TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 16.5.2022.
Upoznajte Lash Clash, inovativnu maskaru brenda YSL Beauty. Izazovni veliki volumen i overnoir couture crna nijansa.
Stručno dizajnirana s formulom za volumen i s patentiranom četkicom za šokantno predimenzionirani učinak, maskara Lash Clash svjedok je snažne i odvažne generacije koja se ne boji biti drugačija. U pakiranju s najodvažnijim dizajnom do sada inspiriranog visokom modom koje krši kodove Cassandre: ovim hrabrim, zaigranim potezom YSL je odlučio zamijeniti svoje legendarno zlatno pakiranje potpuno crnim, u nijansi overnoir, poput nijanse same maskare.
Nova drugačija formula za veliki volumen
Formula maskare Lash Clash pruža dosad neviđen volumen YSL maskara i pigmentaciju, zahvaljujući inovativnim aktivnim sastojcima za teksturu, iznimno crnim pigmentima i sastojcima protiv razmazivanja. Najgušća tekstura maskare koja je dosad osmišljena u YSL laboratorijima sadrži najsuvremeniju mješavinu sastojaka za veći volumen uz odvažno intenzivnu boju.
Postojani intenzivni volumen do 24 h
Inovativna tekstura, disperzija voska i ulja u vodi, kombinacija polimera koji formiraju film i tvari za produženje postojanosti omogućuju gustoj, no kremastoj teksturi maskare Lash Clash, da trenutačno učini trepavice gušćima, sloj po sloj. U samo pet poteza Lash Clash dodaje do 200% volumena i stvara šokantni, predimenzionirani dojam. Uz formulu koja je postojana do 24 sata, taj će dojam trajati bez obzira na to kako provodite svoj dan.
Overnoir couture crna nijansa
Lash Clash pruža sasvim novo iskustvo crne boje s iznimno crnim pigmentima te – ako to nije dovoljno crno – završnom nijansom overnoir couture. Visoki omjer finih disperziranih čestica crnoga željeznog oksida u prozirnoj bazi čini trepavice intenzivno crnim, odvažnima i punima – inovacija za sve ovisnike o crnoj maskari u svijetu.
Dodatna njega
Formula bez mirisa maskare Lash Clash obogaćena je ekstraktom florentinske perunike iz YSL-ovih vrtova Ourika, pomaže trepavicama da ostanu pune, meke na dodir i zdravijeg izgleda.
Vrtovi Ourika brenda YSL beauty
YSL Beauty podržao je stvaranje zadruge od 32 žene koje njeguju svaku biljku u vrtovima Ourika. Ovim društvenim programom nastoje se podržati vještine stanovnika ove regije kako bi se povećala njihova financijska neovisnost.
Uz stvaranje novih poslovnih prilika za zadrugu žena, ovi su vrtovi omogućili brendu YSL Beauty da promatra i ubire neke od dragocjenih sastojaka koji su ključni dio njegovih kozmetičkih proizvoda. Svaka se sirovina odabire, uzgaja i ubire na održiv način i pažljivo se ekstrahira da bi se ispunili čak i najstroži standardi po pitanju učinkovitosti.
Najveća YSL četkica do sada za najveći volumen
Lash Clash ima najveću četkicu koja je dosad proizvedena u našim laboratorijima za najveći volumen od korijena do vrhova trepavice. Ona je inovativna, progresivna i patentirana.
Dvostruka stožasta četkica
Njezin promjer od 10,5 mm trenutačno prekriva sve trepavice većim volumenom, čak i one najkraće, nanošenjem slijeva nadesno.
Naš najveći rubnik dosad
Ova nova četkica prekriva, produžuje i povećava volumen od korijena do vrhova te stvara učinak podizanja na vanjskom kutu oka.
260 ergonomskih vlakana
Za maksimalnu količinu formule četkica se sastoji od 260 ergonomskih vlakana i 4 utora koji primaju i prekrivaju svaku trepavicu, pružaju joj volumen i maksimalno iskorištavaju količinu koja se nanosi u jednom potezu.
Ostvarite taj lash clash look.
Jeste li spremni za Lash Clash? Otkrijte 5 načina kako dobiti veliki volumen:
Nakon 24 sata:
97% ispitanika tvrdi da proizvod ostaje postojan do 24 sata.
91% ispitanika tvrdi da je boja intenzivno crna do 24 sata.
77% ispitanika tvrdi da volumen ostaje postojan do 24 sata.
