TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 1.2.2024.
Za hrvatsku tvrtku Studijo, specijaliziranu za proizvodnju zidnih tapeta, početak ove godine obilježen je značajnim uspjehom na globalnoj razini.
Prošli tjedan predstavili su svoje umjetničke tapete na prestižnom sajmu dizajna u Parizu, koji je posjetilo više od 70 000 zaljubljenika u interijere. Izvrsnost njihovog personaliziranog pristupa dizajnu dodatno je potvrđena osvajanjem nagrade German Design Award u kategoriji za najbolji dizajn proizvoda.
Dodatno, ovaj vikend najgledanija američka medijska mreža CBS koja prosječno doseže gotovo šest milijuna gledatelja, predstavila je ovu inspirativnu priču američkom tržištu.
Hrvatska tvrtka na prestižnom pariškom sajmu
Danas, više nego ikad prije, izvrsnost u dizajnu podrazumijeva pružanje brzih odgovora na sve zahtjevnije potrebe tržišta, primjenu višeperspektivnog pristupa te angažiranje u održivom i kružnom dizajnerskom procesu, osjetljivom prema resursima i okolišu. Osim što se od dizajna očekuje da pruži izvorni umjetnički izričaj, danas se također ističe važnost stvaranja dodatne vrijednosti za društvo u cjelini.
Na temelju ovih vrijednosti uspostavljen je ovogodišnji Maison & Objet Paris, renomirani sajam dizajna koji postavlja trendove u industriji dekoracije i životnog stila.
Svaka izložba, bilo da je fizička ili virtualna putem platforme MOM, predstavljala je jedinstvenu priliku za izražavanje kreativnog talenta, okupljajući 650 novih brendova pred očima 70 000 posjetitelja iz Francuske i inozemstva.
S više od 2 500 izlagača iz 150 zemalja i više od 1 000 predstavnika medija, ovaj događaj privukao je pažnju širom svijeta i rezultirao s 87% ostvarenih suradnji i provedenih narudžbi nakon završetka izložbe. Ove godine, tvrtka Studijo predstavljala je Hrvatsku i zabilježila značajan uspjeh:
“Neopisiva je sreća izlagati na sajmu koji je godinama bio predmet želje.Takvi iskoraci, koliko god bili zahtjevni i teški, otvaraju vrata nekim novim globalnim projektima, koja nismo mogli niti sanjati. Otvorilo nam se tržište 30 - ak novih zemalja i duboko vjerujem da ćemo u narednom periodu itekako osjetiti benefite svih napora i teških investicijskih odluka” - izjavila je Josipa Maras, umjetnica i osnivačica tvrtke Studijo Wallart.
Priznanje međunarodnog žirija za izvrsnost dizajna
Na ovogodišnjoj dodjeli njemačkih dizajnerskih nagrada German Design Award, na kojem su postavljeni novi međunarodni standardi za inovativne dizajnerske proizvode i jačanje konkurentnosti na globalnom tržištu, ponovno je slavio dizajnerski tim na čelu s Josipom Maras.
Nezavisni međunarodni žiri, kojeg čine renomirani svjetski stručnjaci iz industrije dizajna, proglasio je tapetu Žitna polja pobjednicom u kategoriji za najbolji dizajn proizvoda.
“Uz neopisiv osjećaj zahvalnosti što mi je povjeren talent, navela bih samo jedan stih za sve one koji se tek upuštaju u poduzetničke vode - Na vrhu uvijek ima mjesta ako se krene sa dna. Upravo tim pristupom vodila sam se od samih početaka naše priče. Dogodile su se velike stvari. Vjerujem kako smo i ovom nagradom još jednom potvrdili dominaciju hrvatskog brenda Studijo na vrhu međunarodne dizajnerske industrije.” - izjavila je autorica pobjedničke tapete prilikom preuzimanja nagrade.
