TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 29.11.2016.

Studio Kota arhitektonski je studio iz Sarajeva, koji već potpisuje uređenje brojnih objekata diljem Bosne i Hercegovine, ali i susjednih zemalja. Njihov posljednji izazov bio je uređenje ovog apartmana. "Oplemeniti prostor u kojem živite, unijeti boje i nove oblike, bio je moto kojim smo krenuli u ovu dizajnersku i arhitektonsku temu. Ohrabreni smo odlučili da jednostavne tonove upotpunimo živi

Na taj način transformacija u ovom enterijeru, pozitivno utiče na energiju i svakodnevni život. Vodili smo se idejom koju smo u toku izrade projekta nazvali “enterijersko odijevanje” što znači da smo enterijer odjenuli u elegantne tkanine od najfinijih prirodnih materijala, dekorativne elemente klasičnog i modernog dizajna,  tepihe, kao i zidne obloge, i a sve to osvijetljeno pomno razrađenim konceptom ambijentalne kao i dekorativne rasvjete koja akcentuje sve ono čemu smo težili da prostor u konačnici definira i istim elementima daje na važnosti.

studiokota uredenje 1

Velika je zabluda da ambijent i enterijer čini namještaj i njegov mudar izbor. Prostor prije svega definišu podovi, zidovi, stropovi i rasvjeta kao četiri ključna elementa.

studiokota uredenje 2

studiokota uredenje 3
studiokota uredenje 6

Poštujući ova saznanja otvara nam se mogućnost da poboljšamo svakodnevni kvalitet života i da se sa bojama,materijalima, teksturama kao i dezenima igramo.

studiokota uredenje 5

studiokota uredenje 4

U konačnici smo dobili rješenje koje može istovremeno biti moderno, minimalističko, klasično, eklektično, retro ili rustično, ali odmjereno i dobro usklađena s postojećim elementima u prostoru i zahtjevima klijenta."


Tekst i foto: Studio Kota


Bonjour

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

TEKST: Bonjour.ba/PR

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore. Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.

 

Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom  “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.

 



Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?

Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?

Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?

 



Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.

Više detalja uskoro ovdje.

* * *
Naslovna foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!