Bonjour.intervju: Skintegru vole beauty insajderi, a mi smo razgovarali s osnivačicom - Bonjour.ba - bh.lifestyle magaz...

Bonjour.intervju: Skintegru vole beauty insajderi, a mi smo razgovarali s osnivačicom

Tekst:

Bonjour.ba, Promotivni članak

BEAUTY SAVJETI
12.10.2023.

Skintegra je hrvatski kozmetički brend koji već neko vrijeme oduševljava beauty entuzijastice, ali i istinske insajderice. Sudeći po recenzijama, sa sigurnošću možemo reći da je tako s dobrim razlogom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa


To je cruelty free i veganski brend koji predstavlja lice s integritetom na tržištu skincare proizvoda koji, između ostalog, nastaju s ciljem da pomognu svakoj osobi s problematičnom i zahtjevnom kožom lica. Prava mala beauty revolucija u kozmetičkim ritualima mnoštva djevojaka, nastala je kada su se počele nizati pozitivne reakcije na proizvode ovog brenda. To mu je omogućilo veliku popularnost, prvenstveno u regiji, a potom i širom Europe.




Iako potvrda da je ovo kozmetika koja zaista čini razliku dolazi sa svih strana, mi preporučujemo da se i same uvjerite u njihovu efikasnost testirajući proizvode koji su dostupni i u BiH

Zaintrigirani njihovim konceptom, odlučili smo kroz nekoliko pitanja otkriti detalje o proizvodnji, kako je nastala Skintegra te koji su planovi za budućnost brenda. Na sve to nam je kroz ovaj tekst odgovorila osnivačica brenda, Jelena Skendžić Ratkajec. Otkrijte više o brendu Skintegra u nastavku.



 

1.Kako ste došli na ideju osnivanja Skintegre i da li ste se ponekad osjećali kao prava hemičarka sa svim sastojcima?

Skintegra je nastala kao odgovor na moju desetogodišnju borbu s problematičnom i zahtjevnom kožom lica koja nije dobro reagirala na konvencionalnu kozmetiku. Htjela sam svojoj koži, a i drugim ljudima sa sličnim problemom, pružiti kozmetiku lišenu učestalih iritansa, nepotrebnih filera, jeftinih sintetskih bojila i mirisa. 

U procesu istraživanja rješenja za svoju kožu, stekla sam vrhunska znanja koja su mi omogućila da suvereno vladam svakim razgovorom s farmaceutima. Mogu reći da sam naše farmaceute stručno vodila kroz cijeli proces kreiranja ovakvih vrhunskih formulacija, iako sama nisam farmaceut po struci.

Osim sudjelovanja u samom razvoju proizvoda, inicijalno sam samostalno vodila i sva ulistavanja naših proizvoda u ljekarne. Danas imam vlastiti veliki tim farmaceuta i farmaceutskih tehničara te se mogu posvetiti većim strateškim potezima za kompaniju.



 

2. Zbog čega proizvodi za njegu kože, a ne recimo kose?

Skintegra je trenutačno isključivo fokusirana na asortiman za njegu lica. Osim Skintegre, krajem prošle godine lansirali smo i novi, mlađi brend Skinlick koji obuhvaća i njegu tijela i kose. Ovi proizvodi su cjenovno prihvatljiviji i primjenjiviji za svakodnevnu uporabu. I dalje se tu koriste izvrsni sastojci koji dubinski njeguju kožu i kosu, ali su tehnološki jednostavniji.

Mogli bismo reći primjenjivi za generalnu populaciju, ne samo za ljude sa specifičnim potrebama kože. Za razliku od njih, asortiman Skintegre je ciljano razvijen za njegu zahtjevne kože, ima specifične karakteristike i formulacije koje su kompleksne.



 

3. Kako je izgledao vaš prvi eksperiment s formuliranjem proizvoda za kožu? Je li bilo zabavnih momenata?

Bilo je prije svega izazovnih i teških trenutaka. Formuliranje kozmetičkih proizvoda znači da moramo uzeti jako puno parametara u obzir: kako se koja sirovina ponaša samostalno, kako se ponaša u interakciji s drugim sirovinama, kako vanjski, fizički uvjeti poput temperature i UV zračenja ili odabir materijala ambalaže djeluje na destabilizaciju formule, kako očuvati sustav mikrobiološki otpornim itd.

Ovaj proces je ponekad i emotivno zahtjevan zato što se provode višemjesečna ispitivanja formulacije prilikom kojih se formula zna pokazati neuspješnom. Zato nema ljepšeg osjećaja nego kada vam formulacija uspije i kada se na tržištu pokaže kao pravi hit, odnosno kada odgovara ciljanoj demografiji za koju je namijenjena i kupci sami prepoznaju kvalitetu proizvoda pa ga preporučuju drugim kupcima.



 

4. Za sve pohvale, vaši proizvodi su cruelty free i veganski. Postoji li ljubimac koji vas je dodatno inspirisao za ovaj korak?

Da, osobno sam cijeli život imala kućne ljubimce i jako volim prirodu, te mi je bitan humani i prema prirodi odgovorni aspekt proizvodnje kozmetike. Zaista mislim da kozmetika predstavlja luksuz i da ne bi smjela biti proizvedena na nehuman, okrutan način.

