TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 19.9.2024.
Pripremite se zabilježiti ih i poslati prijateljima obavijest!
Međunarodni muzički festival Jazz Fest Sarajevo 2024 bit će održan od 6. do 9. novembra. Festival će i ove godine predstaviti premijerne nastupe međunarodnih, regionalnih i bosankohercegovačkih umjetnika i njihove aktuelne projekte, uključujući i svjetske premijere. Na različitim festivalskim scenama nastupit će umjetnici iz Sjedinjenih Država, Španije, Kube, Malija, Konga, Francuske, Austrije, Sjeverne Makedonije, Crne Gore, Hrvatske, Bosne i Hercegovine i sa Novog Zelanda.
Kako odabrati na koje koncerte otići? Tu smo da vam pomognemo.
Festival će u srijedu 6. novembra u Narodnom pozorištu otvoriti Makedonski nacionalni jazz orkestar sa Rambom Amadeusom, a naredni dan nastupa kubanski pijanista i pjevač Roberto Fonseca sa svojim sedmočlanim ansamblom La Gran Diversión.
Program Jazz Festa u Pozorištu mladih
Tu vas čekaju čak dvije europske primijere. Koncerti američkog kontrabasiste Trevora Dunna i američko - novozelandskog kvarteta Titan to Tachyons, benda gitaristice Sally Gates. Osim toga Pozorište mladih mjesto je susreta za predstavljanje novog projekta francuskih umjetnika Fakebooks i ansambla Wanting Machine, saradnja austrijskih umjetnika sa Amerikankom Pamelijom Stickney, jednom od najvažnijih instrumentalista i inovatora na instrumentu teremin.
Lana Kostić, bh. violončelistica i vokalistica poznata pod umjetničkim imenom Lakiko, predstavit će svoj posljednji album.
Narodno pozorište
U Narodnom pozorištu je 8. novembra koncerte održati kvartet američkog trubača Thea Crokera i noise - rock trio američkog gitariste Marca Ribota, pridružit će im se gitarista i basista Shahzadom Ismailyjem i bubnjarom Chesom Smithom.
Četvrti dan Festivala će u Narodnom pozorištu obilježiti Braća Teofilović koji slave 30 godina svog muzičkog rada. Uz njih tu je i “super grupa” Les Amazones d'Afrique sa pjevačicama iz Malija i Konga.
Ulaznice za koncertne programe Jazz Festa možete kupiti online od ponedjeljka 23. oktobra, dok će prodaja ulaznica u festivalskom box officeu biti organizirana od kraja oktobra.
* * *
Naslovna fotografija: @jazzfestsarajevo
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!