TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 7.6.2024.
WAGA, brend iz Konjica specijaliziran za drvorezbarenje i izradu predmeta za dom od drveta, koji je osnovala arhitektica Jasmina Dizdarević, najavljuje lansiranje unaprijeđene stranice web trgovine waga.ba.
Novu web trgovinu prati i brend kampanja za novu kolekciju, a korisnicima će se omogućiti olakšani način naplate, bolje iskustvo kupovine i ubrzani shipping u EU zemlje.

WAGA
,,Naša priča počinje u srcu Konjica, gdje stvaramo ručno izrađene predmete za dom od visokokvalitetnog lokalnog drveta, pretežno bosanskog oraha, javora i jasena. To je priča o strasti prema estetici, tradiciji i ručnom radu. Prije dvije godine, Georges-Antoine Ventillard, francusko-bosanski državljanin i poduzetnik, postao je suosnivač našeg brenda Waga. Georges-Antoine je nedavno ponovno otkrio svoje korijene u Bosni i Hercegovini, te je odlučio ostvariti dublje veze s ovom zemljom putem našeg projekta, ali i kroz put u ovu staru bosansku tradiciju. “Radujemo se perspektivama rasta WAGA branda koje se sada pružaju i očuvanju našeg starog zanata”, kaže Jasmina Dizdarević, idejni kreator i suosnivač brenda Waga.
Konjičko drvorezbarstvo je upisano od 2017. godine na Reprezentativnu listu nematerijalne kulturne baštine čovječanstva od strane UNESCO-a.
WAGA nova kolekcija
Nova kolekcija proizvoda WAGA predstavlja ekskluzivnu selekciju najprodavanijih dekorativnih komada poput Sahar, Dunya i Val u bijelom javoru, svjetlijoj nijansi drveta koja će privući ljubitelje minimalističkog stila i nježnih, pastel tonova za dom.

SAHAR

DUNYA
WAGA web trgovina korisnicima i ljubiteljima ovog tradicionalnog zanata pruža detaljnije informacije o proizvodima, procesu izrade i vrijednostima svakog malog umjetničkog djela. Intuitivan dizajn stranice i nova tehnička rješenja vode nas kroz priču brenda i olakšavaju proces odabira i pregleda proizvoda. Dodatno, omogućena je personalizacija proizvoda za posebno važne poklone, pružajući kupcima mogućnost da dodaju izgravirane detalje na svoje proizvode.



Nova kampanja, koju je fotografisala i stilizirala mlada i izuzetno talentovana Ines Selimović, predstavlja unikatan odabir za WAGA brend. Sam proces fotografisanja bio je oličenje filozofije sporog života, s tim da je foto rad bio moguć samo nekoliko sati dnevno kada je sunčeva svjetlost bila idealna za stvaranje željenog ambijenta i sjenki. Rezultat se vidi, kroz predstavljanje predmeta u sasvim novom izdanju.



Kampanja, koja je prva za WAGA s modelom, također prikazuje magičnu Selmu Hadžiosmanović, čija gracioznost, toplina i snažan karakter savršeno predstavljaju lice WAGA brenda.

Selma Hadžiosmanović
Povodom lansiranja nove web trgovine i kolekcije, WAGA daruje promotivni popust od 20% od četvrtka 6. juna do ponedjeljka 10. juna na sve narudžbe bez minimalnog iznosa sa kodom WAGA20.

* * *
Fotografije: Ines Selimović
TEKST: Ada Ćeremida
Praznična dekoracija ima svoju posebnu moć: vraća nas u djetinjstvo, okuplja oko malih rituala i pretvara dom u mjesto gdje vrijeme teče sporije.
Upravo zato volimo komade koji nisu samo sezonski ukrasi, nego male investicije u uspomene koje stvaramo iz godine u godinu. Ove sezone, Zara Home je okupila kolekciju bezvremenskih detalja od baršunastih kuglica do šarmantnih orašara i minijaturnih storybook ukrasa.
Za vas smo izdvojili favorite bestsellera, komade zbog kojih se dekorisanje pretvara u mali filmski trenutak. Ako ste željeli dekor koji će godinama biti dio vaše porodične tradicije, ovdje ćete ga pronaći.

Postoji razlog zašto su određeni praznični ukrasi klasici: imaju težinu, karakter i onu posebnu estetiku koja ne prolazi nakon jedne sezone.
Takvi ukrasi ne prate brze trendove, nego stvaraju vlastiti, prepoznatljivi stil doma koji svake godine možete nadograditi novom sitnicom. I ono najljepše: svaki od ovih komada jednako je dekorativan u minimalističkom prostoru kao i u domu punom toplih boja i tekstura.
Ono što ovu kolekciju čini drugačijom je osjećaj igre i nostalgije detalji poput mini gramofona, malih knjiga za jelku ili retro vlakića djeluju kao predmeti iz bajke koju ste nekad čitali pred spavanje. Tu su i dekoracije koje postaju pravi praznični rituali: adventni brojači, vjenčići koji svjetlucaju na ulaznim vratima, te čizme za poklone koje izgledaju kao iz starog porodičnog albuma.
To je dekor koji ne kupujemo samo da popuni prostor, već da unese toplinu, rutinu i one male trenutke zbog kojih se Božić čini čarobnim. Ako ste željeli spoj klasičnog, razigranog i elegantnog Zara Home ove godine nudi upravo taj balans.
15 Zara Home dekoracija koje vraćaju nostalgiju i traju godinama















Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!