TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 16.5.2022.
Upoznajte Lash Clash, inovativnu maskaru brenda YSL Beauty. Izazovni veliki volumen i overnoir couture crna nijansa.
Stručno dizajnirana s formulom za volumen i s patentiranom četkicom za šokantno predimenzionirani učinak, maskara Lash Clash svjedok je snažne i odvažne generacije koja se ne boji biti drugačija. U pakiranju s najodvažnijim dizajnom do sada inspiriranog visokom modom koje krši kodove Cassandre: ovim hrabrim, zaigranim potezom YSL je odlučio zamijeniti svoje legendarno zlatno pakiranje potpuno crnim, u nijansi overnoir, poput nijanse same maskare.

Nova drugačija formula za veliki volumen
Formula maskare Lash Clash pruža dosad neviđen volumen YSL maskara i pigmentaciju, zahvaljujući inovativnim aktivnim sastojcima za teksturu, iznimno crnim pigmentima i sastojcima protiv razmazivanja. Najgušća tekstura maskare koja je dosad osmišljena u YSL laboratorijima sadrži najsuvremeniju mješavinu sastojaka za veći volumen uz odvažno intenzivnu boju.

Postojani intenzivni volumen do 24 h
Inovativna tekstura, disperzija voska i ulja u vodi, kombinacija polimera koji formiraju film i tvari za produženje postojanosti omogućuju gustoj, no kremastoj teksturi maskare Lash Clash, da trenutačno učini trepavice gušćima, sloj po sloj. U samo pet poteza Lash Clash dodaje do 200% volumena i stvara šokantni, predimenzionirani dojam. Uz formulu koja je postojana do 24 sata, taj će dojam trajati bez obzira na to kako provodite svoj dan.

Overnoir couture crna nijansa
Lash Clash pruža sasvim novo iskustvo crne boje s iznimno crnim pigmentima te – ako to nije dovoljno crno – završnom nijansom overnoir couture. Visoki omjer finih disperziranih čestica crnoga željeznog oksida u prozirnoj bazi čini trepavice intenzivno crnim, odvažnima i punima – inovacija za sve ovisnike o crnoj maskari u svijetu.
Dodatna njega
Formula bez mirisa maskare Lash Clash obogaćena je ekstraktom florentinske perunike iz YSL-ovih vrtova Ourika, pomaže trepavicama da ostanu pune, meke na dodir i zdravijeg izgleda.

Vrtovi Ourika brenda YSL beauty
YSL Beauty podržao je stvaranje zadruge od 32 žene koje njeguju svaku biljku u vrtovima Ourika. Ovim društvenim programom nastoje se podržati vještine stanovnika ove regije kako bi se povećala njihova financijska neovisnost.
Uz stvaranje novih poslovnih prilika za zadrugu žena, ovi su vrtovi omogućili brendu YSL Beauty da promatra i ubire neke od dragocjenih sastojaka koji su ključni dio njegovih kozmetičkih proizvoda. Svaka se sirovina odabire, uzgaja i ubire na održiv način i pažljivo se ekstrahira da bi se ispunili čak i najstroži standardi po pitanju učinkovitosti.

Najveća YSL četkica do sada za najveći volumen
Lash Clash ima najveću četkicu koja je dosad proizvedena u našim laboratorijima za najveći volumen od korijena do vrhova trepavice. Ona je inovativna, progresivna i patentirana.

Dvostruka stožasta četkica
Njezin promjer od 10,5 mm trenutačno prekriva sve trepavice većim volumenom, čak i one najkraće, nanošenjem slijeva nadesno.
Naš najveći rubnik dosad
Ova nova četkica prekriva, produžuje i povećava volumen od korijena do vrhova te stvara učinak podizanja na vanjskom kutu oka.
260 ergonomskih vlakana
Za maksimalnu količinu formule četkica se sastoji od 260 ergonomskih vlakana i 4 utora koji primaju i prekrivaju svaku trepavicu, pružaju joj volumen i maksimalno iskorištavaju količinu koja se nanosi u jednom potezu.

Ostvarite taj lash clash look.
Jeste li spremni za Lash Clash? Otkrijte 5 načina kako dobiti veliki volumen:

Nakon 24 sata:
97% ispitanika tvrdi da proizvod ostaje postojan do 24 sata.
91% ispitanika tvrdi da je boja intenzivno crna do 24 sata.
77% ispitanika tvrdi da volumen ostaje postojan do 24 sata.
* Potrošački test, 98 žena

Nakon 7 dana upotrebe:
76% ispitanika tvrdi da crna boja na trepavicama izgleda intenzivno.
88% ispitanika tvrdi da proizvod pruža izgled većih očiju.
87% ispitanika tvrdi da su trepavice produžene.
91% ispitanika tvrdi da je proizvod postojan cijeli dan.
87% ispitanika tvrdi da je proizvod otporan na razmazivanje.
* Potrošački test, 100 žena

100% ponosni. 200% svoji.
Lash Clash nije samo maskara, nego prenosi i moćnu poruku koja osnažuje generaciju Z da bude ono što jest. Ohrabruje pripadnike te generacije da budu svoji i drugačiji. Da nikada ne dopuste da ih netko drugi definira ili im nešto uskrati. Da ostvare sebe kakvi jesu: najglasniji do sada.
Vizual kampanje
Oči ambasadorice brenda Kaie Gerber usmjerene su ravno u kameru i govore sve o ovoj kampanju. Veliki volumen u kombinaciji sa završnom nijansom overnoir couture kroz objektiv fotografa Davida Simsa savršeno utjelovljuje atmosferu i učinak ovog proizvoda u službenom vizualu kampanje.

