TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 16.5.2024.
Nakon uspjeha singla "Nazovi nekog osim dilera", mlada kantautorica Emina Bajtarević, poznata kao Vimoksha, predstavlja hipnotičan novi singl "Ubij Billa".
Ovaj singl spaja elemente zapadnoazijskih instrumenata s modernim zvukom, pružajući spoj melankolije i suvremenosti. Ovim singlom Vimoksha najavljuje svoj prvi studijski album "Vilenjak", koji će biti objavljen 10. lipnja pod izdavačkom kućom Aquarius Records. Osim što je vokalna izvođačica, Vimoksha je i autorica svih pjesama na albumu, kao i aranžerka instrumentalnih dionica, često svirajući i sama, a produkciju albuma potpisuje producent Filip Majdak. Vimoksha se pridružuje i lineupu Sea Star Festivala u ovom mjesecu!

"Ubij Billa je jedna od prvih pjesama koja je nastala za album, u vrijeme kada još nisam ni znala da želim više pjesama koje bi činile jednu cjelinu. Tada je moja pjesma 'Nazovi nekog osim dilera' postala viralna na TikToku, i svome kolegi Gorgon Stoneu koji glumi u mojim spotovima sam rekla: moram ti napraviti pjesmu u kojoj se možeš boriti protiv mene. Želim dvoboj emocija i na ekranu i u ušima...pa sam počela isprobavati ideje sa svojim digitalnim instrumentima, da pišem tekst u kojem su obje strane povrijeđene i nijedna ne gubi niti pobjeđuje. Ostavljamo publici da procijeni tko je u pravu, iako možda sami kraj pjesme to odaje. Nisam mogla da odolim ubaciti igru riječi u kojoj direktno referiramo na Tarantinov kultni film. Sada ju cijela ekipa stalno ponavlja: gdje bih sad ja bila da nisam ubila Billa?"


U vizualnom homageu filmu "Kill Bill" Quentina Tarantina, video spot za "Ubij Billa" rekreira atmosferu pripreme glavnih likova za duel, ali u ovom slučaju, to je duel ljubavi koja je nestala u nerazumijevanju.
"Često me pitaju je li melankolija mojih pjesama autobiografska i iako dok sam pisala 'Ubij Billa' nisam razmišljala o tome da je posvećujem sebi ili nekom iskustvu, moram priznati da je puno fraza iskoristivo da opiše i neke stvarne trenutke. Rijetko se tko može naći, da nije bio povrijeđen, a kamoli neshvaćen od nekoga ko mu je značio. Tu bol sam odlučila predstaviti kroz spot koji naslućuje okršaj, ali do njega nikada ne dođe, kao što ni u pjesmi protagonisti ne razriješe svoj sukob. Tu su igre sjena, svjetla i tame, snijeg, pokušaj komunikacije...ekipa Rebra studio, Gorgon i ja smo dali sve od sebe da realizujemo našu viziju.", o spotu je ispričala Emina.

Inače, Emina Bajtarević je u finalu prošlogodišnjeg Supertalenta ostvarila drugo mjesto sa tačkom trbuhozborstva, izvodeći "The Phantom of the Opera" sa svojim lutkom Dedom. Pored svog nesvakidašnjeg talenta, Emina je i magistrica socijalne antropologije te asistentica na Univerzitetu u BiH, ali ističe da joj je glazba najveća ljubav i želi joj se maksimalno posvetiti.

