TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 7.6.2024.


WAGA, brend iz Konjica specijaliziran za drvorezbarenje i izradu predmeta za dom od drveta, koji je osnovala arhitektica Jasmina Dizdarević, najavljuje lansiranje unaprijeđene stranice web trgovine waga.ba.

Novu web trgovinu prati i brend kampanja za novu kolekciju, a korisnicima će se omogućiti olakšani način naplate, bolje iskustvo kupovine i ubrzani shipping u EU zemlje. 

 



WAGA 

,,Naša priča počinje u srcu Konjica, gdje stvaramo ručno izrađene predmete za dom od visokokvalitetnog lokalnog drveta, pretežno bosanskog oraha, javora i jasena. To je priča o strasti prema estetici, tradiciji i ručnom radu. Prije dvije godine, Georges-Antoine Ventillard, francusko-bosanski državljanin i poduzetnik, postao je suosnivač našeg brenda Waga. Georges-Antoine je nedavno ponovno otkrio svoje korijene u Bosni i Hercegovini, te je odlučio ostvariti dublje veze s ovom zemljom putem našeg projekta, ali i kroz put u ovu staru bosansku tradiciju. “Radujemo se perspektivama rasta WAGA branda koje se sada pružaju i očuvanju našeg starog zanata”, kaže Jasmina Dizdarević, idejni kreator i suosnivač brenda Waga.

Konjičko drvorezbarstvo je upisano od 2017. godine na Reprezentativnu listu nematerijalne kulturne baštine čovječanstva od strane UNESCO-a.
 

WAGA nova kolekcija 


Nova kolekcija proizvoda WAGA predstavlja ekskluzivnu selekciju najprodavanijih dekorativnih komada poput Sahar, Dunya i Val u bijelom javoru, svjetlijoj nijansi drveta koja će privući ljubitelje minimalističkog stila i nježnih, pastel tonova za dom. 

 

SAHAR

DUNYA 


 

WAGA web trgovina korisnicima i ljubiteljima ovog tradicionalnog zanata pruža detaljnije informacije o proizvodima, procesu izrade i vrijednostima svakog malog umjetničkog djela. Intuitivan dizajn stranice i nova tehnička rješenja vode nas kroz priču brenda i olakšavaju proces odabira i pregleda proizvoda. Dodatno, omogućena je personalizacija proizvoda za posebno važne poklone, pružajući kupcima mogućnost da dodaju izgravirane detalje na svoje proizvode. 

 



Nova kampanja, koju je fotografisala i stilizirala mlada i izuzetno talentovana Ines Selimović, predstavlja unikatan odabir za WAGA brend. Sam proces fotografisanja bio je oličenje filozofije sporog života, s tim da je foto rad bio moguć samo nekoliko sati dnevno kada je sunčeva svjetlost bila idealna za stvaranje željenog ambijenta i sjenki. Rezultat se vidi, kroz predstavljanje predmeta u sasvim novom izdanju.

 



Kampanja, koja je prva za WAGA s modelom, također prikazuje magičnu Selmu Hadžiosmanović, čija gracioznost, toplina i snažan karakter savršeno predstavljaju lice WAGA brenda.

 

Selma Hadžiosmanović



Povodom lansiranja nove web trgovine i kolekcije, WAGA daruje promotivni popust od 20% od četvrtka 6. juna do ponedjeljka 10. juna na sve narudžbe bez minimalnog iznosa sa kodom WAGA20.  

 

* * * 
Fotografije: Ines Selimović


Bonjour

U Sinsayu se krije najljepši trend praznične dekoracije. Izgleda posebno, a košta malo.

TEKST: Ada Ćeremida

U Sinsayu se krije najljepši trend praznične dekoracije. Izgleda posebno, a košta malo. U Sinsayu se krije najljepši trend praznične dekoracije. Izgleda posebno, a košta malo.

Postoji jedan praznični detalj koji se u posljednjih nekoliko godina tiho uvukao u interijere i postao nezaobilazan: gingerbread kućice.

Nekada rezervisane samo za kolače i dječije radionice, danas su inspiracija za keramiku, lampice, podmetače, stolnjake i sve one sitnice koje domu daju toplinu. 

Sinsay je ove sezone otišao korak dalje i ponudio cijelu mini-kolekciju koja izgleda kao mali, slatki, ručno izrađeni božićni gradić. Ako tražite nešto što će vam godinama vraćati isti cozy osjećaj, ovo je upravo taj detalj.

 



Gingerbread dekor ima jednu posebnost: istovremeno je razigran i minimalistički. Sa svojim sitnim bijelim “glazurnim” ilustracijama, Sinsay kućice djeluju kao ručno crtani detalji na keramici, što ih čini profinjenima i lako uklopivima u bilo koji stil od skandinavskog do rustikalnog. 

Uz to, ovaj motiv postao je globalni trend upravo zato što donosi osjećaj doma, bakinog kuhanja i topline koju je teško stilizovati na drugi način. Kućice se mogu slagati u “malo selo”, rasporediti duž police ili čak kombinovati kao svijećnjaci i figurice koje stvaraju dubinu u dekoru.

 

 

Zašto ćete ove kućice vidjeti u svakom domu?

Prvo, zato što su praktični: Sinsay je napravio cijelu liniju od stolnjaka, tanjira i podmetača do kućica-svijećnjaka pa sve izgleda kao jedna skladna kolekcija čak i kada kupite samo jedan komad. 

Drugo, zato što se lako stilizira: dovoljno je nekoliko grančica, neko zimsko voće ili svijeća, i odmah dobijate Instagram-spreman kutak. A treće, zato što stvaraju onu vrstu slatke nostalgije koja čini da svako ko uđe u dom ima osjećaj da je došao ranije na prazničnu priču. 


 

  

 

7 Sinsay gingerbread dekoracija koje stvaraju malu božićnu bajku u domu
 

sinsay_bih_bozic_dekoracija_kucica_bonjour_ba_4

Kupi ovdje

sinsay_bih_bozic_dekoracija_kucica_bonjour_ba_5

Kupi ovdje

sinsay_bih_bozic_dekoracija_kucica_bonjour_ba_1

Kupi ovdje

sinsay_bih_bozic_dekoracija_kucica_bonjour_ba_2

Kupi ovdje

sinsay_bih_bozic_dekoracija_kucica_bonjour_ba_3

Kupi ovdje

sinsay_bih_bozic_dekoracija_kucica_bonjour_ba_6

Kupi ovdje

 

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: @inspirationbycp


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!