TEKST: Ana Rotim

DATUM OBJAVE: 8.9.2022.

Investiranje u makeup proizvode ponekad zahtjeva posebnu pripremu.


Bez obzira što želite uvrstiti u svoju beauty kolekciju, prije same kupovine potrebno je napraviti malu analizu odgovara li određeni proizvod upravo vašoj koži. To posebice ima značaj kada se radi o kupovini pudera, korektora, ali i ruža. Naime, neodgovarajuća nijansa ruža može učiniti da izgledate umorno ili beživotno, što uistinu ne želimo. Stoga je vrlo bitno kada investirate u ruž, potražiti nijansu koja odgovara vašem podtonu kože. Kako biste lakše otkrili koji je vaš podton kože, detaljan vodič možete pronaći klikom ovdje

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Thylane ? (@thylaneblondeau)



Neutralan podton

Dame s neutralnim podtonom, odnosno mješavinom ružičastog i žutog podtona mogu jednostavno birati ruž s obzirom da će se izgledati odlično i s ruževima koji imaju hladnu odnosno ljubičastu ili plavu podlogu, kao i s ruževima tople podloge s tonovima narančaste odnosno koraljne boje. U skladu s tim, ako ste jedna od ovih sretnica, možete se poigrati i eksperimentirati s ražličitim nijansama, a u skladu s vašim preferencijama sebi birati ruž.

Topli podton

Ako imate maslinastu ili žutu nijansu kože, ruževi s narančastom, koraljnom ili pak bojom cigle savršeno će pristajati vašoj koži. Iako možda nemate mogućnosti poput dama s neutralnim podtonom, široka lepeza toplih boja omogućit će vam da vrlo lako pronađete idealan ruž za sebe. Kod izbora nude ruževa birajte one koji nose blagi ton narančaste ili pak tople roza boje, a kod crvenih nijansi idealno će vam pristajati vatrena crvena ili takozvana Ferrari boja. 

Hladni podton

Ukoliko još uvijek niste sigurne imate li hladni podton kože to vrlo jednostavno možete otkriti. Naime, koža dama s hladnim podtonom tijekom izlaganja suncu postaje crvena, stoga ako se pronalazite u spomenutom odlično će vam pristajati ruževi s blagom notom plave i ljubičaste boje. Pri biranju crvenog ruža odlučite se za hladnije nijanse koje imaju blagi ton plave.

 


Bonjour

Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti?

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti? Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti?

Već treće ljeto zaredom, sve postavke beauty ljeta u jednom trenutku prestanu biti pitanje trenda i postanu pitanje Hailey Bieber.

Ona više nije samo model s besprijekornim tenom. Ona je ta it-girl koja ujedinjuje cijeli beauty svijet: od TikTok virala do backstage briefing-a, od prvih swipeova na Rhode webshopu do analiza sastava i finish efekta na koži.
 

 

Šta je to novo?

Ako ste se i vi pitali „zar nije kasno da pišemo o Rhode Lemontini kolekciji?“, odgovor je: ne, samo smo čekali pravi trenutak.
 


Rhode nas je ovoga ljeta opet podsjetio da je s razlogom hype, a Hailey Bieber da je ta priča pažljivo ispisana, nijansirano upakovana i sezonski savršeno tempirana.
 

 

Nova Lemontini Summer kolekcija je stigla, ali ono što je zanimljivo nije samo ono što piše na ambalaži već šta stoji iza nje.

Započnimo s činjenicama

Nova Rhode kolekcija za ljeto 2025. dolazi pod imenom Lemontini Summer. Ovo je limitirano izdanje koje dolazi s cijelom vizualnom, teksturalnom i funkcionalnom filozofijom ljeta koju je Hailey Bieber pažljivo isplanirala.
 


Glavni proizvod? Peptide Lip Tint u nijansi Lemontini sjaj za usne zlatnog shimmera, prozirne teksture i mirisa koji podsjeća na citrusni koktel s ivice bazena. Formula, naravno, ostaje vjerna Rhode standardima: s peptidima, shea i cupuaçu maslacem, babassu uljem i skvalanom, pruža intenzivnu hidrataciju, idealnu za tople dane.
 

