TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 7.6.2024.
WAGA, brend iz Konjica specijaliziran za drvorezbarenje i izradu predmeta za dom od drveta, koji je osnovala arhitektica Jasmina Dizdarević, najavljuje lansiranje unaprijeđene stranice web trgovine waga.ba.
Novu web trgovinu prati i brend kampanja za novu kolekciju, a korisnicima će se omogućiti olakšani način naplate, bolje iskustvo kupovine i ubrzani shipping u EU zemlje.

WAGA
,,Naša priča počinje u srcu Konjica, gdje stvaramo ručno izrađene predmete za dom od visokokvalitetnog lokalnog drveta, pretežno bosanskog oraha, javora i jasena. To je priča o strasti prema estetici, tradiciji i ručnom radu. Prije dvije godine, Georges-Antoine Ventillard, francusko-bosanski državljanin i poduzetnik, postao je suosnivač našeg brenda Waga. Georges-Antoine je nedavno ponovno otkrio svoje korijene u Bosni i Hercegovini, te je odlučio ostvariti dublje veze s ovom zemljom putem našeg projekta, ali i kroz put u ovu staru bosansku tradiciju. “Radujemo se perspektivama rasta WAGA branda koje se sada pružaju i očuvanju našeg starog zanata”, kaže Jasmina Dizdarević, idejni kreator i suosnivač brenda Waga.
Konjičko drvorezbarstvo je upisano od 2017. godine na Reprezentativnu listu nematerijalne kulturne baštine čovječanstva od strane UNESCO-a.
WAGA nova kolekcija
Nova kolekcija proizvoda WAGA predstavlja ekskluzivnu selekciju najprodavanijih dekorativnih komada poput Sahar, Dunya i Val u bijelom javoru, svjetlijoj nijansi drveta koja će privući ljubitelje minimalističkog stila i nježnih, pastel tonova za dom.

SAHAR

DUNYA
WAGA web trgovina korisnicima i ljubiteljima ovog tradicionalnog zanata pruža detaljnije informacije o proizvodima, procesu izrade i vrijednostima svakog malog umjetničkog djela. Intuitivan dizajn stranice i nova tehnička rješenja vode nas kroz priču brenda i olakšavaju proces odabira i pregleda proizvoda. Dodatno, omogućena je personalizacija proizvoda za posebno važne poklone, pružajući kupcima mogućnost da dodaju izgravirane detalje na svoje proizvode.



Nova kampanja, koju je fotografisala i stilizirala mlada i izuzetno talentovana Ines Selimović, predstavlja unikatan odabir za WAGA brend. Sam proces fotografisanja bio je oličenje filozofije sporog života, s tim da je foto rad bio moguć samo nekoliko sati dnevno kada je sunčeva svjetlost bila idealna za stvaranje željenog ambijenta i sjenki. Rezultat se vidi, kroz predstavljanje predmeta u sasvim novom izdanju.



Kampanja, koja je prva za WAGA s modelom, također prikazuje magičnu Selmu Hadžiosmanović, čija gracioznost, toplina i snažan karakter savršeno predstavljaju lice WAGA brenda.

Selma Hadžiosmanović
Povodom lansiranja nove web trgovine i kolekcije, WAGA daruje promotivni popust od 20% od četvrtka 6. juna do ponedjeljka 10. juna na sve narudžbe bez minimalnog iznosa sa kodom WAGA20.

* * *
Fotografije: Ines Selimović
TEKST: Bonjour.ba - PR
Nakon pažljivih priprema svakog detalja i kutka, Nostro showroom&design studio u Banjoj Luci svečano je otvorio svoja vrata na adresi Bana dr. Todora Lazarevića bb, Palata Banja Luka.

U prostoru koji se prostire na 400 kvadratnih metara površine pronaći ćete bogatstvo namještaja, dekoracija i detalja koji će vas inspirisati i nadahnuti za uređenje vašeg doma.
Svečanom otvorenju prisustvovali su brojni partneri, klijenti i kolege iz svijeta arhitekture i uređenja enterijera, koji su imali priliku ekskluzivno zaviriti u novi prostor i upoznati se s novim kolekcijama iz ponude. Nostro je prepoznat kao brend koji nudi vrhunske komade namještaja, kvalitetnu uslugu i savršena rješenja za svaki prostor.


Otvaranje su presijecanjem vrpce, ozvaničili članovi uprave, direktorica Sumeja Bećiragić i direktor Mirza Valjevac.
„Danas smo realizovali jedan od naših najvažnijih ciljeva za tekuću godinu, a to je da se približimo kupcima na ovom području i pružimo im našu ruku. Našoj maloprodajnoj mreži, pored salona u Sarajevu, sada smo pridružili i Banja Luku te ćemo i naredne godine nastaviti s povećanjem broja objekata širom BiH. Nostro je postavio svoje temelje u rodnom gradu grupacije Hifa-Oil, Tešnju i jako brzo izgradio reputaciju u svijetu namještaja i uređenja enterijera i van granica BiH. Naša ideja živi i raste kroz naša dijela, kontinuirano se razvija i unaprijeđuje sa željom da ponudimo najsavremenija idejna i konceptualna rješenja u svijetu enterijera. Čini nas sretnim da građanima Banja Luke možemo ponuditi savremena rješenja iz vlastite proizvodnje, ali i renomiranih svjetskih brendova“, poručio je direktor Mirza Valjevac.



Nostro u svom portfoliu posebno ističe vlastitu proizvodnju tapaciranog i pločastog namještaja pod istoimenim brendom, što je omogućilo i pokretanje sektora za projektovanje i uređenje svih vrsta enterijera. Nudeći kompletna rješenja za opremanje privatnih i poslovnih prostora, s naglaskom na inovacije i kvalitet, Nostro iza sebe ima više od 200 uspješno izvedenih jedinica, samo u 2025. godini.
Pored vlastitog brenda u novootvorenom showroom-u možete pronaći internacionalne brendove namještaja i dekoracija: Saloni Furniture, Kave Home, Bolia, Waga Wood te lifestyle brendove: Rituals i Atelier Rebul.

Prostor će vas oduševiti savršenim detaljima, pažljivo kreiranim postavkama koje zrače toplinom doma i pozivaju vas da uživate u njihovoj udobnosti i ljepoti.

Do kraja novembra obavezno pronađite vremena u vašem rasporedu da posjetite novootvoreni Nostro showroom & design studio, jer vas očekuje Black Week popust, - 20% na sav namještaj.
Radno vrijeme showroom-a je od ponedjeljka do subote od 10 do 18 sati.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!