TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 13.7.2023.
Sarajevo Film Festival i kompanija Porsche BH i ove su godine zajedno u misiji doprinosa očuvanju životne sredine, postizanju održivog razvoja i nulte stope onečišćenja.
Od prošle godine Porsche Bosna i Hercegovina je kao sponzor Sarajevo Film Festivala upravo s tim ciljem omogućio dio voznog parka Festivala električnih vozila, a ove će godine 29. Sarajevo Film Festival u potpunosti za službena imati električna vozila: flotu od 14 električnih automobila.

“Sarajevo Film Festival posvećen je misiji nulte stope onečišćenja, i s tim u vezi smo proteklih nekoliko mjeseci radili na izradi studije koja je izmjerila načine kako Sarajevo Film Festival može utjecati na održivi razvoj. Procjena osnovnog ugljičnog otiska Sarajevo Film Festivala prvi je korak na putu ka integraciji održivosti u aktivnosti i operacije Sarajevo Film Festivala. Praćenjem emisija na godišnjoj osnovi, Festival može pratiti napredak na putu prema ciljevima smanjenja ugljika, poboljšati svoje procese prikupljanja podataka i istražiti uštede koje bi se mogle postići povećanjem efikasnosti.
U tom smislu ćemo kreirati strategiju usmjerenu na djelovanje s fokusom na smanjenje ključnih žarišta emisije ugljičnih plinova. U cilju posvećenosti postizanja misije Net Zero tj. Festivala s nultom stopom onečišćenja, promovišemo aktivnosti koje podržavaju korištenje alternativnih vidova transporta. Kompanija Porsche BH koja je također usmjerena na održivi razvoj i zaštitu životne sredine, u tom nam je smislu jedan od glavnih partnera, i izuzetno nam je zadovoljstvo što smo u Porscheu BH dobili višegodišnjeg partnera s kojim dijelimo iste strateške ciljeve, za zdraviji okoliš za sve nas”, izjavio je direktor Sarajevo Film Festivala Jovan Marjanović.

„Izuzetna nam je čast što kroz saradnju sa Sarajevo Film Festivalom podržavamo zajedničku stratešku odluku prelaska na korištenje čistih i obnovljivih izvora energije.
Veoma smo ponosni što je naš doprinos u električnim vozilima ove godine još bogatiji. Naime, proširili smo flotu na 14 električnih automobila među kojima su modeli VW ID.3, ID.4, ID5, Audi Q4, Porsche Taycan i najnoviji modeli ID.Buzz, Cupra Born i Škoda Enyaq. Sretni smo kao kompanija što imamo priliku podržati najznačajniji kulturni događaj u Bosni i Hercegovini, te smo iz tog razloga odlučili da drugu godinu zaredom budemo dio ovog projekta.
Elektromobilnost je nezaobilazan trend koji će sasvim sigurno biti izazov i za našu državu prevashodno u smislu izgradnje električnih punionica koje će moći adekvatno odgovoriti potrebama novih električnih automobila. Činjenica da će većina svjetskih automobilskih brendova već za naredne 2-3 godine u svom portfoliju imati 20-30% električnih vozila, jasno govori u kojem pravcu se kreće automobilska industrija“, izjavio je Senad Olovčić, direktor Porschea BH.

