TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 18.10.2018.

Stribbo je novi domaći brend koji kreira moderan, kvalitetan i zabavan dječji namještaj u kojem će uživati i roditelji i djeca. Istovremeno snažan, moderan, suvremen i siguran, Stribbo uz namještaj za bebu i djecu izrađen od lokalnih održivih materijala u svojoj ponudi ima i razne tekstilne i drvene dodatke za uređenje dječje sobe. O samom nastanku brenda i procesu proizvodnje, razgovarali smo s

Tko čini vaš tim?
Stribbo sam započeo sam, uz podršku supruge koja mi priskače u pomoć u istraživanju prilikom razvoja proizvoda, odlukama u vezi dizajna... Ključni u razvoju proizvoda su svakako talentovani dizajneri iz zagrebačkog studija Grupa, te beogradskog Braća Burazeri, kao i naši inženjeri. Tu je i podrška ljudi, naših prijatelja te kolega iz industrije u raznim drugim stvarima kao što je izrada tekstilnih proizvoda, organizacija posla te komuniciranje.

Grupa 01 copy

Dizajneri zagrebačkog studia Grupa

Foto by Petar Jurica

Braca-Burazeri-2

Braća Burazeri

Foto by Predrag Radisavljević

 Irfan Redzovic

Irfan Redžović

Foto by Nikola Blagojević

Što je bila glavna motivacija za pokretanje brenda?
Roditeljstvo, odnosno jedna sasvim praktična potreba - kada smo postali roditelji i počeli tražiti namještaj za svoje dijete, želja nam je bila da to budu lijepo dizajnirani, nenametljivi i funkcionalni proizvodi izrađeni od prirodnih materijala, ali smo ubrzo shvatili da je tržište preplavljeno uvoznim plastičnim proizvodima i da u zemlji koja obiluje prirodnim resursima kao što je BiH nema domaćeg drvenog dječjeg namještaja. Tako se rodila ideja da počnemo proizvoditi svoj.

Shuma krevetic

Shuma krevetic-3

Shuma krevetic-4

Shuma krevetic-5

Shuma krevetić i madrac iz Stribbo kolekcije

Kako teče sam proces nastajanja proizvoda u Stribbo potpisu? Koje karakteristike imaju Stribbo proizvodi?
Ideja za proizvod nastaje na osnovu vlastitih iskustava i istraživanja ponude na tržištu. Radimo sa dizajnerima koji dijele našu viziju, dobrim i iskusnim inženjerima i ne odustajemo dok ne ispadne tačno onako kako smo zamislili. Naši proizvodi su prije svega funkcionalni, izrađeni od prirodnih materijala i što je najvažnije, sigurni za bebe i djecu - krevetić je testiran u skladu sa EU standardima, tekstil ima OEKO-TEX® Standard 100 certifikat, a boje i lakovi koji se koriste su na vodenoj bazi i netoksični su.

Ambiance textile and shelves-5

Posteljina, vreća za spavanje i police u Stribbo potpisu

Što vaše proizvode čini drugačijima na tržištu?
Ponosimo se što je proizvodnja lokalna i održiva, te što je naš namještaj (za sada samo krevetac, a uskoro i još proizvoda) veoma funkcionalan i prilagodljiv te se može koristiti duže vrijeme, a s obzirom da je izrađen od kvalitetnih i izdržljivih prirodnih materijala, može se prenositi iz generacije na generaciju.

Koji su sve vaši proizvodi trenutno dostupni na tržištu?
Krevetić Shuma i madrac, drveni dodaci za dječju sobu (police i kuke za vješanje), tekstilni proizvodi: posteljina, vreće za spavanje, zaštitna ogradica za krevetić…

Hooks-3

Kuke za vješanje u Stribbo potpisu

Gdje možemo naručiti/pogledati vaše proizvode?
Trenutno za BiH tržište se može naći u Zart salonu u Sarajevu, za hrvatsko tržište u Zagrebu u Salonu Outofbox. Pošto smo tek izašli na tržište, trenutno pregovaramo u nekoliko zemalja EU.

Sve novosti vezane uz Stribbo brend, možete pratiti na njihovoj web stranici, kao i na društvenim mrežama, Facebooku i Instagramu.

 

 Foto: Irfan Redžović


Bonjour

Konferencija uz bazen, u Rovinju i pod suncem? Stižu Dani komunikacija.

TEKST: Bonjour.ba/PR

Konferencija uz bazen, u Rovinju i pod suncem? Stižu Dani komunikacija. Konferencija uz bazen, u Rovinju i pod suncem? Stižu Dani komunikacija.