Videozapis kampanje
Videozapis kampanje ističe individualističke stilove i osobnosti te prikazuje drugačiji pogled generacije Z na visoku modu. Redatelj videozapisa Daniel M. Cox stvorio je brze kapsule s pomoću širokih kutova za prikaz scena životnog stila i veliko zumiranje na očima modela da bi prikazao i istaknuo predimenzionirane rezultate na trepavicama. Kontrast prostrane minimalističke lokacije i neočekivanih velikih uvijenih trepavica proslavlja žene brenda YSL i njihov izazovni pogled u dinamičnom preokretu.
* * *
Fotografije: YSL beauty
TEKST: Bonjour.ba
Svake godine ista priča kada mislimo da imamo vremena za poklone, a onda se 20. decembar pojavi kao gost bez pozivnice.
Ove godine, odlučili smo preduhitriti haos. I to baš u trenutku kad smo se pitali odakle početi, u dmLIVE-u s Hatidžom Hadžimuhamedović i gošćom Antonelom Jurišić pronašli smo odgovore koji rješavaju sve dileme jednim potezom.
Ekipa nas je u trenu uvela u praznični duh: smijeh, pjesma “It’s the most wonderful time”, mirisi cimeta na rukama i dobra energija ispunili su studio. Dijelile su favorite, testirale proizvode i otkrile zašto su adventski kalendari pokazali se kao prava mala dnevna doza zabave.
Ovaj put smo krenuli od osnovnog: šta bi radovalo muškarca koji tvrdi da ne voli poklone, ženu koja živi za male rituale ili prijatelja za kojeg je savršen poklon nešto praktično? Evo zaključka:
Zamislite jutro kad se on probudi s kutijom punom mini pakovanja… gel za tuš s cimetom koji miriše na zimski film, noćna krema bez ikakvog sladunjavog mirisa i serum koji radi za svaku kožu.

I da, iza svakog prozorčića je fun fact poput Messijevog ugovora na papiru. Vjerujete nam, ovo je idealno za brata, partnera ili oca jer traje mjesecima, a ne samo do Nove godine.

Šta očekivati? Svaki dan prozorčić donosi malo brige za vas ili dragu osobu: hijaluron za hidrataciju, zink maska za one dane kad koža prosvjeduje, booster s panthenolom koji se upija u sekundi. Pakovanje je elegantno, clean, bez šarenila, a 24 prozorčića daju osjećaj rituala koji traje do praznika. Kome će biti idealan poklon? Za sestru ili mamu koja kaže "nemoj meni ništa", ali će se nasmiješiti kad otvori glow ampulu.

Body butter sa shea maslacem i kokosom koji grije suhu zimsku kožu, ulje 3-u-1 s lavandom i nevenom, veganski, certificirani, mirišeš kao šetnja šumom? Zvuči odlično, zar ne?

“Herbalni vibe”, kako kaže Antonela je nit vodilja ovog adventskog kalendara. Dva svijeta: lagani dnevni nanos vs. bogata večernja doza hidratacije.

18 ekskluziva u ljubičasto-zlatnom pakovanju koje uključuje sprej za fiksiranje makeup-a s mirisom vanilije, stikeri za nokte, hydrogel patches sa šljokicama za spa noć. Ok, ovo je pakovanje za vas da se razmazite ili najbolju prijateljicu. Nije samo makeup, već kutija puna "aha" trenutaka, gdje svaki prozor otkriva nešto što ne možete kupiti posebno and we love it!

Šta se krije? Organska mliječna čokolada u oblicima poput zvijezde padalice, snješka… bez aditiva u pakovanju koje vraća u djetinjstvo.

Za koga je idealan? Za djecu ili onog u društvu koji je uvijek tim čokolada.

Adventski kalendar zbog kojeg ćete Fa la la la pjevati svakim otvaranjem jer ovaj šareni miks, gdje se između ostalog krije i serum s hijaluronskom kiselinom, regenerator s mirisom kolačića, idealan je poklon za kolegicu s posla.

Poruke poput "Find your joy behind every door" čine ga ličnim. Od brzog jutarnjeg do opuštajućeg večernjeg, sve u 24 mini doze je nešto što će je sigurno obradovati.

U konačnici, rekli bismo da su pokloni poput tih prozorčića, mali, ali puni topline kad ih otvorite. Ako tražite još ideja, zavirite u dm trgovine ili Moj dm app jer tamo su kalendari spremni.
Nemojte predugo čekati, sudeći po reakcijama, nestaju brzinom praznične euforije.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!