TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 30.9.2015.
Samo je jedan Weekend u godini. Tako glasi potpuno istiniti slogan jednog od najvećeg festivala u regiji koji već osmu godinu za redom okuplja po par tisuća marketinških stručnjaka. Da citiramo organizatore - na Weekendu ćete naći svakoga tko je netko u svijetu marketinga i PR-a, stoga nije za čuditi da ćete kroz ovih par dana napuniti svoj file naziva 'inspiracija', a ako pažljivo slušate dobiti
U Rovinju smo već prvim odlaskom u obližnju trgovinu dobili upit: „A vi ste na Weekend Media Festival došli?“, što je bio upit svih lokalaca koji znaju da je ovo doba godine rezervirano za to druženje. I uistinu je tako. Cijeli dan kroz Rovinj viđate kolege koje šeću rivom s zelenim akreditacijama oko vrata, u potrazi za lijepim mjestom za ručak. Srećom, takvih u Rovinju ima mnogo. Bez obzira hoćete li se odlučiti za kultnog Velog Jožu ili jedan od restorana tik uz rivu, odaberete li ribu s menija nećete požaliti.
Weekend Media Fest se održava u staroj Tvornici duhana, čija je industrijsko uređenje sjajna podloga za postavku jednog kreativnog Festivala. Pultevi koji su jedni od drugih odvojeni željeznim rešetkama između kojih proviruje zeleno bilje, neobične fotelje dostupne za odmor i sale za predavanja ukrašene paškom čipkom i baroknim okvirovima su samo neki od detalja koji upadaju u estetski trenirano oko.
Petak i subota su rezervirani za sjajne predavače, panele i radionice, a jasno je da na Festivalu koji u periodu od dva dana ima preko 120 sjajnih govornika, ne možete stići na sve one koje biste inače poslušali. Zato će oni najdiscipliraniji već ujutro detaljno proučiti raspored i odabrati na koja predavanja žele ići. Mi nismo željeli propustiti priliku da slušamo Ivana Stankovića koji je pričao o Teoriji velike nužde, koja naravno nikakve veze nema sa osnovnim fiziološkim potrebama, no Stanković je na zanimljiv i humorističan način, na vlastitom primjeru pokazao što raditi kada te život, uspjeh ili neuspjeh 'pritisnu'. Svojom pričom nam je dao ideju kako razmišljati kada se nađemo u situaciji kada nemamo pojma što raditi, kada nam kompanija propadne, ali i kada ostvarujemo velike uspjehe.
Tik iza je uslijedio i panel na temu 'Kako PR i promocija koriste sedmu umjetnost',gdje su panelisti na primjerima uspješnih produkt placementa kakvi su u seriji 'Seks i Grad' i u filmu 'James Bond' pokazali na koje načine i kroz filmove iz regije možemo graditi brandove.
Prvi dan je svakako obilježilo i BalCannes predstavljanje 25 najboljih projekata iz regije, gdje smo kroz dva sata imali priliku pogledati 25 najboljih promotivnih kampanja u protekloj godini, te pogledati kakve su rezultate polučili. U ovom košu najboljih se našla i bh. agencija McCann koja je ponosno doma odnijela priznanje za dvije kampanje.
Dan na Weekend Media Festivalu završava uz kavu, sok ili medicu u prepričavanju novih iskustava i razmjeni ideja za nove projekte koji se tek trebaju dogoditi.
Jedan od razloga za posjetu Weekend Media Festu su svakako i zabave, pa smo ove godine uživali u dočeku nove godine na otvorenom u stilu Great Gatsbya, nakon čega se zabava preselila u Pepermint klub i na Garden stage gdje su nastupali Kandžija i Gole žene, Kawasaki 3P i Miki Solus.
Sada je već jasno kako je subota počela pojačanom dozom kave i uz '5 pravila modernog marketinga' o kojima su pričale Ana Anđelić i Jana Savić – Rastovac. Dodamo li k tome da je Anu magazin The Guardian svrstao među 10 najboljih stratega jasno je zašto ovo predavanje nismo željeli zaobići.
Velik interes je izazvalo i gostovanje YouTube dvojaca iz Češke 'Viral Brothers' na kojemu su fotoaparati i bilo kakvo snimanje bili zabranjeni. No, osoba koja je ostavila možda najupečatljiviji dojam na sudionike je Pete Radovich, kreativni direktor i producent CBS Sports programa, koji se može pohvaliti sa čak 27 Emmy nagrada. Pete je pričao o tome što sve stoji iza Super Bowl programa koji je najgledaniji show u Americi i gdje ćete za reklamu od 30sec izdvojiti vrtoglavih 5.000 000 dolara. Karizmatični Pete je pričao o ljubavi koju gaji prema poslu, a rečenica koju je rekao koja bi mogla sumirati njegov govor je: „Ako se ne zabavljaš, zašto to radiš?“
Pete, složili bismo se u potpunosti i zato se vidimo i naredne godine na Weekend Media Festu!
