TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 10.5.2016.
55 godina stila, ljepote, kvalitete, talijanskog šarma, znanja, najnovijih modnih trendova -to je ukratko talijanski make up brand Deborah Milano. Početak proslave 55. rođendana Deborah Milano obilježen je glamurozno, u parfumeriji CM Cosmetic Market u ulici Maršala Tita u Sarajevu uz prisustvo mnogobrojnih uzvanika i novinara.
Luca Mannucci, internacionalni Deborah Milano make-up artist, koji je po prvi put došao u BiH, predstaviti tajne Deborah Milano make-upa, pričao je o povijesti Deborah Group, nastanku brenda Deborah Milano, te onome što je brend danas - svjetski kozmetički gigant, prisutan u preko 60 zemalja širom svijeta.
Deborah Group je talijanska obiteljska firma koju trenutno vodi 4. generacija porodice Bonetti, a osnovana je prije 110 godina kao farmaceutska kompanija. U okviru grupe početak brenda Deborah Milano prije 55 godina, predstavlja, kao i svaki dobar početak – revolucija – lansiranje prve tečne maskare po pristupačnoj cijeni. Početak branda Deborah, prije 55 godina, obilježilo je lansiranje istinski revolucionarnog proizvoda - prve tečne maskare, po pristupačnoj cijeni. I to je postala i ostala misija i strategija brenda Deborah Milano – kreiranje kozmetičkih proizvoda iznimne kvalitete, po pristupačnim cijenama. Deborah Milano je luksuz koji si možete priuštiti!
Od početka do danas, Deborah Milano znatno ulaže u razvoj novih proizvoda. Kao rijetko koji brend u industriji kozmetike, u svojim uredima u Milanu Deborah ima svoj vlastiti laboratoriji te svoj tim za istraživanje i razvoj, koji rade na novim proizvodima, teksturama, nijansama, kombinirajući tradicionalni kvalitet, talijanski šarm i najmoderniju tehnologiju. Sjedište Deborah se nalazi u Milanu, svjetskom centru mode, te tako i Deborah prati, ali i diktira modne trendove novim proizvodima i bojama. Deborah Milano proizvodi užitak su za žene, čine ih lijepim, njeguju, pružaju kvalitetu i postojanost, ali su i estetski iznimno atraktivni. Posljednjih 15 godina, Deborah Milano surađuje s najboljim talijanskim dizajnerima, koji osmišljavaju izgled Deborah proizvoda.
U BiH zvijezda Deborah Milano je poznata glumica Amila Terzimehić, koja je glumila i u Hollywoodskom blockbusteru November Man. Amilinu prirodnu ljepotu uz Deborah Milano najnovije trendove i proizvode istakao je svojim umijećem Luca Mannucci. A Amiline kolege, mladi zgodni glumci iz hit predstave, za koju se širom BiH i Hrvatske traži karta više „Dame biraju“, mamili su uzdahe dama na proslavi u CM Cosmetic Market.
Amila Terzimehić imala je priliku prva u BiH probati novu Deborah Milano maskaru „Dream look“ koja u jednom potezu daje super volumen, dužinu i uvijenost trepavica, koje su lagane, bez osjećaja težine i intenzivno crne. Amiline kolege iz predstave „Dame biraju“ Emir, Sanjin, Davor, Enes i Adnan ostali su zapanjeni drastičnom Amilinom promjenom nakon „Dream Look“ maskare. Luca Mannucci, internacionalni Deborah Milano vizažist ju preporučuje za sve koji žele trepavice iz snova.
Luca Mannuci ističe kako je od malih nogu sklon umjetnosti i kako svoj talent za umjetnost izražava kroz umjetnost make-upa. U svijet mode i kozmetike ušao je prvo kao model, a potom kao vizažist. Prije nego što se profesionalno posvetio brendu Deborah Milano, radio je za mnoge svjetske renomirane brendove poput Dolce & Gabana, Versace i Armani, Guerlain, te glamurozne evente poput Venecijanskog filmskog festivala i Tjedna mode u Milanu.
Premda je Deborah Milano, pravi i potpuni „Made in Italy“ brend, za proslavu ovog jubileja, šansu su dobili i make up umjetnici u BiH da sudjeluju u kreiranju vlastitog BiH Deborah Milano looka. Pobjednici natjecanja su mladi make-up umjetnik Adi Hasić, te Azra Buljubašić i Jelena Jović, koji su osvojili i vrijedne nagrade.
Deborah Milano glamurozno proslavlja jubilej, 55. rođendan, a mi se nadamo, da će još dugo uljepšavati svijet kreirajući boje koje se nose s ljubavlju, boje koje uljepšavaju, ističu ženstvenost i seksipil, nose talijanski šarm i čine sretnim žene diljem svijeta.
Foto: Deborah Milano PR
TEKST: Ilda Lihić-Isović | FOTO: @kasiaajagodzinska
Ako postoji komad odjeće koji može preživjeti jutarnje sastanke, kafe s kolegama i večernje obaveze, onda je to fluidna bluza s volanima. Kad još kažemo da dolazi u tri boje i izgleda kao da ste je ulovila na nekom fancy modnom showroomu znate da je vrijeme da otvorite aplikaciju.
Ili još bolje, odmah odete do najbliže ZARA prodavnice.
Ovaj model kombinuje sve što volimo: mekan, lepršav materijal, volani koji podižu svaki outfit i kroj koji stoji kao saliven. Idealna je za dane kad želimo izgledati sređeno, a da se nismo ni potrudile (ili barem da tako izgleda).
Tri nijanse, tri modne igre
Maslinasto zelena: Ozbiljna, ali s karakterom. Dovoljno neutralna da ide na sve, a opet dovoljno posebna da vas izdvoji iz mase.
Prljavo bijela: Sofisticirana i suptilna. Ide uz svaki komad iz ormara i daje dojam čistoće, ali bez one klasične monotone bjeline.
Svijetlosiva: Idealna za one dane kad želite minimalizam s dozom mekoće. Savršena za slojevite kombinacije i monohromatske igre.
Mi ozbiljno razmišljamo da ih uzmemo sve tri.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!