TEKST: Ana Rotim
DATUM OBJAVE: 8.9.2022.
Investiranje u makeup proizvode ponekad zahtjeva posebnu pripremu.
Bez obzira što želite uvrstiti u svoju beauty kolekciju, prije same kupovine potrebno je napraviti malu analizu odgovara li određeni proizvod upravo vašoj koži. To posebice ima značaj kada se radi o kupovini pudera, korektora, ali i ruža. Naime, neodgovarajuća nijansa ruža može učiniti da izgledate umorno ili beživotno, što uistinu ne želimo. Stoga je vrlo bitno kada investirate u ruž, potražiti nijansu koja odgovara vašem podtonu kože. Kako biste lakše otkrili koji je vaš podton kože, detaljan vodič možete pronaći klikom ovdje.
Neutralan podton
Dame s neutralnim podtonom, odnosno mješavinom ružičastog i žutog podtona mogu jednostavno birati ruž s obzirom da će se izgledati odlično i s ruževima koji imaju hladnu odnosno ljubičastu ili plavu podlogu, kao i s ruževima tople podloge s tonovima narančaste odnosno koraljne boje. U skladu s tim, ako ste jedna od ovih sretnica, možete se poigrati i eksperimentirati s ražličitim nijansama, a u skladu s vašim preferencijama sebi birati ruž.
Topli podton
Ako imate maslinastu ili žutu nijansu kože, ruževi s narančastom, koraljnom ili pak bojom cigle savršeno će pristajati vašoj koži. Iako možda nemate mogućnosti poput dama s neutralnim podtonom, široka lepeza toplih boja omogućit će vam da vrlo lako pronađete idealan ruž za sebe. Kod izbora nude ruževa birajte one koji nose blagi ton narančaste ili pak tople roza boje, a kod crvenih nijansi idealno će vam pristajati vatrena crvena ili takozvana Ferrari boja.
Hladni podton
Ukoliko još uvijek niste sigurne imate li hladni podton kože to vrlo jednostavno možete otkriti. Naime, koža dama s hladnim podtonom tijekom izlaganja suncu postaje crvena, stoga ako se pronalazite u spomenutom odlično će vam pristajati ruževi s blagom notom plave i ljubičaste boje. Pri biranju crvenog ruža odlučite se za hladnije nijanse koje imaju blagi ton plave.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!