TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 1.2.2024.
Za hrvatsku tvrtku Studijo, specijaliziranu za proizvodnju zidnih tapeta, početak ove godine obilježen je značajnim uspjehom na globalnoj razini.
Prošli tjedan predstavili su svoje umjetničke tapete na prestižnom sajmu dizajna u Parizu, koji je posjetilo više od 70 000 zaljubljenika u interijere. Izvrsnost njihovog personaliziranog pristupa dizajnu dodatno je potvrđena osvajanjem nagrade German Design Award u kategoriji za najbolji dizajn proizvoda.

Dodatno, ovaj vikend najgledanija američka medijska mreža CBS koja prosječno doseže gotovo šest milijuna gledatelja, predstavila je ovu inspirativnu priču američkom tržištu.
Hrvatska tvrtka na prestižnom pariškom sajmu
Danas, više nego ikad prije, izvrsnost u dizajnu podrazumijeva pružanje brzih odgovora na sve zahtjevnije potrebe tržišta, primjenu višeperspektivnog pristupa te angažiranje u održivom i kružnom dizajnerskom procesu, osjetljivom prema resursima i okolišu. Osim što se od dizajna očekuje da pruži izvorni umjetnički izričaj, danas se također ističe važnost stvaranja dodatne vrijednosti za društvo u cjelini.
Na temelju ovih vrijednosti uspostavljen je ovogodišnji Maison & Objet Paris, renomirani sajam dizajna koji postavlja trendove u industriji dekoracije i životnog stila.
Svaka izložba, bilo da je fizička ili virtualna putem platforme MOM, predstavljala je jedinstvenu priliku za izražavanje kreativnog talenta, okupljajući 650 novih brendova pred očima 70 000 posjetitelja iz Francuske i inozemstva.
S više od 2 500 izlagača iz 150 zemalja i više od 1 000 predstavnika medija, ovaj događaj privukao je pažnju širom svijeta i rezultirao s 87% ostvarenih suradnji i provedenih narudžbi nakon završetka izložbe. Ove godine, tvrtka Studijo predstavljala je Hrvatsku i zabilježila značajan uspjeh:
“Neopisiva je sreća izlagati na sajmu koji je godinama bio predmet želje.Takvi iskoraci, koliko god bili zahtjevni i teški, otvaraju vrata nekim novim globalnim projektima, koja nismo mogli niti sanjati. Otvorilo nam se tržište 30 - ak novih zemalja i duboko vjerujem da ćemo u narednom periodu itekako osjetiti benefite svih napora i teških investicijskih odluka” - izjavila je Josipa Maras, umjetnica i osnivačica tvrtke Studijo Wallart.
Priznanje međunarodnog žirija za izvrsnost dizajna
Na ovogodišnjoj dodjeli njemačkih dizajnerskih nagrada German Design Award, na kojem su postavljeni novi međunarodni standardi za inovativne dizajnerske proizvode i jačanje konkurentnosti na globalnom tržištu, ponovno je slavio dizajnerski tim na čelu s Josipom Maras.
Nezavisni međunarodni žiri, kojeg čine renomirani svjetski stručnjaci iz industrije dizajna, proglasio je tapetu Žitna polja pobjednicom u kategoriji za najbolji dizajn proizvoda.

“Uz neopisiv osjećaj zahvalnosti što mi je povjeren talent, navela bih samo jedan stih za sve one koji se tek upuštaju u poduzetničke vode - Na vrhu uvijek ima mjesta ako se krene sa dna. Upravo tim pristupom vodila sam se od samih početaka naše priče. Dogodile su se velike stvari. Vjerujem kako smo i ovom nagradom još jednom potvrdili dominaciju hrvatskog brenda Studijo na vrhu međunarodne dizajnerske industrije.” - izjavila je autorica pobjedničke tapete prilikom preuzimanja nagrade.
Iskorak na američko tržište
Zidne tapete brenda Studijo danas su prisutne u više od 20 zemalja diljem svijeta, no ove godine odlučili su hrabro zakoračiti na američko tržište. Njihovu priču prepoznali su producenti globalne emisije Europe By Design koja svakodnevno u domove diljem svijeta donosi svježu perspektivu europske izvrsnosti u dizajnu.