TEKST: Bonjour.ba | FOTO: Sanela Babić. Enida Kajević, Monika Andrić za Bonjour.ba
Održan na Vilsonovom šetalištu 8, ovaj ekskluzivni događaj okupio je najistaknutija imena modne i lifestyle scene regiona.
Bonjour.ba x Via Media Gala Night još jednom je postavila standarde sofisticiranosti, spajajući luksuz, modu i vrhunska iskustva u nezaboravnu noć.
Večer je započela u znaku gracioznosti gdje je Ana Ćavar, vlasnica i direktorica Bonjour.ba, poželjela dobrodošlicu zvanicama, svečano otvorivši događaj. Dok su se zvuci živog gudačkog kvarteta širili prostorom, atmosfera je postala sinonim za bezvremenski glamur.
Ana Ćavar, vlasnica i direktorica portala Bonjour.ba
Svaki detalj, od pažljivo osmišljene scenografije do gourmet ponude, kreiran je s ciljem da pruži besprijekorno iskustvo luksuza.
Večera, koju je podržao Podravka, započela je predjelom na bazi O'Plant muslija i bademovog mlijeka, postavljajući ton za gastronomski užitak koji je uslijedio.
Kao poseban detalj večeri, Fashion&Friends je gostima priredio interaktivan trenutak iznenađenja. Između serviranja jela, svaka zvanica je primila elegantan bijeli buket omotan trakama s prepoznatljivim Fashion&Friends logotipom, uz ekskluzivnu ponudu QR kod koji omogućava poseban popust na dizajnerske komade, povezujući modu, iskustvo i ekskluzivitet u jedinstvenom spoju.
Mirza Mustafagić odabrao je klasičnu eleganciju, noseći besprijekorno skrojen Hugo Boss smoking, upotpunjen bijelom košuljom.
Emina Tsiligkros donijela je odvažnu modnu kombinaciju s elementima maskuline estetike oversized Calvin Klein blejzer, Guess pantalone i muška Hugo Boss kravata bili su balansirani s klasičnom bijelom Diesel košuljom. Styling je upotpunila Diesel torbom i visokim crnim čizmama koje su dodatno pojačale njen statement look.
DJ Forora unijela je moderan minimalizam u svečani ambijent, odabravši potpuno Hugo Boss izdanje bijeli blejzer i pantalone, kao detalj dodala je metalik Guess torbicu i svjetlucave otvorene sandale istog brenda, koje su cijelom izgledu dale dozu glamura.
Uz to, Kérastase je predstavio svoju Gloss Absolu liniju, savršenu za njegu kose koja prati eleganciju ove večeri.
Od prvog gutljaja, gosti su bili uronjeni u iskustvo koje je laskalo svim čulima. Večer je bila obogaćena selekcijom vina iz Carskih vinograda Emporia, savršeno upareni s pažljivo odabranim jelovnikom.
Glavno jelo dobilo je dodatnu dubinu zahvaljujući aromatičnim notama Pelinova pelinkovca, koja je unijela neočekivanu, ali savršeno uravnoteženu dimenziju gorko-slatkog ukusa.
Zaokruženje ovog gurmanskog iskustva stiglo je u formi osvježavajućih gotovih koktela: Milhil's gin & tonic za one s profinjenim ukusom i Stock & Cola za dozu nostalgičnog šarma s modernim zaokretom.
Dodatno, u goodie bagu se našla i knjižica s Pelinova koktelima za jednostavnu pripremu kod kuće, pozivajući svakog posjetitelja da postane sam svoj koktel majstor.
Na večerašnjoj gali, brojni IQOS korisnici zakoračili su u intrigantni svijet Curious X Hidden Experience skriveni kutak večeri koji je donio iznenađenja i sasvim novo poglavlje personalizacije.
Kroz mogućnost graviranja inicijala, riječi ili stihova s ličnim značenjem, svaki uređaj postao je intiman izraz identiteta, emocije ili uspomene koju žele nositi sa sobom.
*IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin koji izaziva ovisnost. Samo za punoljetne pušače.
A zatim, pravi spektakl noći, gosti i njihove besprijekorne modne kombinacije.
Kreacije koje su nas oduševile
Svake godine, Bonjour.ba x Via Media Gala Night postaje večer na kojoj se spajaju vrhunski dizajn, prefinjen stil i osobna interpretacija glamura. Ni ova godina nije bila izuzetak.
Počinjemo sa našom Anom Ćavar, koja je zablistala u custom-made kreaciji Kaftan studija, besprijekorno krojenoj stvarajući spoj sofisticiranosti i modernog minimalizma.