Iskorak na američko tržište
Zidne tapete brenda Studijo danas su prisutne u više od 20 zemalja diljem svijeta, no ove godine odlučili su hrabro zakoračiti na američko tržište. Njihovu priču prepoznali su producenti globalne emisije Europe By Design koja svakodnevno u domove diljem svijeta donosi svježu perspektivu europske izvrsnosti u dizajnu.
Emisija je fokusirana na priče o inovacijama. Istražuje genijalnost dizajna i ljude koji ga oblikuju razotkrivajući izazove i uspone iza svake fascinantne ideje. Ovaj vikend, hrvatska priča o uspjehu prikazana je na najgledanijoj američkoj televizijskoj mreži CBS, u glavnom večernjem terminu kojeg prosječno prati 5,96 milijuna gledatelja.
“Na ovom projektu radili smo gotovo godinu dana. Velika je čast biti odabran od tako velike produkcije i premijerno ispričati svoju priču pred šest milijuna ljudi koja se kasnije prenosi u više od 180 zemalja. Vjerujem kako je ovo tek početak našeg osvajanja američkog tržišta.” - zaključila je Josipa Maras.
Emisiju Europe by Design / Innovations, sa Studijem u glavnoj ulozi, možete pogledati i na web stranici: www.studijo.co i na buttonu u nastavku.
* * *
Foto: PR
TEKST: Ada Ćeremida
Zamislite da svaki put kada postavite sto, umjesto obične keramike, koristite tanjire i šoljice iz H&M Home koje izgledaju kao ručno rađene i izdrže svakodnevnu upotrebu. Zvuči predobro da bude istina?
Kad biramo posuđe, često se nađemo u dilemi – želimo nešto što je lijepo, ali i praktično, nešto što traje, a ne samo za fotku. H&M Home u svojim kolekcijama stoneware keramike (100 % stoneware) obećava upravo tu ravnotežu: estetiku koja se uklapa u savršen rustičan ili savremeni stil, plus čvrst materijal koji može izdržati svakodnevne izazove. Ako si se ikada pitao/la da li postoji posuđe koje izgleda kao ručno rađeno, a ne kuca se pri pranju možda si upravo na pravom mjestu.
Jedan od glavnih problema s kojim se mnogi susreću jeste da kuhinjsko posuđe izgubi ljepotu nakon nekoliko pranja, da se glazura oguli ili da tanjiri izgledaju jeftino i masno. H&M Home stoneware rješenja rješavaju ovaj problem zahvaljujući čvrstom materijalu i kvalitetnoj završnoj obradi reactive glazes i ručni rad čine da komadi zadrže karakter, unikatnost i da se ogrebotine te ogrebotine manje vide zbog šarenih tekstura.
Drugi izazov je da nađeš posuđe koje kombinuje lijep dizajn i svakodnevnu funkcionalnost da tanjir bude dubok koliko treba da ne prska, da šolja bude udobna za držanje, da zdjela može primiti salatu ili supu, a da se čak uklopi u dekor stola. Stoneware iz H&M-a često ima “težu” strukturu, solidan osjećaj u ruci, pa ne „pleše“ na stolu, te je otporan na pranje u mašini i na promjene temperature. To omogućava da komadi budu i lijepi i korisni.
Treća stvar koja često zabrinjava jeste cijena u odnosu na dugotrajnost i estetiku da li dobiješ vrijednost za novac?
Ovdje H&M Home opet naoštrava igru: s obzirom da su mnogi komadi veoma pristupačni, ali izrađeni s detaljima kao što su ručni obrubi, prirodne boje, tradicija porcelana/stoneware-keramike, investicija u takav komad znači da nećeš morati stalno kupovati novo kada nešto pukne ili izgubi sjaj.
Uz to, raznovrsnost dizajna znači da možeš birati između neutralnih i upečatljivih komada, što daje slobodu da posuđe služi i kao dekor, ne samo kao alat.
Foto: @ldnloft
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!