TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 16.5.2022.
Upoznajte Lash Clash, inovativnu maskaru brenda YSL Beauty. Izazovni veliki volumen i overnoir couture crna nijansa.
Stručno dizajnirana s formulom za volumen i s patentiranom četkicom za šokantno predimenzionirani učinak, maskara Lash Clash svjedok je snažne i odvažne generacije koja se ne boji biti drugačija. U pakiranju s najodvažnijim dizajnom do sada inspiriranog visokom modom koje krši kodove Cassandre: ovim hrabrim, zaigranim potezom YSL je odlučio zamijeniti svoje legendarno zlatno pakiranje potpuno crnim, u nijansi overnoir, poput nijanse same maskare.

Nova drugačija formula za veliki volumen
Formula maskare Lash Clash pruža dosad neviđen volumen YSL maskara i pigmentaciju, zahvaljujući inovativnim aktivnim sastojcima za teksturu, iznimno crnim pigmentima i sastojcima protiv razmazivanja. Najgušća tekstura maskare koja je dosad osmišljena u YSL laboratorijima sadrži najsuvremeniju mješavinu sastojaka za veći volumen uz odvažno intenzivnu boju.

Postojani intenzivni volumen do 24 h
Inovativna tekstura, disperzija voska i ulja u vodi, kombinacija polimera koji formiraju film i tvari za produženje postojanosti omogućuju gustoj, no kremastoj teksturi maskare Lash Clash, da trenutačno učini trepavice gušćima, sloj po sloj. U samo pet poteza Lash Clash dodaje do 200% volumena i stvara šokantni, predimenzionirani dojam. Uz formulu koja je postojana do 24 sata, taj će dojam trajati bez obzira na to kako provodite svoj dan.

Overnoir couture crna nijansa
Lash Clash pruža sasvim novo iskustvo crne boje s iznimno crnim pigmentima te – ako to nije dovoljno crno – završnom nijansom overnoir couture. Visoki omjer finih disperziranih čestica crnoga željeznog oksida u prozirnoj bazi čini trepavice intenzivno crnim, odvažnima i punima – inovacija za sve ovisnike o crnoj maskari u svijetu.
Dodatna njega
Formula bez mirisa maskare Lash Clash obogaćena je ekstraktom florentinske perunike iz YSL-ovih vrtova Ourika, pomaže trepavicama da ostanu pune, meke na dodir i zdravijeg izgleda.

Vrtovi Ourika brenda YSL beauty
YSL Beauty podržao je stvaranje zadruge od 32 žene koje njeguju svaku biljku u vrtovima Ourika. Ovim društvenim programom nastoje se podržati vještine stanovnika ove regije kako bi se povećala njihova financijska neovisnost.
Uz stvaranje novih poslovnih prilika za zadrugu žena, ovi su vrtovi omogućili brendu YSL Beauty da promatra i ubire neke od dragocjenih sastojaka koji su ključni dio njegovih kozmetičkih proizvoda. Svaka se sirovina odabire, uzgaja i ubire na održiv način i pažljivo se ekstrahira da bi se ispunili čak i najstroži standardi po pitanju učinkovitosti.

Najveća YSL četkica do sada za najveći volumen
Lash Clash ima najveću četkicu koja je dosad proizvedena u našim laboratorijima za najveći volumen od korijena do vrhova trepavice. Ona je inovativna, progresivna i patentirana.

Dvostruka stožasta četkica
Njezin promjer od 10,5 mm trenutačno prekriva sve trepavice većim volumenom, čak i one najkraće, nanošenjem slijeva nadesno.
Naš najveći rubnik dosad
Ova nova četkica prekriva, produžuje i povećava volumen od korijena do vrhova te stvara učinak podizanja na vanjskom kutu oka.
260 ergonomskih vlakana
Za maksimalnu količinu formule četkica se sastoji od 260 ergonomskih vlakana i 4 utora koji primaju i prekrivaju svaku trepavicu, pružaju joj volumen i maksimalno iskorištavaju količinu koja se nanosi u jednom potezu.

Ostvarite taj lash clash look.
Jeste li spremni za Lash Clash? Otkrijte 5 načina kako dobiti veliki volumen:

Nakon 24 sata:
97% ispitanika tvrdi da proizvod ostaje postojan do 24 sata.
91% ispitanika tvrdi da je boja intenzivno crna do 24 sata.
77% ispitanika tvrdi da volumen ostaje postojan do 24 sata.
* Potrošački test, 98 žena

Nakon 7 dana upotrebe:
76% ispitanika tvrdi da crna boja na trepavicama izgleda intenzivno.
88% ispitanika tvrdi da proizvod pruža izgled većih očiju.
87% ispitanika tvrdi da su trepavice produžene.
91% ispitanika tvrdi da je proizvod postojan cijeli dan.
87% ispitanika tvrdi da je proizvod otporan na razmazivanje.
* Potrošački test, 100 žena

