TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 1.11.2024.
Vikend iza nas obilježio je događaj koji se može opisati kao mjesto gdje se susreću ljubitelji vina i gastronomije.
U petak, 25.10.2024. godine otvorena su vrata 18. Sarajevo Wine Weekend - a, koji je održan po prvi put u Vijećnici, Sarajevo.

Tim Fina Vina nije krio uzbuđenje, a o ovogodišnjem konceptu festivala direktor kompanije Fina Vina d.o.o. i osnivač festivala Sarajevo Wine Weekend, Amir Beširević nam je kazao:
“U osamnaest godina postojanja i organiziranja velikih festivala, ali i kroz mnoga druga dešavanja koja organiziramo godinama, jasno možemo reći da imamo fantastičnu i veoma zahtjevnu publiku koja odlično poznaje vinsku scenu.”

Posjetioci su imali priliku razgovarati s vinarima iz BiH, regiona, ali i šire koji dolaze iz vrhunskih vinarija i poslušati priče o nastanku njihovih kreacija i vina čije ćemo okuse dugo pamtiti. Ovo je događaj koji definitivno spaja tradiciju, kulturu i luksuzno uživanje u vinu i hrani, a istovremeno pruža posjetiocima nezaboravno iskustvo koje nose sa sobom.

“Velika nam je čast bila ugostiti preko 45 vinskih izlagača i vinarija, od kojih su s nama neki i prvi put, iz svih krajeva u naš grad i pružiti posjetiocima nezaboravnu noć. Pored vrhunskih vina, prisutni su uživali i sa 13 gastro izlagača i njihovim gourmet delicijama.”
Mislili su na svaki detalj pa su se porbinuli da svojoj publici, pored Degustazione Riedel čaša, omoguće da u potpunosti uživaju u vinskim aromama iz Winewings-a – nova linija čaša koje su na svjetski poznatom glasu.

“Organizirati vinski događaj i to u cijeloj Vijećnici je za nas veliki uspjeh, a pri tome se možemo I pohvaliti da je na 18. Sarajevo Wine Weekend-u prisustvovalo više od 1500 gostiju i zato jedno veliko HVALA.”
https://www.youtube.com/watch?v=mR4qEq7P2Os
Nakon završene oficijelne satnice druženje i slavlje nastavilo se u Coloseum Clubu, gdje su prisutni uživali uz ritmove benda Skylimit, koji su osvojili publiku svojim vokalnim sposobostima i nevjerovatnom energijom.

Djelić atmosfer donosimo i kroz fotografije u nastavku.













* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!