Romantičan, ručno izrađen nakit od sušenog cvijeća bh. brenda Flora Handmade osvaja na prvi pogled - Bonjour.ba - bh.lif...

Romantičan, ručno izrađen nakit od sušenog cvijeća bh. brenda Flora Handmade osvaja na prvi pogled

Tekst:

Bonjour.ba

MODNI DODACI
19.11.2021.

Sunita Dizdar možda ima jedan od neobičnijih i kreativnijih poslova.  

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osim što sama bere cvijeće koje ćete naći kao dio njenih ručno, izrađenih kreacija, uživa i u njegovom sušenju, ali i konačnoj izradi sanjivog, romantičnog nakita.  

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Upravo je cvijeće zvijezda Flora handmade brenda, kako i samo ime da naslutiti.
U razgovoru nam je uvijek nasmijana Sunita otkrila da putovanja koristi za kupovinu različitog cvijeća koje kasnije uzgaja kod nas, a dio cvijeća uzgaja i u Tomislavgradu.

Sve ljubitelje unikatnih artikala koji nose posebnu priču, obradovat će vijest da sada Flora nakit možete naći i na policama dm dućana.  
Upakirano je u neodoljive kutijice od kojih svaka nosi i edukativnu priču o značenju cvijeća koje je dio nakita.

Sunita nam je otkrila koliko je bilo izazovno pripremiti sve proizvode za dm drogerie markt police, koje je lekcije naučila kroz {ZAJEDNO} incijativu kroz koju bh.brendovima pružaju mentorstvo i edukaciju o plasmanu na tržište, ali i marketingu, pakiranju proizvoda...

***

Zavirivanje u backstage je uvijek najzabavniji način upoznavanja brenda, njegove filozofije i rada. Otkrijte nam ukratko, kako teče proces izrade vaših proizvoda?

Sami proces izrade je dosta složen ako uzmete u obzir sakupljanje, odnosno uzgoj cvijeća, njegovo sušenje, testiranje i pripremanje za upotrebu. Možda je to i najzabavniji dio cijelog procesa, rad oko cvijeća, ali ujedno i najzahtjevniji.
Kada se cvijeće pripremi i posloži u kutije, ja prosto uživam pregledati ga po nekoliko puta i zamišljati moguće kombinacije.

Sunita Dizdar

Također jedna od faza jeste dizajniranje modela te pristupanje njegovoj konačnoj izradi.
Generalno sve faze su isprepletene - za vrijeme pripremanja cvijeća desi se da me nešto inspirira pa istovremeno krenem u dizajniranje jednog modela i u završnu fazu nekog drugog modela.
Koliko je potrebno za izradu jednog komada nakita teško je reći, svaki model je drugačiji i svaki iziskuje drugačiji pristup. Generalno najviše vremena je potrebno oko pripremanja cvijeća i samog dizajniranja.
Kada je to završeno, sama izrada traje otprilike 7-10 dana, opet u zavisnosti od modela.

Gdje pronalazite cvijeće koje koristite pri izradi? Koji je vaš omiljeni cvijet?

Cvijeće nabavljamo u prirodnim ljepotama BiH, naravno na način i u količini koja ni na koji način ne šteti okolišu.
Veliki dio cvijeća se sadi i uzgaja u cvjetnjaku u Tomislavgradu.

Tamo se bere, presuje i na adresu Flore stiže u finalnom obliku spremnom za “ugradnju” u nakit. 
Imamo jako puno posla u tačno određenom periodu godine, radimo sa posebnim trudom i tehnikama, tako da cvijeće što bolje sačuva svoju boju i oblik.

To je nešto što se zaista mora raditi sa posebnom pažnjom i ljubavlju. Ono što je interesantno jeste i to da cvijeće koje se sadi u BiH nekada nije iz BiH, svako putovanje u inostranstvo koristimo za kupovinu sjemena različitih vrsta cvijeća koje onda nastojimo uzgojiti kod nas, nekada u tome uspijemo, a nekada i ne. :)

Teško bih se odlučila za jedan omiljeni cvijet, svaki je interesantan i predivan na svoj način, svaki nosi neku posebnu poruku i emociju...
Možda malu, vrlo malu prednost dajem maslačku koji simbolizira snove, želje!

Što se krije u vašoj kutijici za nakit?

U svakoj kutiji Flora nakita možete pronaći čistu emociju, pozitivnu energiju, cvijeće koje priča samo vašu priču. Dio te vaše emotivne poruke napisan je na kartici u vidu simbolike cvijeta koji ste izabrali, a preostali dio vaše priče pričate vi noseći ili poklanjajući ovaj cvjetni nakit.

Koji su izazovi s kojima se susrećete u svom poslovanju?

Kada ste na samom početku pokretanja biznisa, izazova je jako puno od toga da morate obezbijediti finansije za registraciju i rad, do toga da na početku sve radite sami i da je jako bitno educirati se u svim ključnim aspektima jednog biznisa kao što je proces registracije, marketing, finansije, odnosi s kupcima i ostalo.



Uz sve to morate ostati motivirani da vas prepreke na koje nailazite ne pokolebaju u vašem naumu.