100% ponosni. 200% svoji.
Lash Clash nije samo maskara, nego prenosi i moćnu poruku koja osnažuje generaciju Z da bude ono što jest. Ohrabruje pripadnike te generacije da budu svoji i drugačiji. Da nikada ne dopuste da ih netko drugi definira ili im nešto uskrati. Da ostvare sebe kakvi jesu: najglasniji do sada.
Vizual kampanje
Oči ambasadorice brenda Kaie Gerber usmjerene su ravno u kameru i govore sve o ovoj kampanju. Veliki volumen u kombinaciji sa završnom nijansom overnoir couture kroz objektiv fotografa Davida Simsa savršeno utjelovljuje atmosferu i učinak ovog proizvoda u službenom vizualu kampanje.

Videozapis kampanje
Videozapis kampanje ističe individualističke stilove i osobnosti te prikazuje drugačiji pogled generacije Z na visoku modu. Redatelj videozapisa Daniel M. Cox stvorio je brze kapsule s pomoću širokih kutova za prikaz scena životnog stila i veliko zumiranje na očima modela da bi prikazao i istaknuo predimenzionirane rezultate na trepavicama. Kontrast prostrane minimalističke lokacije i neočekivanih velikih uvijenih trepavica proslavlja žene brenda YSL i njihov izazovni pogled u dinamičnom preokretu.
* * *
Fotografije: YSL beauty
TEKST: Bonjour.ba
U beauty svijetu uvijek nas privlači ono novo. Nova tekstura, neočekivana nijansa, proizvod o kojem svi govore, ali kad su u pitanju parfemi, stvari postaju ličnije.
Rijetko mijenjamo miris koji nas prati kroz godine, onaj koji se stopio s nama, sjećanjima i navikama. Zato je zanimljivo kada se pojavi nešto što uspije poremetiti tu rutinu.
Ovih dana, upravo to je uspjelo novom Bruno Eau de Parfum duetu Vanilla Muse Woman i Energy Man.
Koje note osjetimo prve, a koje ostaju najduže?
Za nju: Bruno Vanilla Muse Woman je miris koji odmah otkriva toplinu vanilije, ali bez one težine koju takvi parfemi često imaju. Umjesto slatkoće, donosi mekan, ugodan osjećaj poput mirisa domaćih kolača koji se zadrži u prostoru. Blagi mošus dodaje mu notu elegancije. Na koži traje dugo, ali se s vremenom smiri i postaje diskretan, gotovo kao prirodan miris kože.

Za njega: Bruno Energy Man otvara se svježim citrusima pa vrlo brzo prelazi u drvenaste tonove koji mu daju ozbiljnost. Podsjeća na svježinu poslije tuširanja i čistoću košulje na početku dana. Zbog te jednostavne, uredne svježine, mnogima postaje onaj “signature” miris koji se lako veže za svakodnevicu.

Je li ovo miris za dan ili za večer?
Oboje. Zato što ne ovisi o prilici, nego o raspoloženju. Danju je svjež, lagan i čist; navečer postaje topao, dubok i senzualan. Zašto se o njemu toliko govori? Zato što spaja ono što rijetko dolazi zajedno, dostupnost i sofisticiranost. Jer nije potrebno naručivati ga iz inostranstva; konačno je dostupan i u BiH, a kad ga jednom osjetite, shvatite da hype nije slučajan.

Ovo je miris koji ne mijenja vas, već vam se prilagodi. I možda je baš zato postao najtraženiji.
Mogu li se nositi zajedno?
Da. Perfume layering je trenutno jedan od najzanimljivijih trendova u svijetu mirisa: kombinovanje dva parfema kako bi se stvorio personalizirani potpis. Upravo Bruno Vanilla Muse Woman i Energy Man to odlično pokazuju.

Foto: @nova.siberian_husky
Toplina vanilije i mošusa iz ženskog mirisa savršeno se spaja sa svježinom citrusa i drvenastim tonovima muškog, stvarajući balans između nježnosti i energije. Rezultat je slojevit, moderan i uniseks miris koji se prilagođava onome ko ga nosi.
FAQ
Gdje su dostupni Bruno parfemi u BiH? U odabranim prodavnicama širom BiH.
Koliko traje Bruno Vanilla Muse Woman? Kao Eau de Parfum, zadržava se i do osam sati, s toplim završetkom vanilije i mošusa.
Po onome što se čuje među ljubiteljima parfema, Bruno mirisi su osvježili scenu. Jednostavno su našli formulu koja funkcioniše: nosivi, postojani i s onim prepoznatljivim karakterom koji ostaje u zraku, a obzirom na to da se bliži sezona poklona… možda smo vam upravo riješili i tu dilemu.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!