TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 22.10.2021.
Iako će neki u nazivu brenda Studijo prepoznati gramatičku grešku, varate se. Ovo "J" veže se za umjetnicu i osnivačicu ovog brenda Josipu Maras.
Josipa Maras je mlada umjetnica koju smo prvobitno upoznali kroz simpatične i šaljive ilustracije, a sad je osnivačica prepoznatljivog brenda Studijo Wallart koji se bavi kreiranjem autentičnih tapeta.
Tapete su ručno oslikane i pretvorene u digitalno slikarstvo, a odnedavno dostupne i u BiH u Belinda Design concept store.
Josipa Maras, upravo sa svojim ručno oslikanim tapetama, nominirana je za German Design Awards 2022, jednu od najprestižnijih nagrada u svijetu dizajna.
Riječ je o renomiranom međunarodnom natjecanju arhitekata i dizajnera iz cijelog svijeta koji svojim izvanrednim postignućima i kreativnim talentom konkuriraju na svjetskom tržištu.

Spomenuto natjecanje već deset godina postavlja međunarodne standarde za najinovativniji razvoj dizajna. Isključivo nagrađuje originalne, jedinstvene i inspirativne projekte koji predstavljaju revolucionarni dizajnerski opus.
Međunarodni žiri vodećih stručnjaka jamči izvrsnost odabranih projekata, ali i kredibilitet u procesu odabira.
S obzirom na stilsku neovisnost dizajna i njihov razvojni potencijal, prijavljeni projekti se ocjenjuju prema kriterijima konceptualne kvalitete, stupanja inovativnosti, razvojnog potencijala, kvalitete dizajna, tehničke i formalne autonomije te simboličkog i emocionalnog sadržaja.

Može se slobodno reći - tko god ovdje pobijedi, ili čak ostvari nominaciju, pripada najboljima.
S obzirom na snažnu globalnu konkurentnost i zahtjevne kriterije žirija, sama nominacija predstavlja veliko priznanje za pojedini brand.
Studijo Wallart odabran je za nominaciju među 50.000 projekata iz cijelog svijeta u različitim kategorijama.
Projekt je prijavljen s pet umjetničkih tapeta u kategoriji Excellent Product Design, hrvatskoj javnosti već dobro poznatih pod nazivom: Prekrasna, Maslinik, Zlatna Vaka Naka, Pastelna rapsodija dvica i Čarobna šuma.

„Sama nominacija predstavlja jedinstveno priznanje za dizajnere koji su privukli pozornost svojim izvanrednim vizualnim sposobnostima. Iznimno sam ponosna što je naš trud i rad prepoznat, naša priča ispričana na globalnoj pozornici, a naš brend stoji bok uz bok nekim od najprestižnijih dizajnerskih imena“. – izjavila je umjetnica Josipa Maras.
Osim po jedinstvenom umjetničkom izričaju, Josipine tapete odlikuje hand painted pristup, odnosno originalan način prijenosa izvornog talenta ljudske ruke u digitalno slikarstvo.
Na ovaj način Josipa pokazuju iznimnu sposobnost u inovacijama dizajna i stavlja snažan fokus na zahtjeve vlastitih kupaca i potrebe tehnološki naprednog tržišta.

Studijo Wallart iza sebe već ima brojna međunarodna priznanja, danas predstavlja jednu od najuspješnijih domaćih tvrtki u području dizajnerskih zidnih obloga, bilježi visoku stopu rasta i snažan izvozni potencijal.
* * *
Fotografije: Promo
Tekst: Bonjour.ba/Promotivni članak
TEKST: Bonjour.ba
Postoje trenuci kada prisustvo žene u liderskoj ulozi nije samo odgovor na sistemsku promjenu nego osjećaj sigurnosti, jasnoće i smisla u prostoru u kojem se donose odluke. Ti trenuci nemaju efekt eksplozije.
Više nalikuju tihoj snazi kada neko zna da sluša, da osjeti dinamiku tima, da pogleda ispod površine brojki i kreira okruženje u kojem ljudi ne ostaju jer moraju, već jer žele.

U okviru kampanje ASA Banke kojom otvaramo prostor za stvarne priče žena koje oblikuju bankarski sektor, razgovarali smo s Aidom Mušić, lidericom koja vodi tim od preko 300 ljudi i 61 poslovnicu.

