TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 5.2.2020.

Kada je u devetom mjesecu prošle godine Victoria pokrenula vlastitu makeup liniju, brojne dame s nestrpljenjem su očekivale saznati koji će se proizvodi naći u njezinoj ponudi, kao i na koji način će poznata dizajnerica graditi svoje kozmetičko carstvo.

Njen beauty brend je orijentiran ekološki te su ambalaže izrađene 100% od recikliranih materijala, a pri proizvodnji naglasak je stavljen na prirodne supstance uz konstantni rad na poboljšanju formulacija. 

Victoria je sada napravila i prve korake u njezi kože te je supstance koje njenoj koži pomažu da ostane čvrsta, njegovana i lijepa okupila u proizvodu pod nazivom Rejuvenating Power Serum.

Serum je nastao u suradnji s njemačkim biomedicinskim znanstvenikom Augustinusom Baderom koji već ima iskustva na polju kreiranja efektnih formulacija za lice. Ovo nije prvi put da surađuju, prije dva mjeseca predstavili su i kremu za lice kao rezultat zajedničke suradnje. 

Što Rejuvenating Power Serum čini posebnim?

Ovo je prvi serum koji koristi patentiranu tehnologiju TFC8 (kompleks prirodnih aminokiselina i vitamina) koje poboljšavaju i donose glatku, čvršću kožu. Uz to, ističu da će serum vašoj koži dati posebnu mješavinu aktivnih sastojaka kako bi vašu beauty rutinu započeli na smislen način. Serum sadrži hijaluronsku kiselinu, biopeptide porculanskog cvijeta koji uspostavljaju ravnotežu na koži, voće crne kupine koji pomaže tonusu kože, vitamin E i mikroalge, niacinamid za smanjenje crvenila…, a to je samo mali uvod u njegove karakteristike. Više o ovom zanimljivom novitetu otkrijte na victoriabeckhambeauty.com


Bonjour

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

TEKST: Ilda Lihić-Isović

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI” O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.

I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
 

 

Facelift koji je sve pokrenuo

 

Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
 

 

Leak koji je prerastao u kampanju

 

Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
 


 

“This is a case for the FBI…”

 

Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
 

 

Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu

Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
 

mac_kris_bonjour_ba
 

Kritički pogled (jer, budimo realni)

 

Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?

U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
 


Foto: @maccosmetics


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!