TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 1.2.2024.

Za hrvatsku tvrtku Studijo, specijaliziranu za proizvodnju zidnih tapeta, početak ove godine obilježen je značajnim uspjehom na globalnoj razini.


Prošli tjedan predstavili su svoje umjetničke tapete na prestižnom sajmu dizajna u Parizu, koji je posjetilo više od 70 000 zaljubljenika u interijere. Izvrsnost njihovog personaliziranog pristupa dizajnu dodatno je potvrđena osvajanjem nagrade German Design Award u kategoriji za najbolji dizajn proizvoda.




Dodatno, ovaj vikend najgledanija američka medijska mreža CBS koja prosječno doseže gotovo šest milijuna gledatelja, predstavila je ovu inspirativnu priču američkom tržištu.


Hrvatska tvrtka na prestižnom pariškom sajmu

Danas, više nego ikad prije, izvrsnost u dizajnu podrazumijeva pružanje brzih odgovora na sve zahtjevnije potrebe tržišta, primjenu višeperspektivnog pristupa te angažiranje u održivom i kružnom dizajnerskom procesu, osjetljivom prema resursima i okolišu. Osim što se od dizajna očekuje da pruži izvorni umjetnički izričaj, danas se također ističe važnost stvaranja dodatne vrijednosti za društvo u cjelini.

Na temelju ovih vrijednosti uspostavljen je ovogodišnji Maison & Objet Paris, renomirani sajam dizajna koji postavlja trendove u industriji dekoracije i životnog stila.




Svaka izložba, bilo da je fizička ili virtualna putem platforme MOM, predstavljala je jedinstvenu priliku za izražavanje kreativnog talenta, okupljajući 650 novih brendova pred očima 70 000 posjetitelja iz Francuske i inozemstva.

S više od 2 500 izlagača iz 150 zemalja i više od 1 000 predstavnika medija, ovaj događaj privukao je pažnju širom svijeta i rezultirao s 87% ostvarenih suradnji i provedenih narudžbi nakon završetka izložbe. Ove godine, tvrtka Studijo predstavljala je Hrvatsku i zabilježila značajan uspjeh:

Neopisiva je sreća izlagati na sajmu koji je godinama bio predmet želje.Takvi iskoraci, koliko god bili zahtjevni i teški, otvaraju vrata nekim novim globalnim projektima, koja nismo mogli niti sanjati. Otvorilo nam se tržište 30 - ak novih zemalja i duboko vjerujem da ćemo u narednom periodu itekako osjetiti benefite svih napora i teških investicijskih odluka” - izjavila je Josipa Maras, umjetnica i osnivačica tvrtke Studijo Wallart.




Priznanje međunarodnog žirija za izvrsnost dizajna

Na ovogodišnjoj dodjeli njemačkih dizajnerskih nagrada German Design Award, na kojem su postavljeni novi međunarodni standardi za inovativne dizajnerske proizvode i jačanje konkurentnosti na globalnom tržištu, ponovno je slavio dizajnerski tim na čelu s Josipom Maras.

Nezavisni međunarodni žiri, kojeg čine renomirani svjetski stručnjaci iz industrije dizajna, proglasio je tapetu Žitna polja pobjednicom u kategoriji za najbolji dizajn proizvoda.  




Uz neopisiv osjećaj zahvalnosti što mi je povjeren talent, navela bih samo jedan stih za sve one koji se tek upuštaju u poduzetničke vode - Na vrhu uvijek ima mjesta ako se krene sa dna. Upravo tim pristupom vodila sam se od samih početaka naše priče. Dogodile su se velike stvari. Vjerujem kako smo i ovom nagradom još jednom potvrdili dominaciju hrvatskog brenda Studijo na vrhu međunarodne dizajnerske industrije.” - izjavila je autorica pobjedničke tapete prilikom preuzimanja nagrade




Iskorak na američko tržište

Zidne tapete brenda Studijo danas su prisutne u više od 20 zemalja diljem svijeta, no ove godine odlučili su hrabro zakoračiti na američko tržište. Njihovu priču prepoznali su producenti globalne emisije Europe By Design koja svakodnevno u domove diljem svijeta donosi svježu perspektivu europske izvrsnosti u dizajnu.