Aida Mušić, Direktorica Sektora za poslovanje sa fizičkim licima i poduzetnicima u ASA Banci
5 pravila tima koji „diše zajedno“
Njen pristup poslu i ljudima ruši predrasude o bankarstvu, ali i podsjeća da autoritet ne dolazi iz kontrole, već iz povjerenja.
Lojalnost nije ostajanje. Lojalnost je trud dok si tu.
Šta znači lojalnost tima u današnjem poslovnom okruženju?
Za Aidu Mušić, lojalnost nije pitanje dužine staža, već prisutnosti i truda koji pojedinac ulaže dok je dio tima. “Smatram da lojalnost tima ne znači ostati, znači biti najbolji dok si u timu”, ističe Aida i dodaje da je zadatak lidera da stvori okruženje u kojem ljudi ostaju ne zato što moraju, nego zato što to žele.


Dobar tim “diše” kad se ljudi ne boje misliti drugačije
300 ljudi i 61 poslovnica. Kako znate da sistem “diše kako treba”?
U velikim sistemima poput ASA Banke nije moguće biti svuda prisutan. Aida naglašava: “Ja se oslanjam na ljude. Ako su ljudi slobodni, dolaze sa problemima i sa idejama i onda znam da dišemo zajedno.”
Osim formalnih kontrola, izvještaja i analiza zadovoljstva klijenata, Aida osluškuje ono između redova: raspoloženje i energiju svojih kolega.


Odlučnost lidera ne isključuje tim, nego ga osnažuje
Kada lider treba prestati slušati tim i donijeti odluku sam?
U izazovnim trenucima, kada mišljenja unutar tima ostaju podijeljena, lider mora preuzeti odgovornost.
„Dešavaju se i takve situacije kada se mora presjeći i donijeti odluka“, kaže Aida, naglašavajući da se ni tada tim ne isključuje. „Bitno je da lider stoji iza te odluke. Isto tako je bitno da se odluke donose na osnovu prethodnih iskustava zajednički sa timom.“

U bankarstvu je brzina precijenjena. Strpljenje je ono što gradi povjerenje
Šta najčešće govorite mladim kolegama, ali Vas ipak ne poslušaju?
Entuzijazam mladih kolega Aida vidi kao snagu, ali ih uči da uspjeh u bankarstvu ne dolazi preko noći. „Mladi ljudi žele brzo napredovanje, žele sve jako, jako brzo“, objašnjava Aida.

Kako kaže, bankarstvo se ipak gradi drugačije: „To je profesija u kojoj je zaista bitno strpljenje. Bankarstvo se gradi kroz iskustvo, kroz pouzdanost, kroz istrajnost.“ I dok priznaje da često ne poslušaju odmah, poručuje im: „Moraju osjetiti teren, naučiti procedure, sisteme i najvažnije… razumjeti klijenta.“
Bankarstvo su ljudi, ne brojke
Koja je najveća zabluda koju ljudi imaju o bankama?
Aida smatra da je pogrešno misliti kako banke funkcionišu isključivo po principu profita. „Mislim da je najveća zabluda o ljudima u bankama upravo da se sve gleda kroz profit, ali ustvari to su ljudi.“ U svom dugogodišnjem radu, svjedočila je mnogim važnim životnim trenucima svojih klijenata. „Bitno je da klijent osjeti da nije sam, da ima neko ko ga vodi kroz taj proces.“ Upravo u toj relaciji – klijent i savjetnik – krije se pravi smisao bankarstva koje ona živi.

U njenom pristupu nema mjesta za pretvaranje da emocije nisu važne, da brojke govore sve ili da je dovoljno biti prisutan samo na papiru. Upravo suprotno, prisutnost, slušanje, empatija i odgovornost čine temelj njenog vođenja.
U vremenu u kojem se često traže brzi rezultati, Aida nas podsjeća da istinske promjene dolaze iznutra – iz povjerenja koje gradimo s ljudima s kojima radimo i za koje radimo.
Ove žene svakodnevno grade ASA Banku. Tiho, posvećeno, sa stavom koji se ne mjeri volumenom glasa, nego uticajem koji ostavljaju.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!