* * *
Foto: PR
TEKST: Ada Ćeremida
SoMo Borac, jedno od najznačajnijih regionalnih priznanja za digitalne projekte i kampanje, ove godine slavi svoje trinaesto izdanje u zagrebačkom Mozaik Event Centru.
SoMo Borac slavi inovativnost, odvažnost i utjecaj digitalnih kampanja u regiji, stoga je za naš tim velika potvrda to što je upravo Bonjour.ba jedini bh. medij koji je ušao u finale ovogodišnjeg natjecanja.
U finale smo ušli sa projektom “Promocija bh. kulture kroz digitalne formate na Bonjour.ba”, koji se nalazi u kategoriji SoMo Media: Best Storytelling, a na kojem naš tim strateški i posvećeno radi već više od godinu dana sa istom idejom: da kulturu približimo publici na nov, savremen i estetski način.
Šta je SoMo Borac i zašto je važan?
SoMo Borac je jedno od najuglednijih regionalnih priznanja koje već više od decenije nagrađuje najbolje digitalne radove iz cijele regije od oglašivačkih kampanja do inovativnih medijskih projekata.
Žiri od više od 80 stručnjaka iz cijelog regiona bira finaliste i dobitnike u 16 kategorija unutar Advertising i Media stream-ova, prepoznajući originalnost, kreativnost i utjecaj digitalnih sadržaja.
Foto: @somoborac
Ovogodišnje izdanje donosi i novitete, među njima i nagradu Northern Star, koja ističe projekte i saradnje koje doprinose neovisnosti i inovativnosti digitalnog ekosistema.
Zahvaljujući svojoj reputaciji i stručnosti žirija, SoMo Borac već godinama postavlja standarde kvalitete u digitalnim medijima i komunikacijama u regiji.
Bonjour.ba projekat: Novo poglavlje izvještavanja bh. kulture
Digitalno izvještavanje o kulturi u Bosni i Hercegovini godinama je bilo ograničeno na formalne najave zbog čega je publika teško mogla osjetiti stvarnu povezanost s teatrom, filmom ili umjetnošću što je rezultiralo pasivnošću publika.
Zato smo mi na Bonjour.ba odlučili promijeniti taj narativ.
Bonjour.ba tim je razvio potpuno novi behind-the-scenes format koji kombinuje pripovijedanje, vizuelnu estetiku i interaktivne formate kroz rubriku Kultura kao i na društvenim mrežama. Cilj je bio jasan, a to je da učinimo kulturu angažovanom, emotivnom i bliskom mlađim generacijama.
U fokus smo stavili momente iza scene, produkcijske procese, razgovore s umjetnicima, editorijale i pažljivo kreirane video formate, sadržaje koji kulturu prikazuju ne kao udaljenu i formalnu, već kao živu, savremenu i blisku.





Da bismo ovaj pristup implementirali, analizirali smo podatke o čitanosti, dijeljenju i angažmanu, kako na Bonjour.ba, tako i u širem digitalnom pejzažu BiH i na osnovu tih uvida razvili format koji je otvorio novi način pričanja o kulturi u digitalnom prostoru.
Rezultati su nadmašili sva očekivanja jer…
članci u novom formatu ostvarili su 75 puta više pregleda nego člaci u prijašnjem formatu,
prva serija tekstova imala je rast čitanosti od +400% do +1.150%,
najnoviji tekstovi bilježe i do +500% rasta u čitanosti u odnosu na prve članke sa istim pristupom,
na društvenim mrežama zabilježen je rast od +278,2% u dosegu,
+14,92% u interakcijama publike,
te +264,5% u pregledima foto i video sadržaja na društvenim mrežama.



Tokom Sarajevo Film Festivala, posebno ovog augusta, naš novi koncept izvještavanja donio je potpuno svježu perspektivu gdje je publika dijelila, komentarisala i pratila svaki trenutak Festivala, potvrđujući da emocija i estetika mogu ponovo povezati ljude s umjetnošću.
Ovaj pristup nije samo donio rekorde, već i stvorio novi i prepoznatljivi hero content model lifestyle magazina, koji objedinjuje tržišnu vrijednost, relevantnost i prepoznatljiv Bonjour.ba estetski potpis.
Rubrika Kultura, svakim danom raste kroz priče o filmu, muzici, teatru, književnosti, vizuelnim umjetnostima i društvenim fenomenima iz Bosne i Hercegovine i regije, a sada je prepoznata i među najboljima u regiji.
Kroz taj rast, Kultura je postala je digitalni most između umjetnosti i publike.




Ko su finalisti SoMo Borca 2025?
Ovogodišnji finalisti predstavljaju najkreativnije medijske i oglašivačke projekte regije. U Media stream-u, gdje su se takmičili izdavači i redakcije, među finalistima su se našli i projekti iz Hrvatske, Srbije i Slovenije, a Bonjour.ba je jedini medijski predstavnik Bosne i Hercegovine.
Pobjednici će biti proglašeni 24. oktobra u Zagrebu, na dodjeli koja okuplja najvažnije regionalne kreatore digitalnog sadržaja, urednike i medijske inovatore. Svi finalisti su objavljeni na službenim stranicama SoMo Borca. 

Bez obzira na ishod, ulazak među finaliste potvrđuje ono što nas svakodnevno vodi, da i u digitalnom svijetu, priče iz kulture imaju snagu da povezuju, inspirišu i traju.
Naš cilj ostaje isti, da kroz digitalne priče i estetiku nastavimo donositi kulturu koja inspiriše, povezuje i otvara nova pitanja.
Dok se pripremamo za dodjelu u Zagrebu, ponosni smo što upravo iz BiH dolazi projekat koji pokazuje da kultura u digitalnom prostoru može biti jednako živa, emotivna i bliska.
Vidimo se u Zagrebu.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!