TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 1.6.2019.

Jučer je radni dan mnogim kreativcima, PR i marketinškim stručnjacima bio ispunjen dozom svježe energije, smijehom, novim poznanstvima i inspirativnim lekcijama koje su nam servirane u sklopu 9. Branding konferencije održane u Historijskom muzeju u Sarajevu. Tema ovogodišnje Branding konferencije je upravo „Hack the influence“, a svi oni željni znanja, s konferencije su otišli s mišlju da u svemu što radimo trebamo više riskirati, igrati se i uvijek paziti da budemo dobri prema drugima i činimo dobro.

Organizacijski tim i predavači 9.Branding konferencije
Foto via Branding konferencija


Ravid Kuperberg je otkrio par sjajnih trikova za strukturiranje naših kreativnih ideja, Michela Magaš, inovatorica koja nam je početku predavanja otkrila da je upravo njen tata dizajnirao muzej u kojem se nalazimo instant je ukrala naše simpatije, a iste su porasle kada nam je predstavila svoj impresivni rad na fuziji muzike i inovacije. 
Mihnea Gheorghiu je svojom prezentacijom vjerojatno potaknuo najviše smijeha kod publike, budući da je kroz hrabre i provokativne kampanje poput Diesel Haute Couture i Go with the fake koje je radio u suradnji s brandom Diesel, pokazao da je i to put do simpatija potrošača. 

https://www.youtube.com/watch?v=3pqRgD5Dg4c

Predavanje Mihnea Gheorghiu tijekom konferencije


Mark Shayler nam je potvrdio da za uspjeh uvijek moramo zauzeti stav, a Will Rust, da ponekad i naizgled 'glupe ideje' mogu dovesti do pozitivnih promjena. Will je za kampanju kroz koju je trebao osvijestiti javnost o tome koliku ulogu ima krompir u smanjenju broja gladnih ljudi u svijetu, odlučio pokazati da krompir, uz sjajna nutritivna svojstva, može rasti bilo gdje na svijetu. Čak je uspio uzgojiti krompir na Marsu. Da, da, a danas radi u Pandori, svjetski poznatom brandu ženskog nakita. 

https://www.youtube.com/watch?v=J6N_URykUMY

U naš CHICovnik smo zapisali i omiljeni citat izrečen tijekom predavanja, a koji glasi: „Fight for a cause.“. 



Naravno, pauze između predavanja koristili smo za druženje s dragim ljudima, upoznavanje s novim kreativcima i naravno, našu street style reportažu, kako bismo još jedanput pokazali da poslovno odijevanje može biti itekako zabavno. 

Dame su nam pokazale da prate aktualne trendove te su za poslovno druženje odjenule popularne culotte hlače, haljine s uzorkom, košulje zanimljivih krojeva, ali i vječne klasike iz našeg ormara s kojima nas već godinama veže iskrena stilska veza poput sakoa s uzorkom te balonera. Muškarci su birali opuštene i moderne kombinacije hlača, majica s printom te sakoa koje su dodatno začinili odabirom čarapa s printom, nakita zanimljivog dizajna i otkačenih naočala. U galeriji pogledajte neke od zanimljivijih kombinacija posjetitelja koje je tijekom konferencije uhvatio naš fotograf Marko Jovančić.

 


Dijana Ćavar


Medina Beganović


Vesna Beganović


Hana Trokić


Elma Pašić


Tomislava Banić Haas i Ivana Kojović


Mark Shayler


Edina Zagora


Mirela Mušić


Michela Magaš


Erna Saljević


Irma Vatrić

 


Brankica Janković


Igor Kalaba


Ana Ćavar


Ena Muraspahić


Jaan Amir Alić 


Nađa Lutvikadić Fočo i Nermin Kuldija


Nela Laković


Aida Salkić


Marko Jovančić


Mahira Softić


Tijana Kolaković i Jovana Stanišić


Ajla Bunjo


Nino Kasupović


Larisa Nuhanović


Berina Belkić


Ilma Šahbaz

Anđela Šušnjar i Ana Ramljak


Nevena Sučić, Ana Marija Boban i Silvija Tica

 

***

Foto: Marko Jovančić za BONJOUR.ba
Tekst: BONJOUR.ba


 


Bonjour

Iz viška u vrijednost: Zavirujemo iza novog bh. brenda koji se već rasprodaje

TEKST: Ada Ćeremida

Iz viška u vrijednost: Zavirujemo iza novog bh. brenda koji se već rasprodaje Iz viška u vrijednost: Zavirujemo iza novog bh. brenda koji se već rasprodaje

Zamislite da hodate sarajevskim ulicama i na sebi nosite jaknu koja je jučer bila otpad u tekstilnim fabrikama, a danas nosi broj 07/10. Šta ovo znači?

