da dodaju izgravirane detalje na svoje proizvode.



Nova kampanja, koju je fotografisala i stilizirala mlada i izuzetno talentovana Ines Selimović, predstavlja unikatan odabir za WAGA brend. Sam proces fotografisanja bio je oličenje filozofije sporog života, s tim da je foto rad bio moguć samo nekoliko sati dnevno kada je sunčeva svjetlost bila idealna za stvaranje željenog ambijenta i sjenki. Rezultat se vidi, kroz predstavljanje predmeta u sasvim novom izdanju.



Kampanja, koja je prva za WAGA s modelom, također prikazuje magičnu Selmu Hadžiosmanović, čija gracioznost, toplina i snažan karakter savršeno predstavljaju lice WAGA brenda.

Selma Hadžiosmanović
Povodom lansiranja nove web trgovine i kolekcije, WAGA daruje promotivni popust od 20% od četvrtka 6. juna do ponedjeljka 10. juna na sve narudžbe bez minimalnog iznosa sa kodom WAGA20.

* * *
Fotografije: Ines Selimović
TEKST: Ada Ćeremida
Ako ste ikada pomislili da trpezarijska stolica može promijeniti cijeli dojam prostora, bili ste potpuno u pravu.
To je onaj komad koji ne mora biti najskuplji u prostoriji, ali će, ako je pažljivo odabran, učiniti da sve djeluje skladnije, svježije i promišljeno. Ovih dana JYSK ima rasprodaju koja se ne propušta, a među najzanimljivijim komadima izdvojile su se upravo stolice koje izgledaju kao da su stigle iz skandinavskog interijera s Pinteresta.
Bilo da uređujete novi stan, tražite zamjenu za stare komade ili samo želite promjenu bez velikog troška, ovo je trenutak da investirate u dizajn koji traje. A uz popuste koji idu i do 20%, izbor postaje još lakši.
Zamislite scenu: svjetlo koje se prelijeva preko drvenog stola, keramičke zdjele u sredini i stolice koje ne pokušavaju da privuku pažnju ali svejedno to uspijevaju.
Upravo takve komade izdvajamo danas. Stolice koje izgledaju luksuzno, a zapravo su pristupačne, i koje su pravi dokaz da dobar dizajn ne mora biti rezervisan samo za visoke cijene.
Ako ste u fazi uređenja doma, možda je baš sada pravi trenutak da dodate onaj završni sloj stila koji ste tražili.










Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!