Senzualna kampanja za kultni parfem - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

Senzualna kampanja za kultni parfem

Tekst:

Bonjour.ba

BEAUTY SAVJETI
8.5.2013.

Dolce&Gabbana Light Blue ima nove vizuale   Parfem Light Blue, koji je lansiran još 2001. godine, kući Dolce&Gabbana priskrbio je cijelu vojsku obožavateljica njihovih parfema, posebice u toplijim danima. Njegove citrusne mirisne note zazivaju ljeto, stoga nije ni čudo da je upravo Light Blue jedan od najprodavanijih parfema u ljetnom razdoblju. Šest godina nakon izlaska ženske verzije, predstavljena je i muška, za čije je lice izabran jedan od najvećih zavodnika među modelima, David Gandy. Njegove partnerice na vizualima su se mijenjale već dva puta, no Gandy čvrsto drži svoju ulogu zvijezde reklama ovog višestruko nagrađivanog parfema. U najnovijoj se tamnokosi Gandy našao u zagrljaju prekrasne Biance Balti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Po uzoru na dosadašnje reklame, i ove su snimane na moru, uz obalu otoka Capri. Kontrast bijelih kupaćih kostima, koje modeli nose, i plavetnila koje ih okružuje čini se kao perfektna scenografija za ovakav jedan parfem, stoga ni ne čudi da ju dvojac Stefano i Domenico već godinama ne želi mijenjati. Isto važi i za fotografa. Mario Testino je, naime, krivac za vizuale još od 2007.

Uz fotografije je snimljen i popratni video, koji će zasigurno i ovu reklamu za Light Blue nametnuti kao jednu od najseksipilnijih reklama za parfeme ove sezone. Pogledajte zašto!

{youtube}6FLnDvX_f_w{/youtube}

PreviousNext



A.S.
Foto: dolcegabbana.com


Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno