TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 9.5.2025.

Sarajevo Photography Festival s zadovoljstvom objavljuje finaliste takmičenja za 2025. godinu, koje donosi izbor fotografskih radova koji istražuju različite stilove, pristupe i teme.

Takmičenje je obuhvatilo osam različitih kategorija: portret, dokumentarna fotografija, život, moda, konceptualna fotografija, pejzaž, event i mobilna fotografija.

Ove godine na Sarajevo Photography Festival pristigle su prijave iz čak 66 zemalja svijeta. Stručni žiri je pažljivo pregledao prijavljene radove i odabrao najbolje radove.


bonjour_ba_spf_01


Finalisti takmičenja su: Marijn Fidder, Dileep SS, Ernesto Sumarkho, Anton Azev, Armin Graca, Matteo Trevisan, Caroline Gutman, AndreJa Ravnak, Hasan Merdić, Sara Nicomedi, Saurabh Narang, Armin Durgut, Mariam Magsi, Chloé Kaufmann, Cristina Fontsare, Uschi Groos, Eddy Verloes, Debmalya Ray Choudhuri, Isabelle Hayeur, Ieva Gaile, Mario Heller, Matic Zorman, Pierre & Florent.

Zajedno sa Jeremy Chih-Hao Chuang, Robin Tutenges, Zifan Zhang, Eleonora Lele Bonizzi, Blaž Gutman, Enamul Kabir, Ira & John, Nik Erik Neubauer, Pasha Kritchko, Belmin Islam, Maria Di Stefano, Yasser Alaa Mobarak, Samik Mondal, Mauro Scarfone, Dmitry Ersler, Yanyan Zhao, Gurudas Bate, Simon Chang, Mitar Simikić, Carola Cappellari, Aleksandra Živanović, Giuseppe Cardoni, Milica Mrvić, Katarina Kolenc, Andrej Verzola, Katerina Kouzmitcheva, Domagoj Burilović, Ivan Buvinić, Petra Berčan, Metin Aktaş i Carlos Folgoso.


bonjour_ba_spf_04


Pobjednici će dobiti priliku da unaprijede svoj profesionalni status zahvaljujući prepoznavanju njihovog rada od strane međunarodnog žirija, koji čine priznati stručnjaci: Alessia Glaviano (direktorica PhotoVoguea), Kiana Hayeri (nagrađivana dokumentarna fotografkinja), Marina Paulenka (direktorica izložbi u Fotografiska Berlin) i Irfan Hošić (istorčar umjetnosti i kustos).

Grand prix pobjednik osvaja 2.000 eura, a pobjednici svake kategorije dobiće nagrade sponzorirane od strane Canona, kao i prestižnu festivalsku statuu. Ukupan fond nagrada festivala iznosi 8.000 eura.


bonjour_ba_spf_03
 

Ceremonija dodjele nagrada bit će održana u Narodnom pozorištu u Sarajevu, nakon čega će biti svečano otvorena izložba radova nagrađenih autora u Umjetničkoj galeriji Bosne i Hercegovine.

Sarajevo Photography Festival 2025. bit će održan od 9. do 15. juna na više lokacija u Sarajevu. Festival će ponuditi bogat program koji uključuje izložbe, radionice, predavanja, promocije knjiga i filmske projekcije.


bonjour_ba_spf_05
 

Foto: Jasmin Agović


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!