TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 22.10.2021.
Iako će neki u nazivu brenda Studijo prepoznati gramatičku grešku, varate se. Ovo "J" veže se za umjetnicu i osnivačicu ovog brenda Josipu Maras.
Josipa Maras je mlada umjetnica koju smo prvobitno upoznali kroz simpatične i šaljive ilustracije, a sad je osnivačica prepoznatljivog brenda Studijo Wallart koji se bavi kreiranjem autentičnih tapeta.
Tapete su ručno oslikane i pretvorene u digitalno slikarstvo, a odnedavno dostupne i u BiH u Belinda Design concept store.
Josipa Maras, upravo sa svojim ručno oslikanim tapetama, nominirana je za German Design Awards 2022, jednu od najprestižnijih nagrada u svijetu dizajna.
Riječ je o renomiranom međunarodnom natjecanju arhitekata i dizajnera iz cijelog svijeta koji svojim izvanrednim postignućima i kreativnim talentom konkuriraju na svjetskom tržištu.

Spomenuto natjecanje već deset godina postavlja međunarodne standarde za najinovativniji razvoj dizajna. Isključivo nagrađuje originalne, jedinstvene i inspirativne projekte koji predstavljaju revolucionarni dizajnerski opus.
Međunarodni žiri vodećih stručnjaka jamči izvrsnost odabranih projekata, ali i kredibilitet u procesu odabira.
S obzirom na stilsku neovisnost dizajna i njihov razvojni potencijal, prijavljeni projekti se ocjenjuju prema kriterijima konceptualne kvalitete, stupanja inovativnosti, razvojnog potencijala, kvalitete dizajna, tehničke i formalne autonomije te simboličkog i emocionalnog sadržaja.

Može se slobodno reći - tko god ovdje pobijedi, ili čak ostvari nominaciju, pripada najboljima.
S obzirom na snažnu globalnu konkurentnost i zahtjevne kriterije žirija, sama nominacija predstavlja veliko priznanje za pojedini brand.
Studijo Wallart odabran je za nominaciju među 50.000 projekata iz cijelog svijeta u različitim kategorijama.
Projekt je prijavljen s pet umjetničkih tapeta u kategoriji Excellent Product Design, hrvatskoj javnosti već dobro poznatih pod nazivom: Prekrasna, Maslinik, Zlatna Vaka Naka, Pastelna rapsodija dvica i Čarobna šuma.

„Sama nominacija predstavlja jedinstveno priznanje za dizajnere koji su privukli pozornost svojim izvanrednim vizualnim sposobnostima. Iznimno sam ponosna što je naš trud i rad prepoznat, naša priča ispričana na globalnoj pozornici, a naš brend stoji bok uz bok nekim od najprestižnijih dizajnerskih imena“. – izjavila je umjetnica Josipa Maras.
Osim po jedinstvenom umjetničkom izričaju, Josipine tapete odlikuje hand painted pristup, odnosno originalan način prijenosa izvornog talenta ljudske ruke u digitalno slikarstvo.
Na ovaj način Josipa pokazuju iznimnu sposobnost u inovacijama dizajna i stavlja snažan fokus na zahtjeve vlastitih kupaca i potrebe tehnološki naprednog tržišta.

Studijo Wallart iza sebe već ima brojna međunarodna priznanja, danas predstavlja jednu od najuspješnijih domaćih tvrtki u području dizajnerskih zidnih obloga, bilježi visoku stopu rasta i snažan izvozni potencijal.
* * *
Fotografije: Promo
Tekst: Bonjour.ba/Promotivni članak
TEKST: Bonjour.ba
Neke priče o uspjehu ne počinju velikim planom, nego znatiželjom, potrebom da se stvori nešto svoje i hrabrošću da se krene i kada putevi nisu sasvim jasni.
Upravo takva atmosfera ispunila je Europsku kuću kulture i nacionalnih manjina u Sarajevu, gdje je akademija by dm drogerie markt i Bonjour.ba okupila 100 žena iz cijele Bosne i Hercegovine: one koje tek ulaze na tržište rada, one koje grade brend, studentice koje traže pravac i žene koje svoje ideje pretvaraju u prve korake.


