TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 16.5.2022.
Upoznajte Lash Clash, inovativnu maskaru brenda YSL Beauty. Izazovni veliki volumen i overnoir couture crna nijansa.
Stručno dizajnirana s formulom za volumen i s patentiranom četkicom za šokantno predimenzionirani učinak, maskara Lash Clash svjedok je snažne i odvažne generacije koja se ne boji biti drugačija. U pakiranju s najodvažnijim dizajnom do sada inspiriranog visokom modom koje krši kodove Cassandre: ovim hrabrim, zaigranim potezom YSL je odlučio zamijeniti svoje legendarno zlatno pakiranje potpuno crnim, u nijansi overnoir, poput nijanse same maskare.
Nova drugačija formula za veliki volumen
Formula maskare Lash Clash pruža dosad neviđen volumen YSL maskara i pigmentaciju, zahvaljujući inovativnim aktivnim sastojcima za teksturu, iznimno crnim pigmentima i sastojcima protiv razmazivanja. Najgušća tekstura maskare koja je dosad osmišljena u YSL laboratorijima sadrži najsuvremeniju mješavinu sastojaka za veći volumen uz odvažno intenzivnu boju.
Postojani intenzivni volumen do 24 h
Inovativna tekstura, disperzija voska i ulja u vodi, kombinacija polimera koji formiraju film i tvari za produženje postojanosti omogućuju gustoj, no kremastoj teksturi maskare Lash Clash, da trenutačno učini trepavice gušćima, sloj po sloj. U samo pet poteza Lash Clash dodaje do 200% volumena i stvara šokantni, predimenzionirani dojam. Uz formulu koja je postojana do 24 sata, taj će dojam trajati bez obzira na to kako provodite svoj dan.
Overnoir couture crna nijansa
Lash Clash pruža sasvim novo iskustvo crne boje s iznimno crnim pigmentima te – ako to nije dovoljno crno – završnom nijansom overnoir couture. Visoki omjer finih disperziranih čestica crnoga željeznog oksida u prozirnoj bazi čini trepavice intenzivno crnim, odvažnima i punima – inovacija za sve ovisnike o crnoj maskari u svijetu.
Dodatna njega
Formula bez mirisa maskare Lash Clash obogaćena je ekstraktom florentinske perunike iz YSL-ovih vrtova Ourika, pomaže trepavicama da ostanu pune, meke na dodir i zdravijeg izgleda.
Vrtovi Ourika brenda YSL beauty
YSL Beauty podržao je stvaranje zadruge od 32 žene koje njeguju svaku biljku u vrtovima Ourika. Ovim društvenim programom nastoje se podržati vještine stanovnika ove regije kako bi se povećala njihova financijska neovisnost.
Uz stvaranje novih poslovnih prilika za zadrugu žena, ovi su vrtovi omogućili brendu YSL Beauty da promatra i ubire neke od dragocjenih sastojaka koji su ključni dio njegovih kozmetičkih proizvoda. Svaka se sirovina odabire, uzgaja i ubire na održiv način i pažljivo se ekstrahira da bi se ispunili čak i najstroži standardi po pitanju učinkovitosti.
Najveća YSL četkica do sada za najveći volumen
Lash Clash ima najveću četkicu koja je dosad proizvedena u našim laboratorijima za najveći volumen od korijena do vrhova trepavice. Ona je inovativna, progresivna i patentirana.
Dvostruka stožasta četkica
Njezin promjer od 10,5 mm trenutačno prekriva sve trepavice većim volumenom, čak i one najkraće, nanošenjem slijeva nadesno.
Naš najveći rubnik dosad
Ova nova četkica prekriva, produžuje i povećava volumen od korijena do vrhova te stvara učinak podizanja na vanjskom kutu oka.
260 ergonomskih vlakana
Za maksimalnu količinu formule četkica se sastoji od 260 ergonomskih vlakana i 4 utora koji primaju i prekrivaju svaku trepavicu, pružaju joj volumen i maksimalno iskorištavaju količinu koja se nanosi u jednom potezu.
Ostvarite taj lash clash look.
Jeste li spremni za Lash Clash? Otkrijte 5 načina kako dobiti veliki volumen:
Nakon 24 sata:
97% ispitanika tvrdi da proizvod ostaje postojan do 24 sata.
91% ispitanika tvrdi da je boja intenzivno crna do 24 sata.
77% ispitanika tvrdi da volumen ostaje postojan do 24 sata.
