TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 16.5.2022.

Upoznajte Lash Clash, inovativnu maskaru brenda YSL Beauty. Izazovni veliki volumen i overnoir couture crna nijansa.


Stručno dizajnirana s formulom za volumen i s patentiranom četkicom za šokantno predimenzionirani učinak, maskara Lash Clash svjedok je snažne i odvažne generacije koja se ne boji biti drugačija. U pakiranju s najodvažnijim dizajnom do sada inspiriranog visokom modom koje krši kodove Cassandre: ovim hrabrim, zaigranim potezom YSL je odlučio zamijeniti svoje legendarno zlatno pakiranje potpuno crnim, u nijansi overnoir, poput nijanse same maskare.

 


Nova drugačija formula za veliki volumen

Formula maskare Lash Clash pruža dosad neviđen volumen YSL maskara i pigmentaciju, zahvaljujući inovativnim aktivnim sastojcima za teksturu, iznimno crnim pigmentima i sastojcima protiv razmazivanja. Najgušća tekstura maskare koja je dosad osmišljena u YSL laboratorijima sadrži najsuvremeniju mješavinu sastojaka za veći volumen uz odvažno intenzivnu boju.

 



Postojani intenzivni volumen do 24 h

Inovativna tekstura, disperzija voska i ulja u vodi, kombinacija polimera koji formiraju film i tvari za produženje postojanosti omogućuju gustoj, no kremastoj teksturi maskare Lash Clash, da trenutačno učini trepavice gušćima, sloj po sloj. U samo pet poteza Lash Clash dodaje do 200% volumena i stvara šokantni, predimenzionirani dojam. Uz formulu koja je postojana do 24 sata, taj će dojam trajati bez obzira na to kako provodite svoj dan.

 



Overnoir couture crna nijansa

Lash Clash pruža sasvim novo iskustvo crne boje s iznimno crnim pigmentima te – ako to nije dovoljno crno – završnom nijansom overnoir couture. Visoki omjer finih disperziranih čestica crnoga željeznog oksida u prozirnoj bazi čini trepavice intenzivno crnim, odvažnima i punima – inovacija za sve ovisnike o crnoj maskari u svijetu.

 

Dodatna njega

Formula bez mirisa maskare Lash Clash obogaćena je ekstraktom florentinske perunike iz YSL-ovih vrtova Ourika, pomaže trepavicama da ostanu pune, meke na dodir i zdravijeg izgleda.

 



Vrtovi Ourika brenda YSL beauty

YSL Beauty podržao je stvaranje zadruge od 32 žene koje njeguju svaku biljku u vrtovima Ourika. Ovim društvenim programom nastoje se podržati vještine stanovnika ove regije kako bi se povećala njihova financijska neovisnost.
 

Uz stvaranje novih poslovnih prilika za zadrugu žena, ovi su vrtovi omogućili brendu YSL Beauty da promatra i ubire neke od dragocjenih sastojaka koji su ključni dio njegovih kozmetičkih proizvoda. Svaka se sirovina odabire, uzgaja i ubire na održiv način i pažljivo se ekstrahira da bi se ispunili čak i najstroži standardi po pitanju učinkovitosti.

 


Najveća YSL četkica do sada za najveći volumen

Lash Clash ima najveću četkicu koja je dosad proizvedena u našim laboratorijima za najveći volumen od korijena do vrhova trepavice. Ona je inovativna, progresivna i patentirana.

 



Dvostruka stožasta četkica

Njezin promjer od 10,5 mm trenutačno prekriva sve trepavice većim volumenom, čak i one najkraće, nanošenjem slijeva nadesno.

 

Naš najveći rubnik dosad

Ova nova četkica prekriva, produžuje i povećava volumen od korijena do vrhova te stvara učinak podizanja na vanjskom kutu oka.

 

260 ergonomskih vlakana

Za maksimalnu količinu formule četkica se sastoji od 260 ergonomskih vlakana i 4 utora koji primaju i prekrivaju svaku trepavicu, pružaju joj volumen i maksimalno iskorištavaju količinu koja se nanosi u jednom potezu.

 


Ostvarite taj lash clash look.

Jeste li spremni za Lash Clash? Otkrijte 5 načina kako dobiti veliki volumen:

  • Počnite s nanošenjem od korijena trepavice na unutarnjem kutu oka. Prijeđite četkicom kroz trepavice u smjeru prema gore i prema van.
  • Usmjerite trepavice prema gore pri korijenu i nakratko ih zadržite u tom položaju prije nego što ih začešljate prema gore kako biste ih razdvojili i produžili.
  • Nanesite maskaru na trepavice u cik-cak potezima od korijena do vrhova kako biste nanijeli formulu, nadogradili volumen i razdvojili trepavice.
  • Upotrijebite samo vrh četkice kako biste nanijeli maskaru na pojedine trepavice na vanjskom kutu oka.
  • Nanesite maskaru na trepavice u cik-cak potezima prema dolje, od korijena do vrhova, kako biste nanijeli formulu, nadogradili volumen i razdvojili trepavice.

