TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 8.5.2023.
Ljubiteljima interijera poznata je činjenica da su tapete postale svojevrsni imperativ u uređenju interijera. U posljednje vrijeme naglasak je stavljen na minimalizam i jednostavnost, održivost i ekološku osviještenost materijala te personalizaciju i individualnost.
U želji da našim čitateljima otkrijemo nešto o regionalnom brendu koji se vodi filozofijom održivosti, a koji stoji iza veoma nagrađivanih tapeta, zavirili smo u Studijo i doznali veoma zanimljive detalje o samom timu, ali i interijeru. Naša sugovornica u rubrici Interijer i dizajn bila je osnivačica brenda Josipa Maras - umjetnica i uspješna poduzetnica koja nam je otkrila kako izgleda tipičan dan tog dizajnerskog studija.
Tim Studijo
Tajna brenda leži u snazi ženskog tima
Da se dizajn i interijeri vole javno - nije neka nepoznanica. Dodate li tome snažnu žensku energiju, timski duh i puno smijeha - mogli biste naslutiti da se nalazite na adresi zagrebačkog dizajnerskog studija koji posljednjih godina osvaja tržište svojim kreativnim i inovativnim zidnim tapetama. Ovaj dinamičan tim čine prvenstveno žene, stručnjakinje za dizajn i kreativu, istinske vizionarke u svijetu dizajna, dok su muški članovi tima zaduženi za brojke, proizvodnju i logistiku.
“Ako stavimo na stranu ovaj kaotični dio izlaska iz stana - djeca, pas, škola, vrtić, promet… mogu reći da mi je jutarnja kava s mojim curama u uredu - istinski smiraj. Tu proradi onaj pravi girl power i nebo nam postaje granica. Prolazimo check liste, dizajn tim radi na razvijanju kreative i doradi dizajnerskih rješenja, dok je produkcija usmjerena na testiranje materijala i prototipova te praćenje proizvodnog procesa. Ja crtam, oni sve ostalo i nekako uspijevamo!” - podijelila je Josipa Maras.
Inovativnost kao mindset
Studijo tapete su među prvim u regiji predstavili tržištu vodootporne tapete. Jedinstvenost na tržištu osigurali su ekološki prihvatljivim materijalima, inovativnom kombinacijom premaza završnog sloja te jednostavnošću postavljanja. Još prošle godine cjelokupan proizvodni proces stavili su pod isti krov i pokrenuli prvu hrvatsku tvornicu zidnih tapeta.
"Inovativnost je ključna odrednica rasta svakog suvremenog biznisa. Da bismo imali globalno konkurentan proizvod, konstantno ulažemo u najnovije tehnologije i edukaciju tima. No, prije svega svom timu želim približiti inovativnost kao način razmišljanja, mindset koji uvijek preispituje postojeće ideje i traži nove načine ostvarivanja ciljeva. Rado ih potičem hrabro istraživati nove ideje, koncepte i razmišljati van okvira.
Želim im osvijestiti prednosti kritičkog razmišljanje, poticati ih na kreativnost, originalnost i spremnost na promjene. Budući svaki dan započinjemo s inspirativnim brainstormingom - mogu reći da je ovakav mindset urodio plodom.” - izdvojila je dizajnerica.
Umjetnost kao jedini bezvremenski trend
Za Studijo tapete karakterističan je kreativan proces nastajanja pojedine tapete. Naime, Josipa je prvenstveno umjetnica, slikarica i grafička dizajnerica koja je još prije 10-ak godina, platno na štafelaju zamijenila digitalnim slikarstvom i tako uspjela odgovoriti trendovima na tržištu: “Vjerujem kako je ključ našeg uspjeha upravo originalan i autentičan dizajn, odnosno umjetnost koju svakodnevno donosimo u domove naših klijenata. Upravo taj bezvremenski trend je ono što stvara dosljednost i kredibilitet u poslovanju i što nas dugoročno veže uz ljude.”
Iz Studija su nam otkrili kako personalizacija prostora postaje sve popularniji trend. Ljudi žele prostor koji odražava njihov karakter, interese i stil te se sve više odlučuju za individualne pristupe uređenja prostora, jedinstvene komade namještaja i kreativna, umjetnička djela.
