TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 7.8.2023.
U moru beauty brendova koje danas pokreću poznati iz svijeta showbiznisa, posebno se ističe Rare Beauty, makeup brend koji je 2020. godine pokrenula Selena Gomez.
Bez obzira na to volite li slušati njene hitove koji inače ne silaze s vrha glazbenih ljestvica, njen makeup brend ima koncept koji će vam se zasigurno svidjeti.
Samo ime brenda Rare u prijevodu znači „rijetko“, a osim što je veganski i nije okrutan prema životinjama, volimo ga zbog toga što promovira prirodnu ljepotu. Kako i navode na web stranici, cilj im je da sruše nerealistične standarde savršenstva.
Osim savjeta o šminkanju, na njihovom profilu naći ćete i mnoštvo edukacija o mentalnom zdravlju kojima Selena, zbog svog osobnog iskustva, pridaje posebnu pažnju. Ovim brendom uči djevojke kako da vole sebe onakve kakve jesu i poručuje:
„Biti rijedak znači osjećati se ugodno sa samim sobom. Prestala sam se truditi biti savršena. Samo želim biti ja.“
Dok svi nestrpljivo čekamo da Rare beauty bude dostupan i u BiH, rekreirajte ove jednostavne makeup lookove sa sličnim proizvodima koje imate, nježno istaknite svoju prirodnu ljepotu i ostanite svoje.
Efektan look na očima postići ćete uz sedefaste sjene u olovci ili u prahu i s malo maskare. Za Selenin zaštitni makeup look, izvucite nešto dužu liniju crnim eyelinerom.
Poigrajte se s dvije različite nijanse mat sjajila za jedan svježi ljetni look, a za večernji event birajte tonirana ulja za usne u tamnijim nijansama.
Rumenila su nezaobilazan trend ove sezone pa ih uključite u svoju makeup rutinu, a više o njima pisali smo vam i u ovom tekstu.
* * *
Naslovna fotografija: @selenagomez
TEKST: Bonjour.ba
Koliko puta ste sjedile na kafi s prijateljicom, primijetile da je ponijela neseser i uhvatile sebe kako vas kopka šta se zapravo nalazi unutra?
Taj mali poriv da zavirite, da vidite koje proizvode koristi svaki dan i koji joj stvarno rade posao, toliko je univerzalan da smo od njega napravili novi format.
Upravo iz te znatiželje nastala je Beauty.pauza, format koji se gleda odmah, jer nikad ne znate na koji ćete trik naletjeti ili koji ćete proizvod poželjeti zapisati još dok razgovor traje.
Svaka epizoda počinje tako što sjednemo, naručimo kafu i sasvim opušteno otvorimo nečiji neseser.
Taj trenutak uvijek donese malu dozu tišine i iščekivanja, jer znamo da pred nama nisu samo proizvodi nego i rutina koju gošća zaista živi.
Upravo ta nefiltriranost čini ovaj format onim koji se ne preskače i koji se prati iz epizode u epizodu.
Postoji nešto neodoljivo intimno u trenutku kada neko otvori svoj neseser, možda zato što unutra stoji ono najiskrenije od naše rutine.
Prvu Beauty.pauzu smo snimili u NYC Bagel-u, u atmosferi koja poziva na duže sjedenje, toplu kafu i opušten razgovor.
Format smo otvorili s Enom Avdić, influensericom, novinarkom i voditeljicom prvog bh. dating showa Hot Date, ženom koju publika već poznaje, ali čiji neseser priča sasvim novu, intimniju priču.
Ada Ćeremida, novinarka Bonjour.ba portala i Ena Avdić, influenserica i tv voditeljica
I baš tu, između dva gutljaja kafe, otvorili smo neseser…
Ena tvrdi da je pitanje koje najčešće dobiva upravo ono 'Ko te šminka?', ali da joj je 'najveći fleks to što sve radi sama'. Priznaje da ima i blush blindness i bronzer blindness, pa je njena rutina često miks svega što voli i svega što joj stoji pri ruci.
Rituali koji uvijek ostaju isti
Rumenilo joj je, kaže, skoro pa porodična navika. Mama ga je uvijek nosila, pa je i ona odmalena navikla da obrazi imaju malo boje. Baby pink joj je go-to, dok koralnu ostavlja za ljetne mjesece.
Dok prevrće proizvode po stolu, pokazuje svoj lip combo, onaj zbog kojeg joj je 'nekad i sramota', jer ponekad uključuje i do pet proizvoda.
Voli drogerijske brendove i otvoreno kaže da joj često budu bolji od high-end varijanti, što joj olakšava slaganje nijansi, formula i finisha.
Setting puder joj je must, a bez njega, kaže, ništa ne bi izdržalo tempo snimanja i stalnog kretanja tokom dana.
Trik s maskarama koji ima savršen smisao
Dok priča o proizvodima koje koristi svakodnevno, zaustavlja se na maskarama i tom dijelu rutine koji joj je posebno drag, jer je dugo eksperimentisala dok nije pronašla ono što joj zaista radi posao.
Objašnjava da većina maskara sama po sebi uvijek ima neku manu, jer jedna daje volumen, druga fino razdvaja trepavice, dok treća ima odličnu četkicu, ali slabiji pigment.
Zato je, s vremenom, razvila svoj mali trik: 'Uvijek koristite dvije maskare, jednu novu i jednu staru (naravno ne kojoj je istekao rok). Tek tada dobijete i volumen i lijepo raščešljane trepavice.'
Kaže da joj upravo ta kombinacija daje rezultat koji izgleda uredno, ali dovoljno izraženo, te da su trepavice guste, ali nisu slijepljene i zadržavaju onaj prirodni lift koji traje cijeli dan.
Pri dnu nesesera otkriva bazu i puder, iako priznaje da bi oni zapravo trebali biti na vrhu. Za svaki dan bira skin tint i prozračniji sheer finish, jer najviše voli onaj second skin osjećaj.
Full glam ostavlja za posebne prilike, dok joj je svakodnevica više u tonu prirodnog, nadogradivog sjaja.
Za kraj otkriva još jedan jednostavan, ali vrlo praktičan hack: 'Uvijek kupim nijansu svjetliji puder. Lakše ga je potamniti bronzerom i rumenilom nego se boriti s pudrom koji je pretaman.'
Razgovor s Enom bio je prirodan i lagan, baš onakav kakav poželite na jutarnjoj kafi i donio je onu vrstu energije zbog koje poželite ostati još koji minut.
A ako ste među onima koje uvijek zanima šta se krije u nečijem neseseru, pripremite se, jer sljedeće epizode Beauty.pauze donijet će još više otkrića, malih navika i proizvoda koji možda postanu i dio vaše rutine. Ovo je tek početak.
Bonjour.ba produkcija
Voditeljica projekta: Emina Smaka
Voditeljica: Ada Ćeremida
Foto i video: Marko Jovančić
Autorica članka: Adelisa Mašić
Lokacija: NYC BAGEL
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!