Dan je započeo energijom i tihim žamorom upoznavanja još prije zvaničnog početka. 'It’s time to glow!', poruka jutarnje registracije, bila je više od pozdrava; postala je najava dana u kojem je svaka učesnica mogla doći onakva kakva jeste i krenuti prema verziji sebe kojoj pravi prostor.




Dobrodošlica koja je otvorila dan
Pozdravni govor Ajle Hadžić i Ane Ćavar donio je prvu dozu inspiracije i stvorio atmosferu u kojoj se osjećalo povjerenje. Njihova autentičnost i otvorenost dale su ton cijelom danu: topao, poticajan i dovoljno siguran da žene pitaju, sumnjaju, dijele i uče.
Ana Ćavar, vlasnica portala Bonjour.ba i Ajla Hadžić, marketing menadžerica dm drogerie markt BiH
Prva sesija, Q&A s Eminom Mušinović, članicom Poslovodstva dm BiH, otvorila je važne teme o pronalasku mjesta na tržištu, jačanju ličnog brenda i hrabrosti da se napravi zaokret kada je on zaista potreban. Ovaj razgovor je brzo prešao iz teorije u situacije koje su žene već proživjele ili bi ih tek mogle doživjeti.
Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm BiH



Kratki coffee break pretvorio se u spontani prostor za upoznavanje, mini-mentorske razgovore i dogovorene prve saradnje. 


Upravo tada jasno se osjetila energija boja koje su pratile akademiju: motivirajuća žuta, patelna roze koja unosi kreativnost i toplinu i tamno zelena koja daje osjećaj stabilnosti i fokusa. Zajedno, one su nosile poruku dana, a to su optimizam, podrška i prostor za rast.

Razgovori koji mijenjaju perspektivu
Slijedila je sesija 'Women Who Grow', u kojoj su Ajla Hadžić i Ana Ćavar, svaka iz svoje uloge, otvoreno govorile o lekcijama koje nose nakon godina rada: o greškama koje su ih oblikovale, ambiciji koja traži balans i hrabrosti koja se gradi tek nakon prvog pokušaja, pa čak i pada.


To je bio trenutak u kojem su se studentice, poduzetnice, menadžerice i kreativke prepoznale u istoj rečenici; različite priče, a isti osjećaj, da je rast put i da se gradi korak po korak.



Nakon pauze za ručak, fokus se prebacio na ono što mnogima predstavlja najveći izazov: određivanje cijene.
Ena Fejzović, menadžerica asortimana u nabavi dm BiH, govorila je o realnim brojkama, procesima i financijskoj strukturi brenda, ali i o tome kako se samopouzdanje reflektuje kroz cijene koje postavljamo. Bila je to jedna od sesija koju su učesnice slušale s najviše koncentracije.

Ena Fejzović, menadžerica asortimana u nabavi dm BiH
Iskustva koja ostaju i nakon što se vrata sale zatvore
Dan je zaključen okruglim stolom 'A što ako uspije?', na kojem su učestvovale Martina Djordjevski, Dragana Rauš i Maja Topčagić. Kao bivše polaznice akademije, govorile su o svojim prvim koracima i svim onim trenucima koji ne stanu u Instagram objavu: sumnjama, neuspjesima, prekretnicama i malim pobjedama.

Njihove priče donijele su onu vrstu inspiracije koju može podijeliti samo neko ko je već prošao put kojim mnoge tek kreću. Bio je to trenutak u kojem se u sali osjetila kombinacija olakšanja i motivacije, potvrda da put postoji i da je dostižan za svaku ženu koja se želi odvažiti.


Snaga zajednice koja raste
Na kraju dana postalo je jasno da se akademija neće pamtiti samo po programu, govornicama i temama, nego po iskustvu. Po pažnji prema detaljima, po identitetu događaja koji je bio više osjećaj nego estetika i po timu koji je kreirao okruženje u kojem su žene osjetile da imaju prostor da pitaju, slušaju, uče i vjeruju sebi.





Možda je najtačnije reći da je ovo bio dan koji je pokazao koliko daleko može otići jedna ideja kada ima zajednicu oko sebe i kada žene dobiju prostor i podršku da postanu ono što jesu, ali i ono što tek mogu postati.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!