“Personalizirani projekti su oni koji nam zadaju najviše muke i neprospavanih noći, no na kraju oni su ti koji povežu tim, zbog kojih se osjećamo najjači zajedno i čiju finalizaciju uvijek pošteno proslavimo.” - zaključila je Josipa Maras.
* * *
Foto: Studijo Promo
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
U beauty svijetu, hype se širi brže od seruma na svježe očišćenoj koži. S obzirom na sve širi izbor i konstantne novitete, nije uvijek lako razlučiti šta zaista vrijedi isprobati.
K-beauty scena posebno prednjači u inovacijama i formulama koje brzo osvoje kako društvene mreže, tako i svakodnevne rutine mnogih zaljubljenica u njegu kože.
Zato smo sastavili listu provjerenih i kvalitetnih K-beauty proizvoda koji se posebno ističu bilo da tek ulazite u svijet korejske njege ili tražite nova pojačanja za svoju rutinu. Bonus? Sve ih možete pronaći odmah u Sarajevu u Crvenoj jabuci, kao i u Tropic marketima u Banjoj Luci i Doboju.
BEAUTY OF JOSEON: Glow Serum (Propolis & Niacinamide)
Serum koji balansira kožu, umiruje upale i vraća onaj prirodni sjaj. Kombinacija propolisa, niacinamida i blagog BHA pilinga čini ga idealnim za masnu, kombinovanu i kožu sklonu aknama.
Zašto je na listi?
Shvatili smo da koži najviše odgovara kombinacija propolisa i niacinamida pa smo, naravno, upalili Google. Nakon nekoliko klikova i recenzija, svi putevi su vodili do ovog seruma. U danima kad je koža jednostavno “teška za saradnju”, sjaji se, reaguje, a u isto vrijeme djeluje beživotno ovaj serum se pokazao kao rješenje koje sve lagano dovede u red.
BEAUTY OF JOSEON: Relief Sun SPF50
SPF koji izgleda, ponaša se i osjeća kao hidratantna krema, a zapravo ima vrhunsku zaštitu. Sadrži ekstrakte riže i fermentiranih žitarica i ne ostavlja bijeli trag ni kod većih količina.
Zašto je na listi?
Priznajemo da je toliki hype na Instagramu i TikToku natjerao i nas da je probamo. Odlična i ispod makeup-a što znači nosite je bez izgovora. Plus, koristi ga i Sydney Sweeney i da, brzo se rasproda. Znamo da ćete često naići na praznu policu gdje bi trebala stajati u Crvenoj jabuci ili Tropic marketima jer se ne stiže ni poredati koliko se traži, ali pitajte uposlenike. Provjereno znamo da će se potruditi da donesu novu za vas.
COSRX: Advanced Snail 92 All In One Cream
Kultna krema s 92% puževog mucina koja se lako upija i pruža koži osjećaj dubinske njege bez masnog traga. Može se koristiti i danju i noću, a posebno prija kad je koža umorna, tanka ili nadražena.
Zašto je na listi?
Jer su nam za nju doslovno tri osobe rekle: “Probaj, nećeš se vratiti na staru kremu.” Kad je prvi put stavite, osjetite ono plump lice već nakon pola sata. Mekana, glatka, bez osjećaja težine. Savršena i kad vam treba nešto jako nježno, ali da stvarno radi.
DR. ALTHEA: 147 Barrier Cream
Ako vam koža šalje signale da je barijera oštećena u smislu crvenilo, zatezanje, gruba tekstura ovo je spas u teglici. Bogata, ali neljepljiva, s ekstraktom bijelog božura, sedam vrsta hijaluronske kiseline i moćnim antioksidansima.
Zašto je na listi?
Kad smo se požalili najbolji prijateljici da nam poslije zime koža izgleda katastrofa u smislu da je suha, osjetljiva, peruta se, alergije krenule, sve… ona koja uvijek ima najbolji savjet je samo rekla: “Uzmi ovu” i pogodila je. Koža bukvalno “popije” kremu, bez da ostane težak sloj i za par dana se vratilo u normalu.