U gradu koji rijetko slavi modu na ovaj način, pojavio se projekat koji ne govori o “održivosti” nego je živi.

Eterna, novi bh. brend kreiran iz viška, a napravljen da traje koji je prije dva dana eksplodirao na OREA Art Marketu u Domu mladih i već nestaje s online polica.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_13

Kako iz sarajevskog otpada nastaje moda koja traje vječno?  

Amila Hrustić, kreativna direktorica i dizajnerica Aleksandra Lovrić odlučile su uraditi ono što industrija izbjegava, umjesto novih materijala uzele su viškove tekstila od modnih kuća Inside by Ećo, Bontexa, Empressa, Treehane i dizajnera Marka Fehera i od njih stvorile unikatne komade.

Ručno rađeni, numerisani i limitirani na samo 10 primjeraka. Kada nestanu, gotovo je. Nema reprinta, nema “iduće sezone”.

„Htjeli smo da svaki komad ima broj, kao umjetničko djelo. Kada kupite 04/10, znate da vas samo devet ljudi na svijetu dijeli taj komad“, rekla je Amila.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_6
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_8

Crvena nit koja sve povezuje

Fotografkinja Aida Redžepagić snimila je kolekciju u gdje crvena nit izgleda gotovo živa, kao da pulsira kroz šavove. Armin Karalić iz Métier studija snimio je lifestyle kadrove na krovu Sarajeva pri zalasku sunca sa jaknama koje izgledaju kao da su oduvijek bile vaše.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_11
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b3

Za finalni izgled brinuli su vizažistkinja Renata Ponjević, stilistica Gordana Gasha Miladinović i umjetnik i scenograf Armin Ćosić, sve lokalno, sve Sarajevo.

Prije samog lansiranja brenda, 50 djece iz OŠ Grbavica II učestvovalo je na radionicama o reciklaži kroz modu. Dok mi skrolamo feed, oni već znaju da jakna može imati drugi život.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_3
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_9
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_5
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_2

Dva komada, bez trunke viška  

U kolekciji su samo dva komada i nijedan centimetar viška. Prvi, košulja, oversized kroja u bijeloj ili krem nijansi, nosi crvenu nit koja od ovratnika do manžetne djeluje kao potpis. 

Može se nositi preko haljine, ispod kaputa ili samostalno, izgleda luksuzno, a planeti nije uzela ni metar nove tkanine. 

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_110
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b2
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b4
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_19

Drugi, jakna, sastavljena je od šest različitih viškova, patchwork koji svaku čini jedinstvenom, s asimetričnim džepovima i skrivenim zatvaračem. Kada je obučete, imate osjećaj da na sebi nosite arhivu bh. tekstilne industrije.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_16
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b3
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_14

Bosna i Hercegovina nema industriju koja podržava male brendove, ali možda upravo zato ovakvi projekti nastaju iz tvrdoglave potrebe da se pokaže da je drugačiji sistem moguć.

Ovdje se održivost ne koristi kao marketinška riječ. Ona je doslovna: sve je napravljeno lokalno, od ostataka, ručno, u malim serijama. U tom smislu, ovaj brend ne pokušava “spasiti svijet” ali pokušava popraviti mali dio sistema.

Kao da poručuje, ako se promjena ne može dogoditi globalno, može barem početi ovdje, u jednoj radionici, među krojnim stolovima, u gradu koji još uvijek vjeruje u ruke koje stvaraju.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_15
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b5

Svaki broj nosi priču o deset komada koji su preživjeli sistem, o ljudima koji su odlučili da sporije nije slabije, nego smislenije. Dok fast fashion zatrpava sam sebe, Eterna iz njih izvlači fragmente i pretvara ih u komade koji diše lokalno, ali govori jezikom svijeta.

Za one koji su umorni od stvari koje traju tri mjeseca, ovo je podsjetnik da pažnja može biti luksuz. A ako vam se posreći i dobijete broj 01/10, znajte da ste u vlasništvu nečega što se više neće ponoviti.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_18

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: Aida Redžepagić, Armin Karalić
Kreativni Direktor: Amila Hrustić 
 Dizajner: Aleksandra Lovrić 
 Brending i Strategija : Leyla Mattison za Beyond Agency 
 Produkcija: Sugar on Top 
 Kosa i Make-up: Renata Ponjević 
 Stajling: Gordana Gasha Miladinović 
 Scenografija: Armin Ćosić 
 Lokacija: Metier Studio, Sarajevo


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!