TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 30.5.2019.
On je često nazivan i tajnim oružjem za zdrav i sjajan izgled kože, ali i artikl koji naše lice instant čini budnijim i svježim. Riječ je naravno o higlighteru.
Makeup proizvode treba mudro koristiti kako biste iz njih izvukli maksimum, a kada je u pitanju highlighter, pozornost treba obratiti na odabir prave nijanse koja će lijepo naglasiti boju vašeg tena i crte lica, ali i na odgovarajuću makeup četkicu koja će nanijeti taman dovoljnu količinu proizvoda na vaše lice.
Koji kist birati?
Za ovaj proizvod važno je birati kist srednje veličine s kojim ćete sjajne čestice nanijeti na mjesta na licu koja privlače svjetlost, a to su vrh nosa, područje ispod obrva i iznad usana te vrh jagodica.
Koje su prednosti kremastog highlightera?
Danas na tržištu postoje kremasti i tekući highlighteri, kao i highlighteri u kamenu i sticku. Kremasti su ukrali simpatije brojnih dama zbog brzog i lakog nanošenja i ono najvažnije, odlično se stapaju s kožom i podlogom koju ste nanijeli prije njega. Razmaziv je i možete ga nanijeti i prstima, iako je četka zbog higijenskih razloga puno bolja opcija. Naposljetku, volimo ga i jer ostavlja prirodan izgled sjaja na lice i izgleda lijepo na mladolikoj, ali i zreloj koži.
Na što biste trebali pripaziti prilikom korištenja kremastog highlightera?
Masnoj koži više će odgovarati highlighter u kamenu, obzirom da će kremaste formulacije puno brže upiti te ista neće biti postojana kroz dan.
Damama svijetle puti pristajat će highlighteri bisernih nijansi, dok dame srednjeg tona kože, mogu posegnuti za tubicama u boji šampanjca i nježno rozim nijansama. Ako imate taman ten, birajte proizvode koji imaju više žutog, bež i zlatnog podtona. Provjeren trik jeste i da u vašu tubicu s tekućim puderom dodate malo highlightera za sofisticiran sjaj lica.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!