     



Nakon 24 sata:

97% ispitanika tvrdi da proizvod ostaje postojan do 24 sata.

91% ispitanika tvrdi da je boja intenzivno crna do 24 sata.

77% ispitanika tvrdi da volumen ostaje postojan do 24 sata.


* Potrošački test, 98 žena

 


Nakon 7 dana upotrebe:

76% ispitanika tvrdi da crna boja na trepavicama izgleda intenzivno.

88% ispitanika tvrdi da proizvod pruža izgled većih očiju.

87% ispitanika tvrdi da su trepavice produžene.

91% ispitanika tvrdi da je proizvod postojan cijeli dan.

87% ispitanika tvrdi da je proizvod otporan na razmazivanje.

* Potrošački test, 100 žena

 





100% ponosni. 200% svoji.

Lash Clash nije samo maskara, nego prenosi i moćnu poruku koja osnažuje generaciju Z da bude ono što jest. Ohrabruje pripadnike te generacije da budu svoji i drugačiji. Da nikada ne dopuste da ih netko drugi definira ili im nešto uskrati. Da ostvare sebe kakvi jesu: najglasniji do sada.

 

Vizual kampanje

Oči ambasadorice brenda Kaie Gerber usmjerene su ravno u kameru i govore sve o ovoj kampanju. Veliki volumen u kombinaciji sa završnom nijansom overnoir couture kroz objektiv fotografa Davida Simsa savršeno utjelovljuje atmosferu i učinak ovog proizvoda u službenom vizualu kampanje.

 


Videozapis kampanje

Videozapis kampanje ističe individualističke stilove i osobnosti te prikazuje drugačiji pogled generacije Z na visoku modu. Redatelj videozapisa Daniel M. Cox stvorio je brze kapsule s pomoću širokih kutova za prikaz scena životnog stila i veliko zumiranje na očima modela da bi prikazao i istaknuo predimenzionirane rezultate na trepavicama. Kontrast prostrane minimalističke lokacije i neočekivanih velikih uvijenih trepavica proslavlja žene brenda YSL i njihov izazovni pogled u dinamičnom preokretu.

* * * 
Fotografije: YSL beauty 


Bonjour

Šta je 'perfume layering' i kako se radi?

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Šta je 'perfume layering' i kako se radi? Šta je 'perfume layering' i kako se radi?

U svijetu mirisa više se ne govori samo o “omiljenom parfemu”.

Parfem više nije završna tačka, već početak priče, mirisnog potpisa koji se mijenja, razvija i prilagođava. Tako nastaje perfume ili scent layering, tehnika koja posljednjih godina redefiniše način na koji doživljavamo parfemsku rutinu.


Šta je perfume ili scent layering i zašto je postao globalni fenomen?

Layering (slojevito nanošenje mirisa) označava praksu kombinacije dva ili više parfema ili parfema i mirisnog ulja kako bi se stvorio novi, personalizirani akord. U osnovi, riječ je o kreativnoj igri u kojoj pojedinac preuzima ulogu parfemera: gradi strukturu mirisa na vlastitoj koži.

Ono što je nekad bio eksperiment parfemskih entuzijasta, danas je mainstream tehnika.
 

 

Kratka historija slojevitog nanošenja mirisa

 

Iako layering zvuči kao moderna ideja TikTok generacije, korijeni ove prakse sežu duboko u historiju. Na Bliskom Istoku slojevito nanošenje mirisa oduvijek je bilo dio rituala ljepote: najprije mirisna ulja, zatim parfem pa čak i dim bakhoora koji bi “zatvorio” kompoziciju.

Na Zapadu je, sve do kraja 20. stoljeća, parfem bio zatvorena formula, gotovo sveta, nepromjenjiva struktura. Tek s pojavom nišnih brendova i individualiziranog pristupa luksuzu, miris je postao alat samoizražavanja, a layering, najsofisticiraniji oblik personalizacije.
 

 

Zašto je layering danas u fokusu?

 

Individualnost kao luksuz. Gen Z ne želi “signature scent”, nego mirisni kod koji se mijenja s kontekstom i emocijom.

Utjecaj društvenih mreža. Viralni “parfemski parovi” i recenzije stručnjaka učinili su layering pristupačnim široj publici.

Novi pristup brendova. Sve više kolekcija osmišljeno je kao modularne kompozicije gdje je svaka nota kompatibilna s drugom.

 

layering-parfemi-8-bonjour-ba


Kako funkcioniše i kako izbjeći greške?  
 

Kod ove tehnike važno je razumjeti redoslijed i teksturu nota:

- Prvi sloj treba biti lakši: citrusi, bijelo cvijeće, lagani mošus.

- Drugi sloj donosi karakter: drvenaste, jantarne ili puderaste note koje dodaju toplinu i trajnost.

- Ne miksajte dvije snažne kompozicije. Ako oba parfema imaju dominantnu bazu (oud, vaniliju, patchouli), rezultat može biti pretežak.

- Testirajte. Svaka koža ima drugačiji pH i toplinu i ista kombinacija neće jednako mirisati na svima.
 

 

Kako se radi parfemski layering u praksi?

Postoje dva glavna pristupa: na koži i u zraku (air-mixing). Ni u jednom slučaju se parfemi fizički ne miješaju u bočici jer bi hemijski sastav i omjer alkohola mogao promijeniti sam miris.
 

Layering direktno na koži  
 

Najčešći i najsigurniji način.

Prvi sloj: Nanosi se parfem s laganijim notama (citrus, cvijet, mošus). On stvara “platno” za gornji sloj. Uklopite ga s losionom bez mirisa kako bi miris bolje prionuo na kožu.

Pauza od 1–2 minute: Dajte prvom parfemu vremena da se slegne i poveže s kožom.

Drugi sloj: Raspršite parfem s dubljim, toplijim notama (drvo, amber, vanilija) preko prvog ili na drugo mjesto (npr. prvi na zapešće, drugi na vrat).

Time se postiže prostorna dinamika i miris se razvija u slojevima dok se krećete.
 

layering-parfemi-1-bonjour-ba
 

Pravilo intenziteta:

Ako su oba parfema jaka, nanesite ih iz veće udaljenosti (oko 30 cm). Ako su lagana, možete ih stavljati bliže, direktno na pulsne tačke.

 

Air-mixing tehnika (u oblaku)

 

Ova metoda se koristi za vrlo različite parfeme tj. kad niste sigurni kako će reagovati na koži.

- U zraku raspršite prvo jedan, zatim drugi parfem (jedan iznad drugog u istom prostoru).

- Prođite kroz taj “oblak” mirisa.
 

layering-parfemi-7-bonjour-ba
 

Na taj način se molekule spajaju u prostoru, a na koži se zadržava suptilniji miks, bez rizika da jedan parfem uguši drugi.

Ova tehnika je posebno popularna kod jačih, uniseks i drvenastih mirisa.


Layering s mirisnim teksturama

 

Layering se ne radi uvijek samo između dva parfema. Možete miksati i različite formule istog mirisa:

- mirisno ulje i parfem (ulje kao dugotrajnija baza)

- parfemski losion i Eau de Toilette (za jači efekat)

- body mist i parfem (lagana dnevna verzija)

Ovo je najbolji način da parfem traje duže bez da postane preintenzivan.
 

Najvažniji savjeti stručnjaka

 

Ne miješajte parfeme direktno u bočici, dakle nikada. Također, ne koristite više od dva sloja jer treći gotovo uvijek narušava balans. Svakako, bilježite kombinacije koje vam se sviđaju jer vaš mirisni potpis se gradi iskustvom, ne slučajno.
 

 


Primjena u praksi: kako layering oživljava Philosykos od Diptyquea

 

Jedan od najboljih primjera kako layering funkcioniše u stvarnosti je Diptyque Philosykos Eau de Toilette, parfem koji otkriva sve prednosti tehnike.
Njegova smokva nota ima idealan balans zelenog i kremastog, što ga čini savršenom bazom za nadogradnju.

Evo nekoliko kombinacija:

Philosykos + AERIN Cedar Violet: spoj koji naglašava drvenaste, zelene tonove.
 

layering-parfemi-3-bonjour-ba
 

Philosykos + Matière Première Parisian Musc: miris koji prelazi u čistu, kožnu toplinu.

 

layering-parfemi-2-bonjour-ba
 

Philosykos + Jo Malone Wood Sage & Sea Salt: smokva dobiva prozračnost i mineralnost mora.

 

layering-parfemi-4-bonjour-ba
 

Philosykos + Anomalia Paris Aquatic Ozonic: gotovo arhitektonska interpretacija fig leaf mirisa.
 

layering-parfemi-5-bonjour-ba

Foto: @thfragrancevault  
 

Ove kombinacije pokazuju koliko se ton, intenzitet i karakter jednog parfema mogu promijeniti kroz pažljivo birani drugi sloj.

Kroz miksanje nota stvaramo mirisni potpis koji nije unaprijed definisan već nastaje iz trenutka, raspoloženja i ličnog senzibiliteta. U toj igri slojeva svako otkriva svoj idealni balans između intuicije i parfemske harmonije.

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: AI


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!