Njen look upotpunjen je s Zlatarna Celje nakitom, s blistavim dijamantima ukrašenim smaragdno zelenim akcentima, dodajući notu raskoši njenom izgledu.
Amna Džambić - Branković u futurističkom sjaju srebrne metalik tkanine, ova skulpturalna silueta sa dramatičnim plaštom redefinira pojam večernje elegancije kroz prizmu avangarde.
Posebnu pažnju privukla je Amra Džeko, u kreaciji Armina Hodžića, njegovog brenda Elysian, gdje klasična sofisticiranost utjelovljena je u baršunastoj crnoj haljini s raskošnim ramenima, gdje profinjeni dekolte i silueta sirene prizivaju bezvremensku ženstvenost.
Za večer u znaku stila i elegancije, Džejla Ramović odabrala je dramatičnu Zimmermann haljinu u crnoj nijansi, raskošnu siluetu upotpunjenu eteričnim teksturama koje balansiraju između glamura i suptilne dekadencije.
Nadine Mičić i Erna Saljević, odjevene u sofisticirane kreacije Armina Hodžića, njegovog brenda Elysian, gdje su se bezvremenska elegancija i moderna estetika susrele u savršenoj harmoniji.
Modni spektakl nastavljen je kroz zvanice koje su birale smjele i prefinjene modne kombinacije. Martina Saira Keškić, u smjeloj fuziji Marka Fehera buntovnog i bajkovitog – vinilni crni mantil uparen s voluminoznim tilom tvori teatralni izraz snage, kontrasta i neukrotive mode.
Emina Ganić u bijeloj satenskoj haljini koja sa čistim formama prati siluetu i donosi savršen balans između luksuza i minimalizma. Sa njom je Elma Porobić u prozračnoj crnoj haljini sa baršunastim elegantnim blejzerom koji daje dozu nonšalantnog šika.
Ena Avdić u uskoj, sjajnoj Mykash haljini bez naramenica, koja poput tečne svjetlosti prati liniju tijela, ostavila je upečatljiv dojam minimalističkog glamura s maksimalnim efektom.
Muška moda nije ostala u sjeni Marko Feher i Edvin Kalić osvajali su pažnju u besprijekornim odijelima, dok je Ensar Dervišbegović redefinirao formalni stil sa širokim šeširom. S druge strane, Adi Hasić se istakao u rekonstruisanom odijelu.
U upečatljivoj kreaciji dizajnerice Amne Kunovac Zekić, Gasha Miladinović plijeni pažnju u asimetričnoj futurističkoj silueti. Savršeno uklopljeno u atmosferu gala večeri sa dodatkom dramatičnosti.
Još izdanja koje nismo mogli zaobići
Istovremeno, posebna interakcija odvijala se i na društvenim mrežama u suradnji s brendom Eronet, naš tim je kreirao dinamičan sadržaj koji je dodatno prenio atmosferu eventa kroz intervjue sa našim uzvanicima.
Emina Tsiligkros intervjuisala je uzvanike, dok su objave i snimci u realnom vremenu omogućili gostima da budu dio magičnog povezivanja, kako na samom događaju, tako i online.
U pauzama između zalogaja i razgovora, gosti su mogli isprobati Lancôme proizvode uključujući Renergie Triple Serum Retinol i mini verzije njihovih kultnih proizvoda. Kao pažljivo odabran poklon, ovaj beauty trenutak omogućio je da glamur večeri traje i dugo nakon njenog završetka.
Slatki kraj savršene večeri
Nijedno luksuzno okupljanje ne može proći bez vrhunskog deserta, a ni ova večer nije bila izuzetak. Gosti su uživali u Ledo King Desire sladoledu, sofisticiranom spoju bijele čokolade, amarena trešanja i kakaa, kojim se obilježava 30 godina ovog kultnog sladoleda.
Zaokružen s Grand Coffee koktelom, bogatim i aromatičnim pićem inspirisanim jedinstvenim okusom Grand kafe, kraj večeri bio je jednako luksuzan kao i njen početak. Naši gosti su u svojim goodie bags ponijeli i Insta Grand Cappuccino, idealan za jutro nakon gala night druženja.
Od besprijekorno osmišljenih detalja do nezaboravnih modnih trenutaka, Bonjour.ba x Via Media Gala Night još jednom je potvrdio status događaja koji redefiniše eleganciju u Bosni i Hercegovini.
Ovo nije bila samo noć glamura, bila je to proslava stila, umjetnosti i neprestano evoluirajućeg svijeta luksuznih iskustava.
Partneri Bonjour x Via Media Gala night:
Fashion&Friends, Lancôme, Kérastase, Zlatarna Celje, Ledo, Eronet, Grand kafa, Podravka, Pelinova Pelinkovac, Carski vinogradi Emporia, IQOS Curious X
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!