TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 13.6.2015.
Sarajevska Vijećnica je jučer bila rezervirana za Branding #5 konferenciju i cijelodnevno druženje sudionika sa specijaliziranim znanjem u oblasti marketinga.
Oko tri stotine sudionika je imalo priliku prikupiti razna saznanja, počevši od prezentacije stručnjaka kao što je Slaven Fischer koji je govorio o povezanosti između emocija i kreativnosti u razvoju brandova do sjajne Denise Lee Yohn koja je pokazala konkretne primjere na temu 'What great brands do' te potvrdila kako se veliki i sjajni brandovi mogu razviti na relativno malom tržištu kakvo je Bosna i Hercegovina.
Pored prezentacija, okupljeni su imali priliku uživati u veoma interaktivnim panel raspravama, a predah uz kavu je bila sjajna prilika za neformalno druženje i networking.
Nakon inspirativnog dana, druženje se nastavilo u večernjim satima na koktel zabavi uz Dj ritmove, a okupljeni su uživali uz osvježenja i slastice pod otvorenim nebom na balkonu Vijećnice.
Pored sjajne atmosfere večer je bila ispunjena odličnim odjevnim kombinacijama uzvanika i zanimljivim modnim dodacima koje smo uhvatili objektivom naše fotografkinje Aide Redžapagić. Ako je suditi po viđenom, marketinški kreativci naše zemlje se dijele na one koji vole jednostavne kombinacije upotpuniti neobičnim cipelama i torbicom, te na one koji uživaju kombinirajući upečatljive boje i printeve.
Vesna Beganović
Naida Kundurović
Ana Ćavar
Irena Miličević
Benjamin Bajramović
Arijana Miličević
Do sljedeće Brandolucije, ostanite kreativni!
***
Foto: Aida Redžepagić
Tekst: BONJOUR.ba
TEKST: Ada Ćeremida
Cvjetna fasada, pastelni tonovi i prepoznatljiv miris kafe.
Sweets&Co, omiljeno mjesto za pauze koje se pamte, dočekuje posjetitelje u osvježenom ambijentu. S novim vizualnim identitetom koji spaja ženstvenu eleganciju i sofisticirani retro duh, ovaj slatki kutak na adresi Mehmeda Alagića 16 oduševljava na prvi pogled.
Estetika koja odiše luksuzom
Prostor odiše toplinom kroz bogatstvo cvjetnih detalja, te pažljivo biran dizajn od šoljica za kafu do pakovanja kolača i pregača. Novi logotip i grafički elementi donose modernu prepoznatljivost, dok ponuda ostaje vjerna filozofiji mjesta: sreća u malim stvarima i toplim trenucima.
Vizualni identitet lokala doživio je značajan zaokret. Novi logo, monogram i kompletna prezentacija proizvoda reflektiraju elegantniji pravac. Iza novog uređenja stoji Naida Đekić, vizažerica, ali i poznata po svom prepoznatljivom senzibilitetu za prostor i detalj.
Nova energija i pića koja osvježavaju
Sa novim ruhom osmišljen je i novi fokus na pića s posebno osmišljenom ponudom koktela, limunada s okusima i ledenih čajeva brenda Fabbri, poznatog italijanskog imena koje dodaje notu autentičnosti svakom gutljaju.
U šolju uskoro stiže i Manuel kafa – prava italijanska ljepotica s mirisom koji grije, ukusom koji budi osmijeh i teksturom koja ostaje zapamćena. “Sretni smo što ćemo ove male rituale sreće dijeliti s vama – jer vi ste srce naše priče”, poručuju iz Sweets&Co.
Ponuda koja mami na prvu zalogaj
U centru pažnje nove ponude je premium topli kroasan punjen nasjeckanim sladoledom, kombinacija koja zvuči neodoljivo, a i jeste. Kultni San Sebastijan cheesecake i razne torte ostaju dio stalne postave, dok su wafli i mini palačinci tu da zadovolje sve ljubitelje comfort deserta.
Ako ste zaljubljeni u ambijente koji mame na fotografiju, ručak u dvoje ili jutarnju kafu uz najnježnije nijanse dana – ovo je adresa koju ne smijete zaobići.
Foto: Naida Đekić
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!