TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 7.6.2024.
WAGA, brend iz Konjica specijaliziran za drvorezbarenje i izradu predmeta za dom od drveta, koji je osnovala arhitektica Jasmina Dizdarević, najavljuje lansiranje unaprijeđene stranice web trgovine waga.ba.
Novu web trgovinu prati i brend kampanja za novu kolekciju, a korisnicima će se omogućiti olakšani način naplate, bolje iskustvo kupovine i ubrzani shipping u EU zemlje.

WAGA
,,Naša priča počinje u srcu Konjica, gdje stvaramo ručno izrađene predmete za dom od visokokvalitetnog lokalnog drveta, pretežno bosanskog oraha, javora i jasena. To je priča o strasti prema estetici, tradiciji i ručnom radu. Prije dvije godine, Georges-Antoine Ventillard, francusko-bosanski državljanin i poduzetnik, postao je suosnivač našeg brenda Waga. Georges-Antoine je nedavno ponovno otkrio svoje korijene u Bosni i Hercegovini, te je odlučio ostvariti dublje veze s ovom zemljom putem našeg projekta, ali i kroz put u ovu staru bosansku tradiciju. “Radujemo se perspektivama rasta WAGA branda koje se sada pružaju i očuvanju našeg starog zanata”, kaže Jasmina Dizdarević, idejni kreator i suosnivač brenda Waga.
Konjičko drvorezbarstvo je upisano od 2017. godine na Reprezentativnu listu nematerijalne kulturne baštine čovječanstva od strane UNESCO-a.
WAGA nova kolekcija
Nova kolekcija proizvoda WAGA predstavlja ekskluzivnu selekciju najprodavanijih dekorativnih komada poput Sahar, Dunya i Val u bijelom javoru, svjetlijoj nijansi drveta koja će privući ljubitelje minimalističkog stila i nježnih, pastel tonova za dom.

SAHAR

DUNYA
WAGA web trgovina korisnicima i ljubiteljima ovog tradicionalnog zanata pruža detaljnije informacije o proizvodima, procesu izrade i vrijednostima svakog malog umjetničkog djela. Intuitivan dizajn stranice i nova tehnička rješenja vode nas kroz priču brenda i olakšavaju proces odabira i pregleda proizvoda. Dodatno, omogućena je personalizacija proizvoda za posebno važne poklone, pružajući kupcima mogućnost da dodaju izgravirane detalje na svoje proizvode.



Nova kampanja, koju je fotografisala i stilizirala mlada i izuzetno talentovana Ines Selimović, predstavlja unikatan odabir za WAGA brend. Sam proces fotografisanja bio je oličenje filozofije sporog života, s tim da je foto rad bio moguć samo nekoliko sati dnevno kada je sunčeva svjetlost bila idealna za stvaranje željenog ambijenta i sjenki. Rezultat se vidi, kroz predstavljanje predmeta u sasvim novom izdanju.



Kampanja, koja je prva za WAGA s modelom, također prikazuje magičnu Selmu Hadžiosmanović, čija gracioznost, toplina i snažan karakter savršeno predstavljaju lice WAGA brenda.

Selma Hadžiosmanović
Povodom lansiranja nove web trgovine i kolekcije, WAGA daruje promotivni popust od 20% od četvrtka 6. juna do ponedjeljka 10. juna na sve narudžbe bez minimalnog iznosa sa kodom WAGA20.

* * *
Fotografije: Ines Selimović
TEKST: Ada Ćeremida
Ako postoji jedan detalj koji može promijeniti cijelu atmosferu praznične večere, onda je to sto. Ne meni, ne dekoracije u zadnji čas, nego upravo ono na čemu sve to servirate.
Pepco je ove sezone lansirao setove posuđa od pet pažljivo usklađenih komada koji izgledaju kao da su stvoreni za duge večere, svijeće koje gore do kasno i one trenutke kad se niko ne žuri kući.
U fokusu su klasični oblici s blagim prazničnim twistom: motiv imele, suptilni zeleni tonovi, crvene mašnice i zlatni rubovi koji cijelom stolu daju osjećaj topline i elegancije bez pretjerivanja.
Ako ste ove godine razmišljali da praznike provedete kod kuće, ali uz malo više pažnje prema detaljima, ovo je onaj mali znak koji vam je trebao. Ponekad je dovoljan novi tanjir da se cijela priča pokrene.
Posebno nam se dopada način na koji Pepco balansira između tradicije i modernog izraza. Motivi su prepoznatljivo praznični, ali nisu nametljivi. Nema osjećaja da će posuđe “zastarjeti” nakon Nove godine, što ga čini pametnim izborom i za svakodnevnu upotrebu.
Velike zdjele savršene su za salate, priloge ili voće na sredini stola, dok šolje s tankim zlatnim obrubom idealne su za prvi jutarnji čaj nakon praznične noći, ali i za kafu koju poslužujete gostima.
Čaše s diskretnim prazničnim motivima dovoljno su neutralne da ih koristite tokom cijele zime, dok tanjiri i zdjele postaju centralni element večere. Uz drveni stol ili laneni stolnjak, ovi komadi dolaze do izražaja bez dodatnog stiliziranja.
Još jedan plus? Pristupačnost. Pepco ostaje vjeran svojoj filozofiji da lijepo i funkcionalno ne mora biti rezervisano samo za posebne prilike ili velike budžete.
Upravo zato su ovi setovi idealni za spontano okupljanje, improvizovanu prazničnu večeru ili čak mali porodični ručak koji želite učiniti posebnim.





Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!