TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 13.9.2014.
Svi oni koji nisu uključeni u modni svijet i promatraju ga tek izvana, nerijetko ne razumiju kako jedan urednik novina, PR stručnjak ili dizajner zarađuju toliko da si mogu priuštiti godišnji obilazak svijeta, voziti skupocjene automobile i imati luksuzne vile.
No, ekipa koja stoji iza portala Who Wear What je 'zaronila' u statistike i objavila listu top modnih zaposlenja i plaću kakvu nose sa sobom.
Naravno, statistike se odnose na one zemlje u kojima modna industrija i modna proizvodnja uistinu postoji.
PR ASISTENT - 32.000 američkih dolara
PR SAVJETNIK - 60.000 američkih dolara
VIŠI PR MANAGER - 80.000 američkih dolara

PODPREDSJEDNIK PR ODJELA - 201.000 američkih dolara
GLAVNI DIZAJNER NEKOG AMERIČKOG BRENDA od 45.000 američkih dolara do 190.000 američkih dolara
GLAVNI DIZAJNER NEKOG INTERNACIONALNOG BRENDA od 73.000 američkih dolara do 131.000 američkih dolara
GRAFIČKI DIZAJNER - 65.000 američkih dolara
KREATIVNI DIREKTOR NEKOG BRENDA - 175.000 američkih dolara
DIREKTOR PRODAJE - 150.000 američkih dolara
MODNI UREDNIK - 75.000 američkih dolara
VIŠI DIREKTOR NEKOG BRENDA - 200.000 američkih dolara

KREATIVNI DIREKTOR EDITORIJALA - 150.000 američkih dolara
PRIPRAVNIK U NEKOM BRENDU - 11 dolara po satu
PRIPRAVNIK U MALOPRODAJI - 14 dolara po satu
OSOBA KOJA JE ZADUŽENA ZA PLANIRANJE I ORGANIZIRANJE MODNIH DOGAĐAJA - 44.000 američkih dolara
ASISTEND BUYERA - 45.000 američkih dolara
BUYER - 70.000 američkih dolara
OSOBNI ASISTENT - 30.000 američkih dolara
ASISTENT NA EDITORIJALIMA - 30.625 američkih dolara
MARKETING MANAGER od 48.000 američkih dolara do 104.000 američkih dolara
MARKETING DIREKTOR od 112.000 američkih dolara do 170.000 američkih dolara
***
Foto: le-21eme.com
Tekst: BONJOUR.ba
TEKST: Ada Ćeremida
Kada je prije gotovo osam godina pokrenula Zavrzlamu, Nadira Ahatović je željela jednu stvar: stvarati vizuale koji u dom unose nježnost, toplinu i onu tihu estetiku koja svakodnevne trenutke čini posebnim.
Tokom godina, njen brend je postao prepoznatljivo ime na lokalnoj sceni, od personaliziranih printova, minimalističkih ilustracija, pa sve do colorful sezonskih motiva koji se pretvaraju u malu tradiciju svake zime.
Nakon godine dana kreativne pauze ispunjene učenjem, preispitivanjem i rastom, Zavrzlama se 01.12. vratila sa potpuno novom energijom, vizualima i estetikom koja podsjeća zašto smo je toliko voljeli.
Ove sezone, Nadira predstavlja kolekciju idealnu za sve koji žele sastaviti praznični photowall, mali zidni kolaž koji priča tvoju priču kroz boje, ilustracije i personalizirane trenutke.
Povratak koji smo čekali: novi vizuali, nova toplina, isto srce brenda
Zimska kolekcija donosi upravo ono što Zavrzlama godinama radi najbolje, vizuale koji izgledaju i kao dekor i kao emocija. Minimalističke linije, personalizovane poruke, nježni neutralni tonovi i pastelne kuće prekrivene snijegom vraćaju nas u onu atmosferu koja je obilježila prve kolekcije brenda.
Ovo je sezona u kojoj se personalizirani posteri ponovo vraćaju na velika vrata bilo da slaviš važan datum, početak nove priče ili jednostavno želite u dom unijeti nešto što je samo vaše.

Praznični photowall: Kako ga složiti uz Zavrzlamu?
Ako već dugo razmišljate o zidu koji izgleda kao Pinterest album u zagrljaju božićnih lampica ovo je kolekcija za vas.
Pastelne kućice prekrivene snijegom, statement natpisi poput “Dođi da mi ruke griješ”, minimalističke ljubavne ilustracije i grafike posvećene bosanskim gradovima mogu stvoriti savršenu kombinaciju toplog, ličnog i estetski odmjerenog zida.
Ključ dobrog prazničnog photowalla uvijek je u pažljivo odmjerenom miksu. Dovoljno je odabrati jedan veći statement poster s toplijom tipografijom koji će voditi cijelu kompoziciju, zatim mu dodati ilustrativni pastelni motiv koji unosi vedrinu i boju.
Uz to, personalizirani print s imenima, datumom ili gradom daje zidnoj dekoraciji lični pečat, dok jedan vintage-inspired crtež donosi onaj suptilni kontrast tekstura koji sve povezuje u estetsku cjelinu.
Takav mali set od četiri postera u prostoru stvara potpuno novu atmosferu. Toplu, promišljenu i prazničnu, ali bez ijednog prenaglašenog božićnog detalja.



Zavrzlama je poznata po tome da svaka ilustracija nosi toplinu rukopisa. Bilo da se radi o datumu, imenu, kućnom broju, poštanskom broju ili silueti para svaki print može biti pretvoren u ličnu priču.
To je razlog zašto su njihovi posteri među najtraženijim poklonima za kraj godine. Za godišnjice, useljenja, nove početke, vjenčanja, skrivene poruke personalizirani print u prazničnom okviru postaje poklon koji ostaje godinama. A nova kolekcija ima onu pravu dozu cozy energije koja podsjeća na dekice, kolačiće i miris bora.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!