TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 15.5.2015.
Putujućom izložbom humanitarnog karaktera 'Duša, krhka građevina', Fondacija Hastor i organizacija Helpbalkans u Sarajevu su sinoć obilježile završetak radova na projektima sanacije od poplava.
Cilj izložbe je dići svijest o tome da postoje ljudi kojima je naša pomoć još uvijek itekako potrebna, te simbolizirati način rada oba projekta, koji se bazira na personalizaciji katastrofe, te direktnoj pomoći.
Kroz izložbu svi prisutni su mogli pogledati izuzetno snažne portrete osoba koje je bh.fotografkinja Aida Redžepagić tijekom godine dana fotografirala u područjima pogođenim poplavama. Iza svakog portreta je jasno da se krije jedna velika bh. priča.

Aida Redžepagić
Uz izložbu, istovremeno se odvijala i tiha aukcija fotografija, a prisutni koji nisu sudjelovali u tihoj aukciji su mogli u diskreciji donirati za ostale obitelji s poplavljenih područja koje obje organizacije predstavljaju.
Ova izložba simbolizira završetak projekata Fondacije Hastor, 'Srcem za BiH', koji je kroz svoj rad obnovio 250 stambenih jedinica i pomogao 5000 ljudi na poplavljenim područjima, te organizacije HelpBalkans koja je kroz svoju inovativnu platformu predstavila osobne priče brojnih obitelji u Hrvatskoj, BiH i Srbiji, te spojila više od 800 ljudi i poduzeća sa pogođenim obiteljima u sve tri države.
Nakon Zagreba, Beograda i Sarajeva, izložba će biti prikazana i u New Yorku s izborom najboljih portreta iz Hrvatske, Srbije i BiH.
Do tada, atmosferu sa sinoćnjeg druženja pogledajte kroz galeriju fotografija.
{gallery}2015/2015_05/prevent{/gallery}
Foto: Muna Nazak
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!