Pjesma "Ubij Billa" dostupna je na svim streaming servisima.
* * *
Foto: PR
TEKST: Ada Ćeremida
SoMo Borac, jedno od najznačajnijih regionalnih priznanja za digitalne projekte i kampanje, ove godine slavi svoje trinaesto izdanje u zagrebačkom Mozaik Event Centru.
SoMo Borac slavi inovativnost, odvažnost i utjecaj digitalnih kampanja u regiji, stoga je za naš tim velika potvrda to što je upravo Bonjour.ba jedini bh. medij koji je ušao u finale ovogodišnjeg natjecanja.
U finale smo ušli sa projektom “Promocija bh. kulture kroz digitalne formate na Bonjour.ba”, koji se nalazi u kategoriji SoMo Media: Best Storytelling, a na kojem naš tim strateški i posvećeno radi već više od godinu dana sa istom idejom: da kulturu približimo publici na nov, savremen i estetski način.
Šta je SoMo Borac i zašto je važan?
SoMo Borac je jedno od najuglednijih regionalnih priznanja koje već više od decenije nagrađuje najbolje digitalne radove iz cijele regije od oglašivačkih kampanja do inovativnih medijskih projekata.
Žiri od više od 80 stručnjaka iz cijelog regiona bira finaliste i dobitnike u 16 kategorija unutar Advertising i Media stream-ova, prepoznajući originalnost, kreativnost i utjecaj digitalnih sadržaja.
Foto: @somoborac
Ovogodišnje izdanje donosi i novitete, među njima i nagradu Northern Star, koja ističe projekte i saradnje koje doprinose neovisnosti i inovativnosti digitalnog ekosistema.
Zahvaljujući svojoj reputaciji i stručnosti žirija, SoMo Borac već godinama postavlja standarde kvalitete u digitalnim medijima i komunikacijama u regiji.
Bonjour.ba projekat: Novo poglavlje izvještavanja bh. kulture
Digitalno izvještavanje o kulturi u Bosni i Hercegovini godinama je bilo ograničeno na formalne najave zbog čega je publika teško mogla osjetiti stvarnu povezanost s teatrom, filmom ili umjetnošću što je rezultiralo pasivnošću publika.
Zato smo mi na Bonjour.ba odlučili promijeniti taj narativ.
Bonjour.ba tim je razvio potpuno novi behind-the-scenes format koji kombinuje pripovijedanje, vizuelnu estetiku i interaktivne formate kroz rubriku Kultura kao i na društvenim mrežama. Cilj je bio jasan, a to je da učinimo kulturu angažovanom, emotivnom i bliskom mlađim generacijama.
U fokus smo stavili momente iza scene, produkcijske procese, razgovore s umjetnicima, editorijale i pažljivo kreirane video formate, sadržaje koji kulturu prikazuju ne kao udaljenu i formalnu, već kao živu, savremenu i blisku.





Da bismo ovaj pristup implementirali, analizirali smo podatke o čitanosti, dijeljenju i angažmanu, kako na Bonjour.ba, tako i u širem digitalnom pejzažu BiH i na osnovu tih uvida razvili format koji je otvorio novi način pričanja o kulturi u digitalnom prostoru.
Rezultati su nadmašili sva očekivanja jer…
članci u novom formatu ostvarili su 75 puta više pregleda nego člaci u prijašnjem formatu,
prva serija tekstova imala je rast čitanosti od +400% do +1.150%,
najnoviji tekstovi bilježe i do +500% rasta u čitanosti u odnosu na prve članke sa istim pristupom,
na društvenim mrežama zabilježen je rast od +278,2% u dosegu,
+14,92% u interakcijama publike,
te +264,5% u pregledima foto i video sadržaja na društvenim mrežama.



Tokom Sarajevo Film Festivala, posebno ovog augusta, naš novi koncept izvještavanja donio je potpuno svježu perspektivu gdje je publika dijelila, komentarisala i pratila svaki trenutak Festivala, potvrđujući da emocija i estetika mogu ponovo povezati ljude s umjetnošću.
Ovaj pristup nije samo donio rekorde, već i stvorio novi i prepoznatljivi hero content model lifestyle magazina, koji objedinjuje tržišnu vrijednost, relevantnost i prepoznatljiv Bonjour.ba estetski potpis.
Rubrika Kultura, svakim danom raste kroz priče o filmu, muzici, teatru, književnosti, vizuelnim umjetnostima i društvenim fenomenima iz Bosne i Hercegovine i regije, a sada je prepoznata i među najboljima u regiji.
Kroz taj rast, Kultura je postala je digitalni most između umjetnosti i publike.




Ko su finalisti SoMo Borca 2025?
Ovogodišnji finalisti predstavljaju najkreativnije medijske i oglašivačke projekte regije. U Media stream-u, gdje su se takmičili izdavači i redakcije, među finalistima su se našli i projekti iz Hrvatske, Srbije i Slovenije, a Bonjour.ba je jedini medijski predstavnik Bosne i Hercegovine.
Pobjednici će biti proglašeni 24. oktobra u Zagrebu, na dodjeli koja okuplja najvažnije regionalne kreatore digitalnog sadržaja, urednike i medijske inovatore. Svi finalisti su objavljeni na službenim stranicama SoMo Borca. 

Bez obzira na ishod, ulazak među finaliste potvrđuje ono što nas svakodnevno vodi, da i u digitalnom svijetu, priče iz kulture imaju snagu da povezuju, inspirišu i traju.
Naš cilj ostaje isti, da kroz digitalne priče i estetiku nastavimo donositi kulturu koja inspiriše, povezuje i otvara nova pitanja.
Dok se pripremamo za dodjelu u Zagrebu, ponosni smo što upravo iz BiH dolazi projekat koji pokazuje da kultura u digitalnom prostoru može biti jednako živa, emotivna i bliska.
Vidimo se u Zagrebu.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!