DR. ALTHEA: 345 Relief Cream
Za kožu koja treba umirenje, hidrataciju i tretman protiv mrljica ova regenerirajuća gel krema je trostruko rješenje. Sadrži niacinamid, pantenol i ekstrakt indijske smokve, ali i pažljivo balansiran miks aktivnih i umirujućih sastojaka koji je čine odličnim saveznikom za osjetljivu, reaktivnu ili umornu kožu.
Zašto je na listi?
Zato što je stvarno jedna od rijetkih krema koju možete staviti i kad vam je lice iziritirano. Kad izbije crvenilo ili osjećate zategnutost, ova krema smiri za pola sata. Nije teška, ali koži baš prija.
K-SECRET: Retinal Liposome 2% + Black Ginseng
Retinal u inkapsuliranoj formi, uz ginseng, bakuchiol i peptide. Brže djeluje od klasičnog retinola, ali je nježniji i pogodan i za početnike i za one koji žele vidljive rezultate bez iritacija.
Zašto je na listi?
Iskreno, nismo ga odmah prepoznali jer nije jedan od onih baš viralnih proizvoda koji iskaču na svakom feedu. Naišli smo na njega dok smo tražili retinal koji stvarno radi, ali ne ljušti i ne pecka i upravo nas je to osvojilo… tiho, bez pompe, a efekti brzo vidljivi: glađa koža, manje nepravilnosti i osjećaj kao da konačno imate kontrolu nad teksturom lica.
SKIN1004: Centella Light Cleansing Oil
Ulje koje nježno uklanja šminku, SPF i nečistoće bez peckanja u području oko očiju. Na dodir s vodom pretvara se u mliječnu emulziju koja temeljito čisti, ali ne ostavlja onaj mastan sloj koji mnogi proizvodi za uklanjanje šminke znaju ostaviti.
Zašto je na listi?
Tražili smo nešto što će ukloniti sve s lica od maskare do SPF-a, a da kožu pritom ne ostavi suhom ni zategnutom. Ovo ulje to radi tiho i bez greške. Tekstura je lagana, miris blag, a osjećaj nakon umivanja je kao da ste upravo prošli kroz mini tretman. Skidanje šminke više ne odlažemo.
SKIN1004: Centella Toning Toner
Toner koji ujedno radi blagi piling, umiruje kožu i priprema je za sve što ide poslije. Formulisan s PHA kiselinom (glukonolaktonom), hijaluronskom kiselinom, Centellom i niacinamidom.
Zašto je na listi?
Zato što radi više stvari odjednom, a ne traži puno pažnje. Ne pecka, ne isušuje, a lice nakon njega djeluje svježe i glatko. Idealan je kad želite nježan, ali efektan prvi korak i kad ne želite razmišljati previše šta sve koži treba. On nekako već zna.
SKIN1004: Madagascar Centella Serum
Jednostavna, čista formulacija s 77% Centelle Asiatice s Madagaskara s razlogom je među najprodavanijim serumima u Koreji. Umiruje, balansira i potiče obnovu kože.
Zašto je na listi?
Ovaj serum je ono kad ne znate šta vam tačno treba, ali znate da koža ne izgleda sretno. Nakon par dana lice je manje crveno, manje masno, a opet svježije i da, ne pecka ni malo.
SKIN1004: Madagascar Centella Foam Cleanser
Blaga, ali efikasna pjena za čišćenje koja uklanja nečistoće bez zatezanja. Formulisana s Centellom i idealnim pH-om za svakodnevnu upotrebu.
Zašto je na listi?
Kad smo došli po serum vidjeli smo pjenu na polici i rekli: hajde da probamo i nismo pogriješili. Nakon pranja lice ostaje mekano, bez onog osjećaja zatezanja, a opet čisto i smireno. Savršen za svaki dan pogotovo kad vam je koža osjetljiva na sve.
Znamo da nije lako pronaći proizvode koji vam stvarno odgovaraju i zato nam je ova lista važna.
Bilo da tek ulazite u svijet korejske njege ili samo želite sigurnu preporuku za sljedeću kupovinu ovih deset proizvoda su ono što trebate, a svi vas čekaju u Sarajevu, u Crvenoj jabuci ili u Tropic marketima u Banjoj Luci i Doboju.
Foto: Enida Kajević za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!