Emisija je fokusirana na priče o inovacijama. Istražuje genijalnost dizajna i ljude koji ga oblikuju razotkrivajući izazove i uspone iza svake fascinantne ideje. Ovaj vikend, hrvatska priča o uspjehu prikazana je na najgledanijoj američkoj televizijskoj mreži CBS, u glavnom večernjem terminu kojeg prosječno prati 5,96 milijuna gledatelja. 



Na ovom projektu radili smo gotovo godinu dana. Velika je čast biti odabran od tako velike produkcije i premijerno ispričati svoju priču pred šest milijuna ljudi koja se kasnije prenosi u više od 180 zemalja. Vjerujem kako je ovo tek početak našeg osvajanja američkog tržišta.” - zaključila je Josipa Maras.




Emisiju Europe by Design / Innovations, sa Studijem u glavnoj ulozi, možete pogledati i na web stranici: www.studijo.co i na buttonu u nastavku.

* * *
Foto: PR


Bonjour

Vraćaju se hrabre palete: Ovo su kombinacije boja koje će definisati interijere 2026.

TEKST: Ada Ćeremida

Vraćaju se hrabre palete: Ovo su kombinacije boja koje će definisati interijere 2026. Vraćaju se hrabre palete: Ovo su kombinacije boja koje će definisati interijere 2026.

Postoji nekoliko vrlo jasnih signala da će 2026. biti godina povratka boji ne onoj sigurnoj, prigušenoj, već bogatoj, smjeloj, neočekivanoj.

Gotovo sve vodeće svjetske kompanije za boje već su objavile svoje Color of the Year nijanse. I dok jedni biraju zemljane, prirodne tonove poput toplih krem nijansi, smeđih i zelenih, drugi uvode potpuno novu energiju kroz duboke crvene, vibrantne plave i dramatične ljubičaste.

 



Benjamin Moore, na primjer, ide u smjeru tamne i gotovo crne smeđe boje koja unosi eleganciju i dubinu. Behr bira Hidden Gem, zadimljenu jade zelenu s misterioznim prizvukom,  Sherwin-Williams ostaje vjeran toplim neutralnim tonovima koji se ponašaju poput savršene scenografije za sve ostale boje, dok Glidden i Dunn-Edwards prelaze u toplu crveno-zemljanu i tamnozelenu teritoriju. 

Čak i brendovi poput Little Greene ili Sikkens predlažu snažne, zasićene tonove od šljive do električno plave kao boje koje će dominirati u godini koja dolazi.

 



Sve to govori jedno: nakon dugog perioda dominacije bež tonova, ulazimo u fazu u kojoj će se domovi ponovo igrati kontrastima, karakterom i neočekivanim vizuelnim napetostima.

Ovaj povratak boji ne znači da neutrali nestaju, naprotiv, oni postaju topliji i sofisticiraniji. Ali 2026. naglasak prelazi na kombinacije koje pričaju priču, na spojeve koji možda zvuče neočekivano, ali u prostoru djeluju skladno, taktilno, emocionalno.

U nastavku donosimo najuzbudljivije možda i neočekivane, kolor-parove koji će obilježiti 2026., uz objašnjenje zašto rade i kako ih uklopiti u dom.

 



Kada se toplina spoji s pastelom i prostor dobije novi ritam  

Duboka crvena nijansa, negdje između tamne trešnje i berry tona, sve više se pojavljuje u skandinavskim i milanskim interijerima, a njezina najveća snaga leži u kontrastu s puderasto plavom, tom nježnom, hladnom, gotovo retro pastelom. Ovaj spoj radi zato što spaja toplinu i dubinu s nečim prozračnim i mladim, stvarajući balans koji izgleda bogato, ali ne i teško. 

