TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 13.9.2014.
Svi oni koji nisu uključeni u modni svijet i promatraju ga tek izvana, nerijetko ne razumiju kako jedan urednik novina, PR stručnjak ili dizajner zarađuju toliko da si mogu priuštiti godišnji obilazak svijeta, voziti skupocjene automobile i imati luksuzne vile.
No, ekipa koja stoji iza portala Who Wear What je 'zaronila' u statistike i objavila listu top modnih zaposlenja i plaću kakvu nose sa sobom.
Naravno, statistike se odnose na one zemlje u kojima modna industrija i modna proizvodnja uistinu postoji.
PR ASISTENT - 32.000 američkih dolara
PR SAVJETNIK - 60.000 američkih dolara
VIŠI PR MANAGER - 80.000 američkih dolara
PODPREDSJEDNIK PR ODJELA - 201.000 američkih dolara
GLAVNI DIZAJNER NEKOG AMERIČKOG BRENDA od 45.000 američkih dolara do 190.000 američkih dolara
GLAVNI DIZAJNER NEKOG INTERNACIONALNOG BRENDA od 73.000 američkih dolara do 131.000 američkih dolara
GRAFIČKI DIZAJNER - 65.000 američkih dolara
KREATIVNI DIREKTOR NEKOG BRENDA - 175.000 američkih dolara
DIREKTOR PRODAJE - 150.000 američkih dolara
MODNI UREDNIK - 75.000 američkih dolara
VIŠI DIREKTOR NEKOG BRENDA - 200.000 američkih dolara
KREATIVNI DIREKTOR EDITORIJALA - 150.000 američkih dolara
PRIPRAVNIK U NEKOM BRENDU - 11 dolara po satu
PRIPRAVNIK U MALOPRODAJI - 14 dolara po satu
OSOBA KOJA JE ZADUŽENA ZA PLANIRANJE I ORGANIZIRANJE MODNIH DOGAĐAJA - 44.000 američkih dolara
ASISTEND BUYERA - 45.000 američkih dolara
BUYER - 70.000 američkih dolara
OSOBNI ASISTENT - 30.000 američkih dolara
ASISTENT NA EDITORIJALIMA - 30.625 američkih dolara
MARKETING MANAGER od 48.000 američkih dolara do 104.000 američkih dolara
MARKETING DIREKTOR od 112.000 američkih dolara do 170.000 američkih dolara
***
Foto: le-21eme.com
Tekst: BONJOUR.ba
TEKST: Ada Ćeremida
Zamislite izložbu koja ne stoji na zidovima, već putuje kroz radio valove.
To je upravo ono što KRAK radi, pretvara ideje u zvuk, prostor i zajedničko iskustvo.
Ovaj centar za savremenu kulturu iz Bihaća od svog osnivanja 2021. djeluje kao nezavisni i alternativni prostor, mjesto gdje umjetnost postaje platforma za dijalog i društvenu interakciju.
Kroz projekte, izložbe i radionice, KRAK okuplja lokalnu zajednicu i međunarodne stvaraoce, spajajući različite glasove i perspektive. Svaki događaj ovdje je poziv na slušanje, sudjelovanje i zajedničko stvaranje, umjetnost koja ne stoji samo na zidovima, već živi u prisustvu ljudi koji je doživljavaju.
Eksperiment zvuka i zajednice: Šta je KRAK radio?
Ovaj nomadski radio širi svoje zvučne mreže i izvan granica Bosne i Hercegovine. Od 18. do 20. septembra 2025. godine, KRAK će privremeno uspostaviti svoj radio u Centru za savremenu umjetnost < rotor > u Grazu.
Ova tri dana emitovanja uživo predstavljaju nastavak ideje započete krajem 2024. godine, kada je KRAK radio pokrenut kao platforma dijaloga, učenja i razmjene.
Ovaj umjetnički projekt, Irfana Hošića, zamagljuje granice tradicionalnog radija, spajajući informaciju, muziku i zvučne performanse u platformu dijaloga, kreativnog izraza i socio-kulturnog eksperimenta.
S fokusom na autentičnost i zajedničko slušanje, KRAK transformiše običan medij u prostor prisustva i društvene interakcije i nudi slušateljima iskustvo koje kombinuje razgovore, muziku i eksperimentalne zvučne pejzaže.
Tri dana zvuka: Šta nas očekuje?
Od četvrtka do subote, KRAK stvara prostor u kojem lokalni i međunarodni umjetnici, kustosi i praktičari oblikuju sadržaj koji je aktivan kulturni dijalog, gdje svaka sekunda zvuka nosi priču, provokaciju i mogućnost zajedničkog učenja.
Slušaoci mogu očekivati intimne i široke forme od dubokih razgovora o svakodnevici, preko improviziranih zvučnih pejzaža, do interaktivnih eksperimenata u kojima slušanje postaje dio umjetničkog djela.
Svaka emisija, sat po sat od 12:00 do 10:00, gradi narativ trodnevnog susreta između zajednice, umjetnosti i tehnologije, pozivajući publiku da se uključi, osjeti ritam i bude dijelom nevidljive, ali snažne mreže koja spaja prostor i vrijeme preko radio valova.
Foto: @krakcentar
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!