Svi pričaju o novoj Gucci kampanji za liniju ruževa

MAKEUP
6.5.2019.

O popularnosti Gucci branda najbolje svjedoče street style izvješća (i društvene mreže) na kojima ćete brzo primijetiti it dame i muškarce odjevene u novitete iz njihovih posljednjih kolekcija. Otkako je Alessandro Michele preuzeo kormilo ove talijanske modne kuće, modni entuzijasti diljem svijeta zaljubili su se u njegove psihodelične uzorke, jarke boje i ljubav prema blještavilu, posebice kada govorimo o modnim dodacima. Njegove revije nose određenu dozu svježine, a njegov stilski izričaj reflektira se i kroz Gucci kampanje. Zbog toga ne čudi što je vijest o Gucci liniji ruževa brzo razveselila sve ljubitelje ovog branda, koji je i u beauty sferi također postao prepoznatljiv po jedinstvenom stilu izražavanja. Najbolji primjer tome je i ova kampanja, koja se uvelike odmiče od standardnih beauty vizuala koje danas možete pronaći online. To je vjerujemo i razlog zašto ispod prvog vizuala za Gucci liniju ruževa na Instagramu možete pronaći gotovo 2000 komentara. 

U subotu je na Gucci mrežama predstavljena kampanja za njihovu kampanju ruževa, koja u fokus stavlja nesavršeno savršen osmijeh tri modela – Mae Lapres, Achok Majak i Ellie Sophia Coggins. Svaki vizual prati i zabavna poruka, a stil snimanja samih fotografija vraća nas u osamdesete.

Kampanja slavi nesavršenosti, a uvod je u liniju 36 različitih nijansi ruževa, koje dolaze u tri varijante - Rouge à Lèvres Satin (satenski finish), Rouge à Lèvres Voile (prozirni finish) i Baume à Lèvres (balzam za usne).

 

Kolekcija je trenutno dostupna samo online, na službenoj Gucci stranici, no, uskoro će se naći i na policama njihovih dućana diljem svijeta.  

 

Klik i saznajte više o sljedećim pojmovima:

Sviđa ti se članak? Podijeli ga s prijateljima.

Povezani članci

Članci iz rubrike

Tekst by:

Bonjour

Foto by:

gucci.com

Podijeli:

Posljednje objavljeno: