TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 9.11.2018.
Jučer je Sarajevo Marketing Summit bio mjesto okupljanja svih onih koji žele razumjeti zašto se i na koji način događa marketinška (r)evolucija. Sudionici su kroz dan imali priliku saznati kako su se poslovni modeli mijenjali u regiji, ali i kakva razmišljanja i ideje treba imati pojedinac ili kompanija prilikom kreiranja vizije za marketing u budućnosti.
Naravno, pričalo se tu dosta i o aktualnim trendovima, implementaciji sjajnih marketinških projekata u regiji i svijetu, ali i uživalo u opuštenom razgovoru i inspirativnoj atmosferi. Neke nove ideje i projekti nisu izostali, a pauze smo, osim za komentiranje naučenih lekcija, baš poput pravih štrebera uz razgovor sa ostalim marketing stručnjacima iz regije, iskoristili i za street style report.
Dame su nam pokazale da prate aktualne trendove, te su za poslovno druženje odjenule popularne midi haljine, plisirane suknje, moderno krojena odijela te birale asimetrične krojeve, brokat i uzorke. Odijela su muškarci nerijetko osvježili odabirom sakoa sa uzorkom (najčešće kariranim) te tenisicama, a osim odijela birali su opuštene i moderne kombinacije hlača, majica s printom te sakoa. U galeriji pogledajte neke od zanimljivijih kombinacija posjetitelja koje je tijekom konferencije uhvatila naša fotografkinja Aida Redžepagić.
{gallery}2018/2018_11/konf_ss{/gallery}
TEKST: Ada Ćeremida
Pariz je otvorio vrata izložbi koja vraća posjetioce u zlatno doba Art Décoa i luksuznog putovanja.
U galeriji luksuzne modne kuće Louis Vuitton, LV Dream, tik uz Samaritaine, javnosti je predstavljena velika izložba posvećena stogodišnjici Međunarodne izložbe dekorativnih i industrijskih umjetnosti iz 1925. godine, događaja koji je definisao umjetnički pravac Art Décoa.
Više od 300 rijetkih predmeta i arhivskih dokumenata oživljava duh tog vremena i pokazuje kako je luksuzno putovanje postalo simbol modernog života kroz ovaj brend.
Art Déco: zlatno doba elegancije
Nastao u dvadesetim godinama prošlog stoljeća, Art Déco je spojio geometriju, luksuzne materijale i optimizam “ludih godina”. Bio je to jezik nove urbane elite: u arhitekturi se oglašavao kroz monumentalne linije i simetriju, dok su moda i primijenjena umjetnost prštale bojama, geometrijskim uzorcima i profinjenim detaljima.
Pariz je bio epicentar tog pokreta, a 1925. godina ostala je upisana kao trenutak kada se modernost susrela s glamuroznom dekoracijom.
Kako je kuća pratila duh vremena
Za kuću koja je svoje ime gradila na putnim koferima, Art Déco je otvorio prostor za inovacije. Gaston-Louis Vuitton, unuk osnivača, prepoznao je da luksuzno putovanje traži više od funkcionalnosti ono mora odražavati i estetsku avangardu.
U saradnji s vodećim kreatorima epohe, oblikovao je personalizirane kovčege, sofisticirane setove za toaletne potrepštine i predmete u koži i platnu s prepoznatljivim geometrijskim linijama.
Na izložbi se danas može vidjeti, između ostalog, neseser Jeanne Lanvin, vintage bočice parfema i kovčeg izrađen posebno za couturiera Paula Poireta, artefakti koji pokazuju kako je brend postao sinonim za modernu eleganciju.
Foto: @luxuriousbymm
Postavka je raspoređena u osam imerzivnih prostorija unutar LV Dream centra, preko puta robne kuće Samaritaine. Izložba je besplatna, uz prethodnu rezervaciju, i nudi jedinstvenu priliku da se istraži kako je kuća, kroz dizajn i majstorstvo, utkala svoj trag u Art Déco epohu.
Stoljeće kasnije, taj vizionarski duh i dalje oblikuje Pariz kao svjetsku prijestolnicu stila.
Foto: @salutlesgarcones
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!