TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 7.6.2024.
WAGA, brend iz Konjica specijaliziran za drvorezbarenje i izradu predmeta za dom od drveta, koji je osnovala arhitektica Jasmina Dizdarević, najavljuje lansiranje unaprijeđene stranice web trgovine waga.ba.
Novu web trgovinu prati i brend kampanja za novu kolekciju, a korisnicima će se omogućiti olakšani način naplate, bolje iskustvo kupovine i ubrzani shipping u EU zemlje.

WAGA
,,Naša priča počinje u srcu Konjica, gdje stvaramo ručno izrađene predmete za dom od visokokvalitetnog lokalnog drveta, pretežno bosanskog oraha, javora i jasena. To je priča o strasti prema estetici, tradiciji i ručnom radu. Prije dvije godine, Georges-Antoine Ventillard, francusko-bosanski državljanin i poduzetnik, postao je suosnivač našeg brenda Waga. Georges-Antoine je nedavno ponovno otkrio svoje korijene u Bosni i Hercegovini, te je odlučio ostvariti dublje veze s ovom zemljom putem našeg projekta, ali i kroz put u ovu staru bosansku tradiciju. “Radujemo se perspektivama rasta WAGA branda koje se sada pružaju i očuvanju našeg starog zanata”, kaže Jasmina Dizdarević, idejni kreator i suosnivač brenda Waga.
Konjičko drvorezbarstvo je upisano od 2017. godine na Reprezentativnu listu nematerijalne kulturne baštine čovječanstva od strane UNESCO-a.
WAGA nova kolekcija
Nova kolekcija proizvoda WAGA predstavlja ekskluzivnu selekciju najprodavanijih dekorativnih komada poput Sahar, Dunya i Val u bijelom javoru, svjetlijoj nijansi drveta koja će privući ljubitelje minimalističkog stila i nježnih, pastel tonova za dom.

SAHAR

DUNYA
WAGA web trgovina korisnicima i ljubiteljima ovog tradicionalnog zanata pruža detaljnije informacije o proizvodima, procesu izrade i vrijednostima svakog malog umjetničkog djela. Intuitivan dizajn stranice i nova tehnička rješenja vode nas kroz priču brenda i olakšavaju proces odabira i pregleda proizvoda. Dodatno, omogućena je personalizacija proizvoda za posebno važne poklone, pružajući kupcima mogućnost da dodaju izgravirane detalje na svoje proizvode.



Nova kampanja, koju je fotografisala i stilizirala mlada i izuzetno talentovana Ines Selimović, predstavlja unikatan odabir za WAGA brend. Sam proces fotografisanja bio je oličenje filozofije sporog života, s tim da je foto rad bio moguć samo nekoliko sati dnevno kada je sunčeva svjetlost bila idealna za stvaranje željenog ambijenta i sjenki. Rezultat se vidi, kroz predstavljanje predmeta u sasvim novom izdanju.



Kampanja, koja je prva za WAGA s modelom, također prikazuje magičnu Selmu Hadžiosmanović, čija gracioznost, toplina i snažan karakter savršeno predstavljaju lice WAGA brenda.

Selma Hadžiosmanović
Povodom lansiranja nove web trgovine i kolekcije, WAGA daruje promotivni popust od 20% od četvrtka 6. juna do ponedjeljka 10. juna na sve narudžbe bez minimalnog iznosa sa kodom WAGA20.

* * *
Fotografije: Ines Selimović
TEKST: Bonjour.ba
Postoji jedan izazov koji svako od nas, prije ili kasnije, osjeti u svom domu: prostor jednostavno izgleda… nezanimljivo.
Nije ružan, nije neuredan, samo mu nedostaje ona toplina zbog koje rado ostajemo duže u dnevnoj, ona sređenost koju primijetimo kod nekog drugog, ili onaj suptilni luksuz koji ne znamo objasniti, ali ga svi volimo.

I tu obično nastane dilema: da li stvarno treba renovirati, mijenjati namještaj, farbati zidove? Istina je da ne treba.
Rješenje je mnogo jednostavnije: postoje tri mala trika koja mijenjaju sve, a nalaze se na jednom mjestu u Millery Home Decor ponudi. To su trikovi zbog kojih prostor izgleda toplije, urednije i luksuznije.


U nastavku donosimo tri najefektnija i svaki možete primijeniti već danas.
Ako želite promjenu koja se vidi na prvi pogled, počnite od tekstura. To je najlakši način da prostor od “neutralnog” postane “topao”.
Upravo zato buklé taburei djeluju kao mali čarobnjaci uređenja. Mekani, oblikovno moderni i vizualno bogati. Dovoljno je jedan komad pored kauča i ambijent dobija sasvim novu dubinu.

Ista priča vrijedi i za vaze koje same po sebi izgledaju kao dekorativni statement bilo da su u zemljanim tonovima, minimalističke mat keramike ili stakleni komadi sa swirl efektom poput onih koje viđamo u styled interijerima.


Dodajte uz to drvene podmetače, pletene korpe, elegantne svijeće i mirisne difuzere, i dobit ćete slojevit, umirujući ambijent koji izgleda promišljeno, ali ne preopterećeno.

I možda najpotcjenjeniji detalj ikad tepih koji vezuje prostor.

Mini trik: birajte tri različite teksture u istoj prostoriji (npr. buklé + staklo + drvo). Prostor odmah izgleda skladnije, toplije i vizualno luksuznije bez ikakvog renoviranja.
Najbrži način da prostor izgleda posebnije? Stavite fokus na sto. Bilo koji.
Trpezarijski, klub sto ili kuhinjski pult… sve dobija luksuznu notu kada ubacite elemente koji imaju “hotel vibe”. Konkretna preporuka?
čaše sa zlatnim obrubom, setovi tanjira sa predivnim uzorcima, elegantni servisi ili kristalne šoljice za kafu koje izgledaju kao mali dragulji.





To je onaj detalj koji ne zahtijeva trud, ali mijenja atmosferu. I zato ga ljudi toliko vole.
Pro tip: luksuz se ne mjeri količinom stvari, nego detaljem koji “zasija”. Ovdje je to zlatni obrub, staklo s teksturom ili savršeno stiliziran servis.
Praznični ukrasi imaju jednu posebnu moć: čim ih unesemo u prostor, sve djeluje toplije, veselije i, možda najvažnije, uređenije. Nema bržeg načina da domu date novu energiju bez ijednog većeg zahvata.
U Millery ponudi to znači jedno: orašari koji unose karakter, vijenci koji daju teksturu, minijaturni snježni globusi, figure Djedova i dekor koji trenutno podiže raspoloženje.


Ovo su oni mali sezonski komadi koji zatvore priču u prostoru. Ako je dnevna neutralna, praznični detalji donose kontrast. Ako je već puna boja, oni unose ritam. U oba slučaja rezultat je isti: prostor izgleda kao da ste ga stilizirali, a ne samo ukrasili.
Mini trik: umjesto da ukrase rasporedite svuda, grupišite ih u male stilizirane cjeline. Izgleda urednije, modernije i efektnije.
A najljepši dio? Sve ove detalje možete vidjeti i uživo u Millery prodavnici, Branilaca grada bb u Gračanici, ali i naručiti online, onako kako se danas i uređuje dom uz kafu, iz svoje fotelje, birajući komade koji vam odmah privuku pažnju.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!