TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 22.10.2021.
Iako će neki u nazivu brenda Studijo prepoznati gramatičku grešku, varate se. Ovo "J" veže se za umjetnicu i osnivačicu ovog brenda Josipu Maras.
Josipa Maras je mlada umjetnica koju smo prvobitno upoznali kroz simpatične i šaljive ilustracije, a sad je osnivačica prepoznatljivog brenda Studijo Wallart koji se bavi kreiranjem autentičnih tapeta.
Tapete su ručno oslikane i pretvorene u digitalno slikarstvo, a odnedavno dostupne i u BiH u Belinda Design concept store.
Josipa Maras, upravo sa svojim ručno oslikanim tapetama, nominirana je za German Design Awards 2022, jednu od najprestižnijih nagrada u svijetu dizajna.
Riječ je o renomiranom međunarodnom natjecanju arhitekata i dizajnera iz cijelog svijeta koji svojim izvanrednim postignućima i kreativnim talentom konkuriraju na svjetskom tržištu.
Spomenuto natjecanje već deset godina postavlja međunarodne standarde za najinovativniji razvoj dizajna. Isključivo nagrađuje originalne, jedinstvene i inspirativne projekte koji predstavljaju revolucionarni dizajnerski opus.
Međunarodni žiri vodećih stručnjaka jamči izvrsnost odabranih projekata, ali i kredibilitet u procesu odabira.
S obzirom na stilsku neovisnost dizajna i njihov razvojni potencijal, prijavljeni projekti se ocjenjuju prema kriterijima konceptualne kvalitete, stupanja inovativnosti, razvojnog potencijala, kvalitete dizajna, tehničke i formalne autonomije te simboličkog i emocionalnog sadržaja.
Može se slobodno reći - tko god ovdje pobijedi, ili čak ostvari nominaciju, pripada najboljima.
S obzirom na snažnu globalnu konkurentnost i zahtjevne kriterije žirija, sama nominacija predstavlja veliko priznanje za pojedini brand.
Studijo Wallart odabran je za nominaciju među 50.000 projekata iz cijelog svijeta u različitim kategorijama.
Projekt je prijavljen s pet umjetničkih tapeta u kategoriji Excellent Product Design, hrvatskoj javnosti već dobro poznatih pod nazivom: Prekrasna, Maslinik, Zlatna Vaka Naka, Pastelna rapsodija dvica i Čarobna šuma.
„Sama nominacija predstavlja jedinstveno priznanje za dizajnere koji su privukli pozornost svojim izvanrednim vizualnim sposobnostima. Iznimno sam ponosna što je naš trud i rad prepoznat, naša priča ispričana na globalnoj pozornici, a naš brend stoji bok uz bok nekim od najprestižnijih dizajnerskih imena“. – izjavila je umjetnica Josipa Maras.
Osim po jedinstvenom umjetničkom izričaju, Josipine tapete odlikuje hand painted pristup, odnosno originalan način prijenosa izvornog talenta ljudske ruke u digitalno slikarstvo.
Na ovaj način Josipa pokazuju iznimnu sposobnost u inovacijama dizajna i stavlja snažan fokus na zahtjeve vlastitih kupaca i potrebe tehnološki naprednog tržišta.
Studijo Wallart iza sebe već ima brojna međunarodna priznanja, danas predstavlja jednu od najuspješnijih domaćih tvrtki u području dizajnerskih zidnih obloga, bilježi visoku stopu rasta i snažan izvozni potencijal.
* * *
Fotografije: Promo
Tekst: Bonjour.ba/Promotivni članak
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!