TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 23.9.2015.
Više od 4000 marketinških i PR stručnjaka, novinara i studenata iz cijele regije, ali i iz ostalih zemalja Europe i svijeta na putu je prema Rovinju, gdje se u četvrtak otvara 8. Weekend Media Festival, najveće regionalno okupljanje svih koji nešto znače u komunikacijskoj industriji. Do 27. rujna u prostorima stare tvornice duhana u Rovinju odvijat će se program prepun predavanja, prezentacija,
„Turbulentna događanja koja ovih dana pratimo u drugim područjima života u regiji nisu umanjila interes za naš festival. Dapače, mnogi su prepoznali upravo Weekend kao idealan trenutak i mjesto da razmijene iskustva i ukrste polemička koplja na temama koje nas svaki dan zaokupljaju. Očekujem najuzbudljiviji Weekend do sada“, poručio je direktor Weekend Media Festivala Tomo Ricov.
Najveći interes šire javnosti izaziva dolazak Anthonyja le Rouxa, generalnog direktora Ubera, od kojega se očekuje da u Rovinju otkrije nešto više o planovima kompanije čiji inovativni model taksi usluga izaziva otpore državnih regulatora mnogih zemalja. Weekend Media Festival ugostit će i čelne ljude hrvatskog turizma, koji će ekskluzivno predstaviti novi krovni kreativni koncept proizašao iz novog slogana hrvatskog turizma "Croatia, full of life". Uz krovni koncept, u Rovinju ćemo moći vidjeti i primjere kreativnih rješenja kampanje koja uskoro kreće na emitivnim tržištima. Konferencijski dio programa vrtjet će se, kao i uvijek, oko najnovijih trendova u medijima i poslovnom svijetu. Ovaj put to su programmatic, sasvim novi način zakupa medija, te native advertising i iskustva koja marketinški stručnjaci i mediji imaju s tim oblikom oglašavanja.
„Ove godine imamo jako bogat program koji ide paralelno u šest dvorana. Ako se nađete u situaciji da ne možete odlučiti gdje ići jer vam se sviđa više panela, mi smo postigli svoj cilj. Ipak, toliko programa omogućit će da svatko može imati svoj Weekend i ponijeti sa sobom iz Rovinja nešto drukčije“, kaže direktor programa Nikola Vrdoljak.
Uz le Rouxa, program predavanja i panela donosi i druge podjednako intrigantne sudionike, među kojima su Atanas Rajkov, generalni direktor Vibera za središnju i istočnu Europu, Brian Morrissey, glavni urednik Digidaya, članovi grupe Laibach, kao i bivši svjetski rekorder na 110 metara s preponama Colin Jackson, danas globalni direktor humanitarne utrke Wings for Life.
Partneri Weekend Media Festivala ove su godine ponovno regionalna revija BalCannes i nagrada SoMo Borac. BalCannes će četvrtu godinu zaredom, u suradnji s Hrvatskim udruženjem društava za tržišno komuniciranje (HURA) vrednovati najbolje agencijske projekte iz šest zemalja regije, a SoMo Borac u svojoj će trećoj godini dodijeliti 24 statue printane u 3D tehnologiji za najbolje regionalne digitalne projekte u osam kategorija.
U glazbenom dijelu programa, uz tradicionalno vrhunske DJ-e, zvijezde ovogodišnjeg Weekenda su osječki hip hop freestyler Kandžija i njegov band Gole žene, koji nastupaju u petak, nova senzacija na hrvatskoj sceni Miki Solus te veterani zagrebačke scene, Kawasaki 3p, koji će zaključiti 8. Weekend Media Festival koncertom u subotu.
Sve informacije o festivalu, kao i program možete pronaći na www.weekendmediafestival.com.
TEKST: Bonjour.ba
U svijetu uređenja enterijera postoji jedna dilema koja se stalno vraća: kako pronaći rasvjetu koja neće biti samo lijep detalj, nego dio rješenja koje mijenja funkciju, atmosferu i doživljaj prostora? Većina ljudi se izgubi između stilova, brendova i tehničkih zahtjeva i upravo tu nastaje stvarni izazov.



M Rasvjeta taj izazov pretvara u proces koji je mnogo jednostavniji i, što je još važnije, personaliziran. Od prvog dana, od kada su sestre Amina Malagić Šukalo i Edina Malagić pokrenule priču koja spaja dizajn, stručnost i žensku energiju, ideja je bila jasna: kupovina rasvjete ne smije biti brz izbor, nego iskustvo koje vodi do rješenja prilagođenog svakom enterijeru i svakoj osobi.

Amina Malagić Šukalo

Edina Malagić
Kroz godine su u BiH donijeli neke od najpoznatijih svjetskih brendova rasvjete, uključujući Slamp, Luceplan, Flos, Nemo Lighting, Nordlux, Zambelis, Viokef i mnoge druge čime su domaću scenu približili globalnim standardima.
Zato njihov salon nije zamišljen kao klasična prodavnica, nego kao prostor u kojem se projekti prolaze 1 na 1, uz podršku arhitektice Samre Memić Demirović i tima elektroinžinjera koji stoje iza stručnog projektovanja, fotometrijskih analiza i sistema „ključ u ruke”.

