TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 23.2.2020.
„Vjerujem da žene žele izgledati kao one, samo ljepše i sigurnije.“ - komentirala je poznata američka vizažistica koja je još 1991.godine pokrenula istoimeni makeup brend.
Upravo Bobbi predstavlja jako važno ime u beauty svijetu, budući da s više od 30 godina iskustva u profesionalnom šminkanju i proizvode u vlastitom potpisu, uspješno mijenja način na koji gledamo na makeup već godinama.
Bobbi je ujedno i jedna od prvih dama koja je kroz svoju make-up liniju 'Bobbi Brown Essentials' lansirala svestrane i korisne makeup proizvode koje smatra ključnima za svaku damu i dan prepun obveza.
Njenoj kozmetici vjeruju i brojne poznate dame, baš poput Meghan Markle koja se prije nekoliko godina i pojavila u reklami za Bobbi Brown Cosmetics i Uber gdje je pokazala koliko je lako nanijeti make-up iz njene linije i na zadnjem sjedištu taksija.
Bobbi je poznata i po tome što je uvijek pokušavala pronaći optimalno najbolji make-up proizvod za svaki tip kože i put, pritom pazeći da na prirodan način naglasi ljepotu svake dame koju šminka.
MAKEUP SAVJETI ZA SVAKU BUDUĆU MLADENKU
DODATNI SAVJETI – 3 prijedloga make up looka za buduće mladenke by Bobbi Brown
KLASIČNI MAKE-UP LOOK
Ovaj look ostavlja elegantan i romantičan dojam uz tek malo sjenila u smeđim tonovima, tuš na očima i ruž u nude nijansi.
ROMANTIČNI MAKE-UP LOOK
Sanjiv look koji ima i glowy efekt. Sastoji se od lagano izvučenog tuša na očima i ruža u rozim nijansama, no ovaj put u partnerstvu sa nježnom podlogom pojačanom uz ružičasto rumenilo i bronzer.
MODERNI MAKE-UP LOOK
Chic look za vaš veliki dan možete postići i uz make-up look koji se sastoji od jarko naglašenih usana i očiju okvirenih u svjetlucave sjene. Sve to uz tanko izvučen tuš i nekoliko pokreta bronzerom.
Njene praktične savjete možete otkriti i kroz Master Class o kojem možete saznati više ovdje, a sve mladenke i beauty entuzijastice će uživati i u savjetima koje pažljivo objavljuje na svojoj stranici ovdje.
TEKST: Emina Smaka | FOTO: Sanela Babić i Studio Soba za Bonjour.ba
Autentičnost, individualnost i iskustvo koje budi sva čula.
Jeste ovu rečenicu već negdje čuli? Možda kada smo opisivali sve naše dosadašnje boutique evente koje kreiramo s našim partnerima. Ali to uvijek ostaje nepromijenjena istina.
Pa tako i ovaj put. U intimnoj atmosferi ateljea u centru grada, na adresi Maršala Tita 3. Bonjour.ba i Afrodita Cosmetics predstavili su novu DI-PEPTIDE INNOVATION liniju proizvoda kroz iskustveni koncept koji je angažovao sva čula.
Edukacija, elegancija i vrhunska njega spojili su se u ovom jedinstvenom beauty eventu koji je okupio ljubiteljice ljepote i opinion makere u Sarajevu. Naše gošće je pozdravila i vodila kroz event Ana Ćavar, vlasnica i direktorica portala Bonjour.ba te Judita Železnik, voditeljica marketinga stranih tržišta Afrodita Cosmetics.
Ana Ćavar, vlasnica i direktorica portala Bonjour.ba
Judita Železnik, voditeljica marketinga stranih tržišta Afrodita Cosmetics
Večer posvećena ljepoti i njezi kože
Ekskluzivan soiree započeo je uz brendirani photowall Bonjour.ba x Afrodita Cosmetics. To je našim gostima bio prvi trag, jer su na ovo druženje pozvane uz veo tajnovitosti o samom sadržaju druženja.
