TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 7.6.2024.


WAGA, brend iz Konjica specijaliziran za drvorezbarenje i izradu predmeta za dom od drveta, koji je osnovala arhitektica Jasmina Dizdarević, najavljuje lansiranje unaprijeđene stranice web trgovine waga.ba.

Novu web trgovinu prati i brend kampanja za novu kolekciju, a korisnicima će se omogućiti olakšani način naplate, bolje iskustvo kupovine i ubrzani shipping u EU zemlje. 

 



WAGA 

,,Naša priča počinje u srcu Konjica, gdje stvaramo ručno izrađene predmete za dom od visokokvalitetnog lokalnog drveta, pretežno bosanskog oraha, javora i jasena. To je priča o strasti prema estetici, tradiciji i ručnom radu. Prije dvije godine, Georges-Antoine Ventillard, francusko-bosanski državljanin i poduzetnik, postao je suosnivač našeg brenda Waga. Georges-Antoine je nedavno ponovno otkrio svoje korijene u Bosni i Hercegovini, te je odlučio ostvariti dublje veze s ovom zemljom putem našeg projekta, ali i kroz put u ovu staru bosansku tradiciju. “Radujemo se perspektivama rasta WAGA branda koje se sada pružaju i očuvanju našeg starog zanata”, kaže Jasmina Dizdarević, idejni kreator i suosnivač brenda Waga.

Konjičko drvorezbarstvo je upisano od 2017. godine na Reprezentativnu listu nematerijalne kulturne baštine čovječanstva od strane UNESCO-a.
 

WAGA nova kolekcija 


Nova kolekcija proizvoda WAGA predstavlja ekskluzivnu selekciju najprodavanijih dekorativnih komada poput Sahar, Dunya i Val u bijelom javoru, svjetlijoj nijansi drveta koja će privući ljubitelje minimalističkog stila i nježnih, pastel tonova za dom. 

 

SAHAR

DUNYA 


 

WAGA web trgovina korisnicima i ljubiteljima ovog tradicionalnog zanata pruža detaljnije informacije o proizvodima, procesu izrade i vrijednostima svakog malog umjetničkog djela. Intuitivan dizajn stranice i nova tehnička rješenja vode nas kroz priču brenda i olakšavaju proces odabira i pregleda proizvoda. Dodatno, omogućena je personalizacija proizvoda za posebno važne poklone, pružajući kupcima mogućnost da dodaju izgravirane detalje na svoje proizvode. 

 



Nova kampanja, koju je fotografisala i stilizirala mlada i izuzetno talentovana Ines Selimović, predstavlja unikatan odabir za WAGA brend. Sam proces fotografisanja bio je oličenje filozofije sporog života, s tim da je foto rad bio moguć samo nekoliko sati dnevno kada je sunčeva svjetlost bila idealna za stvaranje željenog ambijenta i sjenki. Rezultat se vidi, kroz predstavljanje predmeta u sasvim novom izdanju.

 



Kampanja, koja je prva za WAGA s modelom, također prikazuje magičnu Selmu Hadžiosmanović, čija gracioznost, toplina i snažan karakter savršeno predstavljaju lice WAGA brenda.

 

Selma Hadžiosmanović



Povodom lansiranja nove web trgovine i kolekcije, WAGA daruje promotivni popust od 20% od četvrtka 6. juna do ponedjeljka 10. juna na sve narudžbe bez minimalnog iznosa sa kodom WAGA20.  

 

* * * 
Fotografije: Ines Selimović


Bonjour

Ovaj brend iz Fojnice ima najslađe praznične šoljice i tanjire. Have to have it.

TEKST: Bonjour.ba

Ovaj brend iz Fojnice ima najslađe praznične šoljice i tanjire. Have to have it. Ovaj brend iz Fojnice ima najslađe praznične šoljice i tanjire. Have to have it.

 

Ako postoje predmeti koji mogu momentalno unijeti prazničnu radost u dom, onda su to šoljice i tanjiri koje stvara ovaj preslatki brend keramike iz Fojnice, teuta ceramics.

 




Njihova nova kolekcija za praznike izgleda kao da je stigla pravo iz neke magične radionice. Ručno rađeni motivi, nježne boje, i onaj topli, domaći osjećaj koji podsjeća na djetinjstvo i prve jutarnje šolje kakaa.

 

 


U kolekciji se posebno izdvajaju tanjiri s natpisom “Cookies for Santa”, idealni za sve koji vole tradiciju ostavljanja kolačića ispod bora. Šoljice su ukrašene najšarmantnijim prazničnim detaljima: mašnicama, poklonima, crveno-bijelim lizalicama i nezaobilaznim orašarima koji svakoj postavci stola daju dozu bajkovitosti. 

 



Sve je ručno oblikovano i oslikano, što znači da je svaki komad jedinstven i nosi mali potpis lokalne kreativnosti.

 



Ono što ovu kolekciju čini dodatno posebnijom jeste činjenica da dolazi iz Bosne i Hercegovine. Zato se ovi komadi ne kupuju samo kao dekor, nego kao mali praznični pokloni sami sebi ili nekome dragom.

 

 

 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!