TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 31.8.2015.
Ukoliko i vi volite prirodan izgled, vjerujemo da vaša dnevna beauty rutina uključuje nanošenje prirodnog make-upa. No make-up look kako ga mnogi nazivaju, ipak zahtjeva određene vještine i određene make-up proizvode.
U nastavku vam donosimo par trikova koji će vam pomoći da uz malo truda nosite dnevni make-up koji će sakriti nedostatke na vašem licu i biti ugodan i prozračan za nošenje.
1. Nahranite kožu.
Pravilna hidratizacije kože važan je korak u njezi vaše kože. Ako želite naglasiti vaš prirodan izgled, važno je da hidratatnom kremom postavite platno za kreiranje vašeg dnevnog izgleda.
2. Sakrijte nedostatake
Korektor je mali čarobnjak u sakrivanju tamnih krugova, akni ili nedostataka na koži. Iako promoviramo prirodan izgled, par sitnih nesavršenosti možete sakriti i time napraviti prvi korak za besprijekoran izgled.
3. Koristite tekući puder.
Na svom licu ne želite stvoriti dojam preteške šminke, zato je važno da koristite puder koji će vam omogućiti prozračan izgled. Kistom ili spužvicom pripazite da ga nanesete pravilno na lice i nemojte pretjerivati sa nijansiranjem, kontuiranjem i sl.
4. Koristite kremasta rumenila.
Kremasta rumenila su odlična za postizanje prirodnog izgleda. Rumenila u boji breskve pristaju gotovo svima, a ukoliko želite, možete koristiti drugu nijansu koju preferirate.
5. Nanesite i malo maskare i sjenila.
Na kapke nanesite sjenilo koje je samo nijansu tamnije od boje vašeg tena. Nanesite ga na kapke za lijep izgled i na gornje trepavice jedan do dva sloja maskare. Ukoliko prirodno imate tamne i duge trepavice, preskočite maskaru. Tuš za oči također preskočite.
6. Koristite ruž u nude tonovima.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!