Uz pjenušavo vino i dizajnerske čokoladne zalogaje, uzvanice su kroz nesvakidašnje iskustvo – društvenu, memory igru otkrivale prve tragove o beauty inovaciji koja ih očekuje. Prostor je bio obogaćen mirisima inspirisanim Afroditinim formulama, stvarajući atmosferu luksuza i opuštanja.
Uz Anu i Juditu, beauty savjetnica Amra Chekovikj povela je gošće u svijet stručne njege kože. Uz njihovo vodstvo, dame su imale priliku otkriti važnost pravilnog čišćenja kože te prednosti DI-PEPTIDE proizvoda. Poseban segment večeri posvećen je lekcijama o masaži lica.
Amra Chekovik
Kako sami kući možete ponoviti ovu masažu?
Za optimalne rezultate, masažu lica '3D ANTI – AGEING' kozmetike Afrodita, i područja oko očiju izvodite preciznim pokretima koji slijede prirodne linije limfne drenaže i mišićna vlakna. Počnite laganim pritiscima na čelu, krećući se od sredine prema sljepoočnicama, zatim nastavite masažu ispod očiju, nježno klizeći prstima prema vanjskim rubovima lica.
Posebnu pažnju obratite na područje obraza i liniju vilice, koristeći kružne pokrete i blagi pritisak kako biste stimulirali cirkulaciju i poboljšali tonus kože. Završite masažu nježnim nanošenjem kreme i seruma iz kolekcije 5 PEPTIDE LIFT.
The Secret Glow misterija
Demonstracija na modelu omogućila je uzvanicama da iz prve ruke dožive moć nježne, ali učinkovite rutine čišćenja uz proizvode poput DI-PEPTIDE micelarnog odstranjivača šminke, pjenaste emulzije za čišćenje i pahuljastog pilinga. Iako ambalaža proizvoda nije bila otkrivena, gošće su imale priliku osjetiti teksturu i miris svake formule, čime se dodatno pojačalo iskustvo znatiželje i iščekivanja. O kojim proizvodima je riječ?!
Nakon edukativnog segmenta, pojačane znatiželje, uzvanice su pozvane u susjednu sobu gdje ih je čekalo otkriće večeri, potpuno predstavljanje DI-PEPTIDE INNOVATION linije:
DI-PEPTIDE Hidrofilno ulje za čišćenje
DI-PEPTIDE Micelarna pjena za čišćenje
DI-PEPTIDE Intenzivni hidratantni tonik
DI-PEPTIDE Micelarni odstranjivač šminke s očiju
DI-PEPTIDE Pjenasta emulzija za čišćenje
DI-PEPTIDE Pahuljasti piling za čišćenje
Tu su saznale da proizvodi DI-PEPTIDE INNOVATION linije sadrže do 97 % sastojaka prirodnog porijekla, dermatološki su testirani, nježni prema koži i potpuno veganski. Za mnogo naše gošće ovo su važne karakteristike proizvoda za njegu kože.
Ova inovativna kolekcija 6 vrhunskih proizvoda osmišljena je kako bi osigurala temeljito čistu, svježu i sjajnu kožu za sve generacije. 6 proizvoda i potpuna njega lica, može li bolje?
Elegantno postavljen beauty kutak s ekskluzivnim prikazom ambalaže i cijelog asortimana brenda izazvao je oduševljenje i dodatni hype među gostima, čineći ovaj trenutak vrhuncem eventa.
Kada njega kože postane luksuzno iskustvo...
Večer je bila ispunjena edukacijom, interakcijom i trenucima opuštanja, uz potpunu posvećenost personalizovanoj njezi.
Beauty šlag na kraju? Uzvanice su kao dio goody baga ponijele cijelu liniju proizvoda i prepoznatljivi rozi rajf, podsjetnik na beauty ritual koji će postati dio njihove svakodnevice.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!