TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 20.7.2016.

Sanjarka, zaljubljenica u kostime i odjeću, temperamentna - ovako nam se, kroz intervju koji smo radili sa ovom simpatičnom kostimografkinjom prije par godina, opisala Lejla Graho.

Uvijek nasmijana i vesela, ova kostimografkinja sa sarajevskom adresom kroz svoj posao na setovima brojnih filmova, serija, predstava, glazbenih spotova svakodnevno ima priliku da likove transformira odjećom, a sama uloga transformacije nešto je što je Lejla zadržala i privatno i redovito nas inspirira svojim kreativnim kombinacijama snimljenim na gradskim ulicama. Upravo smo zbog toga odlučili novo poglavlje našeg stilskog leksikona napisati sa dragom Lejlom koja nam je otkrila koji su komadi najzastupljeniji u njenom ormaru, kojem se ljetnom trendu veseli, ali i koje bh.brandove osobno rado nosi.

Kako izgleda tvoja savršena kombinacija?

To je kombinacija u kojoj se osjećam dobro i koja mi je udobna, ovisno od prilike za koju se odijevam. Izbjegavam nositi odjeću koja je preuskog kroja, sintetičkih materijala kao i cipele s previsokim potpeticama. Važno je poznavati građu svog tijela, prikriti ono što možda manje volimo na njemu, a akcentirati ono što mislimo da je sasvim u redu za pokazati.

lejlagraho stvarniljudi 1
lejlagraho stvarniljudi 2
lejlagraho stvarniljudi 7

5 komada koji su najzastupljeniji u tvojoj garderobi su:

To su definitivno jeans hlače i njih nikad dosta, trenutno uživam u povratku tzv. mom jeans modela. Suknje midi dužine, ali različitih krojeva i materijala. Tašne kojima nikada ne mogu da odolim i uvijek imam opravdanje za kupovinu nove, jer baš takvu nisam imala. Cipele, a pod njima podrazumijevam i tenisice i sandale i one s potpeticama, sve dolazi u obzir. Te za kraj obične bijele ili sive, najčešće muške majice (u S ili M veličini).

Komad koji biraš kada želiš nekoga zadiviti:

Možda je termin zadiviti malo prejak jer rijetko se oblačim da nekoga zadivim, manje više to radim zbog sebe i zbog posla kojim se bavim. Smatram da je jako bitno da osoba zna da iznese to što obuče i da je samouvjerena. Ali u ormaru zaista imam komad koji uvijek kada ga obučem izazove pažnju, u pitanju je svileni kaputić Kaftan Studia.

Inspirira te stil:

Definitivno stil blogerice Blair Eadie / Atlantic-Pacific. Ne sjećam se da sam vidjela nešto na njoj, a da to ne bih i sama odjenula. Prekrasna je i zaista se vidi da ima urođeni  stil i talenat za iskombinovati odjeću. Često fotografiše iste komade odjeće u drugačijim kombinacijama i to mi je zabavno jer se vidi da uživa u tome i da nekako njena odjeća nastavlja da živi život i nakon fotografije.

lejlagraho stvarniljudi 3
lejlagraho stvarniljudi 4
lejlagraho stvarniljudi 6

Najčešće kupuješ u..., a od domaćih dizajnera voliš...

Najčešće kupujem u Zari i rijetke su prilike kada zgriješim na nekom drugom mjestu. Hlače manje više kupujem u Pull&Bear. Od domaćih dizajnera volim drage dizajnerice Kaftan Studia, zadnja kolekcija je napravila veliki uspjeh u regionu i ponosna sam na njih. Pored njih tu su neizostavne LOLA.tees i zaista imam mini kolekciju njihovih majica, haljina i duxerica te  moje drage prijateljice s bloga Shush Mush i njihove šarmantne midi suknje.

Kojem se ljetnom trendu veseliš?

Moram priznati da me zabavljaju volani na haljinama, majicama, kupaćim kostimima...tako da uživam maximalno u njima. Boje, presretna sam što je ljeto i crna boja je svedena na minimum.

Na koji modni dodatak uvijek računaš kada želiš osvježiti kombinaciju?

To je skoro uvijek nakit, sunčane naočale ili tašna a ponekada sve zajedno. Odjeća manje više može biti basic, ali pravim dodatkom uvijek može izgledati drugačije.

Omiljeni modni citat?

To je replika Carrie Bradshaw iz serije „Sex and the City“ – „I like my money right where i can see it: hanging in my closet.“. Mislim da ona apsolutno opisuje ljubav koju osjećam ka mom ormaru. 


Foto: Shush – Mush.com

FOTO: ime i prezime


Bonjour

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

TEKST: Bonjour.ba/PR | FOTO: PR

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore. Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.

 

Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom  “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.

 



Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?

Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?

Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?

 



Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.

Više detalja uskoro ovdje.

* * *
Naslovna foto: PR

FOTO: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!