Pronaći balans i svakodnevno se motivirati i inspirirati i u situacijama kada mislite da ništa ne ide onako kako ste vi zamislili najveći je izazov. Međutim, ja vjerujem da se svaki trud i rad isplati i kada u nešto uložite jako puno ljubavi da postoje ljudi koji će to prepoznati što će u konačnici rezultirati uspjehom. Važno je jasno vidjeti svoj cilj, vjerovati u njega i biti uporan na putu ka njegovom ostvarenju.

Što je ono što vaš brend čini posebnim na domaćem tržištu?

Flora nakit nije samo modni dodatak, to je nakit sa pričom, čista emocija. Pored toga što se radi o ručno izrađenom nakitu u koji je utkano mnogo sati ljubavi, truda, strpljenja, ono što ga također čini posebnim I što ustvari priča Florinu priču jeste simbolika cvijeća.

Uz svaki komad nakita dobijete karticu na kojoj je istaknuta simbolika cvijeća koje je sačuvano u nakitu. To je posebno važno onima koji se odlučuju da Floru poklone dragoj osobi pa joj uz nakit žele poslati i poruku.
Najčešće su to poruke prijateljstva, sreće, zahvalnosti, ljubavi, iskrenosti...
Sve ono što prepoznamo u dragoj osobi i želimo joj reći da je po tome posebna za nas.

Kampanja {ZAJEDNO} je pozitivan primjer poduzetničke prakse u BiH. Koje ste benefite osjetili za vaš brend kroz ovu inicijativu?

Biti dio inicijative ZAJEDNO za bolje sutra za nas je jako važno jer po prvi put imamo priliku sarađivati sa uspješnom kompanijom kao što je dm drogerie markt.

Posebno nam je važno da je takva kompanija prepoznala Floru kao proizvod koji želi ponuditi svojim kupcima.
Kroz cijeli taj proces uz podršku dm-ovog tima puno toga smo naučili, od tehničkih i administrativnih procedura koje su neizostavne kada sarađujete sa velikim kompanijama do nekih novih informacija iz oblasti marketinga.

Ovaj korak sjajan je za dodatnu promociju #madeinBiH etikete, ali i razvoj bh. tržišta. Koje ste lekcije o brandingu i marketingu naučili u procesu pripreme, ali i plasmana proizvoda na police 80 dm drogerie markt prodavnica?

Ono što smo i do sada praktikovali, ali smo to ovoga puta dodatno „izoštrili“ jeste sposobnost osluškivanja potreba i želja naših kupaca.
S druge strane stekli smo novo iskustvo i naučili dosta o tome kako Floru približiti našim kupcima, kako se predstaviti na pravi način i prenijeti im svu tu pozitivnu energiju i jednu lijepu priču koja stoji iza brenda Flora Handmade.

Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva?

Nikada nije jednostavno nositi se sa neuspjehom u bilo kojoj situaciji u životu.
Ja sam vremenom pronašla svoj neki način koji mi olakšava takve situacije. Nastojim svaki neuspjeh posmatrati kao iskustvo koje me naučilo važnu životnu lekciju, iskustvo zbog kojeg neću odustati, samo ću nastojati da ga više ne ponovim.

Nastojim ga prihvatiti kao nešto što se moralo desiti i možda mi u tom trenutku nije jasno zašto, ali sam sigurna da će vrijeme pokazati zašto se to trebalo desiti baš tada i baš tako (u vidu nekog neuspjeha).
Nije rijetkost da nakon nekog vremena ustvari shvatim da nešto što se u tom trenutku činilo kao neuspjeh vremenom se pokaže kao nešto što me dovelo do uspjeha.

Moj neiscrpan izvor motivacije su poruke koje primam od kupaca, posebno kada se po prvi put susretnu sa Flora nakitom. To su tako motivirajuće poruke u kojima jasno možete prepoznati iskrenu emociju, oduševljenje, sreću, ljubav.
Nakon takvih poruka kažem sebi da sam na pravom putu i najčešće me upravo te poruke inspirišu za nove modele. 

Pored toga, naravno, moja motivacija su mi i moje dvije kćerkice. Želim na neki način da im pokažem da u životu trebaju slijediti svoje snove.
Iako je to nekada težak put ispunjen s jako puno borbe, rada, odricanja, želim da im prenesem da je to jedini ispravan put u životu koji nas unatoč svim borbama čini ispunjenima i sretnima.

Mnogi se danas plaše odvažiti i pokrenuti vlastiti brend. Na što biste im vi voljeli skrenuti pažnju?

Kada pokrećete vlastiti brend, pored ljubavi prema onome što radite, potrebno vam je dosta strpljenja i upornosti jer morate biti svjesni da uspjeh ne dolazi preko noći.
Također, smatram da morate ostati dosljedni sebi i onim vrijednostima koje ste na početku postavili.
To ne znači da vaša poslovna ideja vremenom neće biti podložna promjenama.
Tu treba biti fleksibilan i biti spreman na prilagođavanje ideje potrebama tržišta, ali vrijednosti kao što su kvalitet proizvoda ili usluge, odnos prema kupcima, dodatna vrijednost koju im nudite -  toga se trebate držati čak i kada vam se čini da je to teško izvodivo. Vremenom ćete shvatiti da ste bili u pravu i da vas je to dovelo do uspjeha.

***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: Sanela Zukić za Bonjour.ba

Povezani članci

Najpopularniji članci