TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 19.12.2023.
Još jedan vikend je pred nama, a kao i prethodni ispunjen je brojnim zabavnim aktivnostima.
Koncerti, zabave, predstave, produženi vikendi u drugim gradovima i posjet Adventima - sigurni smo da je većini vas već u nedjelju bookirana cijela naredna sedmica, uz dodatni poziv na barem jednu aktivnost s prijateljima i porodicom već naredne sedmice.
Praznični period nosi nam puno više druženja s drugima, zabave i radosti pa zašto to onda ne bismo iskoristili što bolje? Pored događaja koje smo najavili za ovaj decembar, nekoliko njih uvijek naknadno dožive dodatni hype koji nikako ne želimo propustiti i za koje nam treba još jedan podsjetnik.
Koncerti
Na platou Vijećnice od 23.12. ove subote, starta Winter Fest Sarajevo i već prve večeri imate mogućnost zagrijati se uz dobru muziku DJ FORORE i Indire Forza.
U periodu održavanja Winter Festa, do 3.1.2024. godine plato Vijećnice će biti dom mnogim sjajnim koncertima kojim se radujemo. Indigo, Kontra, Frenkie, Cunami i S.A.R.S. samo su neka od imena uz koje želimo provesti ovu zimu.
23.12. je u potpunosti u znaku dobre muzike pa tako u Dom mladih stiže grupa Zoster na koncert i promociju svog novog albuma "Najgori".
Predstave
Pored nedavno najavljenih predstava u Narodnom pozorištu Sarajevo i SARTRu, u Pozorištu mladih Sarajevo ovog vikenda je i predstava za najmlađe.
Dječak Mraz počinje 24.11. u 11h na adresi Kulenovića 8.
Hej, vinoljupci!
Još jednom vas podsjećamo da se ove subote u restoranu 4 sobe gospođe Safije održava druženje u prostorijama tapas bara, uz vino i finger food. Kroz tu večer vodit će vas i Sommelier Tarik Sadović te se nadamo da ste već rezervisali svoje mjesto.
* * *
Naslovna fotografija: @_goropro_
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!