Samra Memić Demirović
Event “Let’s glow together” bio je upravo ta filozofija prikazana uživo.
Amina i Edina su se obratile gostima uz kratku zahvalnicu, podsjećajući da svaki projekat, od privatnih domova do velikih hotela i javnih prostora, počinje istim korakom, a to je dobrim razumijevanjem svjetla.


Kawa je ove večeri imala atmosferu koja je rasla iz minute u minutu: toplo osvjetljenje, pažljivo odabrani kutovi, tihi žamor i energija ljudi koji vole prostor jednako koliko i posao kojim se bave.
Nordlux prezentacija otvorila je priče o savremenim enterijerima, dok je glow corner postao spontano okupljalište. Tu su se smjenjivali osmijesi, fotografije i komentari o tome kako svjetlo u pravom trenutku mijenja cijelu percepciju prostora.






Signature kokteli, kreirani posebno za ovu noć, nosili su sličan potpis: lagani, estetski dotjerani, savršeni za atmosferu koja ne žuri. DJ je pratio ritam događaja nenametljivo, ostavljajući prostor da razgovori vode glavnu riječ.



Arhitekti, dizajneri i partneri s kojima M Rasvjeta godinama gradi projekte, od privatnih vila do hotela, restorana i javnih prostora, ispunili su prostor pričama iz prakse. U kratkim Q&A trenucima, vodeći arhitektonski studiji za Bonjour.ba odgovorili su na pitanja koja će mnoge inspirirati.

Jean Louis iz Nordlux tima istakao je koliko je važno graditi saradnje koje nadilaze klasično partnerstvo. Kao brend koji dolazi iz Danske, naglašava da: “Naša snaga je u pronalasku lokalnih heroja partnera koji su veoma jaki na lokalnom tržištu. Smatramo da je ovo savršen početak za nas da razvijemo naše ime, brend i proizvode. Među nama postoji prijateljstvo i poštovanje.”

Blanka Dujić iz studija ARTERIOR ispričala nam je kako u njenim projektima postoji jedan jednostavan princip: pravi kutak postane omiljeni tek kada ga obasja svjetlo koje ima karakter. Pitali smo je koje svjetlo to najbrže postigne, a njen odgovor je bio: "LED traka na pravom mjestu.”

Blanka Dujić
U razgovoru s Belindom Pušić iz Belinda Design saznali smo koji bi komad M Rasvjete ponijela kući odmah te večeri i odgovor je bio jednako iskren koliko i estetski očekivan: “Glossy, to je stolna lampa u pink varijanti.”

Belinda Pušić
Govoreći o rasvjeti koja pravi najveću razliku, Nermina Zagora nas je podsjetila na jednu važnu stvar da enterijere, baš kao i ljude, pamtimo po osjećaju koji u nama izazovu. Upravo tu, kaže, rasvjeta ima ključnu ulogu: “Još bolje je ukoliko rasvjetna tijela imaju tu mogućnost da se njihova temperatura, odnosno boja, podešava kroz dizajn rasvjete i mi možemo transformirati jedan tipični prostor i dati mu više karaktera i više atmosfera.”

Nermina Zagora
Kada je riječ o trendovima, upravo je tim M Rasvjete bio onaj čije smo mišljenje posebno željeli čuti. Pitali smo ih šta u 2026. odlazi u veliko “NE”, a šta će obilježiti novo “DA” u rasvjeti.
Samra Memić Demirović: "U 2026. godini što se tiče trendova napuštamo hladnu boju svjetla i nametljive oblike rasvjetnih tijela. Veliko "da" su prirodni materijali, najviše kamen, travertin i alabaster. Na velika vrata se u 2026. godini vraća i srebrna finitura rasvjetnih tijela."

Samra Memić Demirović
Razgovor smo zaključili pitanjem koje najbolje otkriva njihovu filozofiju: šta je to najvažnije što žele da svi znaju o dobroj rasvjeti? Odgovor je bio onaj koji dolazi iz iskustva, terena i stotina realizovanih projekata, onaj koji mijenja način na koji posmatramo prostor: “Rasvjeta uopće nije detalj u prostoru, ona je ključni element koji oblikuje funkcionalnost i atmosferu svakog prostora.”

Večer “Let’s glow together” završila je upravo onako kako je i počela… razgovorima, idejama i svjetlom koje je u Kawi stvaralo male trenutke koji ostaju zapamćeni. U opuštenoj atmosferi, uz koktele i muziku, postalo je jasno zašto M Rasvjeta godinama gradi povjerenje arhitekata, dizajnera i klijenata širom BiH.
























Ovaj event nije bio klasično predstavljanje brenda, nego pokazna vježba njihove filozofije: da svaka prostorija ima potencijal, da se rješenja ne kopiraju nego stvaraju i da dobra rasvjeta nije dodatak već vrlo često srce ambijenta.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!