TEKST: Arijana Bošnjak

DATUM OBJAVE: 25.7.2023.

Bilo da birate kremasto, tekuće ili u prahu, rumenilo je imperativ za svjež ljetni makeup.


To je onaj završni touch koji će nam upotpuniti look, naglasiti oblik lica i pružiti dojam odmorne i zdrave kože. Danas nema društvene mreže koju možete otvoriti, a da vam se u moru objava ne pojavi barem nekoliko onih posvećenih rumenilu. Zbog vidljive razlike koju pravi, takvu pažnju i zaslužuje, a mi smo se potrudili da vam izdvojimo nekoliko efektnih (i jako rumenih) lookova za inspiraciju.

 

 

 

Birajte prema svom tonu kože

"Kako danas izgledaš svježe i odmorno!“ je kompliment koji svi rado čujemo. Taj efekt postići ćete kada pronađete nijansu koja se savršeno stopila s vašim tenom. Ako niste sigurni koji je vaš ton kože, zabavite se testirajući razne nijanse. Vjerujte nam, kada probate odgovarajuću nijansu, odraz u ogledalu reći će vam „To je ta!“

 



Razne teksture rumenila

Kako smo već spomenuli, rumenila možete pronaći u raznim teksturama. Za efekt zdrave, i blago sjajne kože, birajte kremasto rumenilo u sticku. Djevojke koje vole ekstra sjajni dewy look, radije će birati tekuće rumenilo, a zabavna karakteristika ovih tekstura je ta što se ne morate zadržati samo na obrazima.

Zaigrajte se i koristite ih kao balzam za usne i sjenu za oči. Tekuće i kremasto rumenilo super će poslužiti za dane kada želite postići no makeup look. 

Treća opcija je rumenilo u prahu koje se nakon svih trendova sjajne kože, ponovno vraća na police beauty insajderica. Sudeći prema Tik Tok i Instagram trendovima, ova tekstura rumenila odlično se kombinira s onom kremastom u sticku, za bolju dugotrajnost proizvoda.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Rose Inc (@roseinc)


 

Ako vas zanima koji brendovi imaju odlična rumenila u ponudi, a da ih koriste i svjetski poznati vizažisti, pogledajte ovu listu.

* * *
Naslovna fotografija: @patrickta


Bonjour

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

TEKST: Ilda Lihić-Isović

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI” O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.

I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
 

 

Facelift koji je sve pokrenuo

 

Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
 

 

Leak koji je prerastao u kampanju

 

Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
 


 

“This is a case for the FBI…”

 

Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
 

 

Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu

Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
 

mac_kris_bonjour_ba
 

Kritički pogled (jer, budimo realni)

 

Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?

U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
 


Foto: @maccosmetics


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!