Emisija je fokusirana na priče o inovacijama. Istražuje genijalnost dizajna i ljude koji ga oblikuju razotkrivajući izazove i uspone iza svake fascinantne ideje. Ovaj vikend, hrvatska priča o uspjehu prikazana je na najgledanijoj američkoj televizijskoj mreži CBS, u glavnom večernjem terminu kojeg prosječno prati 5,96 milijuna gledatelja.
“Na ovom projektu radili smo gotovo godinu dana. Velika je čast biti odabran od tako velike produkcije i premijerno ispričati svoju priču pred šest milijuna ljudi koja se kasnije prenosi u više od 180 zemalja. Vjerujem kako je ovo tek početak našeg osvajanja američkog tržišta.” - zaključila je Josipa Maras.

Emisiju Europe by Design / Innovations, sa Studijem u glavnoj ulozi, možete pogledati i na web stranici: www.studijo.co i na buttonu u nastavku.
* * *
Foto: PR
TEKST: Ada Ćeremida
Ovo je treće izdanje našeg Interijer & Dizajn Favorites izbora i da, pratimo vaše reakcije. Po čitanosti, spremanjima i porukama jasno vidimo koje su vas ideje, komadi i interijeri zaustavili u scrolanju tokom proteklog mjeseca.
Zato se ovim favorites izdanjem ne vodimo samo uredničkim osjećajem, već i onim što vi birate, spremate i vraćate se čitati.
Sa svakim novim izdanjem, Favorites postaje mala mini-serija koju gradimo zajedno: mi istražujemo i biramo, vi potvrđujete interesom.
Ovaj izbor okuplja teme koje su obilježile mjesec iza nas od konkretnih shopping ulova, preko pametnih trikova za dom, do interijera koji ostaju u mislima duže od jednog klika. Ako tražite provjerene ideje koje već znamo da rezoniraju, na pravom ste mjestu.
Stanovi iz Visokog, na Ferhadiji, u Tuzli i Banja Luci činili su jezgro ovog favorites izbora jer su pokazali kako se karakter doma gradi kroz proporciju, svjetlo i lični pečat. Mali stan u Visokom dokazao je da kvadratura ne mora ograničavati toplinu i identitet prostora, dok je ferhadijski interijer otvorio razgovor o hrabrijem korištenju boje i odmaku od sigurnih neutrala.
Tuzlanski stan donio je lekciju o smirenosti linija i preciznoj rasvjeti, a banjalučki primjer pokazao kako pametan dizajn može učiniti prostor vizuelno većim i ugodnijim. Zajedno, ovi interijeri postali su inspiracija jer nude realne, lokalne odgovore na pitanje kako želimo živjeti.
Foto: Armin Dorado

Foto: Airbnb

Foto: Lejlou Interiors

Foto: Airbnb
Ovaj mjesec pokazao je koliko vas privlače komadi koji su istovremeno funkcionalni i estetski tihi. Pomoćni stolići za kafu pojavili su se kao mali, ali ključni saveznici svakodnevnog života lako se pomjeraju, rješavaju manjak površina i pritom djeluju kao dizajnerski akcent.
Uz njih, JYSK dekice su potvrdile da cozy nikada ne izlazi iz fokusa, posebno kada tekstura i boja prostoru daju osjećaj topline bez vizuelnog viška. Ovi favoriti nisu tu da dominiraju prostorom, već da ga zaokruže i upravo zato ste im se stalno vraćali.
Foto: @kotabo_official

Foto: @romeecompanjen

Foto: @neutral_homebody
Među najvoljenijim sadržajima mjeseca našli su se oni koji dokazuju da dobra atmosfera ne traži puno vremena ni budžeta. Tri ideje iz jednog doma pokazale su kako zid može postati centralni praznični element uz malo tekstila, pametan raspored i osjećaj za mjeru.
Slično tome, jednostavan dekor za stol, adventski vijenac koji se pravi za deset minuta bio je podsjetnik da najljepši trenuci često nastaju iz malih rituala. Ovi trikovi su vas privukli jer su izvedivi, prilagodljivi i dovoljno suptilni da se uklope u svaki stil doma.
Foto: @thesebeautifulthings

Foto: @zorbasanja
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!