TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 2.12.2024.
Vrijeme je. Izvadite planere, kalendare, telefone i počnimo!
Tokom cijele godine uživali smo najavljujući vam događaje na koje trebate obraditi pažnju tom mjeseca, zabave koje ne smijete propustiti i javljali vam šta je novo u svijetu filma. Ovu godinu definitivno je obilježio kvalitetan pozorišni repertoar u Sarajevu, a za ljubitelje muzike neizostavni su bili Garden of Dreams i Sarajevo Jazz Fest.
Istražili smo teatarske repertoare za ovaj mjesec, novosti u muzejima i galerijama te vam donosimo veliki vodič kojim ćete posljednji mjesec u godini ispuniti raznolikim aktivnostima.
Predstave
U decembru, Narodno pozorište Sarajevo je, uz ranije najavljenog Orašara, pripremilo najgledanije dramske naslove sa repriznog repertoara „Protekcija“, „Car Edip“, „Balkanski špijun u Sarajevu“, „Hasanaginice“, „Mišolovka“ i „Marlene Dietrich: pet tačaka optužnice“. Ulaznice za navedene predstave možete kupiti putem zvanične web stranice Narodnog pozorišta Sarajevo te putem platforme www.karter.ba ili direktno na blagajni Narodnog pozorišta.

Foto: Mišolovka, NPS
13.12. Mirza Redžepagić će dijeliti pozornicu Narodnog pozorišta u Sarajevu sa Maite Arregi Diíaz, Evom Català i Hasanom Imam Hamdani. Ovo će neizbježno biti jedan od najznačajnijih događaja za ljubitelje muzike u ovom mjesecu. Pored Sarajeva u ovom koncertu uživat će Tuzla, Konjic, Novi Pazar i Beograd.
Filmovi
Komedija, horor, biografske priče i animirani filmovi - ovaj mjesec donosi nešto za svakoga.
U sarajevskim kinima gledajte Mufasa: Kralj Lavova. Priča se vraća u prošlost, prikazujući Mufasu kao izgubljeno i usamljeno siroče, sve dok ne upozna suosjećajnog lava Taku, nasljednika kraljevske loze. Taj susret pokreće putovanje grupe neobičnih prijatelja koji istražuju život. Ovo je jedan od onih filmova u kojima će uživati cijela porodica.
Znamo da su komedije većini među omiljenim. U CineStaru gledajte Fatalnu Četvorku. Ovo je komedija idealna za girls night! Radnja prati grupu dugogodišnjih prijateljica koje putuju u Key West na Floridi kako bi bile djeveruše na iznenađujućem vjenčanju svoje najbolje prijateljice iz studentskih dana.
No spoilers here!
Better man - Volite li Robbieja Williamsa? Onda vjerovatno nestrpljivo planirate kada, kako i s kim gledate film Better Man.
Film prati sve ključne trenutke Williamsove karijere, od djetinjstva do slave, turbulentnih odnosa i borbi s ovisnostima i najavljen je kao neobično iskrena i intimna priča u kojoj Williams razotkriva svoje najdublje demone.
Kino Meeting Point do 7.12. donosi sedmicu Japanskog filma. Svi detalji o filmovima i terminima su ovdje.
Izložbe
Ok, prvo idemo na spoj predstave i galerije. Galerija savremenih umjetnosti Manifesto najavila je premijeru autorskog projekta Alena Šimića pod nazivom “Promjena vremena”. Predstava će se održati u subotu 7. decembra u 20:00 sati, a reprize predstave održat će se 8. i 9. decembra.
Ulaznice možete preuzeti u Galeriji Manifesto na adresi Despićeva 3.
Do 26.1. imate mogućnost posjetiti izložbu "Herojsko doba Histra" u Zemaljskom muzeju BiH.
"Gostujuća izložba Arheološki muzej Istre u Puli, autorice dr. sc. Martine Blečić-Kavur i muzejskog tima, predstavlja najznačajnije arheološke predmete iz razdoblja prethistorije otkrivene na području Istre, koji govore u prilog bogatoj kulturnoj baštini toga područja, a posjetitelji će tako moći vidjeti oko 200 različitih predmeta uključujući posuđe, oružje i nakit prethistorijskih Histra." - najavljeno je iz Muzeja.
Muzika u Galeriji
Muzika u Galeriji će se održati 4. decembra u 19:00 u Umjetničkoj galeriji Bosne i Hercegovine. U atmosferi Galerije, uživajte u izvedbama mladih umjetnika Alexa Mateescua (violina) i Andreja Gradine (gitara). Na njihovom repertoaru su djela N. Paganinija, J. Iberta, V. Ivanovića i A. Piazzolle.
Ulaz na koncert je besplatan.
10. decembar rezervišite za TEDxSarajevo: Artist as a Startup. Ovaj inspirativni panel istražit će spoj umjetnosti i preduzetništva te nam otkriti kako uspješno navigirati ovim uzbudljivim područjem.
Početak je u 18h, a lokacija - tershouse.
Party
Iako ćemo zabave nastaviti da istražujemo i najavljujemo tokom cijelog mjeseca, već moramo izdvojiti dolazak Steve Shadena – jednog od pionira nove ere hard techno muzike čiji su rad podržali Adam Beyer, Amelie Lens, Carl Cox i mnogi drugi.
Ovaj party dodajte u svoje kalendare za 14.12. u periodu od 23 do 6 ujutro. Have fun!
Do skora,
uživajte u mjesecu novih mogućnosti i praznih stranica.
* * *
Naslovna fotografija: @burlakanastya
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!