1-1


Najlakše ga je uvesti kroz tekstil: burgundy jastuci na baby blue fotelji ili obrnuto, kao i kombinacija plavih keramičkih setova s crvenkastim akcentima na stolu. Odlično funkcioniše i u spavaćoj sobi kroz posteljine, a u dnevnoj kroz tepih u tamnim tonovima i svijetloplavi artwork iznad sofe.

 



Paleta koja miriše na jug, sunce i prirodnu eleganciju  

Terracotta već nekoliko sezona lagano jača, ali tek u 2026. ulazi u punu scenu kao nijansa koja donosi toplinu, teksturu i mediteransku smirenost. Kada joj se pridruži mutna maslinasto-zelena, nastaje paleta koja djeluje prirodno, zemljano i izuzetno sofisticirano. 

3


Ovaj spoj najbolje funkcioniše u kuhinji i blagovaonici: glinene vaze, keramički tanjuri, maslinasti stolnjaci, drvo i toplo svjetlo. U dnevnom prostoru, terracotta tepih ili jastuci mogu biti savršena podloga za maslinasto-zelenu fotelju. Paleta djeluje smireno, ali s karakterom, kao da ste u domu ispunjenom suncem.

 

 

Za dom koji voli tamne tonove, ali ostaje profinjen  

Zadimljeno teal-zelena jedna je od najprepoznatljivijih boja koju su brendovi istaknuli za 2026. godinu dovoljno duboka da djeluje luksuzno, dovoljno hladna da ne preuzme prostor. Kada se spoji s toplom čokoladno smeđom, dobija se dramatična, ali izuzetno uglađena kombinacija, nalik interijerima boutique hotela. 


4

Najljepše izgleda kroz materijale: teal baršun na fotelji ili uzglavlju, tamno drvo na komodama, keramičke lampe u zadimljenim tonovima, smeđa koža na stolicama. Ova kombinacija odlična je za sve koji žele unijeti boju, ali i zadržati osjećaj elegancije.
 
 

Kada romantični tonovi susretnu zemljanu smirenost  

Duboka šljiva i nježno lila već imaju svoj trenutak u modnom svijetu, a 2026. će ih prenijeti u interijere posebno kada se sparuju s mekom, prirodnom zelenom. 


5

Ovaj spoj djeluje pomalo neočekivano, ali upravo zato izgleda svježe i couture. Mauve posteljina uz maslinaste noćne lampe, lila stakleni setovi uz tamnozeleno cvijeće, šljiva tepih kao podloga zelenoj sofi sve su to načini da unesete ovu sofisticiranu kontrastnu paletu. Radi zato što spaja hladnu romantičnost s toplim zemljanim prizvukom, bez ikakve teatralnosti.

 

 

Najrazigraniji trend godine pretvara dom u vizuelnu priču  

Za sve koji vole malo više igre u prostoru, spoj toplog okera i prigušene ružičaste jedan je od najveselijih trendova koji će obilježiti 2026. Mustard daje energiju, dubinu i vintage prizvuk, dok dusty rose donosi mekoću i ženstvenost. 


2-1

Fantastično izgleda u dnevnom boravku gdje oker fotelja može biti balansirana ružičastim dekama i jastucima, ili u blagovaonici kroz kombinaciju ružičaste keramike i zlatno-žutih detalja. Paleta je hrabra, ali u prostoru djeluje nježno, kreativno i vrlo “editorial”.

 

 

Ako je 2025. još uvijek balansirala između sigurnog minimalizma i povremenih akcenata boje, 2026. jasno poručuje da interijeri ulaze u eru izražajnijih, emotivnijih paleta. Hrabre kombinacije više nisu rezervirane za editorial stranice nego postaju dio svakodnevnih domova koji žele priču, karakter i vizuelnu dinamiku. 

Najljepši trend godine možda i jeste ta spremnost da spojimo ono što je donedavno djelovalo nespojivo tople i hladne tonove, pastel i dubinu, nježnost i dramatičnost. A kad se jednom ohrabrite, otkrićete da upravo u tim kontrastima prostor počinje disati na potpuno nov način.

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: @larissajeannew


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!