* Potrošački test, 98 žena
Nakon 7 dana upotrebe:
76% ispitanika tvrdi da crna boja na trepavicama izgleda intenzivno.
88% ispitanika tvrdi da proizvod pruža izgled većih očiju.
87% ispitanika tvrdi da su trepavice produžene.
91% ispitanika tvrdi da je proizvod postojan cijeli dan.
87% ispitanika tvrdi da je proizvod otporan na razmazivanje.
* Potrošački test, 100 žena
100% ponosni. 200% svoji.
Lash Clash nije samo maskara, nego prenosi i moćnu poruku koja osnažuje generaciju Z da bude ono što jest. Ohrabruje pripadnike te generacije da budu svoji i drugačiji. Da nikada ne dopuste da ih netko drugi definira ili im nešto uskrati. Da ostvare sebe kakvi jesu: najglasniji do sada.
Vizual kampanje
Oči ambasadorice brenda Kaie Gerber usmjerene su ravno u kameru i govore sve o ovoj kampanju. Veliki volumen u kombinaciji sa završnom nijansom overnoir couture kroz objektiv fotografa Davida Simsa savršeno utjelovljuje atmosferu i učinak ovog proizvoda u službenom vizualu kampanje.
Videozapis kampanje
Videozapis kampanje ističe individualističke stilove i osobnosti te prikazuje drugačiji pogled generacije Z na visoku modu. Redatelj videozapisa Daniel M. Cox stvorio je brze kapsule s pomoću širokih kutova za prikaz scena životnog stila i veliko zumiranje na očima modela da bi prikazao i istaknuo predimenzionirane rezultate na trepavicama. Kontrast prostrane minimalističke lokacije i neočekivanih velikih uvijenih trepavica proslavlja žene brenda YSL i njihov izazovni pogled u dinamičnom preokretu.
* * *
Fotografije: YSL beauty
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
S dolaskom sunčanijih dana, sve više nas privlači laganija šminka koja diše s kožom. Nekako prirodno, kao da i lice traži predah u smislu manje slojeva, manje napora, ali da opet izgleda svježe i sjajno.
Baš u tom raspoloženju, između razgovora o glow efektu i scrollanja kroz makeup savjete na društvenim mrežama, počeo se vrtjeti jedan proizvod.
Tečni bronzer o kojem svi pišu, koji se pojavljuje u rutini influencerica i koji izgleda na licu kao dobar filter i to onaj osunčani, ali bez minute provedenih na direktnom suncu.
Bez pudera, bez težine i samo taj sjaj koji svi primijete
U moru tečnih bronzera koji dolaze i odlaze s trendovima, ovaj se posebno zadržao. Ne zato što ima savršen PR tim, nego jer žene koje ga koriste ostaju pri njemu. Razlog? Tekstura. Lagan je, skoro vodenkast, ali s dovoljno pigmenta.
Nema osjećaja težine, nema tragova, nema potrebe za dodatnim korektorima. Dovoljno je nekoliko kapljica i koža već izgleda svježije kao da ste baš sada izašli iz prijatne šetnje po suncu.
Stopi se s kožom tako prirodno da niko ne bi rekao da nosite bronzer. Nema praškastih tragova samo baršunasti finiš koji izgleda kao dobar dan za vašu kožu.
Zašto svi pričaju o njemu?
Jer nije samo za lice. Jagodice, kapci, dekolte gdje god ga stavite, ten izgleda bolje, ali ne napadno i još jedan bonus: odlično se slaže s hidratantnim kremama i SPF-om pa ga lako ubacite i u najminimalniju jutarnju rutinu.
Uz to, veganska je formula, bez parabena i mikroplastike, a nijanse su birane tako da odgovaraju različitim tonovima tena od svjetlijih do onih s maslinastim podtonom.
Sada onaj dio koji vas vjerovatno najviše zanima… postojanost. Ovaj bronzer ostaje na mjestu. Ne klizi, ne oksidira i ne zahtijeva popravke tokom dana.
Glow koji izgleda kao vaša koža, samo bolje
U danima kada želite izgledati dotjerano, a da ne provedete pola jutra pred ogledalom, ovakvi proizvodi su pravo otkriće.
Sve ono što ljeti tražimo od šminke: lagana tekstura, zdravi sjaj i osjećaj da ništa ne nosimo, a sve izgleda bolje.
Da, možete ga nositi bez pudera, čak i bez rumenila. Možda uz malo maskare i SPF-a i to je to.
Naslovna fotografija: @laraspengler
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!