* Potrošački test, 98 žena
Nakon 7 dana upotrebe:
76% ispitanika tvrdi da crna boja na trepavicama izgleda intenzivno.
88% ispitanika tvrdi da proizvod pruža izgled većih očiju.
87% ispitanika tvrdi da su trepavice produžene.
91% ispitanika tvrdi da je proizvod postojan cijeli dan.
87% ispitanika tvrdi da je proizvod otporan na razmazivanje.
* Potrošački test, 100 žena
100% ponosni. 200% svoji.
Lash Clash nije samo maskara, nego prenosi i moćnu poruku koja osnažuje generaciju Z da bude ono što jest. Ohrabruje pripadnike te generacije da budu svoji i drugačiji. Da nikada ne dopuste da ih netko drugi definira ili im nešto uskrati. Da ostvare sebe kakvi jesu: najglasniji do sada.
Vizual kampanje
Oči ambasadorice brenda Kaie Gerber usmjerene su ravno u kameru i govore sve o ovoj kampanju. Veliki volumen u kombinaciji sa završnom nijansom overnoir couture kroz objektiv fotografa Davida Simsa savršeno utjelovljuje atmosferu i učinak ovog proizvoda u službenom vizualu kampanje.
Videozapis kampanje
Videozapis kampanje ističe individualističke stilove i osobnosti te prikazuje drugačiji pogled generacije Z na visoku modu. Redatelj videozapisa Daniel M. Cox stvorio je brze kapsule s pomoću širokih kutova za prikaz scena životnog stila i veliko zumiranje na očima modela da bi prikazao i istaknuo predimenzionirane rezultate na trepavicama. Kontrast prostrane minimalističke lokacije i neočekivanih velikih uvijenih trepavica proslavlja žene brenda YSL i njihov izazovni pogled u dinamičnom preokretu.
* * *
Fotografije: YSL beauty
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Jesen voli toplinu, slojeve i mirise koji se ne nameću, nego vas prate kao mekani kardigan.
Ako ste u potrazi za parfemom koji će izdržati kišni dan, kafu s prijateljicama i večernju šetnju, izdvojili smo tri Massimo Dutti parfema koji su favoriti na društvenim mrežama i koji su dobili status „tajnog aduta“.
Massimo Dutti parfem Evening Whispers: slatko topli „golden hour“
Ako volite osjećaj blage svjetlosti oko 17h, ovo je to u bočici. Otvara se crvenim bobicama i ružom, a zatim se polako topi u praline i toplu vaniliju. Na hladnijem zraku postaje još kremastiji, kao da ste preko haljine prebacili lagani smeđi kardigan.
Nosite ga kad vam treba „wow bez napora“… za večernju šetnju gradom, rođendan kod prijateljice, prva pozorišna premijera sezone.
Dovoljna su dva pritiska na zapešće i jedan na šal; miris će vas diskretno pratiti svaki put kada ga namjestite.
Massimo Dutti parfem Souffle Marais: uredna elegancija za dan koji prelazi u večer
Ovo je onaj „polirani“ miris koji veže cijeli outfit, čak i kada imate samo basic dolčevitu i sako. Iris daje svilenkastu, puderastu mekoću; sandalovina i vetiver drže kičmu čisto, moderno, nenametljivo.
U 9h izgleda profesionalno, u 19h izgleda promišljeno. Najljepše radi uz bež kaput ili blejzer, sive hlače i diskretni nakit. Ako volite da vas miris ne pretiče, nego nadograđuje, Souffle Marais je vaša jesenja konstanta.
Massimo Dutti parfem Manhattan Light (EDP): ružino-cvjetni „city glow“
Zamišljajte jutro u gradu: svjež bergamot, malo sočnog ličija, a zatim božur i ruža koji se tope u čistoj, muškusnoj bazi. Rezultat je uredan, moderan i vrlo nosiv kroz cijeli dan, od kafe s kolegicama do spontanog after-worka.
Uz crni džemper, suknju i lakirane čizme miris dobija poseban šarm, ali jednako dobro igra i uz jeans i bijelu košulju. Ako želite onaj osjećaj „dobre kože, ali bolje“, ovo je vaš potpis.
Ako tražite elegantan jesenji potpis koji traje, ova tri Massimo Dutti parfema rade upravo to: čist za dan, cozy za večer i cvjetni za gradski sjaj bez gušenja i s tragom koji ostaje na kaputu i šalu.
Foto: @annyakulova
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!