Danas postoje sirovine izvanredne kvalitete koje su 100% veganske i cijeli trend proizvođača sirovina ide u smjeru osiguravanja veganskih sastojaka za industriju koja u posljednjem desetljeću ima mjerljivo pojačane zahtjeve za odgovornom proizvodnjom kozmetike bez okrutnosti.

 

5. Kada bi vaši proizvodi mogli govoriti, šta bi to oni poručili svojim korisnicima?

Definitivno bi rekli da je prevencija ključ kvalitetne njege kože. Jednom nastali problemi znatno se teže uklanjaju nego preveniraju. To vrijedi za čuvanje barijerne funkcije kože dobrom hidratacijom, zaštitu kože od UV zračenja, korištenje antioksidansa u cilju pomaganja staničnoj funkciji kože i slično.



 

6. Da li ste se našli u situaciji da radite eksperimentisanje s nešto neobičnijim sastojcima, a da se to na kraju pokazalo kao dobro promišljena odluka?

Europska komisija i europske regulative određuju koji sastojci će se moći (i u kojoj koncentraciji) koristiti u pripravcima za njegu kože. U tom smislu ne postoje neobični sastojci koje mi u Europi možemo koristiti pri formuliranju kozmetičkih proizvoda. Svi ti procesi strogo su kontrolirani i vrijede za sve proizvođače unutar Europske unije podjednako.

Naravno, uvijek postoje ovakvi i onakvi trendovi, marketinške komunikacije koje uvelike određuju što će u kojem trenutku biti top trending sastojak, ali mislim da je najbitnije koristiti znanstveno dokazane sirovine kvalitetnih dobavljača koje su poduprte ispitivanjima i kvalitetnom dokumentacijom.

Jedino na taj način možemo osigurati prije svega zdravstvenu sigurnost i ispravnost proizvoda, a sekundarno i učinak kakav kao proizvođač obećavamo klijentima.

 

7. Kako bi izgledala vaša dnevna beauty rutina koristeći samo Skintegra proizvode?

S obzirom da je moja koža osjetljiva i sklona određenim problemima poput začepljenih pora, prištićima i proširenim kapilarama, uistinu jako pazim što koristim u svojoj njezi lica. Ujutro počinjem nježnim čišćenjem proizvodom Melt Milk, nakon čega obvezno stavljam visoki zaštitni faktor Solar II SPF 50. Ukoliko mi je koža dehidrirana, ispod zaštitnog faktora nanijet ću hidratantni serum Infrared.

Večernju rutinu počinjem dvostrukim čišćenjem Atomicom i Melt Milkom, nakon čega slijedi hidratacija kremom Cica Cera. Ukoliko mi je koža pojačano isušena, uz kremu ću koristiti uljni booster Naro. Osobno sam veliki pobornik minimalizma, ali to ne znači da povremeno i sezonalno neću promijeniti proizvode kako bi bolje odgovarali mojim potrebama kože.

Primjerice, kako ide hladnije vrijeme, češće ću koristiti kremu UNA. To je bogata, zaštitna krema koja štiti barijernu funkciju kože i u tom smislu mi je savršena za zimsko vrijeme, ali ljeti bi mi definitivno bila preteška.



 

8. Koji savjet za njegu kože često čujete, a iskustvo vam govori drugačije?

Često čujem da je, neovisno o tipu kože, obvezno čišćenje lica čistačem dva puta dnevno. Osobno smatram da se to ne može primijeniti baš na svaki tip kože i svaku situaciju. Primjerice, ukoliko netko ima suhu kožu, najvjerojatnije će ujutro lice moći umiti samo vodom i staviti kremu bez ikakvih problema.

Također, ukoliko netko ima masnu kožu i primjerice vježba tijekom dana, ponekad će možda trebati lice očistiti čak i 3 puta u danu kako bi izbjegao začepljene pore i prištiće. Jedina istina koja je uistinu univerzalna jest to da je uvijek poželjno koristiti blagi preparat, neovisno o tipu kože.

 

9. Kada biste mogli birati bilo koju celebrity damu kao ambasadoricu vašeg brenda, tko bi to bio?

Osobno bih odabrala Amal Clooney jer ju smatram ne samo ikonom stila, već i potpuno ostvarenom, kvalitetnom, sjajno zaokruženom ženom koja ima pozitivan utjecaj na čuvanje ljudskih prava, a istovremeno je i prelijepa, njegovana i osviještena.

 

10. Kako zamišljate Skintegra brend za 10 godina? Imate li neke posebne planove?

Skintegra je brend koji postaje popularan čak i izvan okvira regije, i to prilično brzo. Trenutačno se naši proizvodi prodaju u čak 19 europskih zemalja, uvelike kroz ljekarnički sektor. To znači samo jedno: kvalitetu naše dermokozmetike prepoznali su i farmaceuti u mnogim drugim europskim zemljama.

Smatram ovo velikim uspjehom za naš brend, te u narednih 10 godina planiramo nastaviti ekspanziju na različita europska tržišta. Osim toga, cilj nam je nastaviti pratiti inovacije u svijetu dermokozmetike i razvijati nove kvalitetne proizvode sukladno recentnim znanstvenim saznanjima i inovacijama.

* * *
Foto: Skintegra Promo

Povezani članci

Najpopularniji članci