U punom su jeku pripreme za nove Dane komunikacija, koji će u svom 11. izdanju od 15. do 18. svibnja okupiti nekoliko tisuća sudionika!

“Najpoznatija humanoidna AI, najinovativniji CMO na svijetu prema Business Insideru i osvajač više od 200 nagrada Cannesa Lionsa, cyborg antropologinja, vodeća svjetska ekspertica za ekonomiju pažnje, najveći svjetski autoritet za prodaju i pricing kreativnih usluga, Internet’s Savviest Troll…" samo su neki od govornika koji će ove godine nastupiti na glavnoj festivalskoj pozornici u Rovinju, navode iz organizacije.

 

 

Pet festivalskih pozornica

Uz glavnu dvoranu AAA, koja će ponovno biti središnje mjesto okupljanja DK zajednice, te dvoranu BEE i DK LLLounge – prepoznate kao prostori za razmjenu mišljenja, iskustava i uvida u savremene komunikacijske tokove – festival se ove godine širi na još dvije dodatne pozornice koje će ponuditi raznolik i aktualan program.

 

 

Razgovori domaćih i regionalnih stručnjaka o važnim temama industrije iz dosadašnje dvorane Šššumica sele se u novu dvoranu POOLSIDE Stage – smještenu uz bazen, u ambijentu koji spaja svibanjsko sunce, hlad i osvježenje s aktualnim komunikacijskim sadržajima. Festival i ove godine nastavlja uključivati sudionike u sam tok programa, a večernji termini donose dodatnu promjenu ambijenta – umjesto glavne dvorane, tri večeri bit će rezervirane za THE OTHER BEACH Stage. Planirano je da se dodjele nagrada, ukoliko vremenske prilike to dopuste, po prvi put održe na otvorenom, uz morski ambijent i ugođaj večeri pod zvijezdama.

„Svake godine cilj nam je potaknuti još više razgovora, pitanja i konkretnih primjera iz prakse. Novi formati i širenje programa na dodatne pozornice omogućit će sudionicima da biraju sadržaj koji im najviše odgovara. I dalje ostajemo vjerni onome što DK čini prepoznatljivim – vrhunskim predavačima, odličnom sadržaju i organizaciji na koju možete računati”, poručila je Anđela Buljan Šiber, članica organizacijskog odbora festivala.

 

 

 

Plan B 

U slučaju kiše, jakog vjetra ili drugih promjenjivih vremenskih uvjeta, predviđene su alternativne lokacije u zatvorenom kako bi sudionici neometano mogli pratiti program. Dodjele nagrada koje su se trebale održati na plaži bit će premještene u dvoranu Hall AAA, dok će se POOLSIDE Stage preseliti u Šššumicu – prostor u prizemlju koji se, unatoč imenu, nalazi u prostoru hotela i nudi savršene festivalske uvjete.

Program

Ovogodišnje izdanje festivala donosi opsežan program gdje će se okupit 200 govornika iz različitih područja industrije u više od 80 festivalskih segmenata, koji uključuju panele, predavanja i posebne formate kreirane s ciljem pružanja kvalitetnog festivalskog iskustva.

 

 

Od stručnih uvida i regulatornih tema do pop-kulturalnih fenomena i društvenih pomaka, program je koncipiran kao odgovor na potrebe industrije – i poziv za zajedničkim oblikovanjem njezine budućnosti. Od digitalne regulative do psihologije pažnje, od redefinicije kreativnosti u eri automatizacije do iskrenih pitanja o etici, transparentnosti i odgovornosti, stvarnih učinaka tehnologije i AI-ja na biznis, brendove i društvo te mnoštva neminovnih digitalnih tema – kroz brojne razgovore i predavanja sudionici će imati priliku istražiti kako se komunikacijska industrija suočava s izazovima suvremenog društva i tehnologije.

Uz glavni sadržaj, posjetitelje očekuje i zanimljiv popratni program među kojima su Sunset Yoga, THE Fitness Workout, niz party sadržaja, kao i brojni drugi formati za opuštanje i umrežavanje. Program ne završava kada se ugase svjetla u glavnoj dvorani jer se sudionici u petak nakon dodjela nagrada mogu u dvorani Hall AAA priključiti zanimljivom segmentu Midnight Mutterings, gdje će glavnu ulogu imati Michael Corcoran i Galeb Nikačević Hasci-Jare.

Detaljan raspored i informacije o svim aktivnostima dostupni su na službenim stranicama festivala.

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!