TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 8.5.2023.
Ljubiteljima interijera poznata je činjenica da su tapete postale svojevrsni imperativ u uređenju interijera. U posljednje vrijeme naglasak je stavljen na minimalizam i jednostavnost, održivost i ekološku osviještenost materijala te personalizaciju i individualnost.
U želji da našim čitateljima otkrijemo nešto o regionalnom brendu koji se vodi filozofijom održivosti, a koji stoji iza veoma nagrađivanih tapeta, zavirili smo u Studijo i doznali veoma zanimljive detalje o samom timu, ali i interijeru. Naša sugovornica u rubrici Interijer i dizajn bila je osnivačica brenda Josipa Maras - umjetnica i uspješna poduzetnica koja nam je otkrila kako izgleda tipičan dan tog dizajnerskog studija.

Tim Studijo
Tajna brenda leži u snazi ženskog tima
Da se dizajn i interijeri vole javno - nije neka nepoznanica. Dodate li tome snažnu žensku energiju, timski duh i puno smijeha - mogli biste naslutiti da se nalazite na adresi zagrebačkog dizajnerskog studija koji posljednjih godina osvaja tržište svojim kreativnim i inovativnim zidnim tapetama. Ovaj dinamičan tim čine prvenstveno žene, stručnjakinje za dizajn i kreativu, istinske vizionarke u svijetu dizajna, dok su muški članovi tima zaduženi za brojke, proizvodnju i logistiku.

“Ako stavimo na stranu ovaj kaotični dio izlaska iz stana - djeca, pas, škola, vrtić, promet… mogu reći da mi je jutarnja kava s mojim curama u uredu - istinski smiraj. Tu proradi onaj pravi girl power i nebo nam postaje granica. Prolazimo check liste, dizajn tim radi na razvijanju kreative i doradi dizajnerskih rješenja, dok je produkcija usmjerena na testiranje materijala i prototipova te praćenje proizvodnog procesa. Ja crtam, oni sve ostalo i nekako uspijevamo!” - podijelila je Josipa Maras.
Inovativnost kao mindset
Studijo tapete su među prvim u regiji predstavili tržištu vodootporne tapete. Jedinstvenost na tržištu osigurali su ekološki prihvatljivim materijalima, inovativnom kombinacijom premaza završnog sloja te jednostavnošću postavljanja. Još prošle godine cjelokupan proizvodni proces stavili su pod isti krov i pokrenuli prvu hrvatsku tvornicu zidnih tapeta.

"Inovativnost je ključna odrednica rasta svakog suvremenog biznisa. Da bismo imali globalno konkurentan proizvod, konstantno ulažemo u najnovije tehnologije i edukaciju tima. No, prije svega svom timu želim približiti inovativnost kao način razmišljanja, mindset koji uvijek preispituje postojeće ideje i traži nove načine ostvarivanja ciljeva. Rado ih potičem hrabro istraživati nove ideje, koncepte i razmišljati van okvira.
Želim im osvijestiti prednosti kritičkog razmišljanje, poticati ih na kreativnost, originalnost i spremnost na promjene. Budući svaki dan započinjemo s inspirativnim brainstormingom - mogu reći da je ovakav mindset urodio plodom.” - izdvojila je dizajnerica.

Umjetnost kao jedini bezvremenski trend
Za Studijo tapete karakterističan je kreativan proces nastajanja pojedine tapete. Naime, Josipa je prvenstveno umjetnica, slikarica i grafička dizajnerica koja je još prije 10-ak godina, platno na štafelaju zamijenila digitalnim slikarstvom i tako uspjela odgovoriti trendovima na tržištu: “Vjerujem kako je ključ našeg uspjeha upravo originalan i autentičan dizajn, odnosno umjetnost koju svakodnevno donosimo u domove naših klijenata. Upravo taj bezvremenski trend je ono što stvara dosljednost i kredibilitet u poslovanju i što nas dugoročno veže uz ljude.”

Iz Studija su nam otkrili kako personalizacija prostora postaje sve popularniji trend. Ljudi žele prostor koji odražava njihov karakter, interese i stil te se sve više odlučuju za individualne pristupe uređenja prostora, jedinstvene komade namještaja i kreativna, umjetnička djela.
“Personalizirani projekti su oni koji nam zadaju najviše muke i neprospavanih noći, no na kraju oni su ti koji povežu tim, zbog kojih se osjećamo najjači zajedno i čiju finalizaciju uvijek pošteno proslavimo.” - zaključila je Josipa Maras.

* * *
Foto: Studijo Promo
TEKST: Ada Ćeremida
Sa manjim kuhinjama često moramo biti posebno kreativni kada je u pitanju dodatni prostor za odlaganje, a da pritom zadržimo estetiku.
Svaki centimetar je važan, a radna ploča često prva strada pod šoljama, začinima i sitnicama koje želimo imati pri ruci. Upravo zato volimo rješenja koja ne zauzimaju puno prostora, ali rješavaju konkretan problem.
Nakon što smo nedavno pisali o Pepco polici koja je osvojila coffee cornere, nastavili smo tražiti slično rješenje za one koji vole jednostavan, ali malo profinjeniji izgled.
Tako smo u H&M Home ponudi pronašli zidnu policu koja, iako diskretnijih dimenzija, rješava jedan od najčešćih problema u malim kuhinjama: stalni nered na radnoj ploči.
Ova zidna polica je dobar primjer kako i manji komad može unijeti red bez narušavanja vizuelnog sklada. Posebno u kuhinjama gdje otvoreni elementi igraju veliku ulogu u atmosferi.
Iako nije velika, ova polica može riješiti iznenađujuće mnogo haosa radne ploče. Vertikalna konstrukcija omogućava da šolje, čaše ili manji tanjiri dobiju svoje mjesto, bez da opterećuju prostor oko sudopera ili aparata. Sve ostaje vidljivo i lako dostupno, što jutarnje rituale čini jednostavnijim i bržim.
Upravo ta kombinacija funkcionalnosti i prozračnosti čini je idealnom za male kuhinje. Nema glomaznosti, nema osjećaja zagušenosti.
Još jedna prednost ovakve police je njena fleksibilnost. Možete je koristiti kao mini coffee corner, ali i kao mjesto za začine, male biljke ili dekorativne detalje.
Drveni ton i jednostavna forma lako se uklapaju u različite stilove, od modernih do toplijih, prirodnih interijera. Umjesto da šolje skrivamo u ormarićima, ovdje ih pretvaramo u dio kuhinjske estetike. Mali pomak koji prostoru daje više reda i karaktera.

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!