 

Rhode nije stao tu. Lemontini liniju prati i novi, limitirani Bubble Phone Case u istoj žutoj nijansi, s posebnim držačem za tubicu lip glossa. Dizajniran da odgovara svim postojećim Rhode veličinama maski, ovaj dodatak je kreiran ekskluzivno za Lemontini izdanje i bit će dostupan samo tokom ljeta.
 

 

Tu je i Summer Kit, kao zaokružena ljetna postava Rhode klasika: rumenilo u sticku (Tan Line ili Sun Soak), zlatni Lemontini lip tint i fina maglica za sjaj kože. Sve dolazi spakovano u mini verziji žute bubble torbice. Lansiranje je zakazano za 14. juli, naravno, uz waitlistu.
 

 

Zašto sve ovo sad pišemo?

Hailey Bieber već treću godinu zaredom uspijeva da u isto vrijeme bude i muza i marketing lider u beauty svijetu. Sve što lansira Rhode… od Glazing Milk-a, preko Pineapple Refresh Cleansera do ovog ljeta Lemontinija, pažljivo je usklađeno s godišnjim dobom, trendovima, bojama i TikTok filterima. Rekli bismo, školski odrađen marketing po svim standardima.
 

hailey_bieber_lemontini_55_bonjour_ba

Foto: @haileybieber

Nije slučajno da Lemontini miriše na limun jer citrusi su zvijezde sezone u svemu, od parfema do lakova za nokte (žuta je nova nude). Rhode je jednostavno znao šta radimo ovog ljeta: pravimo spritzeve, fotkamo ruke sa slamkama i... mažemo usne limunastim slojem sjaja.

Ok, Rhode je brend, a Hailey? Hailey kao glavni beauty narator generacije.

Hailey ne prodaje samo skincare. Ona kreira (čitaj prodaje) početke dana, lagane zalaske sunca, fotografije bez filtera koje i dalje izgledaju savršeno. Daje taj osjećaj da je sve moguće ako imate slicked bun, SPF i Rhode tubicu.
 

hailey_bieber_lemontini_57_bonjour_ba

Foto: @haileybieber


To je upravo ono što čini Lemontini zanimljivim danas jer on dolazi kao statement: „Znam šta je u trendu i idem u korak s njim.“

Kad hype uđe u Sephoru, više nije samo hype

Rhode je do sada bio digitalni darling u smislu direktna prodaja, limited dropovi, lista čekanja, ali ovog ljeta Hailey je napravila zaokret koji jasno pokazuje da Rhode više ne računa samo na internet generaciju.

Ulazak u Sephoru, najveći svjetski beauty lanac, signal je da Rhode postaje ozbiljan globalni brend. Dostupnost u fizičkim prodavnicama znači dodir s novom publikom, onom koja ne refresh-a stranice, već testira formule na ruci, poredi teksture i kupuje bez filtera. To je najtiši, ali najmoćniji potez cijele marketing strategije jer kada proizvod za koji su vas učili da ga čekate u redu, sada možete samo uzeti s police, onda znate da se brend pomjerio i Hailey s njim.
 

hailey_bieber_lemontini_56_bonjour_ba

Foto: @haileybieber  
 

A šta smo sve još poželjeli zbog nje?

  • Da naš makeup torbica bude samo tri proizvoda.

  • Da nokti uvijek budu milky, short and clean.

  • Da sjaj za usne može biti jednako cool kao i bold ruž.

  • Da koža izgleda „glass“, i kad nismo popili dovoljno vode.

  • I da limun na usnama može biti lifestyle, ne samo aroma.
     

     

I možda ne možemo svi imati njen lifestyle, stan u Beverly Hillsu ili beauty tim iza scene, ali kad zavežemo kosu, nanesemo rumenilo prstima i stavimo zlatni sloj sjaja na usneosjećamo se tačno onako kako je ona zamislila… works for us.
 

Foto: @rhode


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!