TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

DATUM OBJAVE: 22.10.2021.

Iako će neki u nazivu brenda Studijo prepoznati gramatičku grešku, varate se. Ovo "J" veže se za umjetnicu i osnivačicu ovog brenda Josipu Maras.

Josipa Maras je mlada umjetnica koju smo prvobitno upoznali kroz simpatične i šaljive ilustracije, a sad je osnivačica prepoznatljivog brenda Studijo Wallart koji se bavi kreiranjem autentičnih tapeta.

Tapete su ručno oslikane i pretvorene u digitalno slikarstvo, a odnedavno dostupne i u BiH u Belinda Design concept store. 

 

Josipa Maras, upravo sa svojim ručno oslikanim tapetama, nominirana je za German Design Awards 2022, jednu od najprestižnijih nagrada u svijetu dizajna.

Riječ je o renomiranom međunarodnom natjecanju arhitekata i dizajnera iz cijelog svijeta koji svojim izvanrednim postignućima i kreativnim talentom konkuriraju na svjetskom tržištu.

Spomenuto natjecanje već deset godina postavlja međunarodne standarde za najinovativniji razvoj dizajna. Isključivo nagrađuje originalne, jedinstvene i inspirativne projekte koji predstavljaju revolucionarni dizajnerski opus.

Međunarodni žiri vodećih stručnjaka jamči izvrsnost odabranih projekata, ali i kredibilitet u procesu odabira.

S obzirom na stilsku neovisnost dizajna i njihov razvojni potencijal, prijavljeni projekti se ocjenjuju prema kriterijima konceptualne kvalitete, stupanja inovativnosti, razvojnog potencijala, kvalitete dizajna, tehničke i formalne autonomije te simboličkog i emocionalnog sadržaja.

Može se slobodno reći - tko god ovdje pobijedi, ili čak ostvari nominaciju, pripada najboljima.

S obzirom na snažnu globalnu konkurentnost i zahtjevne kriterije žirija, sama nominacija predstavlja veliko priznanje za pojedini brand.

Studijo Wallart odabran je za nominaciju među 50.000 projekata iz cijelog svijeta u različitim kategorijama.

Projekt je prijavljen s pet umjetničkih tapeta u kategoriji Excellent Product Design, hrvatskoj javnosti već dobro poznatih pod nazivom: Prekrasna, Maslinik, Zlatna Vaka Naka, Pastelna rapsodija dvica i Čarobna šuma.

„Sama nominacija predstavlja jedinstveno priznanje za dizajnere koji su privukli pozornost svojim izvanrednim vizualnim sposobnostima. Iznimno sam ponosna što je naš trud i rad prepoznat, naša priča ispričana na globalnoj pozornici, a naš brend stoji bok uz bok nekim od najprestižnijih dizajnerskih imena“.  – izjavila je umjetnica Josipa Maras.

Osim po jedinstvenom umjetničkom izričaju, Josipine tapete odlikuje hand painted pristup, odnosno originalan način prijenosa izvornog talenta ljudske ruke u digitalno slikarstvo.

 Na ovaj način Josipa pokazuju iznimnu sposobnost u inovacijama dizajna i stavlja snažan fokus na zahtjeve vlastitih kupaca i potrebe tehnološki naprednog tržišta.

Studijo Wallart iza sebe već ima brojna međunarodna priznanja, danas predstavlja jednu od najuspješnijih domaćih tvrtki u području dizajnerskih zidnih obloga, bilježi visoku stopu rasta i snažan izvozni potencijal.

* * * 

Fotografije: Promo 
Tekst: Bonjour.ba/Promotivni članak

 


Bonjour

Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen

TEKST: Bonjour.ba - PR

Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen

Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.

Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.


bonjour_ba01violeta_mystic

Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.


bonjour_ba04violeta_mystic

Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.


bonjour_ba21violeta_mystic

U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa. 


bonjour_ba20violeta_mystic

Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.


bonjour_ba11violeta_mystic

Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu. 


bonjour_ba15violeta_mystic

bonjour_ba18violeta_mystic

Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.


bonjour_ba05violeta_mystic

bonjour_ba06violeta_mystic

„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.


bonjour_ba10violeta_mystic

Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.


bonjour_ba19violeta_mystic

bonjour_ba09violeta_mystic

bonjour_ba12violeta_mystic
 

Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem


bonjour_ba03violeta_mystic

Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.


bonjour_ba13violeta_mystic

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!